CAŁKOWICIE zmieniłem SPAWN na ANARCHIA SMP..

piter
27 000 wyświetleń 553K

►ZAPRASZAM NA DISCORDA: discord.gg/bfJjjbvhTj
w tym filmie postanowiłem całkowicie zmienić wygląd spawna na Anarchii SMP zbudowałem i stworzyłem też kilka ciekawych rzeczy, o których więcej w filmie!
►ŁAPECZKA = MOTYWACJA DLA MNIE (więc proszę zostawić!) 👍
►Jeżeli chcesz zostać na stałe, ZOSTAW SUBA DLA SZEFA!
►WSPÓŁPRACA:
e-mail: piter@stormmedia.gg
🎬ZNAJDZIESZ MNIE TU 🎬
♦INSTAGRAM ► piter_wk
🔹️TIKTOK ► www.tiktok.com/@piotrekwalewski

Komentarze: 982

  1. Jam jest Jakub
    Jam jest Jakub

    Piter w formie 💪 czuje się jakbym zajebisty serial oglądał ❤️

  2. Felipeza
    Felipeza

    wielki upgrade spawna, super film piterze

  3. Wilczeksik
    Wilczeksik

    I ten koniec mnie rozwala czyli tekst Jakuba: "Z jednej strony robisz kupę na spawnie a z drugiej robisz takie cuda tutaj"

  4. Smixman
    Smixman

    Miłego dnia! 😄

  5. Szefuncio_ez
    Szefuncio_ez

    Nowy odcienk pitera, dzień staje się bardzo lepszy POZDRO SZEFIE

  6. owca animuje
    owca animuje

    Szanuje cię piter to co ty odwalasz na tym serwerze to jest Wow robisz piękne budowle i jednocześnie też robisz fajny grif spawna

  7. DANIO MINECRAFT
    DANIO MINECRAFT

    I to się nazywa anarchia!

  8. Jan Deskowy
    Jan Deskowy

    ale świeżość teraz na yt jeśli chodzi o mc dzięki wam, dajecie radę na każdy oddcinek czekam.

  9. ProdbyRodie
    ProdbyRodie

    widać że jest pompa na siłce. cytrulinka w tle i siłownia, tak trzymaj

  10. Karpalskiii
    Karpalskiii

    Czekam na kolejne filmy z anarchi, fajnie sie je oglada

  11. Mikołaj Pawłowski
    Mikołaj Pawłowski

    Nawet podczas oglądania filmu Pitera zostałem zrickrollowany 😂😂

  12. Dexsi
    Dexsi

    Kiedyś jeszcze spawn będzie ładny…

  13. Pogrom707
    Pogrom707

    Bardzo fajny content, faktycznie przypomina 2b2t

  14. ChromexeQ
    ChromexeQ

    Kolejny odcineczek z anarchii :D… dobra robota czekam na kolejne 👍

  15. maci 2905PL
    maci 2905PL

    Jeżeli robisz taki wielkie projekty zabytków to przebuduj 7 cudów świata (pomnik Jezusa masz już zrobiony więc zostaje tylko 6)

  16. Zoti
    Zoti

    Czuję się nielegalnie tak wcześnie. Ale odcinki zawsze od piterka robią wrażenie

  17. Ben 10
    Ben 10

    Piter To Wielki Koks! Mega dobry film

  18. ZatreV
    ZatreV

    Czas trwania odcinka bardzo fajna.

  19. Dawid Ga
    Dawid Ga

    Już po miniaturce widzę że koks film 👍 (Życzę miłego oglądania) ;)😀

  20. Zofia Czajkowska
    Zofia Czajkowska

    Uwielbiam odcinki z Anarchi i 2B2T