ZROBIŁEM SOCZEK POMARAŃCZOWY 😋 *bardzo dobry* (Fruit Juice Tycoon)

Wojan PLUS
12 000 wyświetleń 353K

👕 SKLEP WOJANA: wojanshop.pl
► INSTAGRAM: @wojan_official
wojan_official
❯ Współpraca: wojanmanagement@gmail.com

Gry

Komentarze: 685

  1. OLIWIER
    OLIWIER
    Miesiąc temu

    miłego oglądania wszyskim😉

  2. Impostor xD
    Impostor xD
    Miesiąc temu

    Już biore się za oglądanie Odcinka wojan

  3. Marylka Gryszkiewicz
    Marylka Gryszkiewicz
    Miesiąc temu

    e wiem że to nie ten temat odcinka i wogólę, ale obejżałam odcinek jednego youtubera i był to temat o chackerze. możliwe że chacker nie jest taki zły na jakiego wygląda. bo w sumie to jak by chciał to by odrazu by zniszczył Wojanowice. Oczywiście nie jestem po stronie chackera. Ale uważam że warto z nim pogadać. Prosze. może coś zdziałacie oby chacker się opamiętał. powodzenia życzy Marylka. EXTRA ODCINEK!

  4. marcin sosnowski
    marcin sosnowski
    Miesiąc temu

    kozak filmy jak zawsze jest

  5. FELIPEZA
    FELIPEZA
    Miesiąc temu

    TO NAJLEPSZY FILM NA CAŁYM ŚWIECIE

  6. tubers93
    tubers93
    Miesiąc temu

    15:58 xDD Ze śmiechu spadłem ze krzesła

  7. Zuzia Leszczyńska
    Zuzia Leszczyńska
    Miesiąc temu

    Zwykłe tytuły: poszedłem z ...... Extra tytuły: Zrobiłem soczek pomarańczowy 🤣 Wojn potrafi wymyślać cuda 😊

    1. Zuzia Leszczyńska
      Zuzia Leszczyńska
      Miesiąc temu

      @Anna Stachowiak-Grabowska ???😅

    2. xmioTAn
      xmioTAn
      Miesiąc temu

      nie

    3. Anna Stachowiak-Grabowska
      Anna Stachowiak-Grabowska
      Miesiąc temu

      j

  8. 🌌lubię motyle🌌
    🌌lubię motyle🌌
    Miesiąc temu

    Zagrałam sobie w tą grę i wciągająca. Polecam!!!

    1. xmioTAn
      xmioTAn
      Miesiąc temu

      nie

    2. xmioTAn
      xmioTAn
      Miesiąc temu

      nie

    3. Nikola246
      Nikola246
      Miesiąc temu

      @Meniu jest w opisie kurde nie wiesz?

    4. 🌌lubię motyle🌌
      🌌lubię motyle🌌
      Miesiąc temu

      No właśnie

  9. MIR xd , a tak se
    MIR xd , a tak se
    Miesiąc temu

    super film

  10. jacek walczak
    jacek walczak
    Miesiąc temu

    super film

  11. Juliaxxjn
    Juliaxxjn
    Miesiąc temu

    Ja się nudzę patrzę a tu odcinek od wojana to mówię oglądam bo mi się nudzi ! Ale soki to na wojan shop możecie dodać chętnie kupię 😉 Życzę wszystkim miłego dnia 🙂 Wojtek narobiłeś mi smaka na sok pomarańczowy

    1. Juliaxxjn
      Juliaxxjn
      Miesiąc temu

      @trolinggames Wiem mi też zaraz się na patelni spalę

    2. Natalia Kruk
      Natalia Kruk
      Miesiąc temu

      ♥️😙😍

    3. julexixi xd
      julexixi xd
      Miesiąc temu

      @trolinggames to jego kanał subksrybujcie i lajkujcie polecam XD

    4. julexixi xd
      julexixi xd
      Miesiąc temu

      @trolinggames XD

    5. trolinggames
      trolinggames
      Miesiąc temu

      Oj chyba nie będzie miły dzień bo jest tak gorąco że już che mi się pójść na goło (bez ciepłych ubrań) do śniegu

  12. Igor Płużyński
    Igor Płużyński
    Miesiąc temu

    2:10 nago tańczę xddddd

  13. Stanisław Gajewski
    Stanisław Gajewski
    Miesiąc temu

    fajnie że robisz dłuuuuugie odcinki :)

  14. Błażej Duda
    Błażej Duda
    Miesiąc temu

    Wojan bardzo prosze, czy zagrasz w pet simulator x i otworzysz nawe excluziwne jaka bo jest bardzo duża szansa na huge peta ja w drugi pojedynczym jajku dropłem huge peta a ty zawsze robisz fajne openingi i bardzo fajnie i przyjemnie się je ogląda jeszcze raz bardzo prosze,

    1. Błażej Duda
      Błażej Duda
      Miesiąc temu

      Pls

  15. huj
    huj
    Miesiąc temu

    Mega film 😍😍😍😍

  16. Karolina Chojnacka
    Karolina Chojnacka
    25 dni temu

  17. Artur Chodnicki
    Artur Chodnicki
    Miesiąc temu

    Fajnie się ogląda odcinki w których wydajesz bobuxy

  18. KKKubi_X
    KKKubi_X
    20 dni temu

    Wojan jak coś to opłaca się kupywać szybkość Juice Makera 3000 bo wtedy szybciej i więcej kasy dostajesz a po drugie nie musiałbyś tego klikać wystarczy że raz klikniesz i wszystkie owoce się sprzedają

  19. Pawęł M
    Pawęł M
    Miesiąc temu

    Fajny pomysł na odcinek

  20. Katarzyna
    Katarzyna
    Miesiąc temu

    Mega odcinek, POLECAM!👍👍👍! Wojan shop też polecam!

  21. Marek
    Marek
    Miesiąc temu

    Pomysł na nowy biznes w realnym życiu wydaj swoje lody xd

  22. Gosia_ Ofid
    Gosia_ Ofid
    Miesiąc temu

    0:52 bez picia nie ma życia:))))

  23. Elowiksia XD
    Elowiksia XD
    Miesiąc temu

    więcej takich odcinków!!! poza tym miłego oglądania

    1. Gabriela Mazur
      Gabriela Mazur
      Miesiąc temu

      Dziękuję bardzo i wzajemnie 😘

    2. xmioTAn
      xmioTAn
      Miesiąc temu

      nie

  24. Ama fankażelaznego
    Ama fankażelaznego
    Miesiąc temu

    "bierzemy nasze pomarańcze i one przerabiają się na jabłka"👌

  25. Ida Friday
    Ida Friday
    Miesiąc temu

    Niech ktoś zrobi tą reklamę od tyłu tak jak zrobiono reklamę o zeszytach:)

  26. ISTER_YT
    ISTER_YT
    Miesiąc temu

    Życze wszystkim miłego oglądania 😍❤💓

  27. Gabriel Czop
    Gabriel Czop
    Miesiąc temu

    WOJAN TEEEEEAMMMMMM życzę bardzo wesołych zakupów polecam pozdro

  28. Elo Tu Karol
    Elo Tu Karol
    Miesiąc temu

    wojan nagrasz piggy branched realities?

  29. Ewa Ziemann
    Ewa Ziemann
    Miesiąc temu

    wypróbuj ,,egg collecting tycoon"

  30. Tomek Dulewicz
    Tomek Dulewicz
    Miesiąc temu

    Wojan próbowałem twój soczek pomarańczowy pyszny mniam mniam👌 (bardzo dobry)🧃

  31. Monika Mazur
    Monika Mazur
    Miesiąc temu

    Wojan nagraj BedWars w minecraft. pls

  32. Alan Zielony
    Alan Zielony
    Miesiąc temu

    Zgadzam się z tobom bo robiłem mega trudny tycoon i przeszedłem go w 5 miesięcy bo nie mam robóksuw🤑

  33. Ola Jadczak
    Ola Jadczak
    Miesiąc temu

    I ta reklama jak to słuchasz to czujesz w sercu że jesteś taki/a zadowolony/a jak wojan w reklamie 😂

    1. Bartek Ajzenberg
      Bartek Ajzenberg
      20 dni temu

      @Xero O to że po co piszesz do nie go chyba ty

    2. Xero
      Xero
      20 dni temu

      @Bartek Ajzenberg ? o co ci chodzi

    3. Bartek Ajzenberg
      Bartek Ajzenberg
      20 dni temu

      @Xero chyba ty

    4. Xero
      Xero
      Miesiąc temu

      no chyba ty

  34. jsuperAntek
    jsuperAntek
    Miesiąc temu

    00:01 ale są wakacje (XD)

  35. zwykły chłop
    zwykły chłop
    Miesiąc temu

    Życzę wszystkim udanych wakacji

  36. Cheatosek
    Cheatosek
    Miesiąc temu

    xD wczoraj grałem w to z kolegą i chcieliśmy żebyś to nagrał i prosze bardzo xD

  37. Ma Ja
    Ma Ja
    Miesiąc temu

    Wojan nagrasz odcinek z toca boca? Pozdrawiam 💙💚❤️🧡

  38. Krzysztof Janus
    Krzysztof Janus
    Miesiąc temu

    Ja prawie zemdlałem, Jakby Wojan nie wydał ani 1 robux 😨

  39. Filip Barszcz
    Filip Barszcz
    Miesiąc temu

    Ja oglądam wojana bo lubię jak wydaje robuxy

  40. Daniel
    Daniel
    Miesiąc temu

    Lubię jak wydajesz robuxy

  41. Ewa Poszwald
    Ewa Poszwald
    Miesiąc temu

    fajny film a wojan wież że przycisk subskrybuj był już niebieski a łapka w góre to była teńczowa i miaja fajerferki

  42. Wiesław Bielawa
    Wiesław Bielawa
    Miesiąc temu

    masz fajnejsze filmy

  43. Oliwier Zielinski
    Oliwier Zielinski
    Miesiąc temu

    Vip jest w tej grze totalnie bezużyteczny (bez vipa doszłem do 1 prestiżu w 2 godziny)

  44. Natalia Wasiak
    Natalia Wasiak
    Miesiąc temu

    Mega film😘

  45. pioLIJADUU
    pioLIJADUU
    Miesiąc temu

    Wojan słuchałeś już nowego tutorialu palion USA

  46. OLIWIER
    OLIWIER
    Miesiąc temu

    Ta reklama na początku odcinka rozwaliła system, bo już są wakacje a we wakacje nie chodzi do szkoły. XDDD

  47. Miksi
    Miksi
    Miesiąc temu

    bardzo chętnie wypił bym sobie sok z wojanshop

  48. Krzysztof Siema
    Krzysztof Siema
    Miesiąc temu

    Ale nabrałem ochoty na soczek

  49. Filip son
    Filip son
    Miesiąc temu

    Xd ta reklama powinna wyglądać "wróciłem z plaży"

  50. Bartosz Bogucki
    Bartosz Bogucki
    Miesiąc temu

    Miłego oglądania wszystkim

    1. OskiXon🌈Wojanowice🌈
      OskiXon🌈Wojanowice🌈
      Miesiąc temu

      Nawzajem😁

  51. Pan Bożyk
    Pan Bożyk
    Miesiąc temu

    WOJANTEAM!!!

  52. elo mordo
    elo mordo
    Miesiąc temu

    Pomarańcze nago tańczę xD 😂😂😂🤣🤣

  53. Karol Zakrzewski
    Karol Zakrzewski
    Miesiąc temu

    Sok o smaku wojana xd

  54. Anna Kamińska
    Anna Kamińska
    Miesiąc temu

    Zwykłe tytuły: przechodzę obby w roblox Fajne tytuły: Zrobiłem soczek pomarańczowy😋 Wojan potrafi pocieszyć nawet tytułem 😂😊❤💙

  55. Adam Kubik
    Adam Kubik
    Miesiąc temu

    mega rekalama tojtek 😆

  56. Krzysztof Janus
    Krzysztof Janus
    Miesiąc temu

    Byliście ciekawi, dlaczego maszyny mają 3000, albo 5000 bo tyle kosztuje

  57. Katarzyna Tomczyk
    Katarzyna Tomczyk
    Miesiąc temu

    Ale zróbcie soki wojana 🤣 jak wy nie zrobicie to ja w zrobię z kuzynką, bo idę w piątek do niej i je zrobimy 😆 xD

  58. Natalia Woźniak
    Natalia Woźniak
    Miesiąc temu

    Cześć wojan mam propozycje może byś mógł powrócić do serii spróbuj się nie zaśmiać

  59. MrTomekMc
    MrTomekMc
    Miesiąc temu

    będzie live na milion subów na tym kanale a wypiłbym taki soczek od ciebie

  60. Szymon Szarszewski
    Szymon Szarszewski
    Miesiąc temu

    ej wojan nowa aktualizacja była w petach

  61. Fabian Games
    Fabian Games
    Miesiąc temu

    Pov:są wakacje

  62. Kinga K
    Kinga K
    Miesiąc temu

    No na pewno pyszny jak bym mógł to było mi lepiej

  63. DC Dyszka
    DC Dyszka
    Miesiąc temu

    Wczoraj znalazłem tą grę tymczasem wojan hehe ale fajna gra zagram se w nią

  64. Chomik
    Chomik
    Miesiąc temu

    wojan kiedy odcinek z pet simulator x?

  65. Ksawery Karolak
    Ksawery Karolak
    Miesiąc temu

    Jestesz muj ulubionym jutuberem

  66. *Gacha*Dj*
    *Gacha*Dj*
    Miesiąc temu

    Paczka z Wojan team polecam ! 🤙xD

  67. Gabriela Mazur
    Gabriela Mazur
    Miesiąc temu

    Jak jesteś taki dobry w obby to zagraj w tower of heall na pewno ci się uda ta grę przejść😊

  68. Wanda Gołębczyk
    Wanda Gołębczyk
    Miesiąc temu

    A kiedy zacznisz nagrywać znowu serię minecraft hardcore?

  69. Poli i Peppy Świat
    Poli i Peppy Świat
    Miesiąc temu

    Bawię się świnką peppą ale coś przyszło a to odcinek wojana to ja mówię(nie no nie mogę się bawić peppą jak jest odcinek wojana lęcę oglądać😃. Miłego oglądania i wakacj

  70. Mariusz Balcerek
    Mariusz Balcerek
    Miesiąc temu

    Wojan Graj w gry w których wydajesz robuksy

  71. Maciej Jabłoński
    Maciej Jabłoński
    Miesiąc temu

    właśnie zostawiłem suba na tym kanale i będe kupował na wojan shop

  72. Oliwia Toca
    Oliwia Toca
    Miesiąc temu

    Wie ktoś może jak nazywa się muzyczka?

  73. Przemo Przemo
    Przemo Przemo
    Miesiąc temu

    OMG godzinę temu 🤭😎i dzisiaj zamawiam bluzkę z WOJAN TEAM

  74. Oryginalny Człowiek
    Oryginalny Człowiek
    Miesiąc temu

    Wojan nie wiem czy wiesz ale jest nowy update w pet Simulator x był już 24 czerwca czekam na odcinek Lajkujcje żeby widział

  75. Krystian 3o
    Krystian 3o
    Miesiąc temu

    Ta reklama rozwala system bo są wakacje a nie rok szkolny

  76. Aleksander Więcławski
    Aleksander Więcławski
    Miesiąc temu

    Nagrasz fall guys?

  77. Emilcia22_yt
    Emilcia22_yt
    Miesiąc temu

    Wreszcie długie odcinki let’s go Wojan

  78. Robert Płaczkiewicz
    Robert Płaczkiewicz
    Miesiąc temu

    Wojan dobrze że lubisz truskawki bo ja też jesteś w moim timie

  79. JonixPL
    JonixPL
    Miesiąc temu

    SUPER ODCINEK KOCHAM OGLĄDAĆ TWE ODCINKI

  80. Jerzy Zwolski
    Jerzy Zwolski
    25 dni temu

    Ta reklama jest jednocześnie smutna i wesoła