BOREK I STANOWSKI O WALCE ARTUR SZPILKA - DENIS ZAŁĘCKI I SPORTOWCACH WE FREAK FIGHTACH

Kanał Sportowy Extra
2 200 wyświetleń 164K

✅SUBSKRYBUJ Extra✅ bit.ly/SubujKanalSportowyExtra
Mateusz I Krzysztof w programie - Przejdźmy Na Ty skomentowali przebieg walki Artur - Denis na gali High League 4 oraz rozmawiali na temat występów profesjonalnych sportowców we freskowych federacjach.

Sport

Komentarze: 332

  1. Rupi i
    Rupi i
    9 dni temu

    Super się słucha jak Mateusz Borek tłumaczy sport.

    1. Oskar
      Oskar
      9 dni temu

      to fakt

  2. 1 do 1
    1 do 1
    9 dni temu

    Najlepsza wypowiedź Szpilki jest jak opowiada w TVP historię, gdy Lennox Lewis powiedział mu, że ma predyspozycje aby zostać mistrzem świata w boksie. Tylko ma posłuchać jego wskazówek. Jakie to wskazówki? Sam Szpilka nie wie bo odszedł od stołu 😂.

    1. Daniel Łukasik
      Daniel Łukasik
      6 dni temu

      Klasyka już ja lubiłem tego Artura Satudej Sandej. Teraz w koncu nabral pokory i mozna go posluchać i jest swietny w bukmacherke ale kiedys to był Ajtuj, szoda ze nie dowiedział sie nigdy tych rad Lenoxa

    2. losmen77
      losmen77
      7 dni temu

      @JACOB s Od razu widac ze nie ogladales tamtej walki. Szpilka z Wilderen przez 8 rund walczyl i wyglądał bardzo dobrze. Przegrywal na punty minimalnie. Późniejszy KO wlasciwie zakończył jego kariere.

    3. Remigiusz Romanowski
      Remigiusz Romanowski
      8 dni temu

      No Odeszedł 🥸🤡🫣

    4. Sieeema
      Sieeema
      9 dni temu

      Lennox podeszed i powiedział A nie tylko powiedział

  3. Michal Konopski
    Michal Konopski
    9 dni temu

    Bo w większości ci zawodowcy nie walczą w swoich dyscyplinach. Parke z szeliga pokazał jaka jest różnica między zawodowym fighterem, a napompowanym amatorem.

    1. Michal Konopski
      Michal Konopski
      3 dni temu

      @Sosa Sosa planem było schodzenie z linii ciosu, a nie zabawa w tancerze, szpilka zebrał za to opierdol.

    2. Sosa Sosa
      Sosa Sosa
      3 dni temu

      @Michal Konopski Moze taki byl gameplan? Przecie kazdy wiedzial ze Zalecki ma kontuzje,pojscie w otwarta wymiane w 1 minucie byloby mega glupie

    3. Prem Gray
      Prem Gray
      9 dni temu

      Ten Stanowski w sporcie całe życie siedzi ale zdziwiony że bokser nie wygrywa w MMA.

    4. Kiddi
      Kiddi
      9 dni temu

      @Skoti w boksie też od ostatnio

    5. Skoti
      Skoti
      9 dni temu

      @Michal Konopski dlatego w MMA Szpilka nie jest sportowcem, a freakiem

  4. Panek
    Panek
    7 dni temu

    Borek to chodzący leksykon wiedzy - konkrety, analiza i argumenty - gość to nie pierwsza liga, tylko top of the top

  5. kba155
    kba155
    8 dni temu

    Stanowski: 'nie znam się na sportach walki' Też Stanowski: próbuje przebić się ze swoją narracją i przerywa Borkowi, który tłumaczy mu jak działa ten świat 😂 parodia

  6. fikost
    fikost
    9 dni temu

    Wyjście Denisa do walki to nie żaden charakter tylko skok na kasę. O charakterze to można mówić w przypadku Adamka który z połamanym nosem przewalczył 12rund i zdobył mistrzostwo świata. Grzebyk na KSW ze złamaną noga przewalczy cała rundę i jeszcze wygrał, oczywiscie tylko rundę bo walkę przerwano ale nie z powodu tego ze Grzebyk krzyczał tylko ze nie był w stanie wyjść do następnej rundy. Wrzosek z zerwanym bicepsem przewalczył cala walkę i wygrał. A tu był skok na kasę, piruet ała ała i koniec walki można iść do kasy.

    1. Piotr
      Piotr
      8 dni temu

      @Javier Martinez ty tak na poważnie?

    2. Javier Martinez
      Javier Martinez
      9 dni temu

      Ten sam Adamek poddał się w walce z Millerem i tym samym zrobił w chuja tysiące kibiców którzy przyjechali na walke ( nie mówiąc o tych co oglądali w tv) 😎

  7. Mathiu89
    Mathiu89
    9 dni temu

    Dobre pytanie i dobra odpowiedź. Przyjemnie się słuchało 👌

  8. Zdziczały Bożek
    Zdziczały Bożek
    9 dni temu

    Ewa Brodnicka pokazała to o czym się mówiło od dawna. To taki Szpilka w spódnicy, ale pas kobiet znaczył wtedy nic. Udało się jej wygrać z totalnymi amatorkami i Piątkowską, która wybitna bynajmniej jest. Mayer pokazała jej zresztą gdzie raki zimują. Boks kobiet mimo powszechnej feminizacji i wpychania kobiet wszędzie się cofnął. Dobra pięściarką była Agnieszka Rylik, która była naprawdę jedną z lepszych w czasach, kiedy wydawać by się mogło boks kobiet nikogo nie obchodził. Guzowska była jeszcze w miarę ok, ale potem nadeszłą celebrytyzacja. Borek i ego tłumaczenia to facepalm. Ali chodził w złotym szlafroku i co? Tu chodzi o umiejętności, a Ci ich nie mają. Nie mają charyzmy, nic.

  9. Karol Czapnik
    Karol Czapnik
    9 dni temu

    Pięknie Borek skwitował 👍 Prawdziwy boks w dzisiejszych czasach schodzi na drugi plan, niestety!!!

    1. Kamilos BVB
      Kamilos BVB
      8 dni temu

      Polski boks jak juz. Bo na swiecie ma sie calkiem dobrze.

  10. MistrzGry
    MistrzGry
    9 dni temu

    Porównywanie Mma do Boksu to jak porównywanie dlaczego Justyna Kowalczyk nie skacze tak daleko jak Małysz w końcu oboje maja narty...

    1. West coast
      West coast
      19 godzin temu

      Nie przesadzaj. Zalecki trafił szpile w boksie a nie na ziemi a gościu bil się o pas wagi ciężkej

    2. maciek pokrywex
      maciek pokrywex
      2 dni temu

      Tylko, że boks to jeden z elementów mma, w którym Brodnicka nie pokazała nic 😂

    3. Szymon Grabarczyk
      Szymon Grabarczyk
      7 dni temu

      *porównywanie Kowalczyk DO Małysza. Ewentualnie: *PYTANIE "dlaczego..." / Zastanawianie się, dlaczego...

    4. Atomowy Byk
      Atomowy Byk
      8 dni temu

      Denis wyszedł zarobić kasę i tyle wstydu narobił i tyle

    5. Mariusz SCH
      Mariusz SCH
      8 dni temu

      A jakie mma jak najebal ajtuja na pięści

  11. veni
    veni
    9 dni temu

    Stanowiski ma trochę racji Człowiek który walczył o pas mistrza świata (szpilka) w takiej wymianie jaka zaproponował załecki powinien go skontrować i posłać na deski . Niestety pokazawal swoją słabość Artur oraz to że nie potrafi bić z defensywy . Zrozumiał bym przewagę Denisa gdyby walka była w parterze

  12. archer
    archer
    8 dni temu

    Borek mistrz i psycholog sportu... Gratuluje

  13. Grzegorz Kornobis
    Grzegorz Kornobis
    9 dni temu

    To pokazuje ze tacy ludzie jak borek jest jak by w przeszłości i Wasilewski Ludzie co wiedza co to sport i biznes , przyszłość nie wyglada dobrze bo kibice zaczynaja mieć w dupie sport

  14. Adrian fantom
    Adrian fantom
    9 dni temu

    Wreszcie, sedno i na temat ,dobry i szczery materiał

  15. Marcin Polak
    Marcin Polak
    9 dni temu

    Stanowski trafił w punkt 👏👏

  16. Przemek Filipczyk
    Przemek Filipczyk
    9 dni temu

    A Pan Borek jak zwykle merytorycznie i w punkt. Pozdrawiam

  17. arko128
    arko128
    9 dni temu

    1:23 Borek bardzo dobrze gada... Podobnie było z Ferrarim, ktory wyszedł w butach

  18. Panamera
    Panamera
    9 dni temu

    Jeśli umiesz się bić to masz 90 procent szans, żeby wygrać. Jeśli przegrałeś z kimś spod klatki, to tylko dla kasy. Tyle

  19. Ł. F.
    Ł. F.
    9 dni temu

    Stanowski jak zawsze z jajem! Borek jednak zawsze gdzieś zważa na słowa gdy mówi o znajomych.

    1. Kacper Gąsior
      Kacper Gąsior
      9 dni temu

      Stanowski pokazał tylko to co sam powiedział, ze nie zna się na sportach walki 😉

  20. MegaLebiega
    MegaLebiega
    9 dni temu

    ale mati swietnie to uplastycznil i przedefiniowal format

  21. Jaystero
    Jaystero
    9 dni temu

    Ludzie za bardzo się skupiają na aspekcie sportowym, gdzie we freakach głownie chodzi o show i o to, że to robią znane osoby. Równie dobrze mogliby się bić w rydwanach czy strojach rycerskich. Pierwotny zamysł freak fightów było wyjaśnianie konfliktów przez znane osoby co generowało show, a to, że wiele freaków odnajduję w tym swoją drogę życiową to efekt uboczny. Moim zdaniem na dłuższą metę to szkodzi freak fightom, bo większość odbiorców tych walk, postrzega to w kategoriach nudna walka lub ciekawa walka, nie obchodzi ich aspekt techiczny.

    1. Jaystero
      Jaystero
      9 dni temu

      ​@LivingZombieJew Dubiel z Błonskym bylo sztos bo ruszyli na siebie, szkoda, że tak krótko. Ogólnie ich staż jeszcze jest git, ale kiedy taktyki wchodzą, i typy się badają to słabo to wygląd - mówię to z perspektywy typowego widza freakfightów. Ja np. lubię obejrzeć KSW/UFC.

    2. LivingZombieJew
      LivingZombieJew
      9 dni temu

      Ale jednak fajnie obejrzeć ludzi, którzy potrafią wyprowadzić i przyjąć kilka ciosów. Taki Dubiel z Błońskim to były konkretne walki, bo właśnie trochę techniki i formę jednak chłopaki mieli.

  22. Michał S.
    Michał S.
    9 dni temu

    Ale to Mati uplastycznił

  23. Tomasz Tomasz
    Tomasz Tomasz
    8 dni temu

    Panie Michale - to mi Pan zaimponował w tym momencie - szacun za koszulkę.

  24. Marcin Wieczorek
    Marcin Wieczorek
    9 dni temu

    Stanowiski bardzo dobry komentarz w punkt w odniesieniu do Mike'a Tysona

  25. Robert Chiliņski
    Robert Chiliņski
    9 dni temu

    Mądrego miło posłuchać

  26. Tomasz Lewandowski
    Tomasz Lewandowski
    9 dni temu

    Zajebiste pytanie Stanowskiego. Jeszcze wypadało by wspomnieć walke melanżownika/imprezowicza Don Kasjo z Parkiem czy Wrzoskiem.

    1. pabllok
      pabllok
      9 dni temu

      @dmnkzl ale bredzisz, nie rozumiesz, że Szpilka jest past prime? Boks zabral mu duzo zdrowia, nie trzyma ciosu, rwfleks nie ten itd. Ciebie jakby Wilder tak pierdolną to by cie wynieśli w plastikowym worku. Co do pierdolenia, że bokser zawodowy zawodnika mma ma zjeść na śniadanie i załatwić w parę sekund to polecam obejrzeć walkę Floyda z Connorem albo Paulem. Moze nie wiesz kto to jest Floyd ale to jeden z najlepszych bokserów w historii i jak wyglądały te walki? Skończył ich w 10sekund?

    2. dmnkzl
      dmnkzl
      9 dni temu

      @Jakub Wysiecki Oczywiście że nie potrafi. Sprytnie się wytłumaczył, a prawda jest taka, że zawodowy bokser nie powinien dopuścić do parteru, tylko w ciągu kilku sekund powinien kończyć pojedynek. Różnica między zawodowcem, a tymi błaznami jest taka, że zawodowiec widzi gdzie uderza i widzi ciosy przeciwnika. Ty czy każdy inny amator zamyka oczy przy wyprowadzaniu oraz otrzymywaniu ciosów, wtedy od zawodowca leci kontra z ominięciem gardy przeciwnika. No ale jak takiemu Szpilce trzeba przypominać o gardzie, to z niego jest p..a , a nie bokser. Inna sprawa jest, że nie widzimy ich kontraktów, nie wiadomo ile musi trwać taka walka by otrzymali 100% pieniędzy np od sponsorów.

    3. Jakub Wysiecki
      Jakub Wysiecki
      9 dni temu

      @xander XDDD Jak nie potrafi? Twoim zdaniem odpowiedz, ze boks w mma rozni sie od tego boksu klasycznego miedzy innymi praca nog? Ze w MMA sa jeszcze inne płaszczyzny niż boks? Że bokser, który w swojej karierze miał paru mocnych rywali z każdą walką staje sie coraz mocniej rozbity? Nie? To może pora wrócić do podstawówki.

  27. Maro
    Maro
    9 dni temu

    Dlatego Wilder skończył Szpilkę a Chisora go pogrzebał . Szpila , obstawiam bo to jest jego łeb , ale myślę że jest przerażony jak wchodzi do ringu .

  28. adrian mężyło
    adrian mężyło
    8 dni temu

    stano jak zawsze rozbija bank, 100% słuszności

  29. Deawuide
    Deawuide
    9 dni temu

    to jest prawdziwy mistrz ^ ^,

  30. Środa17 Sobota15
    Środa17 Sobota15
    9 dni temu

    Nowa gra Kibiców spotkania lokalne - na Ryneczkach w swoich Miasteczek - w Środy o 17 lub Soboty o 15

  31. MrSzpila19
    MrSzpila19
    9 dni temu

    Bo ludzie myślą, że różnica między amatorem, a zawodowcem to jest taka przepaść. A prawda jest taka, że główne różnice to są dwie: 1.Szczęście - jednemu się udało, a drugiemu nie. 2.Znajomości - jednego popchnęli wyżej, drugiego nie. Często wśród amatorów są dużo większe talenty i dużo większe predyspozycje, ale nie mają kasy, nie mają pleców, nie mają znajomości, nie mają szczęścia, etc. I takie freak fighty dla wielu są szansą na wybicie i pokazanie się, chociaż dla wielu, bo wiadomo że nie dla wszystkich. I później wychodzi taka youtuberka i bije zawodową bokserkę, czy wychodzi chłop z ustawek z lasu i napierdala zawodowego boksera. A typowo na ulicy to ta różnica jeszcze bardziej by się zatarła.

    1. Arkadiusz Knot
      Arkadiusz Knot
      9 dni temu

      Brodnica to zart a nie bokserka, zresztą boks kobiecy powinien być zakazany. Denis w sportach walki jest od dzieciaka, więc nie wiem o czy ty mówisz. Szczęście i znajomości, dobre 🤣

  32. Konrad Blesnowski
    Konrad Blesnowski
    9 dni temu

    Boras pięknie wyjaśnił temat

  33. WSZtm
    WSZtm
    7 dni temu

    Szpilka zwyczajny do 12 rund..dlatego stał czekal i wytrzymał.

  34. Daniel Łukasik
    Daniel Łukasik
    6 dni temu

    Poteżny BÓR jak coś powie to jest powiedziane nie ma co

  35. Zodiak
    Zodiak
    9 dni temu

    Rzecz w tym, że ci zawodowcy sami wyzywają tych freaków i dostają łomot.

    1. Prem Gray
      Prem Gray
      9 dni temu

      Jakieś przykłady ?

  36. Marian Marianex
    Marian Marianex
    9 dni temu

    Stano jest Kozakiem 😎

  37. Robert K
    Robert K
    9 dni temu

    tym razem to Stanowski pięknie podsumował sprawę 👏

    1. Kamil Kamil
      Kamil Kamil
      6 dni temu

      Podpisuję się pod tym.

  38. Marcin Czu
    Marcin Czu
    8 dni temu

    Stano jak znooooooow zabebaaaaaal z Procy!😊

  39. Dawid
    Dawid
    9 dni temu

    Niby lil masti nie zna, ale co trenowała to wie... Oj było oglądane ;)

  40. Radek Wazia
    Radek Wazia
    9 dni temu

    100 % racji !!! :)

  41. Grzegorz Mowiński
    Grzegorz Mowiński
    8 dni temu

    Brawo Krzysiu,a Mati lawiruje. Taka jest prawda,Polski boks to kompletne dno jak i nasza piłka kopana.

  42. Beka z wszystkiego
    Beka z wszystkiego
    9 dni temu

    Stano w punkt

  43. lysyZbrejzers
    lysyZbrejzers
    9 dni temu

    To absurd wpuszczać kontuzjowanego Dla mnie to tej walki nie było, A to co było widać to że Denis za chwilę by opadł sił niesamowicie Szpilka zrobił parę fajnych Uników ale ze dwa strzały niezłe dostał a sam nic nie trafił

  44. jestem Bogiem
    jestem Bogiem
    9 dni temu

    i za to właśnie szanuję stana nie lubi freakfightów i to nawet bardzo ale potrafi spojrzeć na chłodno i nawet on zdaje sobie sprawę że pierdolenie szpilki to głupota, kogo by miał za 30 sekund ? denisa ? przecież on mu nie zadał ani jednego czystego ciosu podczas gdy denis mu prawie głowę urwał wystarczy spojrzeć na artura wzrok podczas przyjęcia.

    1. fikost
      fikost
      9 dni temu

      @Wojciech eS Sorry stary ale gdy stał tam Usyk to Denis mógłby co najwyżej sam siebie uderzyć przestrzelonym ciosem, a nie przypierać Usyka do siatki. Gdzie Krym, a gdzie Rzym, znaj proporcjum mocium panie:-)

    2. Chuyew
      Chuyew
      9 dni temu

      @Wojciech eS Garda to jedno. Ale Szpilka stał jak słup soli. Normalnie to powinien być cały czas w ruchu. A tu znów mu styki przepaliło i stał jak z Kownackim czy z Wachem.

    3. Wojciech eS
      Wojciech eS
      9 dni temu

      @Chuyew chodzi mi o to żeby się nie wdał w bójkę, a co do gardy to co innego trzymać ją w rękawicach bokserskich a w co innego w piastkowkach

    4. Chuyew
      Chuyew
      9 dni temu

      @Wojciech eS Usyk by nigdy nie stał z opuszczonymi rękami oparty o siatkę. Szpilka odwala to samo co w boksie.

  45. undefined
    undefined
    9 dni temu

    ale boli dupa, że nikt nie chce tego paździerzu zwanego polskim boksem oglądać. Jak chcą ludzie oglądać to niech oglądają freak fighty, ja pierdole, tracicie coś na tym? Kluby sportowe dostają większe siano, trenerzy dostają siano. Sami nie oglądacie walk profesjonalnych, a macie problem do freaków... ciągle ta sama narracja

    1. Kamilos BVB
      Kamilos BVB
      7 dni temu

      Ostatnio fajna walka byla w polskim boksie Parzeczewski vs Zadyma. Mozna zrobic ciekawe walki na polskiej scenie piesciarskiej ale to jest nie lada wyzwanie.

  46. KoLo KoLo
    KoLo KoLo
    9 dni temu

    Pol a ty co zerwałeś się z choinki w koszulce Korony? 😂

  47. maciek pokrywex
    maciek pokrywex
    9 dni temu

    Haha Stanowski jak zwykle w punkt. Taki jest poziom polskiego boksu

  48. Kulkkaa MU
    Kulkkaa MU
    9 dni temu

    Jeszcze teraz ten bokser niepokonany dostanie łomot od Ferrariego w mma.

  49. Arkadiusz Żyła
    Arkadiusz Żyła
    9 dni temu

    Zgadzam się w 100 procentach że Stanowskim.

  50. Waldemar Kiepski
    Waldemar Kiepski
    6 dni temu

    Poezja to tłumaczenie, natomiast pominął najważniejsze - szpilka traci głowę w oktagonie czy tez ringu. Weryfikacja nadejdzie 🫡

  51. Rafał Sikora
    Rafał Sikora
    9 dni temu

    Stanowski bardzo dobra rozkimnka, zawodowiec idzie obić freaka, powinien z nim tańczyć, a jednak tak nie jest, o co chodzi

  52. Krzysztof Nerkowski
    Krzysztof Nerkowski
    9 dni temu

    Mati szanuje cię ale co ty za przeproszeniem pieprzysz? Kiedy szpilka byl odporny na ciosy ? na dzień dobry dostawał kelnerów od Wasilewskiego żeby babci punktów. dostał Wildera i to sprawdził.

  53. Pori91
    Pori91
    9 dni temu

    Krzysiu jak bokser wchodzi do MMA to tak jakby piłkarz wchodził w siatkówkę. Niektóre rzeczy są podobne jak na przykład piłka, ale jednak to dwa inne sporty.

  54. Brak Danych
    Brak Danych
    9 dni temu

    Potezny Bor w formie

  55. Born2BaGameR
    Born2BaGameR
    9 dni temu

    Mi się nie podoba że w organizacjach "freakowych" coraz częsciej pojawiają sie sportowcy. To miało być SHOW, gdybym chciał ogladac sportowców właczyłbym lekkoatletyke albo UFC.

    1. Kakarotto
      Kakarotto
      9 dni temu

      Lgna do kasy. Boks u nas leży, a ksw płaci mało. Taki Wrzosek to się śmieje z Kawula, że go wyjebał z ksw.

  56. Green Prince
    Green Prince
    8 dni temu

    lubie Denisa i Artura ale ta walka nie powinna sie odbyc...powinni zaleczyc kontuzje i stanac do walki za jakis czas...dzien przed gala przepowiedzialem jak to sie zakonczy i dokladnie tak sie stalo kolano strzelilo walki koniec...szkoda

  57. hedzina hedzina
    hedzina hedzina
    8 dni temu

    Najbardziej mnie bawi jak ktos dostanie w czosnek i potem wszyscy mówią "szacunek ze wyszedl do oktagonu". Ludzie! Za polowe tych pieniędzy co oni dostają i ja i polowa Polski weszla by do oktagonu dostac oklep xd jaki tu miec szacunek?

  58. Mur Yk
    Mur Yk
    7 dni temu

    Pana Boberka szanuje za rolę w rodzinie zastępczej co grał posterunkowego. Jak ten czas leci teraz komentuje coś ze Stanowskim.

  59. Jacek Duk
    Jacek Duk
    9 dni temu

    Marcin Wrzosek się idealnie odnalazł w formule freakfightów

    1. fikost
      fikost
      9 dni temu

      @majczel Myślę ze kolega miał na myśli flow, nie napina się, robi jaja i zarabia hajs bez zbijania wagi i toczenia ciężkich walk. Wpasował się w format, nie stypuje o pocie poświeceniu tylko jak trzeba to i klapek "poliże" (w cudzysłowie bo wiadomo ze tego nie zrobił) i jakieś dymy nakręci bez spiny.

    2. majczel
      majczel
      9 dni temu

      Bo leje sie z freakami, ciezko zeby bylo na odwrot, jeszcze w jego bazowej formule MMA XD

  60. Seb
    Seb
    9 dni temu

    Stanowski ma racje. Głupi przykład Jake'a Paula - ilu jeszcze profesjonalnych zawodników musi pokonać, żeby można go było nazwać bokserem skoro wali ich na dziure czego "zawodowcy" nie są w stanie zrobić. I pytanie kiedy ten freak już przestaje być jednak freakiem a staję zawodowcem ? Bo mechanizm jest taki sam - trening, walka, kasa.

    1. Kacper Gąsior
      Kacper Gąsior
      7 dni temu

      @Chuyew Stójka w MMA jest totalnie inna od stójki w boksie, ustawienie itp. Wiec No jak na moje, to nie można tego porównywać.

    2. Kamilos BVB
      Kamilos BVB
      7 dni temu

      @Chuyew taka smutna prawda... Za duzo bumow przyjezdza do Polski na gale piesciarskie. Centikaya, Kalasznikow czy Janjanin

    3. Chuyew
      Chuyew
      8 dni temu

      @Kacper Gąsior Żeby wygrywać z gośćmi pokroju Kałasznikowsa to z żadnym dobrym bokserem walczyć nie musiał. Większość tych gości ściąganych na polskie gale to bumy.

    4. Kacper Gąsior
      Kacper Gąsior
      9 dni temu

      @Chuyew z jakim dobrym bokserem w swojej kategorii walczył, ze tak mówisz ? Xd

    5. Chuyew
      Chuyew
      9 dni temu

      @Kacper Gąsior Zapewne Paul by poskładał większość rywali polskich bokserów na polskich galach.

  61. Goro G
    Goro G
    9 dni temu

    Tutaj trzeba pana Stanowskiego poprawić, bo seksmasterka w przeszłości miała duże osiągnięcia w zapasach miała bodajże wicemistrzostwo Polski w tej dziedzinie. Pozdrawiam Edit: Może trochę za szybko skomentowałem, ponieważ na szczęście pan Mateusz wiedział co i jak.

  62. Szalony Emszy
    Szalony Emszy
    8 dni temu

    Ależ oni są "obiektywni"

  63. Polish Mario
    Polish Mario
    9 dni temu

    Ewa Brodnicka trenował 20 lat nie 10 😎

    1. Rysiek Tornado
      Rysiek Tornado
      9 dni temu

      10 cepie

  64. Cumrat22
    Cumrat22
    9 dni temu

    Zabawne to jest to, kiedy Panu Mateuszowi nie podobają się freak fighty a sam pompował i promował Gromdę. Gdzie również często nie bili się ludzie, z dużymi umiejętnościami i pojedynki przypominały egzekucje. Krzysztof też podchodzi do tego ignorancko. Nie trzeba być ekspertem żeby wiedzieć, że osoba która ćwiczyła parter i zapasy, bez problemu poradzi sobie ze stójkowiczem, który tego parteru nie ma.

    1. LivingZombieJew
      LivingZombieJew
      9 dni temu

      Gromda to nie freaki. O ilu z tych ludziach słyszałeś przed walką? To nie są influencerzy czy youtuberzy, a że czasem zdarzą się zestawienia nietrafione to normalna sprawa.

    2. Rober Kowalski
      Rober Kowalski
      9 dni temu

      @Sedno szczególnie Jaś Kapela

    3. Rober Kowalski
      Rober Kowalski
      9 dni temu

      Porównywanie freaków do gromdy dobre🤣

    4. Sedno
      Sedno
      9 dni temu

      @Cumrat22 "Zabawne to jest to, kiedy Panu Mateuszowi nie podobają się freak fighty a sam pompował i promował Gromdę." Co tu jest zabawne ? Odpowiedziałem Tobie powyżej/sam sobie odpowiedziałeś tym komentarzem... Matiemu nie podobają się freaki i tego jakie tam są zarobki, pompował Gromdę bo tam chłopacy mają jakieś doświadczenie czy to z ulicy(bójki, gdzie większosc fraków nigdy nie biła się na ulicy/ zaczeła robić z siebie gangusa dopiero na konferencjach pod publiczke itp) czy właśnie z treningów różnych sportów uderzanych. Więc sama w sobie Gromda ma dużo więcej wspólnego ze sportami walk niż właśnie freaki i gale jak fame high itp itd. Weź podstaw sobie wspomnianego Denisa do jakiegoś innego gościa typowego freaka(youtubera,influencera itp itd) 9/10 przypadków wynik będzie jednostronny. To właśnie ta różnica między freakami a gromda...

  65. Robert ŻAK
    Robert ŻAK
    6 dni temu

    Borek zawsze dobrze mówi

  66. noName
    noName
    9 dni temu

    jak nie wiecie o co chodzi to pewnie chodzi o kasę nie bez przyczyny istnieją firmy bukmacherskie

  67. Sebastian
    Sebastian
    9 dni temu

    Matko kochana te pieniądze co ? :)) Pieniądze.. budżet milion złotych Borek mówi... gigantyczne gaże... I co z tego? To idąc tym tropem niech Ci co sie biją idą do Amerykańskiego Wrestlingu. Tam dopiero są pieniądze. I nie trzeba się wcale bić. Co to za argument i gadanie o tych pieniądzach. No płacą ludziom którzy się nie biją albo nie muszą bić - wystarczy że robią z siebie debili. Tak samo jak we wrestlingu nie muszą się bić - wystarczy że skaczą jak małpy.

  68. Natalia O
    Natalia O
    9 dni temu

    To jest prawda gdyby walka szpilki z denisem trwała dłużej i by niebyło kontuzji artur by leżał na deskach bo rączki już były w dole.

    1. Arkadiusz Knot
      Arkadiusz Knot
      9 dni temu

      Gdyby... ale nie trwała

  69. David
    David
    9 dni temu

    Stano li masti trenowała długo zapasy i brodnicka pokonana łatwo

  70. maniek111
    maniek111
    9 dni temu

    Takich walk jak Szpilki teraz nie warto oglądac wiecej. Koles oglasza kontuzje a do walki i tak dochodzi.Gdzie tu sens?

  71. Mike P
    Mike P
    7 dni temu

    Mati Mistrz !

  72. GRCHW SoccerTeam
    GRCHW SoccerTeam
    7 dni temu

    Co do Patrryka to się nie zgodzę. On zawsze był zawodnikiem utalentowanym. Zabrakło szlifu za oceanem i mentalu. Resztę ma na wysokim poziomie. Co do walki Szpilka vs Denis - nie liczyłem na fajerwerki i fajerwerków nie było. Denis ma sporą moc, ale ring to nie zawsze 30 sekund. Trzeba umieć przeczekać, cierpliwie dokończyć plan i mieć strategię. Jeżeli mówisz każdemu, jaki masz gameplan to każdy ten plan rozpracuje. Szpilka jest spoko bokserem, gdyby kiedyś był mniej porywczy i spokojniejszy -uniknąłby ciężkich nokautów. Pieniądze i zmiana instytucjonalna sportu powodują, że takie gale są większą opcją na zarobek niż 10 letnia kariera przeciętnego zawodowca. Pozdrawiam

  73. KRYSTIAN
    KRYSTIAN
    9 dni temu

    Roki Rokuszewski @ Szpilka następna walka na Gali 77 Wielkiego Borasa 💪

  74. Jabol93
    Jabol93
    9 dni temu

    Dobrze Borek powiedział.

  75. Marcin Łojczyk
    Marcin Łojczyk
    7 dni temu

    Mateusz Borek w punkt. Chociaż nie jestem przekonany czy Artur by "przetrwał" te cepy Denisa gdyby nie noga.

  76. Anonimowy Słuchacz Rapu
    Anonimowy Słuchacz Rapu
    9 dni temu

    Ktoś tam myśli w KS bo już nielegalny shot zaczął robić wyświetlenia

  77. Jakub Har
    Jakub Har
    9 dni temu

    Wielki Bór to jest szef totalny

  78. Skoti
    Skoti
    9 dni temu

    Tylko że Szpilka w MMA nie jest sportowcem, a właśnie też freakiem. W MMA ma przecież mniejsze umiejętności niż niektórzy którzy są freakami.

  79. Damian Petela
    Damian Petela
    9 dni temu

    Ewa Brodnicka (ur. 7 czerwca 1984 w Nowym Dworze Mazowieckim) - polska pięściarka zawodowa, była mistrzyni Europy i była mistrzyni świata federacji WBO w wadze super piórkowej. Pytasz sie stano jaki jest poziom polskiego boksu, a ta babka byla mistrzynia swiata.

  80. filipmaestro9
    filipmaestro9
    9 dni temu

    Ze ludzie za to płacą...

  81. GB2 LOL
    GB2 LOL
    8 dni temu

    Borek pięknie wyjaśnił Krzysia, co by nie gadać.

  82. davRan
    davRan
    9 dni temu

    Dokładnie, kogo interesuje to czy ktoś jest kontuzjowany? Jeśli miał kontuzję, to nie niech nie wychodzi do walki, a jak wychodzi, to daj z siebie wszystko, a nie to wieczne usprawiedliwianie się kontuzją.

  83. ZWIREKiMUCHOMOREK
    ZWIREKiMUCHOMOREK
    9 dni temu

    piłkarzom to można płacić dużo za dużo ale frakom nie? Dziwna logika

  84. Taki Jaś
    Taki Jaś
    9 dni temu

    Panie Borek, odklejka..... Mimo sympatii 😝

  85. kali kali
    kali kali
    8 dni temu

    Trzeba sprawę postawić jasno Szpilka kozaczyl kozaczyl a Denis trafił go raz i wystraszylo żeby wszyscy mówili że jest lamus

  86. torcider6688
    torcider6688
    6 dni temu

    Borek ma rację

  87. Marek Marek
    Marek Marek
    8 dni temu

    Stanu super kom.

  88. Antaba TV
    Antaba TV
    9 dni temu

    pierwszy raz zgadzam się że Stanowskim

  89. Mateusz Skushi
    Mateusz Skushi
    9 dni temu

    Stano, ale Seksmasterka trenowała zapasy, i to dość długo. I jak przegrała Brodnicka? W parterze ;) ja rozumiem ten stosunek do freakowych gal, ale nie odmawiaj ludziom ich sportowych osiągnięć, skoro o nich nie wiesz. Aniela trenowała zapasy z 6 lat i ma wicemistrza Polski. No chyba coś tam sport uprawiała

  90. Patryk Kosik
    Patryk Kosik
    9 dni temu

    1:38 przecież na tym polegają walki freakowe, co to za komentarz?

  91. Paweł Krupa
    Paweł Krupa
    9 dni temu

    Borek Kot 💯

  92. Paweł Kowalski
    Paweł Kowalski
    9 dni temu

    Mati skąd takie wory pod oczami, ciężka noc...?

  93. Dany De Vito
    Dany De Vito
    9 dni temu

    Polityczne odpowiedzi Matiego.

  94. Jestem Normalny
    Jestem Normalny
    9 dni temu

    Jak nie pałam zbytnio sympatią do Stanowskiego to tutaj sie z nim w 100% zgadzam :)

    1. Jestem Normalny
      Jestem Normalny
      9 dni temu

      @Szafraniec hehe spoko byku może masz rację każdy ma prawo do własnego zdania :) pozdrawiam :) a apropo naszego kapitana to ciekawe czy gacie tez nosi w barwach U-Rainy ha tfu

    2. Szafraniec
      Szafraniec
      9 dni temu

      @Jestem Normalny 1) lil mast byla top 3 zapasniczek w polsce wsrod juniorek, denis mistrz polski k-1 nie bardzo amatorzy) to niech lewandowski idzie pograc w siatkowke, w koncu tu pilka i tu pilka

    3. Jestem Normalny
      Jestem Normalny
      9 dni temu

      @Szafraniec no tak byku ale mu chodziło o to że jeżeli oni trenują zawodowo boks z 10 lat to mimo wszystko dzięki samej umiejętności boksowania powinni takiego frika raz dwa wypunktować a nie bać się cala walke żeby mi tylko w nogi nikt nie wjechał... Może jak dojdzie do walki Ferrari Łaszczyk to ten drugi pokaże jak to się robi :)

    4. Szafraniec
      Szafraniec
      9 dni temu

      Bo nie ogarniasz. Nikt z nimi nie chcial walczyc w boksie tylko w mma, a to ogromna różnica. Lil masti przelezala brod icka aszpilka jak na razie wygrywa

  95. Ad Samson
    Ad Samson
    9 dni temu

    100% racji Mati.

  96. KoLo KoLo
    KoLo KoLo
    9 dni temu

    Borek ekspert od MMA🤦‍♂️😂😂😂

    1. GOT
      GOT
      6 dni temu

      @KoLo KoLo Ok

    2. GOT
      GOT
      6 dni temu

      Ty pewnie lepszy expert

  97. Bulldogs
    Bulldogs
    9 dni temu

    Swietnie panie Stanowski taka prawda stojka reflex dystans doswiadczenie niczym sie nierozni tylko ustawieniem I to nieznacznym swietny boxer Izu Artur przegrywaja w stojce nie w zapasach a pan Borek nie jest obiektywny bo jezeli on widzial jeden cios to chyba rozmawiacie o dwuch roznych walkach

    1. Kamilos BVB
      Kamilos BVB
      7 dni temu

      Tez widzialem jeden celny cios (jeden celny cep) bo jak wiemy obcierki sie nie licza

  98. Radar 1982
    Radar 1982
    9 dni temu

    Stano jak zawsze w punkt 👍🏼👏

    1. Kamilos BVB
      Kamilos BVB
      6 dni temu

      @Kamil Kryszkiewicz Stano nie wie o co chodzi w sportach walki sam tak przyznal. To Mati go podsumowal.

    2. Kamil Kryszkiewicz
      Kamil Kryszkiewicz
      7 dni temu

      @Kamilos BVB mati pierdzieli głupoty, stanowski go podsumował

    3. Kamilos BVB
      Kamilos BVB
      7 dni temu

      Mati jeszcze celniej trafil w ten punkt

  99. mateusz xy
    mateusz xy
    9 dni temu

    Mysle ze Artur godnie zastąpi Najmana

  100. Wrzaskun Samozwaniec Książę Pomorza i Kujaw
    Wrzaskun Samozwaniec Książę Pomorza i Kujaw
    9 dni temu

    M. B komentarz klasa⭐⭐⭐⭐⭐