DUBIEL: FERRARI TAK SIĘ ZACHOWUJE, ŻE CHCIAŁBYM GO BIĆ! | PRZED FAME MMA 8 | Mateusz Kaniowski

  wyświetleń 174,997

Mateusz Kaniowski

20 dni temu

Wtyczka - bit.ly/36AVpMS
Rejestracja w Letyshops - letyshops.app.link/mkaniowski1
Kto wygra walkę? Blonsky czy Dubiel? Jak podobała Wam się druga konferencja FAME MMA 8?
Dajcie znać w komentarzach!
Pozdro!
Mateusz Kaniowski

Komentarze
Mateusz Kaniowski
Mateusz Kaniowski 19 dni temu
Wtyczka - bit.ly/36AVpMS Rejestracja w Letyshops - letyshops.app.link/mkaniowski1
psychopatka wyrafinowana
psychopatka wyrafinowana 18 dni temu
Mateusz Kaniowski wzmacniam Twój komentarz, a przy okazji to mam miodopłynne filmy ale nie wchodź na kanał bez twardej główki bo nie chcę nikogo skrzywdzić. KANAŁ MOŻE POWODOWAĆ NIEODWRACALNE ZMIANY MÓZGOWE
MaRtYnA gH
MaRtYnA gH 9 dni temu
opłaciło się kurwa wchuj straciłAM straciłam 350 złoty XD
Cassie
Cassie 12 dni temu
Nie no kurwa dubiel może przegrać ale go szanuje w sumie myslalem ze głupszy jest
W JAGIEŁŁO
W JAGIEŁŁO 13 dni temu
Nie miałbyś szans chłopie
Hanna Posman
Hanna Posman 13 dni temu
Kacper mistrz kurwa Kung fu🤣
Cassie
Cassie 12 dni temu
Myśle ze bym mogł z nimi dwomay wyjsć na raz Widac ze to dwa lolki porażka😅
Jan Kowalsi
Jan Kowalsi 13 dni temu
o ranyyyyyyyyyy kaniowski do zwolnienia, 0 profesjonalizmu w zawodzie, sama postronnosc i tak kierowanei wywiadow, do zwolnienia!!!!!!!!
Jan Kowalsi
Jan Kowalsi 13 dni temu
blonsky alez ty jestes zyebhanym przeghrancem, az mam usmiech na twarzy :)))))))))
Jan Kowalsi
Jan Kowalsi 13 dni temu
dubiel to proste ze nawet ty bys nayebhal amadeuszowi, kazdy o tym wie bo ferrari nawet nawazc tyle wiecej i tyle wiecej waalk stocvcczac i tak pokazal sie gorzej niz ty... czyli jak zwykle, wszystkie walki przegral i niech juz wreszcie odejdzie z neta bo jest obrzydhly!!!!!!!!
Emily An
Emily An 13 dni temu
Mordo te reklamy to juz jak tam robisz to wez je jakies quality bardziej, bi jak nie lubie reklam to jak widze chujowa reklame to tym bardziej nie lubie :D
Lil Maciek LBL
Lil Maciek LBL 14 dni temu
blonski i tak wygra
Joanna
Joanna 14 dni temu
Z całym sercem za Dubielem...💪
Emily An
Emily An 13 dni temu
Błoński to pała
Angela Xx
Angela Xx 14 dni temu
Problem z dziewczyną 😁 już dawno Julka powinna Błońskiego kopnąć w dupe
Dragon Fire18
Dragon Fire18 15 dni temu
Dubiel to pi*** aejaeja bić on się chce, te jego paralityczne ciosy i postawa hahahhaha jprld taka cip* że szkoda słów.
Joanna
Joanna 14 dni temu
czy on sie chwali ze dostal na pizde na sparingach ? XDD
Shizer Shizer
Shizer Shizer 15 dni temu
Xd
_ Mariola_
_ Mariola_ 15 dni temu
Czm z dziewczyną?
Bartosz Synowiec
Bartosz Synowiec 15 dni temu
J***ć eluwine! #teamDubiel
huttio srreu
huttio srreu 15 dni temu
tellement le fun !!!??????
MaJsTeRo
MaJsTeRo 15 dni temu
Czekać tylko na film od gargamela.. na temat Dubiela, jak to sie stalo, że z dnia na dzień po 1 konferencji każdy jest za Marcinem XDDD
Damian Damian
Damian Damian 15 dni temu
famemma.tv/#/ref/Medusa
huttio srreu
huttio srreu 15 dni temu
tellement le fun !!!??????
Bez Komentarza
Bez Komentarza 15 dni temu
Myśle ze bym mogł z nimi dwomay wyjsć na raz Widac ze to dwa lolki porażka😅
luka ada
luka ada 15 dni temu
wiewiór skończ tego idiotę w sobotę
Duzy Byku
Duzy Byku 15 dni temu
Dubiel na liscia od ferrariego.Ferrari cwaniak,ale bitke ma dobra
Wojtek123 xd
Wojtek123 xd 15 dni temu
dubiellllllll
Adixx Adixx
Adixx Adixx 16 dni temu
Podwójny nokaut
Soinas Doyi
Soinas Doyi 16 dni temu
Amazing video man
Lukasz Golomb
Lukasz Golomb 16 dni temu
Błoński to pała
Adaśko
Adaśko 16 dni temu
Ta walka wieczoru to najwieksza wtopa i ukłon do widowni 11+. Chłop na koniec wywiadu się przytula do dziennikarza, jprd... To będzie macanka dwóch Olejników jak dla mnie i obym się mylił.
Soinas Doyi
Soinas Doyi 16 dni temu
Really amazing
NorbiQ glhf
NorbiQ glhf 16 dni temu
czy on sie chwali ze dostal na pizde na sparingach ? XDD
TWISTER
TWISTER 16 dni temu
Tak z sportowego punktu to lepiej dostać na sparingu od dużo lepszego gościa i potrafić się do tego przyznać niż dostać na dziurę w walce i mówić że tak nie powinno być
Bojka 71
Bojka 71 16 dni temu
za olanie mistrza wywiadów i bardzo pozytywnego czlowieka Blonski juz w ogole upadl w moich oczach ponizej 0 oby jego kariera sie szybko skocnzyla i poszedl na zmywak bo szkoda ze tacy ludzie zarabiaja a nic tak naprawde nie wnoszą w swiat youtuba
nikita11
nikita11 16 dni temu
Glupiutki dubelek💩🤣
nikita11
nikita11 16 dni temu
Dubiel to pusty 12 latek zenada
Kudy Simoon on IG
Kudy Simoon on IG 16 dni temu
Jakby wywiad spoko ale jakby troche za duzo jakby bo jakby cięzko tego słuchac
vinasu maaj
vinasu maaj 16 dni temu
Love ?? love ?? ?? the video
super boy
super boy 16 dni temu
dubiel to niech nie startuje do ferrariego bo to nie ta liga xddd
Pani Psycholog
Pani Psycholog 16 dni temu
Na tym wywiadzie akurat Dubiel nie wypowiadał się za inteligentnie XD
Czarny Czarnuszek
Czarny Czarnuszek 17 dni temu
Żeby było jasne, łapkę w górę daje tylko i wyłącznie dla Kaniowskiego.
vinasu maaj
vinasu maaj 16 dni temu
Everything looks amazing ??
maks JD
maks JD 17 dni temu
3:13 nie został z hejtowany tylko skrytykowany a to jest duża różnica
Joseph Stalin
Joseph Stalin 15 dni temu
No może jest różnica, ale bez przesady
Pablo Escobar
Pablo Escobar 17 dni temu
Haha nie będę cię wyzywał ale ty vs Ferrari? Hahahaha 😂😂😂😂
KApri Saszi
KApri Saszi 17 dni temu
Ajjjj kaniowski już jak oni sie zachowujesz szkoda że wyświetleń możesz nabić na ludzi tracisz.
Alicja Chodakowska
Alicja Chodakowska 17 dni temu
❤❤❤#teamdubiel
G G
G G 17 dni temu
team dubiel
Sportowy Świr
Sportowy Świr 17 dni temu
Dubiel coś taki rozbujany. XD
Mariusz Mariusz
Mariusz Mariusz 17 dni temu
Chłopie bije cie jak chcę
Mariusz Mariusz
Mariusz Mariusz 17 dni temu
Kto to kurwa jest
chding zuure
chding zuure 17 dni temu
Such an awesome video!
yaliso gioouy
yaliso gioouy 17 dni temu
Trop bien ta video comme tjrs
HYJ1527
HYJ1527 17 dni temu
Ale to fame ma jest zjebane
chding zuure
chding zuure 17 dni temu
This is amazing
Maja Skonieczna
Maja Skonieczna 17 dni temu
#TeamDubiel
yaliso gioouy
yaliso gioouy 17 dni temu
T la meilleur, on t adore ???
Maciej Klimkiewicz
Maciej Klimkiewicz 17 dni temu
Masz unsuba za te ponad minutowe reklamy na starcie
Oskar Rysz
Oskar Rysz 17 dni temu
Idiota z dubielaaa
Jasiek Jasiek
Jasiek Jasiek 17 dni temu
" w pierwszej minucie i 15 sekundzie rozpocznie sie wywiad" AVE KANIOWSKI
sniper 1000
sniper 1000 17 dni temu
Ferrari vs Dubiel Jestem za Co do obecnej walki #TEAMDUBIEL
Kruzik
Kruzik 17 dni temu
Kanu kiedy tu się będziesz bił ?
? Mmmm Mm
? Mmmm Mm 18 dni temu
Zjeb błoński myśli że jest kimś a tak naprawdę gdyby nie blowek,stuu i dubiel to o tym pajacu nikt by nie słyszał chłop ma mordę jak katalizator i się udziela powinien być wdzięczny kanu że chciał zrobić z nim wywiad
Qu gi
Qu gi 18 dni temu
co by nie mówić dubiel jest jednym z nirmalnych osób co by nie odpierdalał to dobry chłopak, czasami coś zrobi głupiego, ale serduszkiem za dubielem
Pawel Dutkiewicz
Pawel Dutkiewicz 18 dni temu
I ten tytuł XDDDDD
Jan Kłoskowski
Jan Kłoskowski 18 dni temu
Marcin rozjebiesz tego zjeba
Lenka 1505
Lenka 1505 18 dni temu
*Czego zazdrościć Kacprowi Błońskiemu* Ja pier. Dubiel kocham Cię 😂😂
Jezus nadchodzi
Jezus nadchodzi 18 dni temu
1. Każdy zgrzeszył, nie ma ani jednego sprawiedliwego. 2. Zapłatą za grzech jest śmierć i wieczne potępienie. "Czy nie wiecie, że niesprawiedliwi nie odziedziczą królestwa Bożego? Nie łudźcie się: • ani rozpustnicy, • ani bałwochwalcy, • ani cudzołożnicy, • ani zniewieściali, • ani mężczyźni współżyjący ze sobą; • ani złodzieje, • ani chciwi, • ani pijacy, • ani złorzeczący, • ani zdziercy nie odziedziczą królestwa Bożego." [1Kor 6:9-10] "A znane są uczynki ciała, którymi są: • cudzołóstwo, • nierząd, • nieczystość, • rozpusta; • Bałwochwalstwo, • czary, • nienawiść, • niezgoda, • zawiść, • gniew, • spory, • kłótnie, • herezje; • Zazdrość, • zabójstwa, • pijaństwo, • hulanki i tym podobne; o nich wam mówię, jak już przedtem powiedziałem, że ci, którzy takie rzeczy czynią, królestwa Bożego nie odziedziczą." [Ga 5:19-21] 3. Jest nadzieja... __________________________________________________________________________________ "(1) A oznajmiam wam, bracia, ewangelię, którą wam głosiłem, a którą przyjęliście i w której trwacie; (2) Przez którą też dostępujecie zbawienia, jeśli pamiętacie to, co wam głosiłem, chyba że uwierzyliście na próżno. (3) Najpierw bowiem przekazałem wam to, co i ja otrzymałem, że Chrystus umarł za nasze grzechy, zgodnie z Pismem; (4) Że został pogrzebany, że zmartwychwstał trzeciego dnia, zgodnie z Pismem;" ________________________________ 1Kor 15:1-4 ______________________________________ "Jeśli ustami wyznasz Pana Jezusa i uwierzysz w swoim sercu, że Bóg wskrzesił go z martwych, będziesz zbawiony." [Rz 10:9] "Przetoż pokutujcie, a nawróćcie się, aby były zgładzone grzechy wasze." [Dz 3:19] "Każde drzewo, które nie wydaje dobrego owocu, zostaje wycięte i wrzucone w ogień." [Mt 7:19] "Wtedy Piotr powiedział do nich: Pokutujcie i niech każdy z was ochrzci się w imię Jezusa Chrystusa na przebaczenie grzechów, a otrzymacie dar Ducha Świętego." [Dz 2:38] Jak bowiem ciało bez ducha jest martwe, tak i wiara bez uczynków jest martwa. ◇Jakuba 2:26◇
Mic Skr
Mic Skr 18 dni temu
Lewym prostym bym z nim wygrał
Zuzia Ladmann
Zuzia Ladmann 18 dni temu
#teamDubiel
anka anka
anka anka 18 dni temu
Wszyscy hejtują Kacpra a tu jednak Marcin poleciał w tym wywiadzie w sprawy prywatne o których nie każdy może chce rozmawiać nikt mu nie zaczepia mamy to niech on nie zaczepia dziewczyny
anka anka
anka anka 17 dni temu
@Rena daj mi ten wywiad skoro tak twierdzisz
Rena
Rena 17 dni temu
Jak nie zaczepia . Błoński w wywiadzie zaczepiał mamę Marcina, jest na yt . To on się odegrał i tyle
sotuur aeei
sotuur aeei 18 dni temu
Chłop mówi, że ciągle rózne walki ogląda, a nie wie co to balacha no japierdole xDDDD
Karolina Jablonska
Karolina Jablonska 17 dni temu
Ja też oglądam dużo, a nie wiem co to..
Jejsisnw Rjdjrinr
Jejsisnw Rjdjrinr 18 dni temu
Go bic? A moze mu zbic? Toz kondona nakladal juz na leb
cribs962
cribs962 18 dni temu
#TEAMDUBIEL
sotuur aeei
sotuur aeei 18 dni temu
Nie no Błoński trenuje u Anzora w WCA zajebie go w zapasach
Bystrzak Prawiczek
Bystrzak Prawiczek 18 dni temu
w przypadku dubiela to bardziej podrapać pazurkami xd
gigsss98
gigsss98 18 dni temu
Nie lubię Ferrariego, ale gdzie Dubiel do niego miałby startować ...
Pablo
Pablo 18 dni temu
jak Kacper jest pierwszą osobą która odmówiła ci wywiadu, jak sam Adrian Polak ci odmówił więc nie pierdol ze jest pierwszą osobą
Fogi
Fogi 18 dni temu
Chcieć to ty sobie możesz ciulu 😂
RozdajeFlow
RozdajeFlow 18 dni temu
Dubiel mnie tak zawsze wkurwial w tych filmach na yt a tu wydaje sie spoko typkiem
Martyna Kojder
Martyna Kojder 18 dni temu
#Teammarcin
Paweł Kołodziej
Paweł Kołodziej 18 dni temu
Kurwa chłop nie wie co to ballacha XD
KOFK
KOFK 18 dni temu
Nie masz psychy : plpost.info/chat/tNHZnovGu3xwhoo/wideo.html
Tego Niewiesz
Tego Niewiesz 18 dni temu
Murem za Dubielem. Błonski gwiazdor
HubeRT
HubeRT 18 dni temu
mordo zarabianie sobie włącz hahaha
The Atrix
The Atrix 18 dni temu
1:25
Duży Pokój
Duży Pokój 18 dni temu
jemu chodzilo o to ze by chcial ferrariemu zwalic ustami
Grooby Hui
Grooby Hui 18 dni temu
Nazwanie Veni piosenką to ujma
sadoś
sadoś 18 dni temu
Chłop mówi, że ciągle rózne walki ogląda, a nie wie co to balacha no japierdole xDDDD
tsc tv
tsc tv 18 dni temu
Nie no Błoński trenuje u Anzora w WCA zajebie go w zapasach
sikalafą
sikalafą 18 dni temu
Dobry gosc, od trzymania gardy rosną mu miesnie, kazdy by tak chcial
M ikushow
M ikushow 18 dni temu
Nigdy widzem, fanem Dubiela nie byłem, ale tak jak kompromituje się błoński, kozaczy, sam sobie zaprzecza icetera icetera to chce by to Marcin wygrał tę walkę
Wild Man
Wild Man 18 dni temu
#teamblonski
Paweł Lotto
Paweł Lotto 18 dni temu
Wiele z Nas ma pracę. Ilu z Nas zna kodeks pracy? Powiększ grono wykształconych.Proszę o zapoznanie się zrzutka.pl/z/480rqq
Łukasz N.Ł
Łukasz N.Ł 18 dni temu
beka z dubiela jak próbował dogryzać pawlowskiemu a tam kazdy go zlewał cały czas przygłup jeden
Łukasz N.Ł
Łukasz N.Ł 18 dni temu
dubiel ty przyglupie jeden
Patrycja Stolf
Patrycja Stolf 18 dni temu
Jestem za Marcinem
Łukasz Cezar
Łukasz Cezar 18 dni temu
#teamDubiel
Trouble fail Pl
Trouble fail Pl 18 dni temu
Doklasnie ferrari zjebali
Konrad Żmijewski
Konrad Żmijewski 18 dni temu
#muremzadubielem
Amelka
Amelka 18 dni temu
Japierdole ten błoński zachowuje się jak by nie wiadomo kim był
Boomo
Boomo 18 dni temu
jak to jest mozliwe ze oni trenuja niby od 3 miesiecy 2x dziennie na perso treningach i typ nie wie co to jest balacha no kurwa to jest jakis zart ? czesiek co raz ksw ogladal z pudzianem wie co to jest balacha no litosci ja pierdole XD
AJ stails
AJ stails 19 dni temu
ja byłem za dubielem do puki nie usłyszałem nitra kim jest ten cały bart czy jakoś tak on tam się wabi lizodup który jest z dubielem a go sam ścisnął xd tez tak miałem że pierwsze 3 mieś treningu to kozakiem byłem i potem się zdziwiłem pomijając wgl fakt ze ten blonski go klepał w tym całym domu x a to psycha jednak boli po takich faktach a dubiel nie dość że zamądry nie jest to jeszcze tam pierdoli jakies głupoty ale dobra żeby nie było byłem za dubielem do puki nie dowiedziałem się jakimi ludżmi się otacza .i raczej dostanie na dzióre widać że jest takąpizdą do bicia któey sobie wmówił że 3 mieś i kocur
grzesiekgwt
grzesiekgwt 19 dni temu
Chlopie, trzymaj Ty ten mikrofon wyzej swojemu rozmówcy, bo nic nie słychać.
Head Hunter
Head Hunter 19 dni temu
Kurcze Kanu, rozumiem zeby Tytuł filmu był wyciągniety z kontekstu ale on nawet tak nie powiedział XD jak możesz tak przeinaczać wypowiedzi
Siemanko Ludki
Siemanko Ludki 19 dni temu
Blonsky gdy to ogląda 👁💧👄💧👁
Big Twity
Big Twity 19 dni temu
Dubiel nie prankuj bo jeszcze na ojomie skończysz 🚑
Eva
Eva 19 dni temu
On wie ze nie wygra i chyba już się z tym pogodził
JÓZEF STALIN
JÓZEF STALIN 19 dni temu
Co to jest balacha?
Natalia Warczak
Natalia Warczak 19 dni temu
Błońskiego się nie da słuchać więc poprostu #teamdubiel
FAME 8: II Konferencja
2:55:46
FAME MMA
wyświetleń 1,9M
HEJT PARK #2 - KOWAL I STANOWSKI
3:00:16
Kanał Sportowy
wyświetleń 677K
Jak wykorzystać popiół w ogrodzie?
6:29
Zielone Pogotowie
wyświetleń 49K
DUBIEL BEZ SZANS *OBSTAWIAMY FAME MMA 8*
34:43
FAME 8: I Konferencja
3:39:07
FAME MMA
wyświetleń 2,3M
Jak wykorzystać popiół w ogrodzie?
6:29
Zielone Pogotowie
wyświetleń 49K
EKIPA VS REPREZENTANT POLSKI W PIŁCE NOŻNEJ!
19:18
Poczciwy Krzychu
wyświetleń 245K
Robert Lewandowski - My top goals
19:37
FC Bayern München
wyświetleń 85K
MAGAZYN FORTUNA 1. LIGI - 14. kolejka (2020/21)
14:33
Łączy nas piłka TV
wyświetleń 32K