WYZWANIE TANECZNE || Jak być popularnym! Trening z TikTokiem! Modne ruchy na żywo od 123 GO! SCHOOL

  wyświetleń 459,296

123 GO! SCHOOL Polish

14 dni temu

Jak przestać być ofermą?
A gdyby tak być bardziej popularnym?
Nawet ławka ma o nas niskie mniemanie.
I co tu robić?
Musi być jakieś rozwiązanie.
Czekaj... Chyba mam pomysł!
Spróbujemy kręcić TikToki.
W ten sposób przestaniemy być nękani!
Lubicie tańczyć?
Dajcie znać w komentarzach!
Nie zapomnijcie podzielić się tym filmikiem ze znajomymi i subskrybować nas na YouTubie, jeśli macie ochotę na więcej!
#123go #taniec #tiktok #szkoła
SUBSKRYBUJ: bit.ly/2UF35rw
Muzyka od Epidemic Sound: www.epidemicsound.com/
Materiały stockowe:
www.depositphotos.com
www.shutterstock.com
elements.envato.com
Ten filmik powstał w celach rozrywkowych. Nie udzielamy żadnych gwarancji odnośnie dokładności, bezpieczeństwa i rzetelności. Wszelkie działania inspirowane zawartymi tu informacjami są podejmowane na własne ryzyko. Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody lub straty. W razie próby odtworzenia przedstawionych czynności widz powinien właściwie ocenić sytuację i zachować środki ostrożności.
Niniejszy filmik może prezentować czynności wykonywane przez naszych aktorów w środowisku kontrolowanym - jeśli planujesz je powtórzyć, zachowaj ostrożność i kieruj się zdrowym rozsądkiem.

Komentarze
Ksawery Gadomski
Ksawery Gadomski 21 godzinę temu
Ładnie tańczysz
olek Trombolko
olek Trombolko Dzień temu
😍😍😍❤❤❤💘💘💘💕💕💕💖💖💖💞💞💞💗💗💗olek
Kamila Sarzyńska
Kamila Sarzyńska 2 dni temu
OOOOOOOOOOOOOOOoOoOOOOOoOOOOOOOOOoOOOOoOOOOoOOOOOOoOOOOOOOOo👍🏽❤️💩🐼👎🏾
Sebastian Sęk
Sebastian Sęk 3 dni temu
nie powiem jak wyglonda ten 2 taniec
Iga Jacolik
Iga Jacolik 3 dni temu
🐱
Iga Jacolik
Iga Jacolik 3 dni temu
😲WOW😲
Zuzanna Muller
Zuzanna Muller 3 dni temu
Kocham wasze filmiki
Joanna Piecha
Joanna Piecha 3 dni temu
Supcio
Anna M
Anna M 3 dni temu
FAB
Aron Aronkiewicz
Aron Aronkiewicz 3 dni temu
Ryt
Slimowicz24
Slimowicz24 3 dni temu
FAJNE TIK TOK
Karol Hajduk
Karol Hajduk 3 dni temu
Tak
Danuta Sztuka
Danuta Sztuka 3 dni temu
Cool film
Jaroslaw D
Jaroslaw D 3 dni temu
Bardzo Fajny film
Monter Rezo
Monter Rezo 4 dni temu
Pięknie tańczycie i kto by takie układy wymyślił na pewno nie ja w 1sekunde ❤️❤️
hacker_juul
hacker_juul 2 godzin temu
Hej ja waze filmiki kocham te na u cje
Karina Karasek
Karina Karasek 2 dni temu
CgjsnkfkxjgtHshhdbxhhxhfjfhdjd
Amelia Głódź
Amelia Głódź 4 dni temu
Super odcinek
Laura Mendel
Laura Mendel 4 dni temu
Ja chcę 2 część
emilia pastwa
emilia pastwa 4 dni temu
Jak się podoba bo mi bardzo
Monika Pepłowska
Monika Pepłowska 4 dni temu
Fajny filmik 😂
Amelka Fra
Amelka Fra 5 dni temu
123go
Wojciech Suchto
Wojciech Suchto 5 dni temu
Ten 3 tik tok
Marita Pietraszewska
Marita Pietraszewska 5 dni temu
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗😍😍😍😍🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😆😆😆😆😆😀😆😆😆😆😀😀😀😀😀😀😀😀😀😆😆😆😆😆😆😆😆😆😱😱😱😱😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻🙉😻🙉😻😻😻😻💩😺💩💩💩🤖💩💩💩💩💩💩👼👼👼👼👼👼👼👼👼👸👸👸👼👸👼👼👸👸👸👼👼👼👼👼👼👼👼
Viktoria Boico
Viktoria Boico 6 dni temu
Fajny filmik.😘💟😝
Alicja Mazur
Alicja Mazur 5 dni temu
No tak fajny
andrzej borylo
andrzej borylo 6 dni temu
A😇😎😇😎😇😎😇😎😇😎😇😎😇😎😇💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩😇😎😇😎😇😎😇😎😇😻🤩🐇🐈🦄🐅😎😇😍😘😹😻💩🤑🐙🦈🐳🐡🐠🐟🐬🐋😢👸🏻🤴🏻🧚🏻‍♀️🧚🏻‍♂️
happy kermit
happy kermit 3 dni temu
?
pawel robakowski
pawel robakowski 6 dni temu
Lubię was ja mam like
Filip Szata
Filip Szata 6 dni temu
Tak
Ewelina An
Ewelina An 6 dni temu
Wbijcie na konto Przemek katka
Anna Sonnenberg
Anna Sonnenberg 6 dni temu
I ĆEMU JAKE POKAZAŁ RÓŻOWE BUTY NA TIK TOK JAK BYM ZAÓWAŻYŁAM RÓŻOWE BUTY NA TIK TOK U CHŁOPAKA KTÓRY JE NOSI BYM SIĘ SMIAŁA A NIE DAŁA SERCE I KOMEDAŻ XD
Anna Sonnenberg
Anna Sonnenberg 6 dni temu
KA NIE LUBIE TAŃĆYĆ I PIOSENEK A MI KAŻÓŁ
Anna Sonnenberg
Anna Sonnenberg 6 dni temu
ALE Z JACKE FRAJER I KÓJON
Ania Krawczyk
Ania Krawczyk 6 dni temu
7:49 mi się najbardziej podoba ten tiktok
Martusia Buca
Martusia Buca 6 dni temu
Mi też ale coś mi tu nie pasuje
Killercia
Killercia 6 dni temu
lalalive jest leprze
dominik
dominik 6 dni temu
¹
Michal hej
Michal hej 7 dni temu
Hhihijjjjij8
Karinka Jelonek
Karinka Jelonek 6 dni temu
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Iwona Górska
Iwona Górska 7 dni temu
ten z różowymi butami mi się podoba najbardzie
Barbara Finc
Barbara Finc 7 dni temu
kocham wassss
Lena Antczak
Lena Antczak 5 dni temu
Słit
Rafal Kpowal
Rafal Kpowal 7 dni temu
Oni to kłamcy bo w tych tik tokach wkleili że szybko im lecom serduszka i komentarze i wyświetlenia
Jesus Fan
Jesus Fan 6 dni temu
Serio?
Natasza Żelaśkiewicz
Natasza Żelaśkiewicz 7 dni temu
Czemu Dżejk ma pomalowane usta?
XFurnace
XFurnace 7 dni temu
i CZM KURDE mniej osób niż smaych serc dlaczego jest to tak żle zmontowane i JESCZE MNIEJ KOMENTAŻY XD min 2:45 oczywiscie KURWA!
XFurnace
XFurnace 7 dni temu
EJ MIN 2:18 co se TikToka se robicie i jescze w dodatku jest najgorszym TicTociem Swiata TicToc TO TikTok Po ang ale to XD troche jest by takie cos nawet kujon wpadł więc no
marcin borowicz
marcin borowicz 7 dni temu
😁😁😁😁😯😯😯😯😯
Sylwia Strzopa
Sylwia Strzopa 7 dni temu
ŁaŁ
Sylwia Strzopa
Sylwia Strzopa 7 dni temu
100⁰0⁰0000000000)
sandra nowakowska
sandra nowakowska 8 dni temu
Hcghgguyff7g
Anna Kowalczyk
Anna Kowalczyk 8 dni temu
Tetu234579vkzg. 🥀🥬🌾🥔:-D😛
hania klimczyk Klimczyk
hania klimczyk Klimczyk 8 dni temu
Rtgftt
Marta Kulińska
Marta Kulińska 8 dni temu
Jestem dzeckiem i 😜
Teresa Świec
Teresa Świec 8 dni temu
Jak wy piszecie
Andrzej F
Andrzej F 9 dni temu
Nermartfai S
Wika Ciara
Wika Ciara 9 dni temu
Tak średnio☺😉
Joanna Gałązka
Joanna Gałązka 9 dni temu
Q0
Joanna Gałązka
Joanna Gałązka 9 dni temu
Mama gow
Ja Wa
Ja Wa 9 dni temu
Jak dla mnie to te tańce wyglądają trochę idiotyczne. A ich zachowania kiedy wymyślają te ruchy są nienaturalne. Np. 7:12 kto wykonuje takie ruchy przy piciu?????
aurelia pyka
aurelia pyka 10 dni temu
Joanna Kopaczewska
Joanna Kopaczewska 10 dni temu
tak
Wiktoria Sergiel
Wiktoria Sergiel 10 dni temu
WOW super:-) ❤
Maja Kluwa
Maja Kluwa 10 dni temu
Się znalazła
Maja Kluwa
Maja Kluwa 10 dni temu
Ja cie chwali pienta
ZUZIA 8
ZUZIA 8 10 dni temu
Ja hodze do inicjatyw dance studio😄
Piotr Grzęda
Piotr Grzęda 10 dni temu
babwbgmw♡♡♡
Basia Beger
Basia Beger 10 dni temu
No tak pierdoli w ogóle się to
Basia Beger
Basia Beger 10 dni temu
A No i a nie nie nie ma problemu problemu ze z tego okazji dnia urodzin życzę Ci się to z tego nie ma w problemu z tym co się dzieje jest to dla ❤️💕💕❤️❤️❤️
Amelka Winiarek
Amelka Winiarek 11 dni temu
7:00 nie subskrybent tylko obserwator jak już bo na youtobe są subskrybcje a na tik toku obserwacje
pushen girl 2
pushen girl 2 9 dni temu
+1
Julia Hajdacka
Julia Hajdacka 11 dni temu
Supskrybent na tik toku xd
Nadia ms
Nadia ms 11 dni temu
Ile oni mają subskrybcji za taki badziew
Bart .K
Bart .K 11 dni temu
(*)
Patrycja Machowska
Patrycja Machowska 11 dni temu
Tak
Kamil Kot
Kamil Kot 11 dni temu
Lubiewas
jaś Domalewsk
jaś Domalewsk 11 dni temu
Ja nie nawidzę tańczyć
Edyta Szmigielska
Edyta Szmigielska 11 dni temu
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💉
KRYSTIAN 345 BRAWL STARS
KRYSTIAN 345 BRAWL STARS 11 dni temu
Ja też tak tańczyłam
subera games
subera games 11 dni temu
Czemu tam jest mniej wyświetleń a więcej serc? 2:40
Alicja Wiak
Alicja Wiak 3 dni temu
To nie wyświetlenia tylko obserwujący😁
subera games
subera games 11 dni temu
Czekaj czy ten co gada to jest z jasnej strony? Tak!!
hejka tu Victoria
hejka tu Victoria 11 dni temu
Ja to wiem od dawna
Anna Kietlińska
Anna Kietlińska 11 dni temu
Podoba mi się wasz filmy ❤️😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊i kocham Wasze filmy 👍☺️💕❤️
patusia p
patusia p 12 dni temu
Super tanczycie
Grzegorz Szubert
Grzegorz Szubert 12 dni temu
Łał 😯❤️
Patrycja Petkowicz
Patrycja Petkowicz 7 dni temu
Ile masz lat
Patrycja Petkowicz
Patrycja Petkowicz 7 dni temu
Nie pisze się łał tylko wow
Jakub Wojcik-Halat
Jakub Wojcik-Halat 12 dni temu
Tp
Anna Czapiewska
Anna Czapiewska 12 dni temu
aniauet Bank Polski SA gs👍❤️
Kołacz Pałek
Kołacz Pałek 12 dni temu
co to za gówno XDDD
Zuza_Roblox
Zuza_Roblox 50 minut temu
xD🤣😂🤣
Natalia Łapkiewicz
Natalia Łapkiewicz 9 dni temu
"
Magdalena Tusinska
Magdalena Tusinska 12 dni temu
Mówi się obserwowanie a nie subskrybowanie
Szymon Jedynak
Szymon Jedynak 12 dni temu
Kichanie dabowanie jest moje 5 lat
Zoja Siniarska
Zoja Siniarska 12 dni temu
Czemu ja to oglądam przecież tik tok to jest jeden wielki żart
Karolina Kołodziejczyk
Karolina Kołodziejczyk 12 dni temu
Uwielbiam was
Kacper Kowalski
Kacper Kowalski 12 dni temu
XD fajny filmik 👍👍👍👍👍👍
Katarzyna Madzierska
Katarzyna Madzierska 11 dni temu
Osxhoshdishw😃😁😂🤣😀😅😉😋🤨🤣😉😋😄😊🐕🐒🦁🐒🐒🐕🐒
Dominika Lena
Dominika Lena 12 dni temu
Na tik toku wcale nie tak latwo wbija się serca i obsrewacje. Nie.pitolcie glupot bo ludzie zaczna wierzyc..
Wiktoria Sobczak
Wiktoria Sobczak 12 dni temu
Po jajku xd
Tomek Płaza
Tomek Płaza 12 dni temu
lubimy tańczyć
Ela Ljtkowska
Ela Ljtkowska 12 dni temu
Ja balet
Danuta Szczepaniak
Danuta Szczepaniak 12 dni temu
Uwielbiam tanczycć
Justyna Lisiecka
Justyna Lisiecka 12 dni temu
hej to widać że dziecko pisało ale filmik jest ok i bardzo się jej podoba
Monika Czaja
Monika Czaja 12 dni temu
What?
Magda Floras
Magda Floras 12 dni temu
Jake Riley Evans Jenny Evans
Paulina Przybylska
Paulina Przybylska 4 dni temu
Guryyyurr7teyeheuruyririrtru
MichaŁ Mella
MichaŁ Mella 9 dni temu
Arbn u
liliana golańska
liliana golańska 12 dni temu
Mmmm
liliana golańska
liliana golańska 12 dni temu
Teraz jest bardzo późno jak teraz wiem jak tutaj pisze żyć a nie normalne
liliana golańska
liliana golańska 12 dni temu
Słuchajcie bo mój brat Suche te Lego fajne aplikacji tik toka a on sam tego nie lubi
liliana golańska
liliana golańska 12 dni temu
To w jego mac tańczenie no tak wygląda ale troszeczkę dziwne jak dla mnie wpadajcie na mój kanał kanał jak mam konto więc wpadajcie
liliana golańska
liliana golańska 12 dni temu
Lepiej chodzić po trawie niż po tor money A nie normalnie po bądź i potem się wznosi to do szkoły a potem napierdziela to jak właśnie jakby się tego niło dwa normalnie Dłuża dużo roku
liliana golańska
liliana golańska 12 dni temu
Nieładnie tak. przy wszystkich Napierdalać
liliana golańska
liliana golańska 12 dni temu
Przy wszystkich to nieładnie tak pisać lepiej zaczekać burzy Kuźwa mać
Angelika Miraszewska
Angelika Miraszewska 12 dni temu
Więcej!
Sylwia Kaczmarczyk
Sylwia Kaczmarczyk 12 dni temu
Wow. Fajne 😍
Rozalka Markowska
Rozalka Markowska 12 dni temu
exstra filmik👍
Drzemka obligatoryjna
Drzemka obligatoryjna 12 dni temu
TOP 10 najlepszych akcji TEAM X - plpost.info/chat/yJPTmavNv59teKA/wideo.html xD
KzrOficjalny
KzrOficjalny 9 dni temu
coooo :D
KossaPL
KossaPL 9 dni temu
lol xD kradnę
Bogata Dziewczyna vs Spłukana Dziewczyna
10:11
WooHoo WHOA Poland
wyświetleń 201K
PYTAŁ KACPER RUCIŃSKI - odc. 2 - ABELARD GIZA
35:59
Kacper Ruciński
wyświetleń 170K
jezusowe laski z tiktoka - najjjka case
16:41
PsychoLoszka
wyświetleń 178K
NAJNOWSZA TECHNOLOGIA OD STEELSERIES
14:12
Ziemniak
wyświetleń 124K
Bogata vs Biedna Nauczycielka
11:17
WooHoo PL
wyświetleń 97K
PYTAŁ KACPER RUCIŃSKI - odc. 2 - ABELARD GIZA
35:59
Kacper Ruciński
wyświetleń 170K
jezusowe laski z tiktoka - najjjka case
16:41
PsychoLoszka
wyświetleń 178K
NAJNOWSZA TECHNOLOGIA OD STEELSERIES
14:12
Ziemniak
wyświetleń 124K
Gumball | Olbrzym (cały odcinek) | Cartoon Network
11:04
Cartoon Network Polska
wyświetleń 71K
NIE MASZ PSYCHY, ŻEBY...😱 | Dominik Rupiński
8:01
Dominik Rupiński
wyświetleń 123K
NISKI vs WYSOKI CHŁOPAK
4:25
BEKSY
wyświetleń 198K
Testujemy DZIWNE RZECZY z CHIŃSKIEGO MARKETU!
19:01