ReTo - Olimp (prod. Wroobel)

ReTo
52 000 wyświetleń 1,9M

⬇SPRAWDŹ W CYFRZE⬇
bit.ly/ReTo_Olimp
Booking koncertowy:
e-mail: magda@flawlessagencja.pl
ReTo na IG ➡ reto_synku
Wroobel na IG ➡ wrobelol
Executive producer: spacerange
Video: H D S C V M
Zdjęcia: Krzysztof Tarkovsky
Montaż: Jakub Krzyżanowski
Modelki:
Klaudia Trojan
Mary Lu
Natalia Szylwańska
Tatiana Pavlushenko
Modele:
Grzegorz Sychowicz
Mateusz Rycak
Oles_7
Radek Borek
Karol Smuda
Kubini
Bartek Kondzio
Maciej Baran
Pirotechnika:
Sajmon Show
Tancerki:
Aleksandra Solarz
Vanessa Skorupa
Produkcja:
Anna Gajzler / _99drops
Asystent Produkcji:
Olivia Nowicka
Patryk Bukalski
Specjalne podziękowania dla Scandinavia Resort & Marine w Zatorze.
Title: Olimp;
Artist: ReTo;
Music: Wroobel;
Mix/mastering: Dj Johny dla Nobocoto studio;
ISRC: PL59G2200269
©℗ 2022 spacerange

Muzyka

Komentarze: 1 745

  1. Buczek Official
    Buczek Official
    Miesiąc temu

    Jak dobrze Cię znów usłyszeć mistrzu czekam na ft z kabe pozdawiam z rodzinką ☺☺

    1. Adrey
      Adrey
      14 dni temu

      Zapraszam chętnych do ocenki i życze miłego dzionkaaa wam!!! plpost.info/base/wideo/0G0ZfOqMoxl

    2. Szybki Speedy
      Szybki Speedy
      22 dni temu

      @Merkuel i

    3. janekPL125
      janekPL125
      24 dni temu

      Ta to pa tooo plpost.info/base/wideo/DWDyjrxzC5R

    4. PAtryk Żarski
      PAtryk Żarski
      26 dni temu

      BoooM

    5. Live
      Live
      29 dni temu

      Siemka, typek dopiero zaczyna z muzą ale jest potencjał można wbić i ocenić: plpost.info/base/wideo/jcKmmC_TIet .

  2. Dr House
    Dr House
    Miesiąc temu

    Ostatnio bardzo często Twoje albumy towarzyszą mi na siłowni. Starsze i nowsze... ale Szaraża, Minotaur... +10 do siły.

    1. Adrey
      Adrey
      14 dni temu

      Zapraszam chętnych do ocenki i życze miłego dzionkaaa wam!!! plpost.info/base/wideo/0G0ZfOqMoxl

    2. Kuba13337
      Kuba13337
      19 dni temu

      @ziomek lol elo

    3. janekPL125
      janekPL125
      24 dni temu

      Ta to pa tooo plpost.info/base/wideo/DWDyjrxzC5R

    4. ℜ𝔲𝔣𝔶
      ℜ𝔲𝔣𝔶
      28 dni temu

      @Dolcze Gapana nowy ReTo dalej jest w formie

    5. Live
      Live
      29 dni temu

      Siemka, typek dopiero zaczyna z muzą ale jest potencjał można wbić i ocenić: plpost.info/base/wideo/jcKmmC_TIet .

  3. ŻUF
    ŻUF
    Miesiąc temu

    W końcu wykorzystałeś swój głos do takiego stylu rapu! PROPYSY

    1. Adrey
      Adrey
      14 dni temu

      Zapraszam chętnych do ocenki i życze miłego dzionkaaa wam!!! plpost.info/base/wideo/0G0ZfOqMoxl

    2. janekPL125
      janekPL125
      24 dni temu

      Ta to pa tooo plpost.info/base/wideo/DWDyjrxzC5R

    3. ℜ𝔲𝔣𝔶
      ℜ𝔲𝔣𝔶
      26 dni temu

      @Zbrodniarz wojenny ReTo powiedział że po BMW będą same bangery

    4. Live
      Live
      29 dni temu

      Siemka, typek dopiero zaczyna z muzą ale jest potencjał można wbić i ocenić: plpost.info/base/wideo/jcKmmC_TIet ...

    5. GUFIASTYY
      GUFIASTYY
      Miesiąc temu

      @Zbrodniarz wojenny to że twój dziadek jest to nie znaczy że ty urodziłeś się tu i jesteś obywatelem rp

  4. Martin Bosek
    Martin Bosek
    Miesiąc temu

    Zajebista nuta i wreszcie wykorzystałeś swój potencjał głosu sztos!!!!

    1. Michał G
      Michał G
      13 dni temu

      @Z K przecież nie było nigdy żadnego reto bez autotune 😄

    2. Michał G
      Michał G
      13 dni temu

      @Łukasz Piłsudski haha dokładnie, Reto spoko ogólnie ale gdzie tu jakiś głos 🤣

    3. Adrey
      Adrey
      14 dni temu

      Zapraszam chętnych do ocenki i życze miłego dzionkaaa wam!!! plpost.info/base/wideo/0G0ZfOqMoxl

    4. janekPL125
      janekPL125
      24 dni temu

      Ta to pa tooo plpost.info/base/wideo/DWDyjrxzC5R

    5. chwast21
      chwast21
      25 dni temu

      co ty gadasz tego sie nie da słuchać

  5. Rataj
    Rataj
    Miesiąc temu

    Ooo, nie zabierzesz nas z blokowisk Sami wyjdziemy z blokowisk Kiedy trafimy na Olimp Ooo, wrogowie próbują gonić Siódme poty, wszystko po nic Nie ma na nas żadnej broni Jeden krok w tył, dwa kroki do przodu Za dużo sił, żeby wracać do domu All eyes on me, chociaż chciałem mieć spokój Pięć gram cali weed, tu nikt nie gra w sudoku Podziarane gęby i dłonie Czyste buty, lecz brudne serca Tu niechciany ten, kto chce donieść Bo dla takich nie mamy miejsca W tym żyje osiedle, tutaj każdy wie, jak bywa W kaptur twarz i łeb zakrywa, bo już pies węszy, gdzie przypał Jestem skąd jestem, nigdy nie będę ukrywał To jest we mnie jak styl życia, walczymy o Dolce Vita Ooo, nie zabierzesz nas z blokowisk Sami wyjdziemy z blokowisk Kiedy trafimy na Olimp Ooo, wrogowie próbują gonić Siódme poty, wszystko po nic Nie ma na nas żadnej broni Żyję na ostro, dlatego mam kosę na ryju Trochę banknotów w kieszeni Piękną kobietę u boku I ludzi, za których bym poszedł do ziemi (oh) Pozdrawiam zioma, co siedzi (oh) Czekamy na Ciebie mordo Nikt nie chce wracać do biedy, więc zrobisz, co musisz Grunt żeby mieć godność Beton zawsze jest zimny, ale nasze serca gorące Potrzebny do nich byłby wytrych, bo zamknięte są, chociaż dobre Nigdy nie chciałem cudzej krzywdy, choć tak wielu pragnęło mojej Tobie leszczu brakuje ikry, nasze ambicje ważą tonę Ooo, nie zabierzesz nas z blokowisk Sami wyjdziemy z blokowisk Kiedy trafimy na Olimp Ooo, wrogowie próbują gonić Siódme poty, wszystko po nic Nie ma na nas żadnej broni

    1. Adrey
      Adrey
      14 dni temu

      Zapraszam chętnych do ocenki i życze miłego dzionkaaa wam!!! plpost.info/base/wideo/0G0ZfOqMoxl

    2. janekPL125
      janekPL125
      24 dni temu

      Ta to pa tooo plpost.info/base/wideo/DWDyjrxzC5R

    3. Live
      Live
      29 dni temu

      Siemka, typek dopiero zaczyna z muzą ale jest potencjał można wbić i ocenić: plpost.info/base/wideo/jcKmmC_TIet . .

  6. DMO Prod
    DMO Prod
    Miesiąc temu

    *Reto GOAT 🐐🔥 !! Czy są tu jacyś raperzy? Na pewno nikt mnie nie zobaczy, ale próbuję szczęścia... Tworzę muzykę, jestem producentem z Francji i po wielu staraniach w końcu właśnie wysłałem swoje instrumenty... problem w tym, że naprawdę mam bardzo mało informacji zwrotnych na mojej najnowszej muzyce pomimo całej pracy, jeśli mnie zobaczysz i masz dwie minuty, aby przyjść i wyrazić opinię 🎶🎶!* 🇵🇱 ♥ 🇫🇷

    1. janekPL125
      janekPL125
      24 dni temu

      Ta to pa tooo plpost.info/base/wideo/DWDyjrxzC5R

    2. Live
      Live
      29 dni temu

      Siemka, typek dopiero zaczyna z muzą ale jest potencjał można wbić i ocenić: plpost.info/base/wideo/jcKmmC_TIet .... .

    3. Young Sad Boy
      Young Sad Boy
      Miesiąc temu

      plpost.info/base/wideo/25BEvNjO5hV - to też jest fajne

    4. Nałogowy hazardzista
      Nałogowy hazardzista
      Miesiąc temu

      Zapraszam do oceny tych co chcą pozdro😎🔥 plpost.info/base/wideo/boIU39mhsaB

    5. DobryPalacz
      DobryPalacz
      Miesiąc temu

      DOJECHANE 🔥 plpost.info/base/wideo/uWLyQF2q_jh

  7. Devil
    Devil
    Miesiąc temu

    Słuchałem track'u jeszcze zanim, teledysk się oficjalnie pojawił "Olimp" moja subiektywna opinia z teledyskiem bardziej buja, oraz jest wyczuwalne pierdolnięcie muzyczne. Może to od tych tańców, ReTo?

    1. Adrey
      Adrey
      14 dni temu

      Zapraszam chętnych do ocenki i życze miłego dzionkaaa wam!!! plpost.info/base/wideo/0G0ZfOqMoxl

    2. janekPL125
      janekPL125
      24 dni temu

      Ta to pa tooo plpost.info/base/wideo/DWDyjrxzC5R

    3. Live
      Live
      29 dni temu

      Siemka, typek dopiero zaczyna z muzą ale jest potencjał można wbić i ocenić: plpost.info/base/wideo/jcKmmC_TIet .

    4. Xhhhx Dhdh
      Xhhhx Dhdh
      Miesiąc temu

      Kocie ruchy ReTo na teledyskach zawsze dają +1000 do pierdolnięcia

  8. Słodziak
    Słodziak
    Miesiąc temu

    Aż chce się żyć dla takich piosenek, mega fajne. Pozdrawiam prawilne mordy❤ PS: Dziękuje za 109 łapek lecimy po 1k?

    1. Adrey
      Adrey
      14 dni temu

      Zapraszam chętnych do ocenki i życze miłego dzionkaaa wam!!! plpost.info/base/wideo/0G0ZfOqMoxl

    2. janekPL125
      janekPL125
      24 dni temu

      Ta to pa tooo plpost.info/base/wideo/DWDyjrxzC5R

    3. Live
      Live
      29 dni temu

      Siemka, typek dopiero zaczyna z muzą ale jest potencjał można wbić i ocenić: plpost.info/base/wideo/jcKmmC_TIet .

    4. Young Sad Boy
      Young Sad Boy
      Miesiąc temu

      plpost.info/base/wideo/25BEvNjO5hV - to też jest fajne

    5. Pvrali
      Pvrali
      Miesiąc temu

      plpost.info/base/wideo/hiutwojv8r9 zapraszam wakacyjna zajebista nuta

  9. Nithmare
    Nithmare
    Miesiąc temu

    Ale ten beat to jest kosa totalna, ZAJEBISTY KAWAŁEK

    1. Adrey
      Adrey
      14 dni temu

      Zapraszam chętnych do ocenki i życze miłego dzionkaaa wam!!! plpost.info/base/wideo/0G0ZfOqMoxl

    2. janekPL125
      janekPL125
      24 dni temu

      Ta to pa tooo plpost.info/base/wideo/DWDyjrxzC5R

    3. Live
      Live
      29 dni temu

      Siemka, typek dopiero zaczyna z muzą ale jest potencjał można wbić i ocenić: plpost.info/base/wideo/jcKmmC_TIet . .

    4. Young Sad Boy
      Young Sad Boy
      Miesiąc temu

      plpost.info/base/wideo/25BEvNjO5hV - to też jest fajne

    5. Queen--💞
      Queen--💞
      Miesiąc temu

      All very beautiful. But first together the numbers 10 and 1. One Heuncet.My.Id brunette and another blonde. It would be unfair if I choose 4..fo..Love two are my favorites at the top of the female beauty son..

  10. Krzysztof Szturm
    Krzysztof Szturm
    Miesiąc temu

    Kawałek Sztos co za styl co za fresh w ten upalny dzień !!! tak 3mać :)

    1. DobryPalacz
      DobryPalacz
      Miesiąc temu

      DOJECHANE 🔥 plpost.info/base/wideo/uWLyQF2q_jh

    2. Krystekkk
      Krystekkk
      Miesiąc temu

      Zapraszam do oceny tych co chcą pozdro😎💪🔥 plpost.info/base/wideo/boIU39mhsaB

  11. Filo
    Filo
    Miesiąc temu

    222 tys. wyświetleń w 22 godziny, gratki Muszę przyznać że brakowało mi twoich kocich ruchów w połączeniu z nową dobrą muzyką i to się bardzo fajnie skomponowało dzięki wielkie

    1. Adrey
      Adrey
      14 dni temu

      Zapraszam chętnych do ocenki i życze miłego dzionkaaa wam!!! plpost.info/base/wideo/0G0ZfOqMoxl

    2. janekPL125
      janekPL125
      24 dni temu

      Ta to pa tooo plpost.info/base/wideo/DWDyjrxzC5R

    3. Live
      Live
      29 dni temu

      Siemka, typek dopiero zaczyna z muzą ale jest potencjał można wbić i ocenić: plpost.info/base/wideo/jcKmmC_TIet .

    4. Filo
      Filo
      Miesiąc temu

      @Arus może i nie najlepiej ale ilość wyświetleń nie zmienia faktu że numer w mojej ocenie jest dobry

    5. Arus
      Arus
      Miesiąc temu

      brak miliona 9 dni to słabo XD

  12. Wyższy Bieg
    Wyższy Bieg
    Miesiąc temu

    RETO: nagrajmy teledysk w jakimś drogim miejscu. Rezyser: Nic więcej nie mów.

    1. Fixmajster
      Fixmajster
      23 dni temu

      Niech nad morze jedzie tam drogo😂

  13. S7AMAN
    S7AMAN
    Miesiąc temu

    Jest ogień 🔥🔥🔥🔥

    1. Adrey
      Adrey
      14 dni temu

      Zapraszam chętnych do ocenki i życze miłego dzionkaaa wam!!! plpost.info/base/wideo/0G0ZfOqMoxl

    2. Young Sad Boy
      Young Sad Boy
      Miesiąc temu

      plpost.info/base/wideo/25BEvNjO5hV - to też jest fajne

    3. GACUŚ
      GACUŚ
      Miesiąc temu

      DOJECHANE 🔥 plpost.info/base/wideo/uWLyQF2q_jh

    4. Queen--💞
      Queen--💞
      Miesiąc temu

      All very beautiful. But first together the numbers 10 and 1. One Heuncet.My.Id brunette and another blonde. It would be unfair if I choose 4..fo..Love two are my favorites at the top of the female beauty son..

    5. Krystekkk
      Krystekkk
      Miesiąc temu

      Zapraszam do oceny tych co chcą pozdro😎💪🔥 plpost.info/base/wideo/boIU39mhsaB

  14. polish depresion
    polish depresion
    4 dni temu

    pozdrawiamy z niedzielnego koncertu z krosna

  15. damian 97
    damian 97
    Miesiąc temu

    Tutaj akurat czegoś zabrakło. Trochę męczące w słuchaniu 😏

    1. Adrey
      Adrey
      14 dni temu

      Zapraszam chętnych do ocenki i życze miłego dzionkaaa wam!!! plpost.info/base/wideo/0G0ZfOqMoxl

    2. Tomasz
      Tomasz
      Miesiąc temu

      miks słaby po prostu

    3. ttdotscxm
      ttdotscxm
      Miesiąc temu

      Witam Cię drogi słuchaczu, przedstawiam Ci Jedyny Polski Drill 🇵🇱🔞 plpost.info/base/wideo/SbmAm3dtM25 Zostaw suba by być na bieżąco z nowościami Polish Drill Media! ✅ 📢 📢 ! !

  16. Pilson.600
    Pilson.600
    Miesiąc temu

    Dojebana nuta w letnim klimacie, czekam na więcej takich bengerów 🔥👍❤

    1. Adrey
      Adrey
      14 dni temu

      Zapraszam chętnych do ocenki i życze miłego dzionkaaa wam!!! plpost.info/base/wideo/0G0ZfOqMoxl

    2. janekPL125
      janekPL125
      24 dni temu

      Ta to pa tooo plpost.info/base/wideo/DWDyjrxzC5R

    3. Live
      Live
      29 dni temu

      Siemka, typek dopiero zaczyna z muzą ale jest potencjał można wbić i ocenić: plpost.info/base/wideo/jcKmmC_TIet .

    4. Young Sad Boy
      Young Sad Boy
      Miesiąc temu

      plpost.info/base/wideo/25BEvNjO5hV - to też jest fajne

    5. Stonoga
      Stonoga
      Miesiąc temu

      DOJECHANE 😂 plpost.info/base/wideo/n0_xbBqTI-V

  17. K00rn3l
    K00rn3l
    Miesiąc temu

    ale to będzie siedziało przez cale wakacje❤️‍🔥

    1. Young Sad Boy
      Young Sad Boy
      Miesiąc temu

      plpost.info/base/wideo/25BEvNjO5hV - to też jest fajne

    2. Stonoga
      Stonoga
      Miesiąc temu

      WYKURWIASTE 🔥 plpost.info/base/wideo/uWLyQF2q_jh

    3. Krystekkk
      Krystekkk
      Miesiąc temu

      Zapraszam do oceny tych co chcą pozdro😎💪🔥 plpost.info/base/wideo/boIU39mhsaB

  18. bouytt guyt
    bouytt guyt
    24 dni temu

    Zayebiście siedzi nutka ;)

    1. Adrey
      Adrey
      14 dni temu

      Zapraszam chętnych do ocenki i życze miłego dzionkaaa wam!!! plpost.info/base/wideo/0G0ZfOqMoxl

  19. Krystian Maślanka
    Krystian Maślanka
    Miesiąc temu

    Reto! MY CHCEMY WIĘCEJ!! 😁✌️

    1. Adrey
      Adrey
      14 dni temu

      Zapraszam chętnych do ocenki i życze miłego dzionkaaa wam!!! plpost.info/base/wideo/0G0ZfOqMoxl

    2. Young Sad Boy
      Young Sad Boy
      Miesiąc temu

      plpost.info/base/wideo/25BEvNjO5hV - to też jest fajne

    3. Stonoga
      Stonoga
      Miesiąc temu

      DOJECHANE 😂 plpost.info/base/wideo/n0_xbBqTI-V

    4. Nałogowy hazardzista
      Nałogowy hazardzista
      Miesiąc temu

      Zapraszam do oceny tych co chcą pozdro😎🔥 plpost.info/base/wideo/boIU39mhsaB

  20. Sebastian Opyrchał
    Sebastian Opyrchał
    Miesiąc temu

    „Piękną kobietę u boku i ludzi, za których bym poszedł do ziemi” ReTo ❤️😎

    1. Young Sad Boy
      Young Sad Boy
      Miesiąc temu

      plpost.info/base/wideo/25BEvNjO5hV - to też jest fajnee

    2. Sezon22
      Sezon22
      Miesiąc temu

      @Krystekkk dla mnie lepsze niż ta Reta nie wiem czym oni się tak zachwycają.....

    3. DobryPalacz
      DobryPalacz
      Miesiąc temu

      DOJECHANE 🔥 plpost.info/base/wideo/uWLyQF2q_jh

    4. Krystekkk
      Krystekkk
      Miesiąc temu

      Zapraszam do oceny tych co chcą pozdro😎💪🔥 plpost.info/base/wideo/boIU39mhsaB

  21. Daniel Wilk
    Daniel Wilk
    Miesiąc temu

    Jestem skąd jestem,nigdy nie będę ukrywał to jest we mnie jak styl życia!

  22. Sławomir TV
    Sławomir TV
    Miesiąc temu

    Zajebista nuta 😍😍!! Pozdrawiam wszystkich serdecznie!!!!

    1. Adrey
      Adrey
      14 dni temu

      Zapraszam chętnych do ocenki i życze miłego dzionkaaa wam!!! plpost.info/base/wideo/0G0ZfOqMoxl

    2. Young Sad Boy
      Young Sad Boy
      Miesiąc temu

      plpost.info/base/wideo/25BEvNjO5hV - to też jest fajne

    3. Nałogowy hazardzista
      Nałogowy hazardzista
      Miesiąc temu

      Zapraszam do oceny tych co chcą pozdro😎🔥 plpost.info/base/wideo/boIU39mhsaB

    4. DobryPalacz
      DobryPalacz
      Miesiąc temu

      DOJECHANE 🔥 plpost.info/base/wideo/uWLyQF2q_jh

  23. Pekka
    Pekka
    Miesiąc temu

    Tekst! Ooo, nie zabierzesz nas z blokowisk Sami wyjdziemy z blokowisk Kiedy trafimy na Olimp Ooo, wrogowie próbują gonić Siódme poty, wszystko po nic Nie ma na nas żadnej broni Jeden krok w tył, dwa kroki do przodu Za dużo sił, żeby wracać do domu All eyes on me, chociaż chciałem mieć spokój Pięć gram cali weed, tu nikt nie gra w sudoku Podziarane gęby i dłonie Czyste buty, lecz brudne serca Tu niechciany ten, kto chce donieść Bo dla takich nie mamy miejsca W tym żyje osiedle, tutaj każdy wie, jak bywa W kaptur twarz i łeb zakrywa, bo już pies węszy, gdzie przypał Jestem skąd jestem, nigdy nie będę ukrywał To jest we mnie jak styl życia, walczymy o Dolce Vita Ooo, nie zabierzesz nas z blokowisk Sami wyjdziemy z blokowisk Kiedy trafimy na Olimp Ooo, wrogowie próbują gonić Siódme poty, wszystko po nic Nie ma na nas żadnej broni Żyję na ostro, dlatego mam kosę na ryju Trochę banknotów w kieszeni Piękną kobietę u boku I ludzi, za których bym poszedł do ziemi (oh) Pozdrawiam zioma, co siedzi (oh) Czekamy na Ciebie mordo Nikt nie chce wracać do biedy, więc zrobisz, co musisz Grunt żeby mieć godność Beton zawsze jest zimny, ale nasze serca gorące Potrzebny do nich byłby wytrych, bo zamknięte są, chociaż dobre Nigdy nie chciałem cudzej krzywdy, choć tak wielu pragnęło mojej Tobie leszczu brakuje ikry, nasze ambicje ważą tonę Ooo, nie zabierzesz nas z blokowisk Sami wyjdziemy z blokowisk Kiedy trafimy na Olimp Ooo, wrogowie próbują gonić Siódme poty, wszystko po nic Nie ma na nas żadnej broni

    1. Young Sad Boy
      Young Sad Boy
      Miesiąc temu

      plpost.info/base/wideo/25BEvNjO5hV - to też jest fajnee

    2. Pvrali
      Pvrali
      Miesiąc temu

      plpost.info/base/wideo/hiutwojv8r9 zapraszam wakacyjna zajebista nuta

    3. Dexterrr
      Dexterrr
      Miesiąc temu

      Zapraszam do oceny tych co chcą pozdro😎💪💪🔥 plpost.info/base/wideo/boIU39mhsaB

  24. 200bartol
    200bartol
    Miesiąc temu

    Moim zdaniem skończył się prawdziwy artysta a poszedł w komercję i nie robi tych utworów do których zmierzał... 😢

    1. Wojtek26
      Wojtek26
      Miesiąc temu

      trochę tak to wygląda, albo bardziej trafne - nuty pisane w aucie, brzmienie pod auto, no ale cała LP/EP Bon Appetit tak samo brzmiała, czy hitowe numery z W Samo Południe to też typowo pod auto numery.

  25. yaliso gioouy
    yaliso gioouy
    Miesiąc temu

    Jak zawsze majstersztyk!:)

  26. Mat Jaz
    Mat Jaz
    Miesiąc temu

    Jak zawsze majstersztyk!:)

    1. Young Sad Boy
      Young Sad Boy
      Miesiąc temu

      plpost.info/base/wideo/25BEvNjO5hV - to też jest fajne

    2. Dexterrr
      Dexterrr
      Miesiąc temu

      Zapraszam do oceny tych co chcą pozdro😎💪💪🔥 plpost.info/base/wideo/boIU39mhsaB

    3. Stonoga
      Stonoga
      Miesiąc temu

      DOJECHANE 😂 plpost.info/base/wideo/n0_xbBqTI-V

  27. Qba884
    Qba884
    Miesiąc temu

    Powiem tyle jak zwykle się nie zawiodłem, ReTo jest w topce polskich raperów i nie musi nawet tego udowadniać 🔥🔥🔥

    1. Live
      Live
      29 dni temu

      Siemka, typek dopiero zaczyna z muzą ale jest potencjał można wbić i ocenić: plpost.info/base/wideo/jcKmmC_TIet

    2. Young Sad Boy
      Young Sad Boy
      Miesiąc temu

      plpost.info/base/wideo/25BEvNjO5hV - to też jest fajne

    3. mati CHALLENGE
      mati CHALLENGE
      Miesiąc temu

      ReTo jest jedynym raperem reszta śpiewa

    4. Nałogowy hazardzista
      Nałogowy hazardzista
      Miesiąc temu

      Zapraszam do oceny tych co chcą pozdro😎🔥 plpost.info/base/wideo/boIU39mhsaB

  28. Julita Sędzikowska
    Julita Sędzikowska
    11 dni temu

    Jesteś najlepszy oby tak dalej😊

  29. bocoy noiu
    bocoy noiu
    25 dni temu

    Bóg olimpu jest tylko jeden ♥️

  30. Zbychu Rychu ZRT
    Zbychu Rychu ZRT
    Miesiąc temu

    Zajebisty kolejny numer. Reto pokazuje, że nigdy nas nie zawiedzie

    1. Young Sad Boy
      Young Sad Boy
      Miesiąc temu

      plpost.info/base/wideo/25BEvNjO5hV - to też jest fajnee

    2. Dexterrr
      Dexterrr
      Miesiąc temu

      Zapraszam do oceny tych co chcą pozdro😎💪💪🔥 plpost.info/base/wideo/boIU39mhsaB

  31. Kamileeek
    Kamileeek
    Miesiąc temu

    Już wiem co będę słuchał przez następne godziny 🤩💪🔥

    1. Adrey
      Adrey
      14 dni temu

      Zapraszam chętnych do ocenki i życze miłego dzionkaaa wam!!! plpost.info/base/wideo/0G0ZfOqMoxl

    2. Young Sad Boy
      Young Sad Boy
      Miesiąc temu

      plpost.info/base/wideo/25BEvNjO5hV - to też jest fajne

    3. Nałogowy hazardzista
      Nałogowy hazardzista
      Miesiąc temu

      Zapraszam do oceny tych co chcą pozdro😎🔥 plpost.info/base/wideo/boIU39mhsaB

    4. Stonoga
      Stonoga
      Miesiąc temu

      DOJECHANE 😂 plpost.info/base/wideo/n0_xbBqTI-V

  32. osa beznosa
    osa beznosa
    Miesiąc temu

    Znowu reto wraca i jest totalnym sztosem

  33. dcoog anml
    dcoog anml
    23 dni temu

    super ci to wyszło Igor

  34. małpka
    małpka
    Miesiąc temu

    Dla mnie jest to piękny wakacyjny klimacik 🔥♥️

    1. Adrey
      Adrey
      14 dni temu

      Zapraszam chętnych do ocenki i życze miłego dzionkaaa wam!!! plpost.info/base/wideo/0G0ZfOqMoxl

    2. janekPL125
      janekPL125
      24 dni temu

      Ta to pa tooo plpost.info/base/wideo/DWDyjrxzC5R

    3. Young Sad Boy
      Young Sad Boy
      Miesiąc temu

      plpost.info/base/wideo/25BEvNjO5hV - to też jest fajne

    4. DobryPalacz
      DobryPalacz
      Miesiąc temu

      DOJECHANE 🔥 plpost.info/base/wideo/uWLyQF2q_jh

    5. Krystekkk
      Krystekkk
      Miesiąc temu

      Zapraszam do oceny tych co chcą pozdro😎💪🔥 plpost.info/base/wideo/boIU39mhsaB

  35. Dzemi Q
    Dzemi Q
    Miesiąc temu

    ale buja, jest ogień 🔥🔥🔥

    1. Dexterrr
      Dexterrr
      Miesiąc temu

      Zapraszam do oceny tych co chcą pozdro😎💪💪 plpost.info/base/wideo/boIU39mhsaB

  36. R1vOuss
    R1vOuss
    Miesiąc temu

    Jak zawsze propsy 👊🔥

    1. Adrey
      Adrey
      14 dni temu

      Zapraszam chętnych do ocenki i życze miłego dzionkaaa wam!!! plpost.info/base/wideo/0G0ZfOqMoxl

  37. matidobro_synku
    matidobro_synku
    Miesiąc temu

    po tekście i rozkminianiu na trakach słyszę starego reto, refleksja +10

    1. Young Sad Boy
      Young Sad Boy
      Miesiąc temu

      plpost.info/base/wideo/25BEvNjO5hV - to też jest fajne

    2. Dexterrr
      Dexterrr
      Miesiąc temu

      Zapraszam do oceny tych co chcą pozdro😎💪💪🔥 plpost.info/base/wideo/boIU39mhsaB

  38. vbddfy euuyt
    vbddfy euuyt
    24 dni temu

    Zayebiście siedzi nutka ;)

  39. MotUr_XL
    MotUr_XL
    Miesiąc temu

    dobrze to wyszło 🤤

  40. Mikołaj
    Mikołaj
    Miesiąc temu

    Reto jak zawsze rozpierdala swoimi kawałkami 💯🔥

    1. Whgu ybnm
      Whgu ybnm
      21 dzień temu

      Bóg olimpu jest tylko jeden

  41. O Pawlik
    O Pawlik
    Miesiąc temu

    Jest ogień 🔥❤️

    1. Krystekkk
      Krystekkk
      Miesiąc temu

      Zapraszam do oceny tych co chcą pozdroo🔥😁👍 plpost.info/base/wideo/boIU39mhsaB

  42. Dolar Men
    Dolar Men
    Miesiąc temu

    mocniejsze niż kawa z rana...bicior i ten głos tak wchodzi że aż się chce żyć i zacząć dzień nowy xd

  43. Crisu
    Crisu
    Miesiąc temu

    Jak dla mnie trochę za dużo autotune'a ale jak zawsze kozacko ❤

  44. DaRianOK
    DaRianOK
    Miesiąc temu

    Mało nutek tego typu ma Polskiej scenie, Fresh 🔥

    1. Adrey
      Adrey
      14 dni temu

      Zapraszam chętnych do ocenki i życze miłego dzionkaaa wam!!! plpost.info/base/wideo/0G0ZfOqMoxl

    2. Young Sad Boy
      Young Sad Boy
      Miesiąc temu

      plpost.info/base/wideo/25BEvNjO5hV - to też jest fajne

    3. ReFu51
      ReFu51
      Miesiąc temu

      Akurat z tym nie masz racji bo afro trap jest najliczniej wykonywanym typem rapu w polscr

    4. keily
      keily
      Miesiąc temu

      no rzeczywiście afro trap przez ostatnie miesiące jest wałkowany cały czas przez tylu artystów, że to hit XD

    5. GACUŚ
      GACUŚ
      Miesiąc temu

      DOJECHANE 🔥 plpost.info/base/wideo/uWLyQF2q_jh

  45. Soinas Doyi
    Soinas Doyi
    Miesiąc temu

    Nuta wielki sztos pozdro serdecznie 🤟😝 i gratulacje za taki hit 😝

  46. Huberts Cholewicki
    Huberts Cholewicki
    13 dni temu

    "Siódme poty, wszystko po nic Nie ma na nas żadnej broni". Pomyślałem sobie, że Kizo ft. Reto to będzie hit i nic nie przebije

  47. Leo Hd
    Leo Hd
    Miesiąc temu

    Slucham cię od dłuższego czasu i nie siedzi mi ten numer wgl, czekam na następne

    1. Krystekkk
      Krystekkk
      Miesiąc temu

      Zapraszam do oceny tych co chcą pozdroo🔥😁👍 plpost.info/base/wideo/boIU39mhsaB

  48. Kunabialy1991
    Kunabialy1991
    Miesiąc temu

    Piękne kobiety, piekny bit

  49. Piotr Bagiński
    Piotr Bagiński
    Miesiąc temu

    Zajebiste 🔥🔥🔥

  50. stelm1
    stelm1
    Miesiąc temu

    "nie ma na nas zadnej broni" 🔥🔥

    1. Young Sad Boy
      Young Sad Boy
      Miesiąc temu

      plpost.info/base/wideo/25BEvNjO5hV - to też jest fajne

    2. DobryPalacz
      DobryPalacz
      Miesiąc temu

      DOJECHANE 🔥 plpost.info/base/wideo/uWLyQF2q_jh

    3. Krystekkk
      Krystekkk
      Miesiąc temu

      Zapraszam do oceny tych co chcą pozdro😎🔥 plpost.info/base/wideo/boIU39mhsaB

    4. stelm1
      stelm1
      Miesiąc temu

      cos cie smieszy?

    5. Kupa A majty
      Kupa A majty
      Miesiąc temu

      XD

  51. Daxiolln
    Daxiolln
    Miesiąc temu

    Zajebiste 🔥🔥🔥🔥🔥

  52. Diana
    Diana
    Miesiąc temu

    pasuje Ci to 💣👍

  53. 3D shooter ツ
    3D shooter ツ
    Miesiąc temu

    To jest mocne pozdrawiam reto 😎

  54. Klaudia
    Klaudia
    Miesiąc temu

    Jestem fanką od momentu wypuszczenia Minotaura

    1. Young Sad Boy
      Young Sad Boy
      Miesiąc temu

      plpost.info/base/wideo/25BEvNjO5hV - to też jest fajnee

    2. Dexterrr
      Dexterrr
      Miesiąc temu

      Zapraszam do oceny tych co chcą pozdro😎💪💪 plpost.info/base/wideo/boIU39mhsaB

    3. Stonoga
      Stonoga
      Miesiąc temu

      WYKURWIASTE 🔥 plpost.info/base/wideo/uWLyQF2q_jh

  55. Gerrun Tad
    Gerrun Tad
    Miesiąc temu

    Sztos💪🔥

  56. FrikFajter
    FrikFajter
    Miesiąc temu

    Najlepszy raper w PL słucham od podziemia 😍

    1. Young Sad Boy
      Young Sad Boy
      Miesiąc temu

      plpost.info/base/wideo/25BEvNjO5hV - to też jest fajne

    2. Dexterrr
      Dexterrr
      Miesiąc temu

      Zapraszam do oceny tych co chcą pozdro😎💪💪🔥 plpost.info/base/wideo/boIU39mhsaB

    3. Stonoga
      Stonoga
      Miesiąc temu

      DOJECHANE 😂 plpost.info/base/wideo/n0_xbBqTI-V

  57. laloczek vs
    laloczek vs
    Miesiąc temu

    Wyświetlenia nie są takie jak za starych czasów ale dalej rozwalasz igor😎🤙🔥

  58. Whgu ybnm
    Whgu ybnm
    Miesiąc temu

    sztosik

  59. Tomm
    Tomm
    Miesiąc temu

    U reta zawsze ładne panienki w klipach ❤

  60. player_one
    player_one
    Miesiąc temu

    Ale sztos 💪🏼🔥

    1. Dexterrr
      Dexterrr
      Miesiąc temu

      Zapraszam do oceny tych co chcą pozdro😎💪💪🔥 plpost.info/base/wideo/boIU39mhsaB

  61. Sebastian Szuba
    Sebastian Szuba
    Miesiąc temu

    Jednym słowem rozjebane🥇🏆 nuta kozak💪jest ogień 🔥

    1. Young Sad Boy
      Young Sad Boy
      Miesiąc temu

      plpost.info/base/wideo/25BEvNjO5hV - to też jest fajne

    2. Nałogowy hazardzista
      Nałogowy hazardzista
      Miesiąc temu

      Zapraszam do oceny tych co chcą pozdro😎🔥 plpost.info/base/wideo/boIU39mhsaB

  62. Estera Lyszczarz
    Estera Lyszczarz
    Miesiąc temu

    Nie no jest ogień 🔥 brawo

  63. Fred si3nk4
    Fred si3nk4
    Miesiąc temu

    reto z teledyskiem to jest coś co można widzieć i słuchać cały czas🤍

  64. Rafał Kaczka
    Rafał Kaczka
    Miesiąc temu

    Mistrzostwo świata! Kocham gościa ❤

    1. Young Sad Boy
      Young Sad Boy
      Miesiąc temu

      plpost.info/base/wideo/25BEvNjO5hV - to też jest fajne

    2. Dexterrr
      Dexterrr
      Miesiąc temu

      Zapraszam do oceny tych co chcą pozdro😎💪💪🔥 plpost.info/base/wideo/boIU39mhsaB

    3. Stonoga
      Stonoga
      Miesiąc temu

      DOJECHANE 😂 plpost.info/base/wideo/n0_xbBqTI-V

  65. Wszystko Na Miejscu
    Wszystko Na Miejscu
    Miesiąc temu

    Ogień 🔥

  66. Dalisad
    Dalisad
    Miesiąc temu

    Reto na topie ❤

  67. Franek Sawa
    Franek Sawa
    Miesiąc temu

    Nie spodziewałem się tego, sztossss ❤️💪🔥💪🔥

    1. Young Sad Boy
      Young Sad Boy
      Miesiąc temu

      plpost.info/base/wideo/25BEvNjO5hV - to też jest fajne

    2. Dexterrr
      Dexterrr
      Miesiąc temu

      Zapraszam do oceny tych co chcą pozdro😎💪💪🔥 plpost.info/base/wideo/boIU39mhsaB

  68. lior yunfh
    lior yunfh
    26 dni temu

    Jestem skąd jestem,nigdy nie będę ukrywał to jest we mnie jak styl życia!

    1. bouytt guyt
      bouytt guyt
      24 dni temu

      Król jest tylko jeden 👑

  69. Mecenas
    Mecenas
    Miesiąc temu

    Klasa 🔥🔥

  70. Ujebany z czekolady
    Ujebany z czekolady
    Miesiąc temu

    Jesteś Igor przechuj !!! ❤️❤️❤️🤙 Czekam na takie coś więcej ❤️😊

    1. Young Sad Boy
      Young Sad Boy
      Miesiąc temu

      plpost.info/base/wideo/25BEvNjO5hV - to też jest fajne

    2. Dexterrr
      Dexterrr
      Miesiąc temu

      Zapraszam do oceny tych co chcą pozdro😎💪💪🔥 plpost.info/base/wideo/boIU39mhsaB

    3. DobryPalacz
      DobryPalacz
      Miesiąc temu

      DOJECHANE 🔥 plpost.info/base/wideo/uWLyQF2q_jh

  71. Dominika Mazgaj-Wika
    Dominika Mazgaj-Wika
    Miesiąc temu

    muszę tu być, muszę tu wracać! ❤

    1. Krystekkk
      Krystekkk
      Miesiąc temu

      Zapraszam do oceny tych co chcą pozdroo🔥😁👍 plpost.info/base/wideo/boIU39mhsaB

  72. ℜ𝔲𝔣𝔶
    ℜ𝔲𝔣𝔶
    Miesiąc temu

    Jest ogień 🔥🔥🔥

    1. Young Sad Boy
      Young Sad Boy
      Miesiąc temu

      plpost.info/base/wideo/25BEvNjO5hV - to też jest fajnee

    2. Young Sad Boy
      Young Sad Boy
      Miesiąc temu

      plpost.info/base/wideo/25BEvNjO5hV - to też jest fajnee

    3. DobryPalacz
      DobryPalacz
      Miesiąc temu

      DOJECHANE 🔥 plpost.info/base/wideo/uWLyQF2q_jh

    4. Krystekkk
      Krystekkk
      Miesiąc temu

      Zapraszam do oceny tych co chcą pozdro😎🔥 plpost.info/base/wideo/boIU39mhsaB

  73. Swider
    Swider
    Miesiąc temu

    Dowalona nutka😎🤙

    1. Adrey
      Adrey
      14 dni temu

      Zapraszam chętnych do ocenki i życze miłego dzionkaaa wam!!! plpost.info/base/wideo/0G0ZfOqMoxl

    2. Young Sad Boy
      Young Sad Boy
      Miesiąc temu

      plpost.info/base/wideo/25BEvNjO5hV - to też jest fajne

    3. Dexterrr
      Dexterrr
      Miesiąc temu

      Zapraszam do oceny tych co chcą pozdro😎💪💪🔥 plpost.info/base/wideo/boIU39mhsaB

    4. DobryPalacz
      DobryPalacz
      Miesiąc temu

      PO DROPSACH 🔥 plpost.info/base/wideo/A5AN6F-FVXR

    5. Stonoga
      Stonoga
      Miesiąc temu

      DOJECHANE 😂 plpost.info/base/wideo/n0_xbBqTI-V

  74. Kasia PL
    Kasia PL
    Miesiąc temu

    Zaraz będzie 1 mln wyświetleń 🔥🙌

  75. Misiek kk
    Misiek kk
    Miesiąc temu

    Wroobel robi piękną robotę! :D

  76. Michał Jeruzalski
    Michał Jeruzalski
    Miesiąc temu

    Muza pierwsza klasa przezajebista!!!

  77. eSWuKa
    eSWuKa
    Miesiąc temu

    Mogły by być nawiązania do mitologi jak to Olimp

    1. Wojtek26
      Wojtek26
      Miesiąc temu

      Sądziłem po tytule, nawet po bicie nawiązania do mitologii będą czy do albumu z Damn. a tu gniot

    2. policja internetowa
      policja internetowa
      Miesiąc temu

      Jedyny Polski Drill 🇵🇱🔞 plpost.info/base/wideo/SbmAm3dtM25 Zostaw suba by być na bieżąco z nowościami Polish Drill Media! ✅ ! !! ! 4

  78. PJ Official
    PJ Official
    Miesiąc temu

    Była przerwa ale Reto powraca 💪😎😎 Dziękuję że mogę się tobą inspirować 💪 kiedyś nagramy fita ale jeszcze o tym nie wiesz

    1. Young Sad Boy
      Young Sad Boy
      Miesiąc temu

      plpost.info/base/wideo/25BEvNjO5hV - to też jest fajne

    2. Dexterrr
      Dexterrr
      Miesiąc temu

      Zapraszam do oceny tych co chcą pozdro😎💪💪🔥 plpost.info/base/wideo/boIU39mhsaB

  79. Todocampista _99
    Todocampista _99
    Miesiąc temu

    Ale to jest dobre 🔥🔥🔥

    1. ttdotscxm
      ttdotscxm
      Miesiąc temu

      Witam Cię drogi słuchaczu, przedstawiam Ci Jedyny Polski Drill 🇵🇱🔞 plpost.info/base/wideo/SbmAm3dtM25 Zostaw suba by być na bieżąco z nowościami Polish Drill Media! ✅ 📢 📢 ! ! 1 7

  80. TwojenieszczęscieYT
    TwojenieszczęscieYT
    Miesiąc temu

    Dobra nuta Reto oby tak dalej 🔥🔥🔥🔥🔥🔥

    1. Young Sad Boy
      Young Sad Boy
      Miesiąc temu

      plpost.info/base/wideo/25BEvNjO5hV - to też jest fajne

    2. Dexterrr
      Dexterrr
      Miesiąc temu

      Zapraszam do oceny tych co chcą pozdro😎💪💪🔥 plpost.info/base/wideo/boIU39mhsaB