Tromba vs Gimper- NAJLEPSZE MOMENTY F2F

Seb4
18 000 wyświetleń 527K

nuta z outro: www.youtube.com/watch?v=DPWTR...
źródło: plpost.info/wiki/p91...
współpraca: seb4@stormmedia.gg
insta: seb4seb4
kontakt: mybestmomentsinlol@gmail.com
fanpage: Seb4-1064490...

Komentarze: 506

  1. Seb4
    Seb4

    nuta z outro:

  2. Piotr Leszczyński
    Piotr Leszczyński

    Tromba ma strach przed telefonami bo wizerunek ekipy jest najważniejszy.

  3. Terix
    Terix

    legenda głosi, że wymienią te krzesła na coś wygodniejszego z oparciemXD

  4. CEJLON
    CEJLON

    Według mnie to jest idealne miejsce na telefony dlatego Tromba się przestraszył po prostu ze powie coś nie tak ;)

  5. Grzesiek Łęczycki
    Grzesiek Łęczycki

    Bardziej bezpłciowego infuensera niz Tromba w topce nie ma ;D

  6. Pracownik Miesiąca
    Pracownik Miesiąca

    Nie no zajebisty main event z trombką XD Niech powie jeszcze że on nie chce żeby gimper wyprowadzal ciosy na walce

  7. CAPO BASTONE
    CAPO BASTONE

    Tak trąba dzięki tobie tak, dzięki tobie bo rower trzymałeś Karolowi jak on łapał pokemony bo byłeś jego nóżka rowerowo ;) dokładnie dzięki tobie to wszystko twoja zasługa.

  8. Everkon
    Everkon

    Najlepsze momenty w takich przypadkach to symboliczna nazwa 😂 ale i tak meeega pozytywny f2f

  9. Lbz
    Lbz

    Chłop opowiada jaki to pewny siebie... Telefonów nie, bo się boi trudnych pytań :D mam nadzieję, że Gimper go usadzi straszny z niego pozer

  10. Reyves
    Reyves

    Stypa ogólnie, a Tromba gwiazdeczka się poczuł

  11. Patrykkk1
    Patrykkk1

    Nieźle ma chłop za uszami jeśli boi się telefonów od widzów.

  12. Marcin Góralczyk
    Marcin Góralczyk

    Seb4 zajebista robota! Nie toż że najważniejsze/najlepsze momenty to i urywki z tego o czym mówią dobrze się ogląda pozdrawiam!

  13. Kacper Ch
    Kacper Ch

    Niby stypa, ale jednak bardzo dobrze się słuchało chłopaków w tym zestawieniu. Fajna merytoryczna konwersacja. Chętnie bym zobaczył jakiś podcast w tym składzie

  14. Tommy Shelby
    Tommy Shelby

    Tromba, aż tak sie boisz demonów przeszłości? Gwiazdeczka bez jaj.

  15. maciek suski
    maciek suski

    Poproszę więcej takich podcastów

  16. Sernik K
    Sernik K

    A to zajebiscie ,niech Tromba jeszcze powie ze ludzie nie lubiący go maja nie przychodzić na gale bo on nie chce przebywać w towarzystwie takich osób

  17. Mateusz Kucharski
    Mateusz Kucharski

    12:59

  18. Dominika
    Dominika

    Najlepszy cage ever. Kulturalny i śmieszny 🙃

  19. Anamiz
    Anamiz

    Tromba to chyba najnudniejsza persona w historii freak fightów. Wywiadow nie udziela, na konferencji stypa i juz jego waz mial wiecej osobowsci od niego, na f2f przyszedł łaskawy Pan, ale telefonów odbierał nie bedzie, gdzie telefony to jest najciekawsze z tego wszystkiego, gale w żaden sposób nie promuje na swoim instagramie,moze niech powie jeszcze Gimperowi zeby mu ciosów w klatce nie zadawał? Gosciowi sie ewidentnie federacje pomyliły gdy mówi ze chce stoczyć kilka walk, spoko chlopie, walcz sobie, ale na Almie albo Fenie. Dostałeś najwieksza (prawdopodobnie) wyplate w historii Fame Mma, jestes w walce wieczoru i federacja tą gale promują Twoją twarzą ( strzelam z miejsca, że był to Twój warunek ze zawalczysz tylko w walce wieczoru) a nie dałeś kompletnie nic od siebie do tej gali, kogo obchodza Twoje treningi i ile ty schudłeś i co pokażesz w klatce? Friz to jest jebany Midas, że z osoby tak kompletnie nijakiej, bez zadnej osobowsci, charyzmy i takiego nudziarza zrobił 'gwiazde' która ma ponad 2mln obserwujących na instagramie i zarabia miliony. Ty chlopie pierwsze co powinienem rano robic po przebudzeniu to Friza po rece calowac

  20. Tome-k$
    Tome-k$

    Ale że zdołałeś wyciągnąć 14 minut najlepszych momentów xD stary reklamy były ciekawsze