Antony Esca - DISS NA BUDZIKI prod. Vłodarski (Official Video)

Antony Esca
72 000 wyświetleń 3,6M

Antony Esca - DISS NA BUDZIKI prod. Vłodarski (Official Video)
Streaming / Download: ffm.to/antony_esca_vlodarski-...
Booking koncertowy:
Maciej Szulce // 519 301 907 // koncertyms@gmail.com
Wokal i tekst: Antony Esca
IG: @antony_esca
Produkcja, realizacja i mixmaster: Vłodarski
IG: @vlodarskimusic
Video: MZQ Media
IG: @mzq_media
Podziękowania za udostępnienie miejsca:
Plaża Marina Kleczków we Wrocławiu
Sztuka Na Miejscu we Wrocławiu
Hotel Polski Dwór we Wrocławiu
Podziękowania dla tancerzy Future Pace! IG: @futurepace_
Oraz dla wszystkich osób obecnych na planie!

Muzyka

Komentarze: 2 081

  1. Weziv
    Weziv
    Miesiąc temu

    Budzik od zawsze wylaczony!

    1. SYL WIA
      SYL WIA
      16 dni temu

      ja mam na 15 🤣

    2. Michał Lakowski
      Michał Lakowski
      Miesiąc temu

      @Silver Collector PL 11111111111111

    3. Krystekkk
      Krystekkk
      Miesiąc temu

      Zapraszam do oceny tych co chcą pozdroo🔥😁 plpost.info/base/wideo/boIU39mhsaB

    4. Sigu
      Sigu
      Miesiąc temu

      XDDD

  2. Matardox
    Matardox
    Miesiąc temu

    30 razy lepsze niż się tego spodziewałem po viralu na tt, taki styl trochę jacuś ale jednak bardzo unikatowy, przekminione wymyślne zwrotki, ogółem sztos, czekam na następne nuty

    1. Cyprian G
      Cyprian G
      9 dni temu

      @Kermit Syf bo Ty tak trollu sądzisz? Zobacz na pracę tego teledysku i udwiekowienie, to że ci się dziadu słowa nie podobają nie znaczy , że to syf.

    2. Анна Бовгиря
      Анна Бовгиря
      9 dni temu

      Класно😍🇺🇦🇵🇱

    3. Celestyna Raczkowska
      Celestyna Raczkowska
      14 dni temu

      @Kermit @ą

    4. Sandra Przybył
      Sandra Przybył
      15 dni temu

      ​@sylmich1225

    5. Sandra Przybył
      Sandra Przybył
      15 dni temu

      ​@sylmich1225

  3. Украина слава
    Украина слава
    Miesiąc temu

    po tiktoku nie spodziewałem się że to będzie takie zajebiste

    1. Igor Jaworski
      Igor Jaworski
      18 godzin temu

      Ale gówno XDDD

    2. Ula Gorecka
      Ula Gorecka
      2 dni temu

      Też

    3. Marysia Drzewosz
      Marysia Drzewosz
      3 dni temu

      Zajebiscie

    4. Украина слава
      Украина слава
      5 dni temu

      @Elżbieta to straszne 😬

    5. Elżbieta
      Elżbieta
      5 dni temu

      666 like XD

  4. Okay
    Okay
    Dzień temu

    This is my favourite Polish song. I had to spend ages learning the lyrics as Polish isn't my native language - I wish it was as it's so cool - though the cz and sz sounds were fine as its in my polish surname... you guys have very cool music. much love from UK ❤

  5. KubixGamerrr
    KubixGamerrr
    Miesiąc temu

    01:43 każdy tego szuka na pewno 😎😀

    1. Michał Paliński
      Michał Paliński
      12 dni temu

      dokładnie tak

    2. AMEN TV
      AMEN TV
      13 dni temu

      @Anna Zięba sama wracaj fo szkoły babo

    3. Anna Zięba
      Anna Zięba
      13 dni temu

      @AMEN TV wracaj do szkoły tuku

    4. LilaLitkaLetiShow!
      LilaLitkaLetiShow!
      17 dni temu

      Nooooo znaczy ja

    5. Sercowa Miss
      Sercowa Miss
      18 dni temu

      @gosia zadlo no tak tak

  6. Grzybowa Mućka
    Grzybowa Mućka
    11 dni temu

    Zajebiście wam to wyszło! Łapa w górę! 1:43 najlepszy moment 🤩

  7. Belladonna
    Belladonna
    12 dni temu

    Polacy są najlepsi na świecie. Dziękuję Ci. Jestem z Ukrainy!!!

    1. Electroツ
      Electroツ
      11 dni temu

  8. Fp_Nati_💓💗
    Fp_Nati_💓💗
    2 dni temu

    Nie no gościu mocna nuta. Wleciała na pleyliste oczywiście Nuta sztos!!!!!!❤️

  9. Volodymyr Hera
    Volodymyr Hera
    Miesiąc temu

    то файно !!! респект. Надіюся після нашої перемоги ми позбудимося в клубах маскальского репу

    1. TheMatiego
      TheMatiego
      2 dni temu

      wow to smerfastycznie

    2. TheMatiego
      TheMatiego
      9 dni temu

      koks

    3. Олег Лисий
      Олег Лисий
      11 dni temu

      @ZirtiX а ше фосєм лєт бамбас дамбілі

    4. ZirtiX
      ZirtiX
      17 dni temu

      @Piotr B а причём здесь вообще путин?

    5. Piotr B
      Piotr B
      17 dni temu

      @Fyodor Diurnsky Jesteśmy z wami

  10. Olena Kostyk
    Olena Kostyk
    22 dni temu

    Друзі Поляки, це прекрасно, обожнюю❤️❤️❤️

    1. spongebob
      spongebob
      3 dni temu

      Slava ukraine 🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦

    2. Вита Ходун
      Вита Ходун
      14 dni temu

      Доброго вечора, ми з України🤗💪💪

    3. oleksanhoncharen
      oleksanhoncharen
      16 dni temu

      ++++

  11. Dżejms błont
    Dżejms błont
    2 dni temu

    01:44 na pewno Szukacie. Hit tiktoka i hit w mojej głowie. Ciągle nucę Pozdrowienia z Trójmiasta Antony Esca!!

  12. Milx Milena
    Milx Milena
    Miesiąc temu

    pov: czekasz aż będzie ✨to nasz diss na budziki proszę o ich zakazanie ✨

    1. Natka
      Natka
      9 dni temu

      1:43

    2. Świętopełk Wybicki
      Świętopełk Wybicki
      26 dni temu

      @baryłka_chan™ właśnie

    3. baryłka_chan™
      baryłka_chan™
      27 dni temu

      ale gdzie tu punkt widzenia

    4. Bartosz Grabowski
      Bartosz Grabowski
      Miesiąc temu

      To nasz diss na budziki *wnoszę* o ich zakazanie:)

  13. VerVio
    VerVio
    Miesiąc temu

    TO NASZ DISS NA BUDZIKI❌⏰💤

    1. Rafał Dobrzański
      Rafał Dobrzański
      23 dni temu

      Bardzo ładna piosenka i fajna ja cie za subskrybuje

    2. Wiktoria Ozimem
      Wiktoria Ozimem
      25 dni temu

      @Ewelina Rybka - Owczarek 1☹️

    3. Łukasza Kostkajhwheh
      Łukasza Kostkajhwheh
      25 dni temu

      Fajna piosenka

    4. Łukasza Kostkajhwheh
      Łukasza Kostkajhwheh
      25 dni temu

      @Ewelina Rybka - Owczarek Fajna muzyka

  14. ZooMagic
    ZooMagic
    23 dni temu

    Антоні! Це дуже крутий трек! Я слухаю кожен день!💪👍🇺🇦❤️🇵🇱

  15. menel212
    menel212
    Miesiąc temu

    Ogólnie zajebiste 🔥🔥 trochę skoda że część która tak wybiła nie jest refrenem ale i tak sztosik

  16. Kaci
    Kaci
    Miesiąc temu

    Mocny teledysk widać że sie postaraliście

    1. euisa cous
      euisa cous
      Miesiąc temu

      Fajna nuta bardzo mi się podoba

  17. Paulina Gutowska
    Paulina Gutowska
    Miesiąc temu

    Ręka, cycek, ślina , ślina ... Moc energia 💪👌

    1. Banan
      Banan
      16 dni temu

      moc, energia amfetamina 💪🤘😎

    2. Janusz ZDR
      Janusz ZDR
      Miesiąc temu

      Amfetamina!!!

    3. euisa cous
      euisa cous
      Miesiąc temu

      Ludzie czekałam na to cały tydzień

  18. Алина
    Алина
    11 dni temu

    Это афигенно 🤩

  19. Sofi
    Sofi
    Miesiąc temu

    Cały czas mam tę piosenkę w głowie, jest po prostu cudowna😻(z Ukrainy🇺🇦)

    1. piti2000sriti
      piti2000sriti
      26 dni temu

      @Sofi kto pytał

    2. Sofi
      Sofi
      Miesiąc temu

      @muzin Tak naprawdę nie rozumiałem, ale jeśli nie masz nic przeciwko temu, co napisałem „z Ukrainy”. Napisałem to, abyście wiedzieli, że na Ukrainie ta piosenka stała się popularna i wszystkim się podobała)

    3. muzin
      muzin
      Miesiąc temu

      No i co ze z Ukrainy jakby co lepsze jesteś czy co xD?

  20. victoria
    victoria
    25 dni temu

    вау 😍🇵🇱🇺🇦

  21. Duże Dziecko "The Big Kid"
    Duże Dziecko "The Big Kid"
    14 dni temu

    Mało kto chwali bit to ja pochwalę Vłodarskiego, bo mocarny banger! 🔥

  22. bryska.official
    bryska.official
    Miesiąc temu

    Dzięki za zaproszenie 💖 PS. Szanuje za corn fleaksy ✨

    1. MikiRiki
      MikiRiki
      3 dni temu

      Aha to byłaś tam

    2. LUFSON
      LUFSON
      3 dni temu

      gdyby nie ten kom.bym cie tam nie znaazł XD

    3. palion_to_życie💚💚
      palion_to_życie💚💚
      17 dni temu

      Jesteś my idol

    4. Nicol Gackowska
      Nicol Gackowska
      19 dni temu

      @Dexterrr słabe

  23. Анастасія Голуб
    Анастасія Голуб
    Miesiąc temu

    Класний трек 🥰😍 Запалює

    1. Slowed down Songs
      Slowed down Songs
      Miesiąc temu

      Po polsku Fajny utwór 🥰😍 Zapal

  24. Maurycy B
    Maurycy B
    22 dni temu

    Antony esca codziennie słucham tą muzykę 3 razy dziennie ta muzyka jest sztos

  25. Wojciech Online
    Wojciech Online
    Miesiąc temu

    01:43 Najlepszy fragment 💯😝😎🔥🔥🔥

    1. baryłka_chan™
      baryłka_chan™
      27 dni temu

      @Kacper Jaworski rel

    2. Kacper Jaworski
      Kacper Jaworski
      Miesiąc temu

      najbardziej skrecający*

  26. ABOBKA
    ABOBKA
    10 dni temu

    У поляков така файна музика❤️❤️❤️

  27. Deli Kitten
    Deli Kitten
    18 dni temu

    Поляки молодцы,песня топ💗

  28. Виталий Подгорный
    Виталий Подгорный
    29 dni temu

    Ale mocny hit, witanko z Ukrainy !

  29. Bernolex
    Bernolex
    23 dni temu

    Kozacka piosenka słucham miliardowy raz i wpadłem na pomysł żeby nagrać specjalny film na temat tej piosenki

    1. MAKA PAKA
      MAKA PAKA
      12 dni temu

      @WLM_antooo xd

    2. WLM_antooo
      WLM_antooo
      21 dzień temu

      Ta? To kapitalnie

  30. Nikola Kucharska
    Nikola Kucharska
    24 dni temu

    To jest. Takie fajne że zawsze po 3 razy to słucham i tańczę do tego i śpiewam XD

  31. P23
    P23
    Miesiąc temu

    Bardzo dużą inspiracje czuję Jacusiem!

    1. Marcin Żendzian
      Marcin Żendzian
      Miesiąc temu

      Ale mimo wszystko to jest jakościowo 10 poziomów pod jacusiem xd

    2. Ola B
      Ola B
      Miesiąc temu

      Też to słyszę ! Niektóre momenty wręcz identyczne.

  32. EreN!
    EreN!
    Miesiąc temu

    Zajebiscie rozpromowal ta nutę na tt Gratulacje🤜

    1. Janusz ZDR
      Janusz ZDR
      Miesiąc temu

      Trochę właśnie nie, jak był viral mógł wstawić z 5 dni wcześniej

    2. Esdoka
      Esdoka
      Miesiąc temu

      plpost.info/base/wideo/KN48MmnV4Wt zapraszam nowa nutka wakacyjna!! zostaw komentarz i lapke i udostepniaj gdzie sie da!! robimy z tego hita!!(udostepniam automatycznie to wiekszosci osobą)

    3. Silver Collector PL
      Silver Collector PL
      Miesiąc temu

      Zapraszamy serdecznie na najnowszy kawałek "GOTOWANIE" na naszym kanale :) Będziemy wdzięczni za wszelakie opinie dotyczące nowej piosenki te złe również ;) plpost.info/base/wideo/TWLrqpsiEU5

    4. Krystekkk
      Krystekkk
      Miesiąc temu

      Zapraszam do oceny tych co chcą pozdro😎💪💪 plpost.info/base/wideo/boIU39mhsaB

  33. Pensilio
    Pensilio
    Miesiąc temu

    NW O CO CHODZI ALE BUJA 🔥🔥🔥

    1. Krystekkk
      Krystekkk
      Miesiąc temu

      Zapraszam do oceny tych co chcą pozdrooo🔥 plpost.info/base/wideo/boIU39mhsaB

  34. Daria Machnik
    Daria Machnik
    20 dni temu

    Zajebista w aucie leci non stop pozdrawiam aby tak dalej

  35. Roksana Zientala
    Roksana Zientala
    22 dni temu

    Nie wiedziałam ze to bedzie takie fajne 😻😆

  36. Patryk L
    Patryk L
    Miesiąc temu

    Czekam na koleją performe z ta nutką zajebista🔥💪🏻

    1. Krystekkk
      Krystekkk
      Miesiąc temu

      Zapraszam do oceny tych co chcą pozdro😎💪💪 plpost.info/base/wideo/boIU39mhsaB

  37. Justyna szymaczek
    Justyna szymaczek
    Miesiąc temu

    Fajna muzyka moja ulubiona ❤️

  38. Filio_YT
    Filio_YT
    Miesiąc temu

    Czekałem tyle czasu na to i w końcu jest

    1. Krystekkk
      Krystekkk
      Miesiąc temu

      Zapraszam do oceny tych co chcą pozdro😎💪💪 plpost.info/base/wideo/boIU39mhsaB

  39. Enigmatic Roar
    Enigmatic Roar
    19 dni temu

    Good Song! Polski nice language! Hi from Ukraine🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇵🇱🇵🇱🇵🇱

    1. Experimental Kaleidoscope
      Experimental Kaleidoscope
      3 dni temu

      Prosze Po polsku

    2. ЄКритик
      ЄКритик
      6 dni temu

      Якраз хотів написати щось таке😁

    3. Enigmatic Roar
      Enigmatic Roar
      7 dni temu

      @Patryk Orzechowski 👍

    4. Patryk Orzechowski
      Patryk Orzechowski
      7 dni temu

      hi

  40. Kesti
    Kesti
    Miesiąc temu

    W końcu się doczekaliśmy! 🥰

    1. Krystekkk
      Krystekkk
      Miesiąc temu

      Zapraszam do oceny tych co chcą pozdrooo🔥 plpost.info/base/wideo/boIU39mhsaB

  41. enart
    enart
    11 dni temu

    dojebany klip i świetny tekst

  42. Alicja Baszanowska
    Alicja Baszanowska
    Miesiąc temu

    🔥🔥🔥😝🤟🤟 mega wow

  43. Julia Maciejek
    Julia Maciejek
    Miesiąc temu

    Daj mi spać nigdy z rana nie wstaję na śniadania 7 drzemka napierdala Nie wiem gdzie moje ubrania Daj mi spać nigdy z rana nie wstaję na śniadania 8 drzemka napierdala Ej Nie moja sprawa Nie wiem o co chodzi Lata budzik jak talala Wszędzie się rozglądam Nie wiem gdzie są jej ubrania Choć nie graliśmy w pokera Ona bardzo blefowała Ale co Ale trochę dala ciała Polewali szampana Odmówić nie wypada Szybki balet I spadam Kołderka już wyprana Się zawijam jak rolada Jak rolada Pojedzone no to nara No to nara Dalej nie wiem o co chodzi Nie wiem o co cmon Tu publika rozbujana Buja głowa się jak hamak Jutro budzik mam na 7 Mordo to komedio dramat Pytasz czemu Bo nie wiem czy się śmiać czy płakać Daj mi spać nigdy z rana nie wstaję na śniadania 7 drzemka napierdala Nie wiem gdzie moje ubrania Daj mi spać nigdy z rana nie wstaję na śniadania 8 drzemka napierdala Ej Nie moja sprawa Nie wiem o co chodzi Lata budzik jak talala Wszędzie się rozglądam Nie wiem gdzie są jej ubrania Choć nie graliśmy w pokera Ona bardzo blefowała Ale co Ale trochę dała ciała Polewali szampana Odmówić nie wypada Szybki balet I spadam Kołderka już wyprana Się zawijam jak rolada Jak rolada Pojedzone no to nara No to nara To nasz diss na budziki Wnoszę o ich zakazanie W ramach buntu Aż do skutku będę popyłał w piżamie Proszę opisz mi wschód słońca bo go nigdy nie widziałem Wsm komu ja się dziwię jak zaczynam dzień obiadem Ej Nie moja sprawa Nie wiem o co chodzi Lata budzik jak talala Wszędzie się rozglądam Nie wiem gdzie są jej ubrania Choć nie graliśmy w pokera Ona bardzo blefowała Ale co Ale trochę dala ciała Polewali szampana Odmówić nie wypada Szybki balet I spadam Kołderka już wyprana Się zawijam jak rolada Jak rolada Pojedzone no to nara No to nara

    1. rareX
      rareX
      10 dni temu

      Popieram

    2. Julia Maciejek
      Julia Maciejek
      17 dni temu

      @SamsunQE sprawdzałam i nie było

    3. SamsunQE
      SamsunQE
      17 dni temu

      @Julia Maciejek nie prawda zawsze sa odrazu :/

  44. Patrycja Kwaśny
    Patrycja Kwaśny
    Miesiąc temu

    Sztos mogę tego słuchać cały czas a piosenkę prawie na pamięć super POZDRAWIAM!!!!

    1. jeon vlya
      jeon vlya
      26 dni temu

      pov: czekasz aż będzie to nasz diss na budziki proszę o ich zakazanie

  45. Wiktoria Wieczorek
    Wiktoria Wieczorek
    20 dni temu

    byłam na koncercie w Obornikach ❤️❤️kocham

  46. Kinga Sas-Wisłocka
    Kinga Sas-Wisłocka
    13 dni temu

    To jest świetne!

  47. Jakubek
    Jakubek
    20 dni temu

    Wchodzi ten refren, wchodzi wchodzi.

  48. Forwacior
    Forwacior
    Miesiąc temu

    czekałem na pełną wersję tego

    1. euisa cous
      euisa cous
      Miesiąc temu

      Fajna muzyka moja ulubiona

  49. Piotrek_350
    Piotrek_350
    Miesiąc temu

    Zajebista Nuta Podoba mi się bardzo oby tak dalej! :)

    1. Krystekkk
      Krystekkk
      Miesiąc temu

      Zapraszam do oceny tych co chcą pozdrooo🔥 plpost.info/base/wideo/boIU39mhsaB

  50. Przemek Muszyński
    Przemek Muszyński
    Miesiąc temu

    Kocur ta nuta ❤️‍🔥🔥🔥🔥

    1. Esdoka
      Esdoka
      Miesiąc temu

      plpost.info/base/wideo/KN48MmnV4Wt zapraszam nowa nutka wakacyjna!! zostaw komentarz i lapke i udostepniaj gdzie sie da!! robimy z tego hita!!(udostepniam automatycznie to wiekszosci osobą)lk

    2. OTF KEBE
      OTF KEBE
      Miesiąc temu

      Mordo wpadnij proszę! plpost.info/base/wideo/ohq38zAkKKd

    3. Krystekkk
      Krystekkk
      Miesiąc temu

      Zapraszam do oceny tych co chcą pozdro😎💪💪 plpost.info/base/wideo/boIU39mhsaB

  51. Kuba Rudziński (Lu-_-dzix)
    Kuba Rudziński (Lu-_-dzix)
    Miesiąc temu

    Myślałem, że będzie jak z Sentino ale bardzo pozytywnie się zaskoczyłem!

    1. norbercik
      norbercik
      Miesiąc temu

      nie zebym tą obrazal

    2. Krystekkk
      Krystekkk
      Miesiąc temu

      Zapraszam do oceny tych co chcą pozdroo🔥😁 plpost.info/base/wideo/boIU39mhsaB

    3. Esdoka
      Esdoka
      Miesiąc temu

      plpost.info/base/wideo/KN48MmnV4Wt zapraszam nowa nutka wakacyjna!! zostaw komentarz i lapke i udostepniaj gdzie sie da!! robimy z tego hita!!(udostepniam automatycznie to wiekszosci osobą)

  52. NO TO SUPER
    NO TO SUPER
    Miesiąc temu

    Zajebista nuta nie mogę przestać śpiewać

    1. fan fortnite
      fan fortnite
      28 dni temu

      @NO TO SUPER TEZ NIE MOGE PRZESTACI SPIEWACI

    2. Neo Pixel
      Neo Pixel
      Miesiąc temu

      +1

  53. Damian Steinert
    Damian Steinert
    21 dzień temu

    Kiczowatość 😅😂🤣 Rapuję jak kilku letnie dziecko Dobrze że jestem rocznik 82 Pozdro dla kumatych 😁

  54. CNP FlipeX
    CNP FlipeX
    23 dni temu

    Zajebista piosenka a ma tylko 2 mln wyświetleń

  55. Andrey Methew
    Andrey Methew
    Miesiąc temu

    Привіт з України, до війни не думав що мені так сподобається польска пісня )

    1. YakamiSzunikon
      YakamiSzunikon
      25 dni temu

      Pozdro Ukraina

    2. Fekalista Grzybowory
      Fekalista Grzybowory
      27 dni temu

      Не ваш герой Бандера давал команду чтобы резать Лахив?

    3. snatch
      snatch
      28 dni temu

      Wszedzie ruski jestescie, tu, w csie. Won

    4. Andrzej Pajak
      Andrzej Pajak
      Miesiąc temu

      1

  56. Maksky 28
    Maksky 28
    Miesiąc temu

    Wreszcie doczekane 🤠😎💪🏼

  57. Dallas WSK Official
    Dallas WSK Official
    19 dni temu

    W zupełności nie moje klimaty, bratanek pokazał ale wpada w ucho no i propsy dla Antony'ego za kreatywność i pomysłowość, nie sadzilem ze usłyszę kiedykolwiek dissa na budziki

  58. dipsi
    dipsi
    8 dni temu

    Zajebista nuta 😎😎😎😎💥💥💯🔥🔥

  59. Lidia Winnicka
    Lidia Winnicka
    23 dni temu

    Dawaj więcej takich muzyk prze zajebiste

  60. Yana
    Yana
    Miesiąc temu

    трек качає! ładna piosenka, jesteś dobrze zrobione

  61. Sylwek G
    Sylwek G
    18 dni temu

    Bym mógł cały czas to słuchać

  62. Nitro
    Nitro
    Miesiąc temu

    Wystarczy wejść w dobry melanż, żeby zobaczyć wschód słońca. Tylko niekoniecznie będzie się go pamiętać. 😏

  63. Karola G
    Karola G
    17 dni temu

    Jest to zajebiste 💃

  64. Brawl MEN
    Brawl MEN
    10 dni temu

    Dobrze że są wakacje 🥲

  65. Reez
    Reez
    19 dni temu

    1:44 Najlepszy fragment

  66. Літовка Артем
    Літовка Артем
    Miesiąc temu

    Слава братам полякам!🇵🇱❤️🇺🇦

    1. Колишня батарейка
      Колишня батарейка
      11 dni temu

      @Sebek Jaroszew chyba oni nie za rosji?

    2. Sebek Jaroszew
      Sebek Jaroszew
      22 dni temu

      Nie chcę cię martwić ale prawdziwe 2 bratanki 🇵🇱❤️🇭🇺

  67. Dominika Kurzydło
    Dominika Kurzydło
    Miesiąc temu

    Zayebista nuta bardzo buja ☺️😛

  68. Wioletta Korzec
    Wioletta Korzec
    Miesiąc temu

    Ale wpada w ucho, będę katować tę piosenkę hahaha

  69. nequ_yt1202
    nequ_yt1202
    Miesiąc temu

    Nie no szczerze mówiąc zajebiscie się tegi słucha wpada w ucho

  70. Назар Бубнюк
    Назар Бубнюк
    Miesiąc temu

    Крута пісня👏🏻

  71. Ulyana Oleksiuk
    Ulyana Oleksiuk
    Miesiąc temu

    це неймовірно!😍

  72. Jakub Żurański
    Jakub Żurański
    Miesiąc temu

    Zajebisty dis trzymaj tak dalej

  73. Oliwka
    Oliwka
    Miesiąc temu

    Wpada w ucho ❌⏰

  74. ShadowR_
    ShadowR_
    Miesiąc temu

    nie mam tik toka ale kolega mnie katował fragmentem tej piosenki i wkońcu zdecydowałem sprawdzic i bardzo pozotywnie się zaskoczyłem, piosenka jest naprawdę nienajgorsza

    1. Sędzislav
      Sędzislav
      29 dni temu

      Przeciez to jest najwieksze gowno swiata XDDDD

  75. Kacper Legowski
    Kacper Legowski
    21 dzień temu

    moim flexem jest to że byłem na jego koncercie i polecam 10/10

  76. Zawsze z Uszakami
    Zawsze z Uszakami
    Dzień temu

    01:59 ja też zaczynam dzień obiadem 🤣

  77. RisoKozak mc69
    RisoKozak mc69
    Miesiąc temu

    I jest kolejny hit do gierek :). Kozak pozdro 💪

    1. Janusz ZDR
      Janusz ZDR
      Miesiąc temu

      @Leo Pepsi cring ale da się słuchać wariat, zawijam sie jak rolada xD

    2. RisoKozak mc69
      RisoKozak mc69
      Miesiąc temu

      Jak cos ci sie nie podoba nie musisz czytac :) a ten nick to mulciak

    3. Krystekkk
      Krystekkk
      Miesiąc temu

      Zapraszam do oceny tych co chcą pozdrooo🔥 plpost.info/base/wideo/boIU39mhsaB

    4. Leo Pepsi
      Leo Pepsi
      Miesiąc temu

      Niezły hit xDDD cringe trochę takiego gówna słuchać ale co można się spodziewać po chłopie z 69 w nicku

  78. sofi jordan
    sofi jordan
    28 dni temu

    Вау не думала що поляки так гарно співають, вже декілька днів слухаю цю пісню і кайфую, дуже круто!❤

    1. Колишня батарейка
      Колишня батарейка
      11 dni temu

      @unoKonu KunOn to ty prosto nie słuchał rosyjskiego rep... To masakra

    2. unoKonu KunOn
      unoKonu KunOn
      27 dni temu

      Tak naprawdę to polski rap jest chujowy i żarto słucham polskiego rapu ale muszę przyznać że fajna jest tak piosenka

    3. Karolina Ossowska
      Karolina Ossowska
      27 dni temu

      @Skyy0 Ах ти покидьок

    4. LUFSON
      LUFSON
      27 dni temu

      haha ...

  79. Jakub
    Jakub
    Miesiąc temu

    Jak zwykle sztos szefuniu ❤️

    1. OTF KEBE
      OTF KEBE
      Miesiąc temu

      Mordo wpadnij proszę! plpost.info/base/wideo/ohq38zAkKKd

    2. Krystekkk
      Krystekkk
      Miesiąc temu

      Zapraszam do oceny tych co chcą pozdrooo🔥 plpost.info/base/wideo/boIU39mhsaB

  80. Z̷j̸a̵r̶a̶n̸y̷A̶r̴a̸b̴
    Z̷j̸a̵r̶a̶n̸y̷A̶r̴a̸b̴
    Miesiąc temu

    Zajebiste 🔥🔥🔥🔥👌