Świętokrzyska Gala Kabaretowa 2020 - Igor Kwiatkowski - Drogie panie

  wyświetleń 1,549,018

Polsat

Miesiąc temu

www.polsat.pl/program/kabaret-na-zywo/
kabaretnazywo
kabaretnazywo

Komentarze
tomasz kowalski
tomasz kowalski Dzień temu
i da się bez bluzgania?
Gregorowitz1
Gregorowitz1 3 dni temu
Bez kabaretu jest kiepski. Ani to kabaret ani stand up
Beatrice Bourne
Beatrice Bourne 4 dni temu
Ooo! Tu wirus-świrus odpoczywa. Śmieje się do rozpuku z ssaków zakagańcowanych. limit stada i odległość smyczy też nie obowiązuje - to nie kościół: tam wiara, a tu?
Mariola Kośmider
Mariola Kośmider 4 dni temu
Mistrz , ha ha ha .
Amelia Grątkiewicz
Amelia Grątkiewicz 4 dni temu
Igor jesteś najlepszy mogę cię oglądać nieskończoność razy i zawsze mnie rozśmieszysz 🥰🤣
Justyna Buda
Justyna Buda 5 dni temu
Świetny! I śmieszny 😀
syllissa36
syllissa36 6 dni temu
i te ryje w maskach masakra
jarek przybilla
jarek przybilla 7 dni temu
no kuzwa najlepszy/a heheheheh
Kujawiaczek Polska
Kujawiaczek Polska 8 dni temu
Kagańce to nie są wolni.
Kujawiaczek Polska
Kujawiaczek Polska 8 dni temu
Kaganiec droga do choroby-hahaha
Kujawiaczek Polska
Kujawiaczek Polska 8 dni temu
Igor,Igor Wspaniały
Dawid Fudala
Dawid Fudala 8 dni temu
Igor uwielbiam Ciebie
Lechitka Lechistan
Lechitka Lechistan 9 dni temu
Igor jest bezbłędny ! Nobel !
Marco Perrone
Marco Perrone 11 dni temu
❤️❤️❤️
ViolaK
ViolaK 13 dni temu
Jak kobieta mówi, że już wychodzi z domu to właśnie wchodzi do łazienki.... A jak facet mówi, że będzie za pięć minut, to będzie nawet za dwie... Życie...
Mariusz Rutkowski
Mariusz Rutkowski 14 dni temu
Panie Igorze jest pan najlepszy
Małgorzata Drobnicka
Małgorzata Drobnicka 15 dni temu
Jest Pan świetnym obserwatorem ludzkich zachowań. Kiedyś mówił Pan, że te rozmowy telefoniczne z Gabryska są inspirowane autentycznymi, usłyszanymi tekstami. A że ma Pan tę iskrę Bożą bawi Pan cudownie, nas, smutny naród. Dziękuję, szacunek.
Slawomir Malik
Slawomir Malik 16 dni temu
Czarna komòra
Damian Nadolski
Damian Nadolski 16 dni temu
Mistrz to jest mistrz 😂😂😂😂😂😃😃😃😄😄😄
skarabeusz323
skarabeusz323 16 dni temu
20 RAZY JUŻ TO oglądalem złoto
R F
R F 17 dni temu
No dobrze dobrze ala Daniec ale znalazł człowiek swoją nutę i robi to dobrze po swojemu tak trzymać na pewno lepiej niż 99 % tych naszych nudnych "standuperów" na występach których ludzie śmieją się nie wiadomo z czego . Albo są głupi albo nie rozumiem :(
LordGumas
LordGumas 18 dni temu
Jakby zapuścił dłuższą brodę to wyglądałby teraz jak MEL GIBSON :D
Irena Komarowska
Irena Komarowska 18 dni temu
Panie Balcerzak ile kasy poszło w kieszonke?od Polsatu bez maseczk. Ale syf!
MrSpalia
MrSpalia 19 dni temu
Niesamowity. 😂👍
Daniel Mlynarz
Daniel Mlynarz 19 dni temu
Czemu nie robicie satyry z tego smiesznego nierzadu i trgedii przedsiebiorcow i polityków..
Jerzy Jerzy
Jerzy Jerzy 20 dni temu
Uproscilem (na wlasny uzytek) sposob postepowania pod wzgledem zdrowotnym w stosunku do mego organizmu. Nie wnikajac w skomplikowane reakcje wewnatrz naszego ciala , traktuje moj organizm jako FABRYKE chemiczno-energetyczna. Co wloze to “podobne” wyjme. Coprawda organizm ma zdolnosc "uszlachetniania" pozywienia i innych "mistycznych" dzialan. Ale nie odbywa sie to "za darmo". Jest zuzywana energia " marnotrawiona", zamiast byc spozytkowana na uzdrawianie organizmu. Po pewnym czasie brak energii prowadzi do tragedi. Zamiast pomagac organizmowi w sferze uzdrawiania, zmuszamy nasz organizm do niepotrzebnego wysilku. PRZYKLADEM moga byc zimne/gorace potrawy i napoje, ktore cialo musi doprowadzic do odpowiedniej temperatury w celu wlasciwego trawienia. Niepotrzebna strata energi ktora moglaby byc spozytkowana na uzdrawianie i niezbedne prawidlowe funkcje organizmu. Zwracam uwage na efektywne "zarzadzanie" energia, aby nie tracic jej niepotrzebnie. Cwiczenia fizyczne ( synchronizacja dzialan organow ), ok. 30 min dziennie 5-6 razy w tygodniu, z uwzglednieniem aktualnego zapotrzebowania. Zdrowy styl zycia. Zywnosc organiczna (mniej i zdrowiej), kontakt z przyroda, spacery, prawidlowe bezstresowe zycie socjalne, prawidlowe stosunki rodzinne i z otoczeniem. Zachowanie balansu chemicznego moze pomoc w efektywnym "zarzadzaniu" przez nasz mozg czynnosciami zyciowymi z samouzdrawianiem wlacznie. Wystarczajace informacje dotyczace zapotrzebowania ( lub nadmiaru ) okreslonych substancji naszega ciala mozna uzyskac przez analizy szczegolowego badania krwi, wlosa, zrenicy oka, kropli krwi itp. Ja uzywam elekromagnetycznego analizatora ciala ( Quantum lub inne ). Mozna zorientowac sie czego potrzebuje nasz organizm i odpowiednio zbalansowac za pomoca zywnosci i ew. suplementow- zapotrzebowanie lub nadmiar. Mysle ze warto zastanowic sie nad alternatywymi sposobami dbania o nasze zdrowie. Generalnie " powrot do korzeni" nie rezygnujac z osiagniec techniki i technologii oraz wszelkich naturalnych sposobow wspomagajacych nasze zdrowie (nagle wypadki to inna sprawa ). Odpornosc organizmu, prawidlowe dzialanie systemu immunoligicznego jest KLUCZEM do samych "dobroci" zdrowotnych. Profilaktyka moze pomoc w uniknieciu wielu przykrych niespodzianek. Przemyslenia na temat PLANDEMI itp. GDYBY okazalo sie prawda, ze wirusy, szczepionki itp. sa OSZUSTWEM, od samego poczatku, w celu wszelkiej KONTROLI, a reszta to TEATR(z naginaniem faktow do teori i roznych manipulacji). To latwiej byloby zrozumiec bieg wypadkow. KONIECZNIE trzeba zapoznac sie dokladnie z ulotkami producentow wszelkich lekow, technologia produkcji, zawartoscia, skutkami ubocznymi, oddzialywaniem na inne leki itd. TO JEST NASZE i NAJBLIZSZYCH ZDROWIE i ZYCIE. ZAKAZENIE TO NIE CHOROBA.Wszyscy jestesmy zakazeni"czyms". Przykladem może być OPRYSZCZKA, która objawia się przy niesprzyjajacych warunkach i sama zazwyczaj przechodzi. Prawie WSZYSCY ja mamy. TESTY sa niedokladne(musza byc 100%, aby nie ryzykowac swego zdrowia i zycia,"na wszelki wypadek", rosyjska ruletka? Wynik testu mozna “zaprogramowac”. Wiedza, logika i zdrowy rozsadek i nie bedzie ZADNEJ PLANDEMI, i wielu innych BZDETOW, rozpowszechnianych przez FAKE NEWS. Podawanie niecalej prawdy lub jej przeinaczanie, przemilczanie itp. Podobnie jak reklamy.Trzeba sprzedac produkt, i to liczy sie, reszta ma mniejsze znaczenie. MASKA/kaganiec/zamordnik nie eliminuje rozprzestrzeniania elementow rzedu wielkosci wirusa. Natomiast pogarszaja jakosci (wlasne CO2 - dopuszczalna granica 1000 ppm) i ilosc powietrza wdychanego do pluc (dziala jak odkurzacz), zmniejszajac doplyw tlenu do komorek i mozgu. A po czasie, choroby pluc, ukladu trawiennego itd. i to niby nie wiadomo skad? INNE restrykcje(np. dystans, zakaz zgromadzen itp) powoduja zmniejszenie zaufania spolecznego (podejrzliwoscc, agresja, ataki verbalno/fizyczne), ograniczaja kontakty miedzyludzkie i relacje spoleczne, doprowadzajac do stresow, zalaman psychicznych oraz samobojstw. ZaMASKOWANI sa zmuszani do misji samobojczej(tez szczepionki). A osoby ktore do tego naklaniaja w JAKIKOLWIEK sposob, powinny byc pociagniete do ODPOWIEDZIALNOSCI z wielu PARAGRAFOW. WIRUS NIE jest zywym organizmem(raczej podobny do trucizny), ale namnaza sie szybko, a "szczepionki" nie nadazaja (wieczne szczepionki ?), wiec przeciwko czemu szczepimy sie? Co wprowadzamy do naszego organizmu? Czy nie ingeruje sie w nasz kod genetyczny, nanotechnologia, Zombies, hybrydy? NATURA sama tym reguluje, generalnie.
Lukasz Wilczkiewicz
Lukasz Wilczkiewicz 20 dni temu
Igorka sprzedałaś dupskokokoko słabo oj oj oj
Grace Gracie
Grace Gracie 20 dni temu
Super
eagle 1009
eagle 1009 20 dni temu
Genialne!
Ryszard Kowalski
Ryszard Kowalski 21 dzień temu
Super
Grzegorz Z
Grzegorz Z 21 dzień temu
Ja piernicze mistrz 🤣🤣🤣
G K
G K 22 dni temu
Barany w maskach. Ludzie pora się obudzić!!!
J. Alamouti
J. Alamouti 23 dni temu
Boskie!😂😂😂😂
Alex Tibia
Alex Tibia 24 dni temu
ludzie to jednak w 99% to idioci czas w masce część bez śmiercionośny wirus ludzie na ulicach umirajo
Damian Wski
Damian Wski 25 dni temu
No i jest , mistrz 👍👍👍👍👍👍👍
Hanna Granmo
Hanna Granmo 26 dni temu
Rewelka😍😘😀😂😂😂
PL Lektor PL Voice over
PL Lektor PL Voice over 27 dni temu
Igor-najlepszy z najlepszych :)
Wolfi
Wolfi 28 dni temu
Super :))
Malgorzata Zaborska
Malgorzata Zaborska 29 dni temu
Jak nie oglądam tych kabaretów, a wskoczyło mi to automatycznie to powiem że tu się uśmiałam 🤣cała prawda
Magdalena Stopa
Magdalena Stopa Miesiąc temu
Zdolny cudak 😍
Zafirah Karabin-Mahmat
Zafirah Karabin-Mahmat Miesiąc temu
Ludzi nie wpiszczali? Same owce siedza?
Dawid Hhgfv
Dawid Hhgfv Miesiąc temu
Jelenia Góra pozdrawia !
Dawid Jagiełło
Dawid Jagiełło Miesiąc temu
Kobiety kochają Igora...po komentarzach gołym okiem widać😁. No ale fakt...trafia w punkt👌.
Justyna Antyjusa
Justyna Antyjusa Miesiąc temu
Kocham Cię!! 😁😁😁💖 ZAJEBISTY JESTEŚ💖💖
Grażyna Chleboś
Grażyna Chleboś Miesiąc temu
A te maski? Masakra. To yam raczej obudzonych ludzi mie ma. Jeszvze śpią. Dobranoc.
Mgdz
Mgdz Miesiąc temu
Igor wymiata!. Najlepszy stand up w Polsce. Cała reszta tych bluzgających pożal się Boże stand-uperów może się uczyć od mistrza :))
Monikawioletta Slaba
Monikawioletta Slaba Miesiąc temu
Igor jest do nie pokonania,najlepszy!
Anna N
Anna N Miesiąc temu
Świetny występ. I jak miło widzieć ludzi bez masek. Brawo Wy :)
Karolina Dec
Karolina Dec Miesiąc temu
Ja nie muszę się zmieniać by odegrać to lepiej na scenie 😜Tylko nie mam siły przebicia Marolka
Jurekbrzęczek
Jurekbrzęczek Miesiąc temu
Za nosem skręć w lewo XDDDD
JANIA Korn
JANIA Korn Miesiąc temu
Panie Igorze,,,prosimy jeszcze!!! ma Pan Talent!
bugxXx
bugxXx Miesiąc temu
Beznadzieja
Mieczysław Augustyniak
Mieczysław Augustyniak Miesiąc temu
Spotkali się na fajfah. Pyta się laska czm przyjechałeś facio odpowiada 19 laska zadowolona ooooo Renówką. Wychodzą razem z impreski i dziewczyna pyta gdzie zaparkowałeś na to facet o tu mam przystanek na tramwaj.
Andrzej Chmiel
Andrzej Chmiel Miesiąc temu
Igor. Jesteś zajebisty!!!
Anna Ft
Anna Ft Miesiąc temu
igor jak zwykle w formie hehe usmialam sie jak bym siebie sama widziala ,
Monika Najdek
Monika Najdek Miesiąc temu
Igor jest zajefajny
Katarzyna Zielinska
Katarzyna Zielinska Miesiąc temu
Koles poprostu super . Ale jak patrze na tych ludzi z maska pod nosek a nie na nosie to mnie az trzesie . Czy polska nasza jest taka glupia i nie potrafi maski zalozyc na nos . Ludzie nie przynoscie nam wstydu na calym swiecie nas ogladaja . Brak slow
Justyna M
Justyna M Miesiąc temu
Igor jest jak miód na serce ❤️
Agata Alicja
Agata Alicja Miesiąc temu
Żeby tak opowiadać trzeba mieć SZTUKE UWAZNOSCI..OBSERWACJA ..życia...🌹
Iz Ka
Iz Ka Miesiąc temu
Igor wymiata 😂
blackmail2690
blackmail2690 Miesiąc temu
Mapa Europy na plecach xD padłam xD
Zbychu Latara
Zbychu Latara Miesiąc temu
Setki ludzi obok siebie w telewizji - zajebiscie. Kilkanascie osob na siłowni w hotelu u fryzjera kosmetyczki ibw sklepie - zakazane. Sa rowni i równiejsi
Mariola Juchniewicz
Mariola Juchniewicz Miesiąc temu
Igor stal sie zgorzknialym dziadem
Piotr Prawda
Piotr Prawda Miesiąc temu
Najlepszy monolog od lat brawo
Sylwia Iwanska
Sylwia Iwanska Miesiąc temu
Ale tu zazdrośnikow 😂
niedzwiedzica ula
niedzwiedzica ula Miesiąc temu
Pan Igor Rządzi!!!!!!!!!!!
mates906
mates906 Miesiąc temu
Mistrz swiata
Agata Palica
Agata Palica Miesiąc temu
Cool
Aneczka C
Aneczka C Miesiąc temu
Ty sluchaj tego Hahaha, Sama prawda.
piotr nikola
piotr nikola Miesiąc temu
Uwielbiałem p.Igora jako Mariolka był mega super
Jacek 2Pasje
Jacek 2Pasje Miesiąc temu
Czym sie różni takie zgromadzenie od lekcjì w szkołach???
Jacek 2Pasje
Jacek 2Pasje Miesiąc temu
@Iwona Wiecha czyli najbezpieczniej w biedronce lidlu itp
Iwona Wiecha
Iwona Wiecha Miesiąc temu
Tym że tam zapłacili za występ panu Igorowi a nauczycielom uczniowie nie płacą.Taka to różnica. Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o 💸💸💸💸
Jerzy Wu
Jerzy Wu Miesiąc temu
totalna beznadzieja - gorsze niz Posterunek 13 ( czyli ponizej dna) przykre to troche ze tyle ludzi sie smieje z tego
Monika W
Monika W Miesiąc temu
@cześć gwiazdeczko Ty jesteś 'polaczkiem', wieśniakiem, takim zgorzkniałym i zazdrosnym. Ja jestem Polką, wykształconą i bardzo cenię talent Igora. Jest rewelacyjny, czy solo czy z zespołem. A ty oprócz pomyj na ludzi potrafosz coś szczególnego, jakie masz osiągnięcia, sukcesy?
cześć gwiazdeczko
cześć gwiazdeczko Miesiąc temu
tyle polaczków na to przyszło..... zwyczajne robale, 500 plusowcy, biesiadnicy, wieśniaki,
Jan Kowal
Jan Kowal Miesiąc temu
Igor źle zrobił, że odszedł z Paranienormalnych, ten jego stand-up jest po prostu słaby
Yvonne Ayvon
Yvonne Ayvon Miesiąc temu
😂😂
Agathe Grytz-Kijas
Agathe Grytz-Kijas Miesiąc temu
Igor I Love you!😁😘 Jestes the best! 😃
mariolondyn50
mariolondyn50 Miesiąc temu
13:38 - " wwdupietomam , wwdupietomam ( jednym ciągiem ) :D .
Robert Śmietana
Robert Śmietana Miesiąc temu
Gość jest superowy!!
Bogumiła Werner
Bogumiła Werner Miesiąc temu
Wyjątkowo fajny program 😄
Iwetka
Iwetka Miesiąc temu
Trafione w sedno kobiety i mężczyźni nie zmieniajcie się, taka jest natura, to system matrixa dąży do zmiany w marionetki .
WIOLETTA P
WIOLETTA P Miesiąc temu
😂😂😂😂
MR GREgg DD
MR GREgg DD Miesiąc temu
piękne kobiety na widowni 😍😍
Krystian
Krystian Miesiąc temu
Nic śmiesznego,słabe ,nuda
Olivieira 16
Olivieira 16 Miesiąc temu
Zajebisty skecz.Tylko nie rozumiem czemu kamera szuka na sile ludzi w maskach-przylbicach skoro widac ze 3/4 ludzi jest bez niczego heh
Iwona Wiecha
Iwona Wiecha Miesiąc temu
No muszą pokazywać lemingom jak ich trzeba tresować.
Bozena Trendel
Bozena Trendel Miesiąc temu
Uwielbiam🥰😝 Super.
Monika i Angela Wieczorek
Monika i Angela Wieczorek Miesiąc temu
Jesteś super. Jajcarz 😊
LESZEK ZACHARA
LESZEK ZACHARA Miesiąc temu
Super.Te narylniki śmiejących się widzów .Tragedia...
19kibol20
19kibol20 Miesiąc temu
czy wie ktoś z jakiej bajki lub jakiego programu jest śmiech w 9:37 minucie
Turlo PL
Turlo PL Miesiąc temu
Z każdej, to tylko taki efekt z kreskówek
buliwro
buliwro Miesiąc temu
śmiechu ponad miare.... lecz czy to juz stand-up czy nadal kabaret? Godzinowy wystep 'Kwiatka' chetnie bym obejrzal :)
Vox Populi
Vox Populi Miesiąc temu
Najpopularniejsze kłamstwo: Dzieńdobry.
koliber
koliber Miesiąc temu
DZIADEK DAJ SPOKOJ
Patryk Rys
Patryk Rys Miesiąc temu
6;19 🤣🤣😂😂🦫🦫
Gregi Joker
Gregi Joker Miesiąc temu
Gość jest beznadziejny
Tadek Sobkowiak
Tadek Sobkowiak Miesiąc temu
Igor królu złoty jesteś SUPER. No mistrzostwo świata. Łapka leci w górę.
Ana W
Ana W Miesiąc temu
Dureń A w domu cisza .bo dureń. Współczuję rodzinie 😐
mysterious girl
mysterious girl Miesiąc temu
Haha bezbłędny opis sytuacji ;p
Ana W
Ana W Miesiąc temu
Haha ty się nigdy nie wyprzesz się tej Mariolki haha😁🤔🤔🤔🙄
Beata
Beata Miesiąc temu
Nieudana próba naśladowania stand upu :(
Fryderyk M.
Fryderyk M. Miesiąc temu
Dzięki Panie Igoru, ubawilem się
Jadwiga Czabanska Lewandowska
Jadwiga Czabanska Lewandowska Miesiąc temu
IGOR...cudny jestes !!!
paweł Ramirez
paweł Ramirez Miesiąc temu
chlopaki wy jestescie super niemorzliwi odlot,waryjaty,pozdro
6ix9ine - ZAZA (Official Lyric Video)
1:56
Tekashi 6ix9ine
wyświetleń 3,6M
52. Czyją twarz ma zło? - część I
1:52:51
Justyna Mazur
wyświetleń 162K
Genialne filmy, które nigdy nie powstały
10:36
Żona na gazie - Kabaret Młodych Panów 2021 , Ewa Błachnio
16:25
Kabaret Hrabi - 45 Minut Śmiechu
47:29
Best Kabaret
wyświetleń 508K
6ix9ine - ZAZA (Official Lyric Video)
1:56
Tekashi 6ix9ine
wyświetleń 3,6M
52. Czyją twarz ma zło? - część I
1:52:51
Justyna Mazur
wyświetleń 162K
Genialne filmy, które nigdy nie powstały
10:36
Gumball | Najśmieszniejsze miny Gumballa | Cartoon Network
13:03
LOT HELIKOPTEREM NAD DUBAJEM!
10:58
Tromba
wyświetleń 800K
Bogata vs Spłukana Dziewczyna w Ciąży
11:19
WooHoo WHOA Poland
wyświetleń 124K
An Afternoon with Prince Harry & James Corden
17:04
The Late Late Show with James Corden
wyświetleń 7M
house tour
1:46
cyborg
wyświetleń 452K
NIE WIEDZIELI CZY DO NICH STRZELĘ
8:06