TAKEFUN LALUNA PRZERYWA WYWIAD CO GADAŁEŚ NA MNIE, NIE PODASZ MI RĘKI ?

TVreklama
11 000 wyświetleń 452K

SPONSOR WYWIADÓW Gastro Paczka gastropaczka.pl/ -5% z kodem TVREKLAMA5
SPONSOR WYWIADÓW sejfy.pl/
Sponsor wywiadów www.gomoney.pl/
Zapraszamy do naszego partnera OLAVOGA www.olavoga.pl/
Instagram: tvreklama.pl
Facebook: tvreklamamedia/
Wspieraj nasz kanał
plpost.info/wiki/e4k...
lub
patronite.pl/tvreklama

Komentarze: 557

  1. Elobenc1
    Elobenc1

    Właśnie za to szanuje Rafała i jestem mega fanem.. Jeśli jest okazja na żart, to jest żart, ale potrafi zachować tą powagę w wypowiedzi i wszystko na spokojnie wytłumaczyć.. Jak już wypowie się na temat innej osoby w internecie to nie chowa głowy w piasek tylko jak facet może to samo powiedzieć i rozjaśnić na żywo. Pozdro Rafciu, nie zmieniaj się 😇

  2. Pan Chomik
    Pan Chomik

    Widać dominację genetyczną, wkońcu dziadek Rafcia napisał Biblię. Z genów nie wydłubiesz :)

  3. Wiktoria
    Wiktoria

    Lubię wasz vibe razem ❤️

  4. Natalia
    Natalia

    Ej, Wy bez ironii do siebie pasujecie! 🥰

  5. Słodki Paweł
    Słodki Paweł

    Dziwi mnie, że ma takie małe zasięgi, mimo tego, że jest takim ciekawym twórcą. Wiadomo, że nie są małe, ale moim zdaniem Rafcio zasługuję na większe. Zawsze szczery i jak coś powie w internecie, to potrafi to samo jeden do jednego powiedzieć w twarz-przykład z dziś i z QOTB.

  6. Joanna Gruszecka
    Joanna Gruszecka

    miło się oglądało wywiad dzięki kompetencjom i przygotowaniu dziennikarki, jej naturalności, urokowi oraz subtelnej urodzie, nagle przychodzi jakies monstrum i zaczęłam mieć wątpliwą przyjemność.

  7. Jakub Krupka
    Jakub Krupka

    dobry wywiad rafał bardzo inteligenty gosc

  8. Bartek W
    Bartek W

    Najbardziej wartościowy człowiek tej federacji, jak najwięcej takich ludzi. Jak brakuje takich w kraju, to może warto poszukać za granicą. Międzynarodowe zestawienia na pewno miałyby większą wartość, niż aktualny poziom.

  9. Fame Shoty
    Fame Shoty

    Widze TakeFun w tytule daje like odrazu przed obejrzeniem! <3 Inteligentny ziomek z poczuciem humoru zawsze wyraża swoje zdanie, bo ma do tego prawo lecz niektórzy ludzie tego nie rozumieją. Mam nadzieje, że zbijemy kiedys pione na evencie :D

  10. Marik 1234
    Marik 1234

    Ja tego kurwa nie rozumiem, wrzuciła koszulke na sprzedaż pisząc, ze 100% orginal, która do chuja nigdy nie wyszła, a oni mowią, że ten scam trzeba udowodnic. I to ja jestem pierdolnięty?

  11. Kamil Mazur
    Kamil Mazur

    Pani Julio ja jeśli można to proszę o jak najwięcej wywiadów z groźnym grubym Rafciem. Mega dobrze się to ogląda, zawsze czuję niedosyt i uśmiech sam pojawia się na twarzy w trakcie oglądania.

  12. Boruski 332
    Boruski 332

    Jak oni nie będą razem to nie wierzę w miłość 😭😭

  13. GrubaFazzka
    GrubaFazzka

    11:20

  14. Just Gary
    Just Gary

    najlepsze duo do wywiadów

  15. wiewiór
    wiewiór

    Ona ma dobre serce i okrada ludzi z serdeczności napewno złoty człowiek

  16. MadHatterr
    MadHatterr

    A fajna rozmowa. Rafał ma dystans do wszystkiego. Z żartem i na poważnie - bardzo ciekawa rozmowa

  17. Benyo
    Benyo

    świetny vibe między wami :-)

  18. Ośrodek wypoczynkowy w Hjuston
    Ośrodek wypoczynkowy w Hjuston

    Laluna do każdego podchodzi z gadka ze ja Cię lubiłam i szanowałam a Ty mnie nienawidzisz, mimo ze tych ludzi nie zna i nigdy nie widziała na oczy xD

  19. Luca Changretta
    Luca Changretta

    Rafciu jak zwykle klasa w zachowaniu i wypowiedzi, wprost proporcjonalnie do zasiegow relacji z nitrem - to raczej on pokazuje dominacje genetyczna jako mezczyzna

  20. yuli
    yuli

    typiara wmawia kazdemu ze go lubi i szanuje a nie wie nawet z kim rozmawia, dziwi mnie ze ktos sie nabiera na te tanie zagrywki psychologiczne od zlodziejki