KTO OSTATNI PRZESTANIE JEŚĆ OSTRE JEDZENIE WYGRYWA 500 ZŁ!

Kartonii
25 000 wyświetleń 376K

📸 INSTAGRAM ► kartonii
📸 TIKTOK ► Kartonii
INSTAGRAMY DOMOWNIKÓW GENZIE!
Patryk ► mortalcioyt
Bartek ► bartekkubicki
Fausti ► faustynaf
Hania ► hi_hania
Wąski ► swiezy1597
I NASZ TIK TOK:
Genzie ► www.tiktok.com/@domgenzie
📑 Współpraca ► kartoni.biznes@gmail.com

Rozrywka

Komentarze: 342

  1. Natalia Stewart
    Natalia Stewart
    13 dni temu

    Krzysiu wydaje się mega sympatyczny, ma nadzieję że nie cierpiał długo po tym odcinku

    1. ssssss
      ssssss
      8 dni temu

      Sara James ma nową piosenkę ("taka sama") ❤ Sprawdźcie sami 😍 . .

    2. yabababadu
      yabababadu
      9 dni temu

      plpost.info/base/wideo/kvrI9GXZEMN - to teeeż jest fajne

    3. krue
      krue
      12 dni temu

      na pewno nie

  2. Julka
    Julka
    13 dni temu

    szacun dla Krzysia i oczywiście wszystkich uczestników

    1. werka 💜
      werka 💜
      7 dni temu

      @ssssss wiemy że to ty Sara XDDD

    2. yabababadu
      yabababadu
      9 dni temu

      plpost.info/base/wideo/kvrI9GXZEMN - to teeeż jest fajne

    3. werka 💜
      werka 💜
      12 dni temu

      @Julka no i pieknie 💀

    4. Julka
      Julka
      12 dni temu

      @werka 💜 spk następnym razem pomyśle o tobie i nie napiszę komentarza żeby nie robić ci spojleru, bo przecież mogłam od razu wpaść na to, że mój komentarz będzie w wyróżnionych😉😉

    5. werka 💜
      werka 💜
      12 dni temu

      @Asmr Fan no plus

  3. ola wąsik
    ola wąsik
    13 dni temu

    Szacun dla krzycha i reszty. Uwielbiam cię oglądać

  4. Alea iacta est
    Alea iacta est
    13 dni temu

    Krzysiu to mistrz nie okazywania emocji 🤣

    1. cqvio doli
      cqvio doli
      6 dni temu

      Widać postęp w twoich filmach i nowe, fajne pomysły! Powodzenia na youtubie. Super film, pozdrawiam Ciebię i genzie!

  5. Ola Wiktor
    Ola Wiktor
    13 dni temu

    szacunek dla Was wszystkich a najbardziej dla świeżego, że tak daleko doszedł 👍oraz dla Krzysia

    1. yabababadu
      yabababadu
      9 dni temu

      plpost.info/base/wideo/kvrI9GXZEMN - to teeeż jest fajne

    2. Dawid Burzyński
      Dawid Burzyński
      13 dni temu

      Świeżego xd

  6. Maja Kamińska
    Maja Kamińska
    13 dni temu

    Szacuneczek dla Krzysia, mocny z niego zawodnik

    1. cqvio doli
      cqvio doli
      8 dni temu

      Super Wika, czekam na następne odcinki

  7. Michał Jankowski
    Michał Jankowski
    13 dni temu

    uwielbiam gdy wchodza nowe odcinki od ciebie, wika! kocham to oglądać

  8. Gołąb
    Gołąb
    13 dni temu

    Krzyś mocny zawodnik 🔥

  9. Sonik
    Sonik
    12 dni temu

    Krzysiu jest hardcorem! Podziwiam za wytrwałość. Btw. na zneutralizowanie ostrości polecam lody śmietankowe. Moim zdaniem działają lepiej niż mleko

    1. cqvio doli
      cqvio doli
      8 dni temu

      Wika ma bardzo duży postęp w filmach jestem z Ciebie bardzo dumna Wiktoria!

  10. Martyna Komońska
    Martyna Komońska
    13 dni temu

    Mega lubię cię oglądać ❤️ Zapowiada się fajny odcinek 🔥

    1. cqvio doli
      cqvio doli
      6 dni temu

      Biorę się za oglądanie. Uwielbiam odcinki na Twoim kanale Pozdrawiam serdecznie

  11. Ewa Bielska
    Ewa Bielska
    13 dni temu

    Wika ma bardzo duży postęp w filmach jestem z Ciebie bardzo dumna Wiktoria!💗💗

  12. Magda Semerak
    Magda Semerak
    13 dni temu

    Miłego oglądania wszystkim oraz miłego wieczoru ♥️

  13. RejverPL
    RejverPL
    13 dni temu

    Zastanawiam się, dlaczego Patryk i Wika lubią się tak znęcać nad innymi w swoich filmach XD Współczuję chłopaki tego co się działo później, bo jak wiadomo ostre pali dwa razy XD

  14. Liliana Lech
    Liliana Lech
    13 dni temu

    Super Wika, czekam na następne odcinki🥰❤

  15. hipopotam z siarkowego jeziorka
    hipopotam z siarkowego jeziorka
    12 dni temu

    Aż się przypomniały stare czasy jak takie odcinki z kumplami nagrywałaś

  16. rose
    rose
    13 dni temu

    widac ze serio starasz się nad odcinkami,każdy jest dopracowany!! I czuć pozytywna energię,oby tak dalej ❤️

  17. Matylda Pawelec
    Matylda Pawelec
    13 dni temu

    Biorę się za oglądanie. Uwielbiam odcinki na Twoim kanale ❤️ Pozdrawiam serdecznie

  18. Zofia Major
    Zofia Major
    12 dni temu

    Widać postęp w twoich filmach i nowe, fajne pomysły! Powodzenia na youtubie. Super film, pozdrawiam Ciebię i genzie!

  19. Ameliaczek k
    Ameliaczek k
    12 dni temu

    Gratulacje Krzychui! Wielki szacuneczek

  20. Jahak
    Jahak
    13 dni temu

    Ta zupka czerwona samyang x2 nie jest najostrzejsza, da się kupić x3, ale w polsce ciężko dostać. No i wygląda całkiem inaczej, niż jak ja ją robię, jakby było mniej sosu. Jesteś pewna, że była dobrze przygotowana według etykiety? XD Lepiej się ją je widelcem, można jak spaghetti, bo taką konsystencje powinno mieć, a nie że coś tam było na dole XD

  21. Milka Milka
    Milka Milka
    13 dni temu

    Krzysiu najlepszy 🤣 więcej Krzysia na odcinkach wydaje się mega sympatyczny 🙌

    1. ssssss
      ssssss
      8 dni temu

      Sara James ma nową piosenkę ("taka sama") ❤ Sprawdźcie sami 😍 . .

  22. śnieżka
    śnieżka
    12 dni temu

    Wielkie brawa dla Krzysia i Świeżego oraz dla pozostałych uczestników!👊🏻

    1. ssssss
      ssssss
      8 dni temu

      Sara James ma nową piosenkę ("taka sama") ❤ Sprawdźcie sami 😍 . .

  23. Zoltan
    Zoltan
    13 dni temu

    Uwielbiam tego typu wyzwania 🤗

  24. KASIA PRZYBOROWSKA
    KASIA PRZYBOROWSKA
    13 dni temu

    Idealny odcinek do pysznych naleśników

  25. Nikolxxxa
    Nikolxxxa
    13 dni temu

    Super odcinek i szacun dla Krzysia i dla wszystkich uczestników 💗

  26. Ewa Bielska
    Ewa Bielska
    13 dni temu

    Super odcinek Wika

  27. julexyt
    julexyt
    13 dni temu

    Szacun dla Krzysia! Kozacki odcinek jak i kontent! Jesteśmy bardzo dumni co osiągasz Wika. Czekam już z niecierpliwością na następne odcinki!!

  28. Alicja Dynarska
    Alicja Dynarska
    12 dni temu

    Szacun dla Krzysia i dla innych że dali radę 😁

  29. Na Ma
    Na Ma
    12 dni temu

    Kocham odcinki na których jest świeży, zawsze jest śmiesznie!

  30. rose
    rose
    13 dni temu

    uwielbiam twoje odcinki!!💗

  31. Jan Korgol
    Jan Korgol
    13 dni temu

    Bardzo fajny odcinek i Wika jest taka kochana kazała im wypluć jak widziała że była bardzo ostre a jak Krzyś zwymiotował to kazała mu się nie martwić ❤️

  32. Wiktoria Górnicka
    Wiktoria Górnicka
    13 dni temu

    Szacun dla Krzysia!🥰🔥

  33. rose
    rose
    13 dni temu

    szacunek dla Krzysia!!

  34. Qarmi
    Qarmi
    13 dni temu

    Szacunek dla Krzysia

  35. TROL3K
    TROL3K
    13 dni temu

    Zajebisty odcinek dawno się tak nie uśmiałem

  36. Oliwier Richter
    Oliwier Richter
    13 dni temu

    Zapowiada się dobre oglądanie

  37. Karolina Izbicka
    Karolina Izbicka
    13 dni temu

    Nie no szacun dla Krzysia ❤️❤️

  38. Kacper Szewczuk
    Kacper Szewczuk
    13 dni temu

    Szacun dla Świeżego szacun super odcinek

  39. Lenrok1221 k
    Lenrok1221 k
    13 dni temu

    Ale Krzychu wydaje sie sympatyczny :D

  40. Ewa Bielska
    Ewa Bielska
    13 dni temu

    Czekam na odcinek " Moja poranna rutyna"💗💗

  41. Martyna
    Martyna
    13 dni temu

    kozak odcinek, nagrywaj więcej tego typu

  42. Sandra Nicewicz
    Sandra Nicewicz
    13 dni temu

    Jesteś serio przepiekna Wika 💗

  43. Amelia Paluszek
    Amelia Paluszek
    13 dni temu

    Szacun dla Krzysia i oczywiście Wika świetny odcinek

  44. Marcin Mormul
    Marcin Mormul
    8 dni temu

    Zapowiada się super odcinek 🔥🔥🔥🔥

  45. Natalia
    Natalia
    12 dni temu

    Twoje odcinki są zajebiste,nie są nudne 😊 Wszyscy powinni brać z ciebie przykład

  46. Health Sweatin
    Health Sweatin
    13 dni temu

    Gratulacje Krzysiu! 💪🏻💪🏻💪🏻

  47. Zuzia Butera ☁️
    Zuzia Butera ☁️
    12 dni temu

    Uwielbiam twoje filmy Wika! 💗

  48. Zosia
    Zosia
    13 dni temu

    i znowu nasza kochana wiczka i bartuś

  49. fixi pixi
    fixi pixi
    13 dni temu

    Jak lubię pikantne, nawet mocno pikantne tak tutaj bym wysiadła patrząc na te rarytasy 🤪

  50. ksztyll
    ksztyll
    13 dni temu

    Szacun Krzysiek!

  51. BlueBerry
    BlueBerry
    13 dni temu

    Brawo Krzysiu!!! 👏

  52. Wzwzwz
    Wzwzwz
    13 dni temu

    cudowny odcinek hahahaha

  53. Dido to pies
    Dido to pies
    13 dni temu

    Mega mocny odcinek💥💥

  54. chmureczki_bangdan_boys
    chmureczki_bangdan_boys
    13 dni temu

    Szacun dla Krzysia Masz fajne odcinki wiecej takich i czekam na więcej

  55. SHNRBIKE
    SHNRBIKE
    9 dni temu

    Mogło by być coś do chrupnięcia razem z sosem z łyżeczki :)

  56. Pola Panda
    Pola Panda
    13 dni temu

    Odcinek od Wiczki!!!!! Najbardziej pozytywnej osoby na yt

  57. Ewa Bielska
    Ewa Bielska
    13 dni temu

    Uwielbiam Cię odgladac Wiktoria!💗💗

  58. Tomek504
    Tomek504
    5 dni temu

    Krzychu to cyborg Mega szacun 💪🏼💪🏼💪🏼

  59. naturhouse
    naturhouse
    13 dni temu

    Bardzo lubię Krzysia, pozdrawiam ❤

  60. liouy cnny
    liouy cnny
    5 dni temu

    Kocham odcinki na których jest świeży, zawsze jest śmiesznie!

  61. Joanna Krause
    Joanna Krause
    13 dni temu

    Zapowiada się bardzo ciekawy odcinek

  62. Julia Szydlik
    Julia Szydlik
    13 dni temu

    Wow gratuluję Krzyś że dałeś rade chciało mi się płakać jak widziałam że to jecie szacun

  63. król życiowy
    król życiowy
    13 dni temu

    Wielki szacun dla chłopaków @kartonii

  64. Julia Szczepankowska
    Julia Szczepankowska
    13 dni temu

    Szacun dla Krzysia 😀

  65. ola puton
    ola puton
    13 dni temu

    fajnie by było gdyby Wika na ostatniom runde dała tom pizze z odcinka genzie

  66. Andrzej Kar
    Andrzej Kar
    13 dni temu

    Krzysiu to kozak, w kamerowaniu też;)

  67. Piesunik Julci
    Piesunik Julci
    13 dni temu

    Super odcinek Wika nie mogę doczekać się następnego

  68. Klara Radwan
    Klara Radwan
    12 dni temu

    Wielkie brawa dla Krzysia jest mega mocny 👏🏻👏🏻👏🏻

    1. ssssss
      ssssss
      8 dni temu

      Sara James ma nową piosenkę ("taka sama") ❤ Sprawdźcie sami 😍 . .

  69. Katarzyna Babis
    Katarzyna Babis
    13 dni temu

    10:36 Bartuśka jesteś moim idolem

  70. MORDKA_REMBOLKA❤️
    MORDKA_REMBOLKA❤️
    13 dni temu

    super odcinek

  71. Kamil Milewski
    Kamil Milewski
    9 dni temu

    Mistrzowski odcinek 😄🔥

  72. taka_wika
    taka_wika
    13 dni temu

    Oj musze powiedzieć że taka dawka ostrego to dużaaa przesada i aż brzuch boli od patrzenia...nie nie nie

  73. JERRY
    JERRY
    12 dni temu

    Tymczasem Krzyś siedzi cały odcinek i nic nie mówi 😂🤣😂

  74. wojti wojti
    wojti wojti
    13 dni temu

    Jeżeli ten coś ma 6mln a Carolina Reaper jakieś 1,6-2,2 mln a jest na pierwszysm miejscu ostrych papryczek, to co w tym sosie musieli dodać... chętnie dowiem się o składnikach tego sosu...

    1. Tomorere
      Tomorere
      12 dni temu

      Ekstrakty z papryczek spokojnie osiągają kilka milionów SHU.

  75. Pola Panda
    Pola Panda
    13 dni temu

    Wszyscy są super,i Wika i Marcel i Krzyś i Bartusie

  76. Klaudia Rachuba
    Klaudia Rachuba
    13 dni temu

    przez ciąże totalnie odzwyczaiłam sie od ostrego, więc pewnie poległabym już w pierwszej rundzie, dlatego szacun dla chłopaków i gratulacje dla Krzysia!!

    1. Michael
      Michael
      10 dni temu

      Tyuuiikk

  77. Karolinqa
    Karolinqa
    12 dni temu

    Krzysiu wydaje się bardzo sympatyczny i skromny taki cichutki fajny jest haha

  78. genziara_
    genziara_
    13 dni temu

    Zapowiada się super odcinek

  79. Cynamonek2602
    Cynamonek2602
    12 dni temu

    fajny film można się pośmiać

  80. Alberto Nevada
    Alberto Nevada
    13 dni temu

    Zupki chińskie były 3 i potem nagle świeży odszedł za 5 dyszek xd