WIELKI TEST MONSTERÓW

Kuchnia WK
27 000 wyświetleń 1,2M

Oryginalny WK DZIK® oraz Najważniejsza suplementacja: wkdzik.com/qh74
Odtłuszczone Masło Orzechowe: wkdzik.com/8u31 𝘾𝙕𝙔𝙏𝘼𝙅 𝘿𝘼𝙇𝙀𝙅 ⬇⬇⬇Nasze kanały: WK GAMING: bit.ly/WK-GAMING (link skrócony)
WKDZIK PL (wszystko o naszym biznesie): bit.ly/sub-wksklep (link skrócony)
Kuchnia jedz co chcesz: bit.ly/sub-kuchnia (link skrócony)
Warszawski Koks: bit.ly/subskrybujwk (link skrócony)
Ekipa WK: bit.ly/sub_ekipawk (link skrócony)
SakerWK *merytoryka*: bit.ly/SakerWK-yt (link skrócony)
OwcaWK: bit.ly/owca-sub (link skrócony)
Ponczek Endomorfik: bit.ly/ponczek-sub (link skrócony)
Robercik Dynamit: bit.ly/Robercik-Dynamit (link skrócony)
------
Discord WK (Pogadaj i pograj z nami!): bit.ly/DISCORD-EKIPAWK (link skrócony)
------
Ustaw logo WK DZIK na zdjęcie profilowe: drive.google.com/drive/folder...
------
Nasza grupa Armia WK: groups/armiawk/
------
Produkty, których używamy na co dzień:
BIAŁKO Dobre WHEY™: wkdzik.com/HNyL
Słodycze bez wyrzutów sumienia: wkdzik.com/oGfi
Suplementy i odżywianie: wkdzik.com/avam
CYTRULINA SMAKOWA PREMIUM: wkdzik.com/reMM
KREATYNA SMAKOWA MONOHYDRAT: wkdzik.com/sQXj
BOMBA💣💣💣 - NAJMOCNIEJSZA PRZED-TRENINGÓWKA: wkdzik.com/V9uh
Oryginalne ubrania WK DZIK®: wkdzik.com/9QEF
Instagram:
WKSKLEP: wksklep
WK: warszawskikoks
Ponczek: ponczek_end...
Owca: owcawk
Saker: sakerwk
Robercik: robercik_dy...
Współpraca komercyjna: warszawskikoks@gmail.com

Komentarze: 1 550

  1. Kuchnia WK
    Kuchnia WK
    Rok temu

    Oryginalny WK DZIK® oraz Najważniejsza suplementacja: wkdzik.com/qh74

    1. Patryk Rek
      Patryk Rek
      Rok temu

      Z jakiego sklepu zamówiliście aż tyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyle Monsterów?

    2. Kamil Galiczak
      Kamil Galiczak
      Rok temu

      @daniel kubiak c v b

    3. Skowron24
      Skowron24
      Rok temu

      13:31 jaki to film ?

    4. Filip Blajerski
      Filip Blajerski
      Rok temu

      Zróbcie odcinek z Red bullami

    5. 6ix9ine topic
      6ix9ine topic
      Rok temu

      Kłucą się o byle guwno

  2. Łukasz
    Łukasz
    Rok temu

    Im dalej z testowaniem tym głośniej mówią i kłócą się, bo więcej kofeiny we krwi, zajebiste :DDDD

    1. Paweł Papi
      Paweł Papi
      Rok temu

      Zajebisty komentarz 😂

    2. SaveN
      SaveN
      Rok temu

      Owce plecy bolały to na wkurwie tam siedział

  3. Adrianek
    Adrianek
    Rok temu

    54:45 Kiedy jesteś dobrze zrobiony A ziomek wyciąga kolejną flaszke :D

    1. Adrianek
      Adrianek
      Miesiąc temu

      @light03 ten co odkopał dinozaura ale nie powiem miło wrócić po takim czasie do tego momentu :D

    2. light03
      light03
      Miesiąc temu

      😅😅😅😅

    3. r4Qu
      r4Qu
      Rok temu

      Idealny materiał na mema :D

    4. Jakub
      Jakub
      Rok temu

      Nie wiem czemu to jest tak nie doceniony komentarz, ale mnie to rozwaliło xD

  4. adrian adrian
    adrian adrian
    Rok temu

    Wyobraźcie sobie ich w wielkim teście wódki xd

    1. Emil Woźniak
      Emil Woźniak
      11 miesięcy temu

      @anonim anonim Myślałem że żaden nie pije

    2. anonim anonim
      anonim anonim
      Rok temu

      Wszyscy piją poza Sakerem wiec taki test byłby możliwy tylko nie zrobią bo dzieciaki by hejtowały :)

  5. Karina Wojciechowska
    Karina Wojciechowska
    Rok temu

    41:02 Zgadzam się z Roburem, Monster Pacific Punch ma podobny smak i czuć w nim marcepan ktory robiony jest z migdałów

  6. Kiedyś tu wrócę
    Kiedyś tu wrócę
    Rok temu

    Kolejny odcinek z serii "ubierzmy się tak samo i nie mówmy roburowi" Ps dzięki ponczu za zacytowanie komentarza na odcinku z gumami, pozdro dla was

    1. Damian Official (3HwD) MS
      Damian Official (3HwD) MS
      Rok temu

      @poprostu dziik Gdzie kapitan dynamit? Teraz to parówa z #WK.

    2. Damian Official (3HwD) MS
      Damian Official (3HwD) MS
      Rok temu

      Tak samo jak #SakerWK pierwszy raz w coś gra lub #OwcyWK farmazony za które jak święta zasada mówi, że za jego farmazony (-2 pkt.)

    3. Striv 6
      Striv 6
      Rok temu

      Xddddd

    4. Tobiasz Bartosiak
      Tobiasz Bartosiak
      Rok temu

      Xd

  7. Wojtek
    Wojtek
    Rok temu

    Wesele trwa 10 minut Wszyscy : Tańczą i śpiewają Wujek i Stary : (Robur) 5:54

    1. Siwy-Wilk
      Siwy-Wilk
      Rok temu

      Raczej 6:02

  8. CRF 450
    CRF 450
    Rok temu

    50:00 patrzcie jak majestatycznie owca trzyma ten kieliszeczek XDDD

  9. eapoe1849
    eapoe1849
    Rok temu

    A teraz macie własny napój energetyczny WK Dzik, gratulacje chłopaki!

  10. PolishBall
    PolishBall
    Rok temu

    55:08 i ten słodki śmiech owcy ;))))))

  11. Stachu na dachu
    Stachu na dachu
    Rok temu

    Moje marzenie, które zapewne się nie spełni, chcialbym w chuj żeby WK zrobiło test wódek smakowych a nastepnie czystych. Może gdy skończą się zasięgi zrobicie to chłopaki. Wierzę, że zobacze taki odcinek. Pozdro

  12. WaldiPro
    WaldiPro
    Rok temu

    odcinek powinien nazywać się wielki wybór monsterów według Owcy :D bo zawsze ustawia je pod siebie że on stawia na klasyke i chuj :D

  13. arek d
    arek d
    Rok temu

    Kocham ten odcinek czekam na więcej takich testów

  14. Kasia Skarżyńska
    Kasia Skarżyńska
    Rok temu

    godzinny odcinek od kuchni wk. Całe życie o tym marzyłam

  15. Damian Damian
    Damian Damian
    Rok temu

    Bardzo pozytywny film! Oglądamy z całą rodzinka ! Babcia zachwycona

  16. Urbexy Diabliczki
    Urbexy Diabliczki
    Rok temu

    Super nie wiedziałam że jest tyle monsterów smaki od wyboru do koloru 😆

  17. Amadeusz Lamborghini
    Amadeusz Lamborghini
    Rok temu

    37:48 Najlepszy moment xd

  18. Olaf Dzik
    Olaf Dzik
    Rok temu

    Najzabawniejszy odcinek ever!!!! xDD Chlopaki, za duzo kofeiny xD

  19. Ania
    Ania
    Rok temu

    godzinny film od WK- nikt nie prosił każdy potrzebował🤠🤠

    1. Adrian Tracz
      Adrian Tracz
      Rok temu

      @sam.oshany nie ma za co

    2. sam.oshany
      sam.oshany
      Rok temu

      @Adrian Tracz dzięki mordo

    3. Adrian Tracz
      Adrian Tracz
      Rok temu

      Ale nie musicie dziękować, spoko

    4. Adrian Tracz
      Adrian Tracz
      Rok temu

      Ja prosiłem jak coś.

  20. JasieQWojak
    JasieQWojak
    6 miesięcy temu

    Poncz jak zawsze atencjusz szukający na siłę uwagi, Owca usiłujący dominować nad wszystkimi, Saker się rozkręcił po kofeinie a Robur oaza spokoju 😂😎

  21. Mateusz Kijas
    Mateusz Kijas
    Rok temu

    Mango Fiesta mój ulubiony 🔥💪😍 uwielbiam te wasze testowanie 😂 sikam ze śmiechu zawsze .. ✋

  22. Patryk Biwak
    Patryk Biwak
    Rok temu

    Fajnie jest oglądać Was tak na żywo, z jak najmniejszą ilością cięć.

  23. GBS Fan
    GBS Fan
    Rok temu

    Dzięki za polecenie filmu! Kozacki, również polecam Mule😃😃

  24. Max max
    Max max
    Rok temu

    Film pełnometrażowy Na następny będziemy musieli do kina iść

    1. Adrian
      Adrian
      Rok temu

      szedłbym

  25. Lord Pavellox
    Lord Pavellox
    Rok temu

    Kurde owca jest zajebisty po prostu. Zajebisty film ogólnie

  26. pijwodegosciu
    pijwodegosciu
    Rok temu

    Piękny odcinek, uśmiałem się! Multiwitamina haha

  27. MICHW
    MICHW
    Rok temu

    42:11 robur ma rację były takie zajebiste białe cukierki

  28. Wspólne Wyprawy
    Wspólne Wyprawy
    Rok temu

    Super się bawicie, i ją też patrząc na Was. 😉👍

  29. batmajty
    batmajty
    Rok temu

    Owca pije smakowe energetyki i oczekuje ze beda smakować tak samo jak klasyczny... oceniacie po smaku a nie oczekiwaniach

    1. j j
      j j
      Rok temu

      @VIRTU trochę zgubiło to sens bo owca mówił że mu smakuje, ale oczekuje czegoś innego. Nie oceniał smaku tylko oczekiwania

    2. VIRTU
      VIRTU
      Rok temu

      @j j Dlaczego twierdzisz że mu odjebało? Lubi smak klasyczny to będzie ten smak faworyzował ,Sakier lubi słodkie energetyki to będzie słodkie smaki faworyzował. Każdemu smakuje coś innego ;)

    3. j j
      j j
      Rok temu

      W tym odcinku mu odjebalo, idąc jego tokiem myślenia postawić mu jednego klasyka bo on od energetyka oczekuje tego a nie soczku

    4. simon
      simon
      Rok temu

      @Big Dick XD. No w chuj ma racje szczegolnie z tym ze oceniaja po smaku a sami na poczatku mowili ze oceniaja w energolu wszysyko razem z puszka itp

  30. Sebastian Winnicki
    Sebastian Winnicki
    Rok temu

    Jesteście zajebiści ❤️

  31. Mythlc_
    Mythlc_
    Rok temu

    Super odcinek ale brakowało mi kluczowych smaków które normalnie występują w naszych sklepach. Ogólnie wzięliście dużo monsterów dostępnych w Ameryce a strasznie mało z Polski. Pozdrawiam mam nadzieje na drugi odcinek np z Tigerów mimo że wole monstery!

  32. Angry Bart
    Angry Bart
    Rok temu

    Zajebiste! Wincyyyj takich odcinków ;)

  33. Kamil Beściak
    Kamil Beściak
    Rok temu

    XXI wiek my oglądamy chłopów którzy piją energetyki i zajebiście się przy tym bawimy... kurwa nie wiem gdzie ta ludzkość zmierza ale wchodzę w to xDDD

  34. Witson - Temat
    Witson - Temat
    Rok temu

    48:02 ten jeden przyjaciel który zawsze na imprezie o ciebie zadba.

    1. andrzej kogut
      andrzej kogut
      Rok temu

      +1byczq

  35. youtube love
    youtube love
    Rok temu

    NIE PRZEPRASZAJ ZA EMOCJE OWCA! To się dlatego ogląda! Wlaśnie dzięki emocjom to jest super! Nie zmieniajcie się!

  36. Adrianna Styles
    Adrianna Styles
    Rok temu

    Genialny godzinny materiał 😆

  37. Pan Phill
    Pan Phill
    Rok temu

    Tak długiego filmu to się nie spodziewałem

  38. Play 001
    Play 001
    Rok temu

    Jeszcze trochę tych monsterków brakuję do spróbowania XD

  39. Hasztak
    Hasztak
    Rok temu

    Akurat wczoraj szukałem jakiegoś testu energetyków😂

  40. DARYL
    DARYL
    Rok temu

    owca w tym odcinku powiedział więcej razy "spróbuj" niż robur przez ostatni miesiac na kanale

  41. Tomasz Rozmus
    Tomasz Rozmus
    Rok temu

    Wiesław Wszywka jest legendą takich degustacji :P

  42. Dawid Dąbrowski
    Dawid Dąbrowski
    Rok temu

    Czekalem aż coś dłuższego wrzucicie i się doczekalem! :D

  43. Janusz Nosacz
    Janusz Nosacz
    Rok temu

    36:18 ten jeden ziomek na imprezie który nie wchodzi w dyskusję ;)

    1. Egon98
      Egon98
      6 miesięcy temu

      Hahah made my day Robur 😂

    2. glinafun
      glinafun
      Rok temu

      XDD

  44. Damian Kułak
    Damian Kułak
    Rok temu

    Uśmiałem się co nie miara😂 najlepszy odcinek 😁😁😁

  45. focus
    focus
    Rok temu

    Ciekawe jaka byłaby kolejność jakbyście testowali wszystkie jeszcze raz. 😁

  46. Michał L
    Michał L
    Rok temu

    Jeden z tych odcinków które im dłużej oglądasz tym dłużej chcesz oglądać xD

  47. Kamil Sowinski
    Kamil Sowinski
    Rok temu

    Godzinne odcinki to raj😍

  48. Franek Delfin
    Franek Delfin
    Rok temu

    Owca "Jebać schematy" Wcześniej: ENERGETYK MUSI SMAKOWAĆ JAK ENERGETYK-schemat?

    1. Szymon Janas
      Szymon Janas
      Rok temu

      nie, to po prostu gust

    2. simon
      simon
      Rok temu

      Schemat = gust smakowy? Nieźle nieźle

    3. MartynaK
      MartynaK
      Rok temu

      @Conor Conor Ja rozumiem że jak się ma 12 lat to się jeszcze trochę mało myśli i wydaje się że wkurzanie ludzi w internecie jest takie fajne i kozackie, ale im szybciej znajdziesz lepsze hobby tym większa szansa że wyjdziesz na ludzi.

    4. Conor Conor
      Conor Conor
      Rok temu

      @MartynaK haha no nie moge z ciebie 😂 po raz kolejny poprawilas/es mi humor. Im bardziej chcesz dopiec tym smieszniejsza/smieszniejszy jestes. Twoj charakter i uosobienie do wspolki z komentarzami to dobra komedia 😁

  49. Wuja Borsuk
    Wuja Borsuk
    Rok temu

    Jesteśmy już po premierze Dzika, zatem czekamy na wielki test dzika 🐗💪

  50. KaeN___
    KaeN___
    Rok temu

    46:15 Ponczek tym tekstem wygrał XD

  51. Łukasz
    Łukasz
    Rok temu

    1:04:31 kto sie spierdział?! 😅 propsy panowie ze daliście radę spróbować wszystkich i się nie porzygaliscie :D

  52. Łukasz Studziński
    Łukasz Studziński
    Rok temu

    Od dawna nie pije energetyków. Narobiliście smaka i jednak jutro się skusze 😉

  53. MrBoosik
    MrBoosik
    Rok temu

    Więcej takich godzinnych odcinków!

  54. adamowski10
    adamowski10
    Rok temu

    Dla mnie mango loco też jest najlepszy, chętnie bym spróbował tego bez cukru :D

  55. Pokineusz
    Pokineusz
    9 miesięcy temu

    Po tym filmie yt zaproponował mi test Monsterow z grudnia 2020 - Owca i Saker wtedy na masie, jakie fajne świnki haha mega kontrast

  56. sebastian
    sebastian
    Rok temu

    Jeden z najlepszych filmów z KUCHNI WK jaki oglądałem. Pozdro DZIKI🐗💪

  57. Ayo girl :P
    Ayo girl :P
    5 miesięcy temu

    super odc! mega kocham was ogladac :DDDDDDD

  58. witek lampart
    witek lampart
    Rok temu

    ultra fiesta nr.1 dosłownie zgadzam się z Sakerem bo też w chuj lubię mango i mango loco ale bolało mnie to że tam jest cukier, a fiesta loco jest bez cukru więc zajebiste

  59. Paweł Skiba
    Paweł Skiba
    Rok temu

    Mega robota 😎👊,aż się popłakałem ze śmiechu 😂

  60. NYo Tips
    NYo Tips
    Rok temu

    Oglądając to każdy z tych smaków po kolei mi się przypominał a ja piłem akurat rockstara i mi się niedobrze zrobiło xD

  61. Malar 8521
    Malar 8521
    Rok temu

    Owca przez pierwsze 20 minut: "Lej, lej!" "Lej, lej"

    1. Yazuu42
      Yazuu42
      Rok temu

      @Arek Tomaszewski >kowid xD

    2. Arek Tomaszewski
      Arek Tomaszewski
      Rok temu

      ulotka szczepionki na kowid19 - skutki uboczne - plpost.info/base/wideo/MOG1AvjVOit

    3. HipHopNaSztuki
      HipHopNaSztuki
      Rok temu

      tyle kieliszkow energoli to dla niego za duzo ;d

  62. adrian_dworak
    adrian_dworak
    Rok temu

    Ogładam to pijąc monsterka!Zacnie :)

  63. Siwy-Wilk
    Siwy-Wilk
    Rok temu

    Niebezpieczne- tyle cofy- ja bym tam zemdlał, ale i tak piękne 😏 widać że owca się rzuca i chce zawsze rządzić, ja bym to mango bez cukru wrzucił na 4 miejsce i sądzę że białego przed tą małą buteleczką

  64. Kiki Kiki
    Kiki Kiki
    Rok temu

    Ponczek jest inteligentny. Po tym filmie już nie mam wątpliwości.

  65. Gronek31
    Gronek31
    Rok temu

    Jak sobie porównacie import z klasycznym czarnym to zauważycie różnice w smaku. Bo one są różne, moim zdaniem lepszy jest import. Patrząc po składzie ma on w ogóle mniej cukru i sam kolor jest bardziej żółty aniżeli złotawy jak w klasycznym.

  66. Jakub Bogacz
    Jakub Bogacz
    Rok temu

    Rozwaliłoby jakbyście (jako firma) stworzyli swój własny energetyk np właśnie pod nazwa poncz wk czy coś xD

    1. JulekSHORTS
      JulekSHORTS
      4 miesięcy temu

      😮😮😮

    2. 》czaja《
      》czaja《
      4 miesięcy temu

      XD

    3. twój stary
      twój stary
      5 miesięcy temu

      mordo przewidziałeś przyszłość

  67. Łukasz Germaniuk
    Łukasz Germaniuk
    Rok temu

    Dobry odcinek! 🔥

  68. Meeefju
    Meeefju
    Rok temu

    Zabrakło Monster Rehab Green Tea 🔥 to jest dopiero Kocur i niegazowany 👊

  69. Michał Zaborowski
    Michał Zaborowski
    Rok temu

    Ja się cały czas zastanawiam czemu oglądam to przez godzinę i jednak mnie to wciąga 😆

  70. Michał Dutka
    Michał Dutka
    Rok temu

    Ten odcinek był jak jakaś impreza , na której 4 wujków siadło do jednego stołu. Na początku są poważne rozmowy, jak wódka uderzy do głowy zaczynają się krzyki . A pod koniec już wszyscy mają wyjebane

  71. D Se
    D Se
    Rok temu

    Wasz nowy odcinek ratuje mi dzień

  72. Kamil T
    Kamil T
    Rok temu

    36:30 widać monsterki już mocno weszły 😂

    1. Marcin Jaczenia
      Marcin Jaczenia
      Rok temu

      Zobacz sobie 0,5 preędkość 😅

  73. Agata Daniłosio
    Agata Daniłosio
    Rok temu

    Po 45 min dopiero zorientowałam się że ten film trwa ponad godzinę XD

  74. Wulkanus
    Wulkanus
    Rok temu

    Jak mozna stekac na dlugi odcinek to przeciez czysta poezja ; D

  75. KamilRTV
    KamilRTV
    Rok temu

    Szkoda że nie ma wszytskich (atlantydzki, fioletowy Itp) ale i tak mega fajnie wyszło

  76. PL
    PL
    Rok temu

    Czekam na więcej tak długich odcinków, oceniając jakieś produkty.

  77. Szusty_gamer
    Szusty_gamer
    Rok temu

    Mogliście je wszystkie zlać w jedno i sprawdzić jaki misz masz wyjdzie 😁😁😁😁

  78. Marcin Celmer
    Marcin Celmer
    Rok temu

    Pączek wygrała dzień. Z chleje na raz 🤣😅

  79. KierasPGOD
    KierasPGOD
    Rok temu

    Szanuje za 1h filmu !

  80. ThePr019
    ThePr019
    Rok temu

    Zróbcie swojego energetyka "mocny dzik" "dzik power"-"wpuść dzika do paśnika" xD