WYBIERAMY NAJLEPSZĄ BUŁKĘ W POLSCE!

Kuchnia WK
13 000 wyświetleń 175K

Oryginalny WK DZIK® oraz Najważniejsza suplementacja: wkdzik.com/qh74
Nowości: wkdzik.pl/kategoria/nowosci
Dzik Energy: wkdzik.pl/kategoria/energy 𝘾𝙕𝙔𝙏𝘼𝙅 𝘿𝘼𝙇𝙀𝙅 ⬇⬇⬇
Nasze kanały:
WK GAMING: bit.ly/WK-GAMING (link skrócony)
WKDZIK PL (wszystko o naszym biznesie): bit.ly/sub-wksklep (link skrócony)
KuchniaWK: bit.ly/sub-kuchnia (link skrócony)
Warszawski Koks: bit.ly/subskrybujwk (link skrócony)
Ekipa WK: bit.ly/sub_ekipawk (link skrócony)
SakerWK *merytoryka*: bit.ly/SakerWK-yt (link skrócony)
OwcaWK: bit.ly/owca-sub (link skrócony)
Ponczek Endomorfik: bit.ly/ponczek-sub (link skrócony)
Robercik Dynamit: bit.ly/Robercik-Dynamit (link skrócony)
------
Discord WK (Pogadaj i pograj z nami!): bit.ly/DISCORD-EKIPAWK (link skrócony)
------
Ustaw logo WK DZIK na zdjęcie profilowe: wkdzik.com/loga-wk
------
Nasza grupa Armia WK: groups/armiawk/
------
Produkty, których używamy na co dzień:
BIAŁKO Dobre WHEY™: wkdzik.com/HNyL
Słodycze bez wyrzutów sumienia: wkdzik.com/oGfi
Suplementy i odżywianie: wkdzik.com/avam
CYTRULINA SMAKOWA PREMIUM: wkdzik.com/reMM
KREATYNA SMAKOWA MONOHYDRAT: wkdzik.com/sQXj
BOMBA💣💣💣 - NAJMOCNIEJSZA PRZED-TRENINGÓWKA: wkdzik.com/V9uh
Oryginalne ubrania WK DZIK®: wkdzik.com/9QEF
Instagram:
WKSKLEP: wksklep
WK: warszawskikoks
Dzik Energy: dzikenergy
Ponczek: ponczek_end...
Owca: owcawk
Saker: sakerwk
Robercik: robercik_dy...
Współpraca komercyjna: warszawskikoks@gmail.com

Komentarze: 490

  1. Kuchnia WK
    Kuchnia WK
    8 dni temu

    Oryginalny WK DZIK® oraz Najważniejsza suplementacja: wkdzik.com/qh74 Nowości: wkdzik.pl/kategoria/nowosci Dzik Energy: wkdzik.pl/kategoria/energy

    1. 777tigercat
      777tigercat
      6 dni temu

      Nie użyliście do testu ani jednego produktu, który można nazwać bułką. W składzie tych tzw. " bułek" występują: mąka standaryzowana (ok 80 dodatków chemicznych które pozwalają użyć tej niby mąki do wypieku), wypełniacze (głównie celuloza chemiczna) oraz polepszacze chemiczne. Nie szkoda zdrowia? Są jeszcze dobre, tradycyjne piekarnie w Polsce.

  2. EliaszV8
    EliaszV8
    8 dni temu

    Jest tyle rzeczy do testowania a owca wybiera bułki xDDD

    1. Weronika Bladowska
      Weronika Bladowska
      3 dni temu

      Jezu i bardzo dobrze, pieczywo to najlepsza rzecz na świecie

    2. WSFWEFWEF WEFWEFWEF
      WSFWEFWEF WEFWEFWEF
      6 dni temu

      To jest dystans bo Burneika nagrywa że on stejki a Robur kanapeczki dlatego bułki.

    3. Mateusz
      Mateusz
      7 dni temu

      @Ziomoziom no jak to po co xd zebys ogladal

    4. Żyrandole ze złota
      Żyrandole ze złota
      7 dni temu

      Daj spokój, uważam ze mega kreatywne

  3. BereT
    BereT
    8 dni temu

    Panowie więcej odcinków. Ile można czekać? 😎

    1. WiktoR
      WiktoR
      7 dni temu

      no właśnie panowie ogiń

    2. Władysław Łokietek
      Władysław Łokietek
      8 dni temu

      Popieram

  4. Marcin S.
    Marcin S.
    7 dni temu

    24:24 dziwię się, że nikt nie wyłapał jak Owca mówi, że nie da się niżej upaść niż ta bułka, a Saker odpowiada "no nie da się, Królikowski tylko" hahah

  5. Son Goku
    Son Goku
    8 dni temu

    Jesteście dla mnie motywacja. Jestem sam w Niemczech na jednym pokoju ale dzięki wam daje rade

    1. соня
      соня
      Godzinę temu

      trzymaj sie!!❤

    2. ad4sh
      ad4sh
      21 godzinę temu

      Zawsze mogłeś być we dwoje lub troje na jednym pokoju

    3. bosman 061
      bosman 061
      3 dni temu

      Mordo pozdro z NL walczymy dalej

    4. Kreecikk
      Kreecikk
      4 dni temu

      Trzymaj się mordeczko w tym DE!

    5. Weronika Dudek
      Weronika Dudek
      7 dni temu

      Trzymaj się! 2 lata tam wytrzymałam i żyje ty tez dasz radę

  6. Wojtaaas
    Wojtaaas
    7 dni temu

    Inni youtuberzy: dramy, spiny, afery, oszustwa WK: JEMY BULKI

  7. asapcycu
    asapcycu
    7 dni temu

    Doceniam pomysł na test bułek Michał, ma to dla mnie większe znaczenie niż test piw. 🤝

    1. ViliGiX
      ViliGiX
      3 dni temu

      @Fati szkoda że nie podali makrosów tych bułek

    2. Fati
      Fati
      5 dni temu

      Dla mnie nie, piwo częściej konsumuje.

  8. EMEJZING
    EMEJZING
    8 dni temu

    Piękny odcinek, zresztą jak zawsze 😎🤙

  9. Dżejzi
    Dżejzi
    7 dni temu

    Owca, nie słuchaj chłopaków. Zajebisty pomysł! Najlepsze 0,5h z dzisiaj

  10. roviiiii
    roviiiii
    8 dni temu

    Bułeczka piękna sprawa, żeby takie Robur zapodał na walce!

  11. Dawidqaz
    Dawidqaz
    7 dni temu

    Właśnie zdałem sobie sprawę,że przez 30 minut oglądałem jak czterech dorosłych mężczyzn ocenia bułki

  12. Frezonek F
    Frezonek F
    8 dni temu

    Tez kocham pieczywo :) dzieki owca za taki odcineczek!

  13. Emilia Maj
    Emilia Maj
    8 dni temu

    Super chłopaki, więcej kuchni wk 💪🏻🤌🏻

  14. Panna Laura
    Panna Laura
    7 dni temu

    Super te loga kolorujące się na stole 👍🏻👍🏻👍🏻

  15. Kuba Ziom
    Kuba Ziom
    7 dni temu

    Zróbmy tak żeby to poszło!💪

  16. kopson
    kopson
    8 dni temu

    Mega fajna sprawa z tymi napisami pod produktami. Dobry film.

  17. zimna woda
    zimna woda
    8 dni temu

    Kocham was za te bułki ♥️

  18. 𝟾𝙾𝙻𝟹𝙺
    𝟾𝙾𝙻𝟹𝙺
    8 dni temu

    dobry odcineczek, pozdrawiam cieplutko z rodzinką!

  19. Czikulinka
    Czikulinka
    8 dni temu

    Super odcinek oby więcej takich przydatnych testów!🥰

  20. AllGames
    AllGames
    7 dni temu

    Czekam już na kolejne odcinki!!

  21. wika
    wika
    8 dni temu

    tez kocham pieczywo, jakbym mieszkała w pl to mega by mi się przydał ten filmik bo najgorsze co może być to niedobra bułka 🥴

  22. Wojtek Kopeć
    Wojtek Kopeć
    7 dni temu

    Zróbcie odcinek gdzie testujecie wszystkie energetyki. Pozdro 🔥

  23. Inteligencik
    Inteligencik
    5 dni temu

    Sam te precle robię, potwierdzam są opór :D są robione w Niemczech w firmie frischbäck IHLE i rozsyłane po wszystkich lidlach. Pozdrawiam 🤙

  24. Khazad
    Khazad
    7 dni temu

    Ja tam się cieszę z takiego odcinka i fajnie że się bułki pojawiły, pozdrawiam

  25. Abrahammer
    Abrahammer
    8 dni temu

    5:55 - jest to duży problem. Zabarwiają takie bułki palonym cukrem i sprzedają jako "ciemne" pieczywo. Moja koleżanka pracuje w sanepidzie i ma dużo problemów właśnie z takimi praktykami.

  26. Pogo niara
    Pogo niara
    7 dni temu

    Z Biedronką jest różnie raz trafisz twarda i nie dobrą, a raz miękką i super dobrą .

  27. A C C O U N T
    A C C O U N T
    7 dni temu

    właśnie takiego odcinka potrzebowałem zawsze zastanawiałem się jaka jest najlepsza bułka

  28. Piotr Wyganowski
    Piotr Wyganowski
    8 dni temu

    Zajadasz bułkę i oglądasz wk testujące buły👊🏻🥖

  29. Fat Boy
    Fat Boy
    7 dni temu

    Ja tam szanuje test bułek, piwka sam sobie sprawdziłem xD A bułeczki są kox

  30. Bull 982
    Bull 982
    7 dni temu

    Kajzerki to najlepsze w Dino są 🥰 spróbujcie Panowie 💪

    1. Sherman Rzepnick
      Sherman Rzepnick
      5 dni temu

      Kiedyś dobre były ze Stokrotki. Ale ostatnio, kiedy walnęły ceny mocniej w górę, to jakość poszła ostro w dół. Ani wyglądu, zapach taki sobie. Świeża OK, ale jeśli nie to ciężko wchodzi. Jeszcze z Tesco lubiałem takie posypane siemieniem lnianym - ciemniejsze. Bardzo dobry wypiek.

  31. Ad _Wu
    Ad _Wu
    8 dni temu

    zawsze do odcinków na kuchni, oglądając jem to co wy

  32. Young Devil
    Young Devil
    8 dni temu

    Kajzerka styknie twaróg na to chudy i jazda💪

  33. Piątek
    Piątek
    8 dni temu

    Filmik Wk do obiadku coś pięknego

  34. Szymon Ak47
    Szymon Ak47
    7 dni temu

    Czyżby w Lidlu miałyby być jakieś bułki WK? Jak tak to fajnie jakby jeszcze miały jakiś dodatek :D

  35. Patrycja W
    Patrycja W
    7 dni temu

    To jest badszo dobry odcinek! Przecież pieczywo to życie 🤤

  36. Elo Ziello
    Elo Ziello
    Dzień temu

    zawsze jak sie najaram i oglądam wasze filmy to uświadamiam sobie ,że wy nagrywacie to jak jesteście najarani XDDDD

  37. Str4ve
    Str4ve
    4 dni temu

    Wk: nikt nie będzie oglądał o bułkach Armia: O kuwa wreszcie wyczekiwany test bułek

    1. mzielinskimp
      mzielinskimp
      2 dni temu

      "wyczekiwany". Śmiechłem xd. Team WK

  38. Piotr Jarocki
    Piotr Jarocki
    8 dni temu

    Zróbcie coś w stylu że kto z was upiecze najlepszy chleb.

  39. qr3
    qr3
    7 dni temu

    Owca ma racje odcinki gdzie testujecie coś co się używa na co dzień jest zawsze ciekawsze

  40. Karol 321
    Karol 321
    8 dni temu

    Ja też uwielbiam buły. 😀

  41. Radek :)
    Radek :)
    3 dni temu

    Ciepła bułeczka z maselkiem i serkiem kocham ❤️

  42. dominik bejnar
    dominik bejnar
    7 dni temu

    łapeczki dla owcy 💪

  43. magick_szymi
    magick_szymi
    3 dni temu

    Uwielbiam wasze filmy oglądać. Ogólnie żabka się poprawiła bo sami pieczą bułki w sklepach

  44. mjodrag
    mjodrag
    8 dni temu

    Na poważnie, to kliknęłam z prędkością światła, bo autentycznie - jest to test który mi się przyda jak mało który, pozdro :)

  45. Pawelek Kc
    Pawelek Kc
    8 dni temu

    zajebisty odcinek 🤙

  46. Wojciech Banaszczyk
    Wojciech Banaszczyk
    8 dni temu

    Owca zajebisty pomysł !!

  47. Pawel Tsk
    Pawel Tsk
    7 dni temu

    Hahah z jaka powaga oceniaja konsystencje bulki. Mistrzostwo! Pozdrawiam :)

  48. Dawid Sołoducha
    Dawid Sołoducha
    8 dni temu

    Ale montaż wymiata

  49. 2tEnduro
    2tEnduro
    6 dni temu

    Mi sie przyda, ciekawy test 😁😁

  50. jakub kanski
    jakub kanski
    8 dni temu

    Najlepsze Bułeczki u mnie w małej piekarni w miescie . Bułeczki ciemne z ziarnami i duuuzo słonecznika

  51. antek 505
    antek 505
    8 dni temu

    Klasyczne 8/10 od owcy na start XDDDD

  52. Kacper Kuropka
    Kacper Kuropka
    7 dni temu

    W końcu nowości z kolekcji sportowa polska

  53. Lucek
    Lucek
    7 dni temu

    Rok 2050: Wybieramy najładniejsze ziarnko piasku nad Bałtykiem 😅

  54. Paulina
    Paulina
    7 dni temu

    21:21 kajzerka i bulka z ziarnem prawdopodobnie tylko w biedronce są przywożone przez piekarnie rano a nie są pieczone z mrożonego pieczywa na miejscu. Rano są pyszne ale wiadomo jak leżą np do wieczora to skala bo są wysuszone

    1. mikko12345mikko
      mikko12345mikko
      7 dni temu

      Tak i jest to SPC jeśli chodzi o Warszawe. Każde miasto będzie miało z innej piekarni.

    2. Paulina
      Paulina
      7 dni temu

      Wiem ze akurat to pieczywo jakie maja na odcinku jest przywożone przez piekarnie, może nie każda biedronka ma to pieczywo

    3. Wojewoda 2
      Wojewoda 2
      7 dni temu

      No nie wiem pracowałem w biedrze 2 msc temu to o 4-5 rano wstawiali Pieczywo do pieczenia z chłodni i nikt nie przywoził żadnego pieczywa

    4. HS
      HS
      7 dni temu

      Tak jak mówisz, do biedronki przywozi rano piekarnia ;)

  55. Arek Arkimusek
    Arek Arkimusek
    8 dni temu

    Od razu się lepiej ogląda jak owca nie drze się co 5 minut

  56. Bartek Zalewski
    Bartek Zalewski
    6 dni temu

    Mi też pieczywo z Lidla, pasuje najbardziej!! Props za odcinek 😁

  57. Mile0a
    Mile0a
    8 dni temu

    Ohoo brakuje precelków słynnych z Lidla... :(

  58. dawid piekarz
    dawid piekarz
    8 dni temu

    Panowie test buły jak dla mnie bomba

  59. Damian Kozłowski
    Damian Kozłowski
    7 dni temu

    A ja kocham pełnoziarniste z Bartkowskich ❤️💜 kocham je choć jeszxze żytnie też mają dobre 😂 i oczywiście drożdżoweczka polfrancuska z twarogiem... 😂😂

    1. Dominika Walter
      Dominika Walter
      7 dni temu

      Drożdżówka najlepsza 🤤

  60. anonim anonim
    anonim anonim
    7 dni temu

    Nikt: Owca w każdym teście :daje 8/10 żeby miec gdzie pójść

    1. micah
      micah
      2 dni temu

      ciekawe czy rzeczywiście poszedł

  61. tojaHubert
    tojaHubert
    8 dni temu

    no i jest co oglądać przy jedzeniu xD

  62. Paweł Klimas
    Paweł Klimas
    7 dni temu

    Proszę o więcej takich SUPER testów :D

  63. Tatarek99
    Tatarek99
    8 dni temu

    Jak juz mowimy o bułeczkach to polecam, 4 pory roku, bułki orkiszowe, dla mnie najlepsze

  64. Adrian Pieczka
    Adrian Pieczka
    Dzień temu

    Dwight Zakrzew to jest to czego nam trzeba 😂

  65. Dulson
    Dulson
    8 dni temu

    i to jest najlepszy content na polskim yt!

  66. Daniel Sadowski
    Daniel Sadowski
    3 dni temu

    Ten moment kiedy jesteś po 30 i już nawet ładna deska do krojenia sprawia ci przyjemność 😂

  67. Radek :)
    Radek :)
    3 dni temu

    Chcemy test piw!

  68. Jan Kowalski
    Jan Kowalski
    7 dni temu

    od dzisiaj nie będę chodził do najbliższego sklepu tylko do tego co ma najlepsze bułki według Robura xd

  69. Tatarek99
    Tatarek99
    8 dni temu

    Jak ja na to czekałem... Prawie 2 lata... Wkońcu

  70. Ole
    Ole
    3 dni temu

    Dawajcie kolejna seria Test Izotoników. Może być ciekawie i pomysl nie jest głupi. Pozdro Chłopaki

  71. Mateusz
    Mateusz
    8 dni temu

    trzeba wyczekiwać nowego produktu ;) może precle ? :D

  72. FeZe
    FeZe
    8 dni temu

    31:21 , 25:21- glutenówki no właśnie jednodniówki xd dwa najlepsze momenty hit xd

  73. Pablitto Escobar
    Pablitto Escobar
    7 dni temu

    Bułeczki kocham 🤜😉 świetny odcinek

  74. Kacper Nojak
    Kacper Nojak
    8 dni temu

    Owca tak dużo mówi o nordykach, że zaraz zostanie wikingiem :D

  75. Kuba Nowak
    Kuba Nowak
    7 dni temu

    Panowie następnym razem pojedyncze odcinki z najlepszą bułką z danego sklepu i na koniec wybór najlepszej bułki z wyłonionych finalistów :) dobry odcinek a bułki to życie!

  76. Szczepan
    Szczepan
    7 dni temu

    Pomysł z bułkami całkiem spoko, ale można było to dużo lepiej zrobić. Np. Lidl ma zajebiste bułki bawarskie, ma też jakieś pieczywo owsiane czy coś. Właśnie takich pozycji brakuje.

  77. anonim anonim
    anonim anonim
    7 dni temu

    Panowie może teraz sprawdzania miernikiem azotanów w mięsie z różnych marketów 💪😋

  78. patryk nowak
    patryk nowak
    8 dni temu

    Zróbcie test ostrego jedzenia albo sosów

  79. Kaczorek
    Kaczorek
    8 dni temu

    Jak mogliście pominąć Dino? Imo najlepsze

    1. Sherman Rzepnick
      Sherman Rzepnick
      5 dni temu

      Z Dino jest ten problem, że mało ekspansywni są.

  80. Jaca Bil
    Jaca Bil
    7 dni temu

    Akurat wziąłem sobie bułki do jedzenia przed obejrzeniem i test bułek 😆