NAJDZIWNIEJSZA RODZINA NA TIKTOKU (ft. Prostracja)

Kamil Sus
10 000 wyświetleń 128K

Film powstał we współpracy z LetyShops - letyshops.onelink.me/HKO3/o84...
---
kanał Juleczki: plpost.info
---
WSPÓŁPRACA: kamilsuskontakt@gmail.com
INSTAGRAM: suwanpeng​​ @suwanpeng
TWITTER: leesusaerin​​ @LeeSusaerin

Rozrywka

Komentarze: 262

  1. Cringe'owo
    Cringe'owo
    5 miesięcy temu

    Widząc tytuł myślałem że chodzi o The Happy Family

    1. Nic XD
      Nic XD
      Miesiąc temu

      Ja pomyślałam o psycho couple XDD

    2. Pinkyฅ^•ﻌ•^ฅlover
      Pinkyฅ^•ﻌ•^ฅlover
      2 miesięcy temu

      Ja też

    3. Blanka Matuszny
      Blanka Matuszny
      2 miesięcy temu

      Ja tez

    4. Piotrek bo tak :3
      Piotrek bo tak :3
      3 miesięcy temu

      Ja o psycho couple xd

  2. †Eleiser†
    †Eleiser†
    5 miesięcy temu

    kocham to jak wy spiskujecie w temacie kont na tik toku XDDD

  3. ShokyDoki
    ShokyDoki
    5 miesięcy temu

    Czuję się tak niekomfortowo oglądając te tiktoki że dzisiaj chyba już nie zasnę

    1. kominiarz
      kominiarz
      5 miesięcy temu

      Same, nie wiem czy inni też tak mają

  4. Martin Armstrong
    Martin Armstrong
    5 miesięcy temu

    Mam wrażenie że Ci ludzie są chorzy, po prostu się bawią w tik toka a ludzie to oglądają bo hahaha zachowuje się dziwnie, mam tylko nadzieję że rodzice nie wykorzystują choroby dzieci aby zarabiać kasę ale patrząc na to że matka też w to jest zamieszana to pewnie po prostu uznała ze to łatwa kasa więc to mega smutne, a końcowy filmik niczego nie dowodzi, ich ruchy, miny, mam wrażenie że to nie są zdrowi chłopcy

    1. Karoline Demon
      Karoline Demon
      3 miesięcy temu

      No wlasnie dlatego mnie takie cos odraza bo mam wrazenie ze to jest rekreacja trendow ale w wershi chorej i biedniejszej osoby i dlatego to wszystko jest takie dziwne i odpychajace przez to ze w starciu z idealnymi trendami to wyglada po prostu zle

    2. Agnieszka Masik
      Agnieszka Masik
      5 miesięcy temu

      Moja pierwsza myśl, jak tylko zobaczyłam zachowanie jednego z tych chłopców. Potem pokazali też jak się porusza i jestem przekonana, że wchodzi tu w grę jakaś choroba. Prawdopodobnie chłopcy wymyślają zabawy a mama pomaga im w realizacji.

  5. Ivy Gacha To MoTo MoTo
    Ivy Gacha To MoTo MoTo
    5 miesięcy temu

    Jesteś moim zbawicielem. Nudziłam się i myślałam, że już nic mnie nie uratuje, dziękuję

    1. Monika Piątek
      Monika Piątek
      4 miesięcy temu

      Ale wyznanie xD

  6. kenchi:3
    kenchi:3
    5 miesięcy temu

    Prostracja,Sus i Pianka= najlepsze trio ever

    1. JaqB$en
      JaqB$en
      5 miesięcy temu

      ju min elek weza chu ken oni egzekwo

  7. Lengua :3
    Lengua :3
    5 miesięcy temu

    ale zmrożenie potężne podwójne zmrożenie wręcz, bo sama takie rzeczy robiłam, gdy jeszcze tik tok był musical.ly

    1. Karoline Demon
      Karoline Demon
      3 miesięcy temu

      Podwojne zmrozenie XD Ale to bardziej dlatego ze wydaje mi sie ze te osoby sa chore albo nie do konca maja swiadomosc tego jak to zle wyglada

  8. uloselo
    uloselo
    5 miesięcy temu

    taki zajebisty fragment sponsorowany ze az obejrzalem cały od początku do konca

  9. M Klim
    M Klim
    5 miesięcy temu

    "nie obrażam i nie wydaję medycznej opinii" Wydaje mi się, że ta dwójka ma jakąś chorobę umysłową. Wynikałoby to z ich specyficznego zachowania, mowy ciała, sposobu mówienia i schematu tworzenia kontentu. To tak jak Julka powiedziała, że człowiek nie może wymyśleć coś tak abstrakcyjnego, ale osoby umysłowo chore(nie zawsze) żyją trochę w innej rzeczywistości niż m=zwykli śmiertelnicy; w zależności od tego na jaką chorobę cierpią są w stanie myśleć bardzo abstrakcyjnie i nawet niedorzecznie dla wielu ludzi. Myślę, że to po prostu dwójka chorych bliźniaków , która zobaczyła trendy na tiktoku i chciała być tacy jak ich twórcy, więc stworzyli konto i zaczęli tworzyć. To moja teoria. Pozdrawiam i miłego czegoś tam co tam macie

    1. Karoline Demon
      Karoline Demon
      3 miesięcy temu

      Tez mi sie tak wydaje

  10. kiniaggg
    kiniaggg
    5 miesięcy temu

    16:30 ,,robimy rząd i spierdalamy stąd”, byłam przekonana, że każdy tak mówi XDDD

    1. xen
      xen
      6 dni temu

      dokladnie!

    2. Magdalena
      Magdalena
      Miesiąc temu

      u mnie w domu tez sie tak mowilo

  11. Angela Angela
    Angela Angela
    5 miesięcy temu

    ,,Coś mi wpadło do oka i jesteś to Ty" ❤❤❤😃

  12. Bartosz .Karubin
    Bartosz .Karubin
    5 miesięcy temu

    16:05 ja myślę że u nich na tej Syberii to jest za zimno by ugotować makaron

  13. Agata
    Agata
    5 miesięcy temu

    robimy rząd i idziemy stąd! tak się mówi w każdym porządnym domu :D

  14. Kanai_chan
    Kanai_chan
    5 miesięcy temu

    Yaaaa mój ulubiony duet ❤️🤗

    1. 🌸Justinya🌸
      🌸Justinya🌸
      5 miesięcy temu

      A Pianka się nie liczy?

  15. • Hannah •
    • Hannah •
    5 miesięcy temu

    Jakie macie cudne matching koszulki

  16. enedris
    enedris
    5 miesięcy temu

    Trylogia okrutnego księcia na regale 😍❤️

    1. Natalia 🖤
      Natalia 🖤
      4 miesięcy temu

      TEŻ NA TO ZWRÓCIŁAM UWAGĘ ❤

  17. Ewa Dudek
    Ewa Dudek
    5 miesięcy temu

    Prostracja, plz, zostań moją nauczycielką od polskiego plz, dzięki tobie wszystko staje się łatwiejsze

  18. Astoria xc
    Astoria xc
    5 miesięcy temu

    szanuje za trylogie okrutnego i za niewidzialne zycie addie

  19. Radzio Hermes
    Radzio Hermes
    5 miesięcy temu

    Moja dziewczyna dalej czeka na powrót ThePuddingLPS Czeka dalej na 8 odc Legendy Fiapais

  20. Marika Sikorska
    Marika Sikorska
    5 miesięcy temu

    z tym ''yes or no'' chodzi o to, że oni po prostu wybierają czy dostaną rzecz, która leży po ich stronie (yes), czy jej nie dostaną (no). i guess

    1. Karoline Demon
      Karoline Demon
      3 miesięcy temu

      Tak to dosc proste a Kamil z tego zrobil rozkmine Co nie zmienia intensywnosci abstrakcji calego tego

  21. K popiara
    K popiara
    5 miesięcy temu

    Uwielbiam odcinki z Julką i Pianką

  22. Adr ian Krowokwiat
    Adr ian Krowokwiat
    5 miesięcy temu

    Myślę że oni w ten sposób wyśmiewają ten trend z ciastem i realistycznym rysunkiem

  23. Anna Perzyńska
    Anna Perzyńska
    5 miesięcy temu

    Ale mi zrobiliscie dzień 😁😁😁

  24. Gender Woman
    Gender Woman
    5 miesięcy temu

    The Sinner, szacun, zajebisty serial

  25. Ki Manipulant
    Ki Manipulant
    5 miesięcy temu

    U mnie też się mówiło "robić rząd" i według internetow oznacza to "uciekać z jakiegoś miejsca" i pochodzi z gwary uczniowskiej, jakoś to ma sens choć go w ogóle nie ma xdddd

  26. PaganPosting
    PaganPosting
    5 miesięcy temu

    18:55 są to ruble. Dokładnie 5000 rubli z 2010r.

    1. Karoline Demon
      Karoline Demon
      3 miesięcy temu

      Ile to jest

  27. Alicja 0101
    Alicja 0101
    5 miesięcy temu

    Skąd te zajebiste koszulki? 🤩🤩

  28. Lilith
    Lilith
    5 miesięcy temu

    Ej, u mnie też na wyjście mówiło się robimy rząd XD Myślałam, że to mój Stary wymyśla 🤣🤣🤣🤣

  29. Jaromir Łuszczek Pawełczak
    Jaromir Łuszczek Pawełczak
    5 miesięcy temu

    Ta rodzina to ludzie którzy obejrzeli Rick and Morty za pierwszym razem i zrozumieli głębie tego serialu

  30. Undead Banditø
    Undead Banditø
    5 miesięcy temu

    O nowy filmik a ja sobie stare rzeczy oglądam u was

  31. Karolina Kmieciak
    Karolina Kmieciak
    5 miesięcy temu

    próbowałam obejrzeć cały odcinek, ale w połowie mój mózg od tych onucowych niedoróbków wylał mi się przez dupe, podziwiam, że po tych filmikach umiecie chodzić prosto i mówić składnie

  32. Wladyslaw Aaron
    Wladyslaw Aaron
    5 miesięcy temu

    Od dzisiaj David Lynch jest zainteresowany tiktokiem

  33. Arima
    Arima
    5 miesięcy temu

    u mnie w domu babcia mówiła "róbmy rząd, idźmy stąd"

  34. Koka Kręci Loka
    Koka Kręci Loka
    5 miesięcy temu

    Ej ale czemu od razu mowisz ze Sustracja? Imo ten ship nazywa się Prus

  35. klucha789
    klucha789
    5 miesięcy temu

    16:26 Ej, ale u mnie też się tak mówiło! "Robimy rząd, idziemy stąd"

    1. Jadzia Kucharska
      Jadzia Kucharska
      5 miesięcy temu

      U mnie też

  36. Aleksandra Jarno
    Aleksandra Jarno
    5 miesięcy temu

    Czuję chłód jak Syberia

  37. Jula Zgierska
    Jula Zgierska
    5 miesięcy temu

    Wydaje mi się że oboje mają jakąś chorobę i może dla tego się tak zachowują Mama pewnie im pomaga by dobrze się bawili

  38. Thopaz Onyx
    Thopaz Onyx
    5 miesięcy temu

    Moi rodzice mówią ,,róbmy rząd, idziemy stąd", albo ,,lecim na Szczecin, bo na Radom nie jadom"

  39. Wait Im thinking
    Wait Im thinking
    5 miesięcy temu

    Hahahah, w tym Yes No, to chodzi chyba o to, że jeśli osoba powie yes, to dostaje to, co jest po jej stronie :D A jak NO to nie dostaje tego, co było po jej stronie i jak było coś słabego, to "ufff"

  40. Piotr Wojda
    Piotr Wojda
    5 miesięcy temu

    bierze foliowy woreczek, wypełnia toluenem i doznaje stanu lepszej wiadomości. witamy w choroszczy dla jego

  41. noirepelote
    noirepelote
    5 miesięcy temu

    Aż mnie głowa rozbolała xD

  42. Bluestone2005
    Bluestone2005
    5 miesięcy temu

    Nie ma to jak oglądać moich ulubieńców kiedy jestem chory ^w^

    1. Bluestone2005
      Bluestone2005
      5 miesięcy temu

      @Ka wa dziękuję, ale dopiero od wczoraj mnie to złapało

    2. Ka wa
      Ka wa
      5 miesięcy temu

      Mam nadzieję, że niedługo wyzdrowiejesz :'D

  43. Dusia
    Dusia
    5 miesięcy temu

    17:17 Dominik płakał jak oglądał

  44. Majcia
    Majcia
    5 miesięcy temu

    ulubione duo

  45. Pixel
    Pixel
    5 miesięcy temu

    Te chłopy są dziwnie podobni do Alexa z "Mechanicznej Pomarańczy"

  46. Caesar
    Caesar
    5 miesięcy temu

    No w końcu film, czekałem po filmie u prostracji ://

  47. Minnie
    Minnie
    5 miesięcy temu

    Końcówka mnie rozjebała 😆

  48. Alicja
    Alicja
    5 miesięcy temu

    Znam spopro osób którzy lubią surowy makaron xd. To nie tylko oni tak mają xd

  49. Alex Roxy
    Alex Roxy
    5 miesięcy temu

    Reklama w Waszym wydaniu jest po prostu obłędna 🤣

  50. Zuzanna Bąk
    Zuzanna Bąk
    5 miesięcy temu

    Siemka miłego oglądania

  51. Natalia Nowik
    Natalia Nowik
    5 miesięcy temu

    Robimy rząd, idziemy stąd. Tak moja babcia mówiła.

  52. Wolfy Alfa 2
    Wolfy Alfa 2
    5 miesięcy temu

    8:41 NIE NO JA NIE MOGĘ XD TERAZ KISNĘ JESZCZE BARDZIEJ, BRAWO PROSTRACJA 👏

  53. Wercia
    Wercia
    5 miesięcy temu

    Pianka to taki aniołek ale z różkami 😂

  54. TheElchutta
    TheElchutta
    5 miesięcy temu

    Nie czaje tych tiktokow w ogóle, WTF?! 🙈🤣

  55. good fun
    good fun
    5 miesięcy temu

    Widząc tytuł myślałam, że to rodzina januszy XDD

  56. Anna T. Baur
    Anna T. Baur
    5 miesięcy temu

    na widok surowego makaronu podobnie cieszył się mój szczurek

  57. z0sia
    z0sia
    5 miesięcy temu

    super, pozdrawiam cieplutko

  58. Pinkyฅ^•ﻌ•^ฅlover
    Pinkyฅ^•ﻌ•^ฅlover
    5 miesięcy temu

    Uwielbiam wasze żarthy

  59. Mistrz Krzywizny Bananów
    Mistrz Krzywizny Bananów
    Miesiąc temu

    18:58 są to najprawdziwsze ruble rosyjskie. Przy okazji dowiedziałem się, że skrzętnie kitrane kilka tysiecy rubli białoruskich, których używałem jako fejk waluty do pokera w technikum z kolegami jest dzisiaj warte kilka razy 1,5 złotych. W technikum te ruble kupiłem za kilkanaście złotych.

  60. Pchelstwo
    Pchelstwo
    5 miesięcy temu

    Robimy rząd idziemy stąd xd moi rodzice też mają jakieś dziwne powiedzonka

  61. Anna Byczyńska
    Anna Byczyńska
    5 miesięcy temu

    Prostracja 😁jest takie powiedzenie - robimy rząd idziemy stąd

  62. Teenagerka
    Teenagerka
    5 miesięcy temu

    Robimy rząd idziemy stąd - moi rodzice tak często mówią jak jesteśmy w gościach

  63. Melania Żelazek
    Melania Żelazek
    5 miesięcy temu

    Poszukałam jaka to waluta i wyszło mi że kazachstańska więc chyba z tamtąd są

  64. DRØA A
    DRØA A
    5 miesięcy temu

    Film dedykowany ku pamięci żółwiowi Lessy

  65. еrin_
    еrin_
    5 miesięcy temu

    te tiktoki to po prostu fever dream just accept this

  66. szkwiera
    szkwiera
    5 miesięcy temu

    U mnie też się mówi robimy rząd także to chyba nic dziwnego 😄

  67. Anonimowa dziewczyna
    Anonimowa dziewczyna
    5 miesięcy temu

    Ale miło macie te same koszulki

  68. Lisiasty_01
    Lisiasty_01
    5 miesięcy temu

    Kamil Sus został oszukany jednym prostym trikiem! SPRAWDŹ JAK!

  69. Undead Banditø
    Undead Banditø
    5 miesięcy temu

    To jest inna rzeczywistość mukbangu

  70. Wercia
    Wercia
    5 miesięcy temu

    Życzę wszystkim czytającym miłego dzionka lub nocki🥰

  71. Yuta
    Yuta
    5 miesięcy temu

    W Tajlandii tak robią, że piją napoje z woreczków plastikowych xD

  72. Karol Sarnecki
    Karol Sarnecki
    5 miesięcy temu

    pianka powinna wystąpić ze znaną papugą w commentary

  73. Deer
    Deer
    5 miesięcy temu

    1:25 pianka wygląda na zbyt spokojną.. CO ŻESZ JEJ ZROBILIŚCIE? XD

  74. Maciej Jaworski
    Maciej Jaworski
    5 miesięcy temu

    Moja mama też mówi: "Robimy rząd"

  75. Diana Pawlaczyk
    Diana Pawlaczyk
    5 miesięcy temu

    czy tylko dla mnie ten chłop jest creepy i śmieje sie przerażająco XDD

    1. Reptilian
      Reptilian
      2 miesięcy temu

      W sensie Kamil? /s

  76. cieplawoda
    cieplawoda
    5 miesięcy temu

    oglądam to do obierania ziemniaków

  77. ziemniako
    ziemniako
    5 miesięcy temu

    "robimy rząd" to chyba jakiś ojcowski slang, bo mój tata też używa tego

  78. Adam Polak 69, a Kamuś to gówno
    Adam Polak 69, a Kamuś to gówno
    Miesiąc temu

    0:59 ja też, szanujmy się

  79. Hania Bieniek
    Hania Bieniek
    5 miesięcy temu

    9:13 kto zobaczył piękne arcydzieło pod pachami

  80. Zuzanna Przygoda
    Zuzanna Przygoda
    5 miesięcy temu

    Jedyne reklamy które ogladam całe to są te z Pianką hahah

  81. SQBunny69
    SQBunny69
    5 miesięcy temu

    Moja ulubiona rodzina w internecie to The Family Therapy

  82. noirepelote
    noirepelote
    5 miesięcy temu

    Jezu, nie rozumiem tej rodziny xDD

  83. Beata Firla
    Beata Firla
    5 miesięcy temu

    Super filmik

  84. Anna Byczyńska
    Anna Byczyńska
    5 miesięcy temu

    Moim zdaniem to parodia trendów i humor abstrakcyjny

  85. skrytożerca 191
    skrytożerca 191
    5 miesięcy temu

    Never let them know your next move...

  86. Misia Ku
    Misia Ku
    5 miesięcy temu

    tam chyba jescze pieśń syreny jest 0_0 o rany

  87. Karolina Machińska
    Karolina Machińska
    5 miesięcy temu

    Ja się spotkałam z mówieniem 'robimy rząd' {robimy rząd i idziemy stąd}

  88. Maja vel Kozel
    Maja vel Kozel
    5 miesięcy temu

    probowałam jesc podczas ogladania i prawie zwymiotowałamx ddddd

  89. Majeczka UwU
    Majeczka UwU
    5 miesięcy temu

    ~Pianka bez odbioru~ pianka 2022

  90. Pinkyฅ^•ﻌ•^ฅlover
    Pinkyฅ^•ﻌ•^ฅlover
    2 miesięcy temu

    Jak można tak marnować watę cukrową

  91. pan Mopsikowski
    pan Mopsikowski
    5 miesięcy temu

    Kamilku zrób ft. Z pianką błagam

  92. Julia Trawicka
    Julia Trawicka
    5 miesięcy temu

    Mój ojciec także mówi że "robimy rząd" więc czuję się rozumiana XD

    1. Julia Trawicka
      Julia Trawicka
      5 miesięcy temu

      @Pyza! Mój najczęściej mówi "Zrób z nim rząd" w kontekście by przywołać psa do porządku na przykład haha

    2. Pyza!
      Pyza!
      5 miesięcy temu

      Mój mówi Róbmy rząd i idźmy stąd

  93. I might’ve noticed
    I might’ve noticed
    5 miesięcy temu

    tak zupelnie na serio to wydaje mi sie ze oni po prostu parodiują to co dzieje sie na tiktoku i sa odbiciem tych wszystkich żugajów i tego typu

  94. Jula_la
    Jula_la
    5 miesięcy temu

    16:28 moja mama tez mówi „robimy rząd” wiec to chyba poprostu nie takie powszechne

  95. kikutek
    kikutek
    Miesiąc temu

    dziekuje za obiadek

  96. Fyann
    Fyann
    5 miesięcy temu

    Te same koszulki, oraju jaju. :D

  97. Nic
    Nic
    5 miesięcy temu

    A ja tam lubię jeść nie ugotowany makaron

  98. Michalina Bajer
    Michalina Bajer
    5 miesięcy temu

    16:28 u mnie też się mówi „robimy rząd”

  99. Aga Aga
    Aga Aga
    4 miesięcy temu

    Z tym yes i No to chyba chodziło o to ze jak powiedzą yes na to co maja po swojej stronie to to dostają

  100. Kinga War
    Kinga War
    5 miesięcy temu

    Zimno tam jak w dupie u lodowego golema XD