Jak wygląda NOWY samochód po PRAWIE 300 000 Km

  wyświetleń 146,024

Global Motors

Miesiąc temu

W odcinku odwiedzamy rzeszowski oddział MBM Auto Serwis, by na ścieżce zdrowia sprawdzić najnowszą generację Volvo XC 90 D5. A dokładnie egzemplarz z 2015 roku, który przejechał już blisko 300 000 km.
Nasze auto zostało zakupione w polskim salonie. Adam z Pawłem pokażą czy i ew. jak szwedzkie auto, zaprojektowane i wprowadzone na rynek już pod chińskim panowaniem, poddało się upływowi czasu i polskim drogom. Sprawdzamy układ zawieszenia, układ napędowy i sam silnik, poszukując luzów, wycieków czy korozji. Przeglądamy też obszerną dokumetnację serwisową auta.
Nasz egzemplarz XC90 do przebiegu 225 tys. km był regularnie serwisowany w Autoryzowanej Stacji Obsługi Volvo. Pokażemy Wam co zostało, a co nie zostało zrobione przy samochodzie i dlaczego.
Dajcie znać w komentarzach czy taka formuła odcinka się podoba. I ew. jakie samochody chcielibyście zobaczyć w naszym nowym cyklu.
Jeśli chcecie odwiedzić warsztaty MBM Auto Serwis na kontrolę przedsprzedażową auta lub też na przegląd okresowy, umówcie wizytę telefonicznie lub mailowo w oddziałach w Tarnowie, Rzeszowie, Gorlicach Tuchowie lub Ciężkowicach:
Tarnów
Al. Jana Pawała II 8a
14 624 30 93
507 131 838
Rzeszów
Al. Niepodległości 100
17 857 71 21
502 760 830
Gorlice
ul. Biecka 9d
18 352 12 01
601 504 096
Tuchów

ul. Tarnowska 27
14 652 47 76
502 303 894
Ciężkowice
ul. 3-go Maja 33
14 651 01 68
733 590 880
Tymczasem dobrego seansu!
------------
👊 Subskrybuj Global Motors ➛ goo.gl/8V9AU3
📷 Instagram Adama ➛ adam_globalmotors
📷 Instagram Marcina ➛ marcin_globalmotors
📮 Facebook ➛ globalmoptors
🖥 Strona WWW ➛ globalmotors.pl/
🌐 Profil OTOMOTO ➛ globalmotors.otomoto.pl/
📞 Zadzwoń do nas: 792 201 202 / 731 301 300
📧 Napisz do nas: kontakt@globalmotors.pl
------------

Komentarze
Tom Kowalski
Tom Kowalski 20 godzin temu
On zaleca inny olej a potem dpf sie zespól ciekawe dkaczego.
Tom Kowalski
Tom Kowalski 20 godzin temu
Jak masz szczęście to trafisz dobrze jak masz pecha to .... znajomy kupił nowe xc70 przy 20 000! Ojej zaczol kapac pomiędzy silnikiem a skrzynia biegów. Serwis na gwarancji naprawił ale się zdarza
Anonymous
Anonymous 2 dni temu
niestety ten film nic konkretnego nie pokazuje , rozbierzcie silnik sprawdzcie panewki, cylindry , wyjmijcie turbo, wtryski na maszyne a wtedy można mówic w jakim realnie stanie jest to auto po 300tys km, To auto moze przejsc taka scieżke w warsztacie bez problemu z ocena bardzo dobrą a za 2mies moze paść silnik... Bo po 300tys km przy serwsach LL , oleju 0w20 i DPF-ie śmiem twierdzic ze panewki sa na wykończeniu
Anonymous
Anonymous 2 dni temu
PS. Co to jest olej niskopyłowy ?
Robert Roberto
Robert Roberto 5 dni temu
Film bez sensu. Auto latało na długich prostych trasach. Wymieniona półoś i turbo. Ciekawe w jakim stanie było by po przejechaniu tego dystansu w cyklu mieszanym. Jak Pan Kowalski, którego stać na takie auto, jedzdzi nim do pracy, na weekend wypad na rybki, do rodziny. Dzieci trzeba zawieść do szkoły. 2-3 razy do roku wypad do rodzinki z drugiego końca Polski. Raz w roku wyjazd z rodziną na wakacje do tego trzymane pod blokiem😜 I nawet gdyby przejechało tyle km w 6 lat, to z tym przebiegiem, wyglądało by jak 15letnie auto. A może pokazać takie auto z takiego rocznika i podobnym przebiegiem ale eksploatowane w mieście? A może nie ma takiego? Pozdrawiam.
Dariusz
Dariusz 5 dni temu
Panie majster instrukcja obsługi czy serwisowa przewiduje zmiane lepkosci oleju po przebiegu 300 tyś.km?
Damian Wronski
Damian Wronski 5 dni temu
Weź się chłopie rozpędź i pizgni w sciane jak serwis mówi 0w20 to ma do końca tak jeździć!!! A nie zmieniać na 5.40 zastanów się co mówisz bo tak właśnie zabicie samochody jak silnik ma jeździć na 0w20 to.znaczy że jest ciasno spasowany i wlanie 5w40 to go zabijesz
Tomek G.
Tomek G. 6 dni temu
Panowie jak Volvo i diesel to tylko 2.4 D5. Wtedy może mieć i milion kilometrów na blacie;-)
Tomek G.
Tomek G. 6 dni temu
V70 D5 2008r. 381 000 nalotu. Przebieg autostradowy. Zero problemów z autem. Także ogólny stan techniczny się liczy, a nie magiczy przebieg 200 000.
autoodnowa u.
autoodnowa u. 9 dni temu
ten ich test o kant chu..... przebieg autostradowy ... niech sobie zrobia taki przebieg na droga klasy takiej jak byly kiedys i potem niech sie pochwala tym autem.....
tytus
tytus 11 dni temu
witam dobry pomysł pozdro
Jakub Osman
Jakub Osman 11 dni temu
W momencie w którym doszło do rozmów o oleju juz wiem, że nie ma co dalej oglądać, po pierwsze na jakiej podstawie chcecie być mądrzejsi od producent z tym jakie mam mieć parametry olej? A pod drugie 30 k km na jednym oleju na swierzym silniku? Nie jestem pewien czy to mechanik czy czyta x tych kartek co ma mówić, dziwne, że się kupuje motocykl czy quada czy kosiarkę i tam się silnik dociera a w samochodzie juz nie
masiek1982
masiek1982 9 dni temu
Masz rację, skoro producent zaleca olej to taki trzeba stosować, bo pod kątem takich parametrów silnik jest konstruowany. a 30 tyś km na pierwszym oleju to niestety zalecenie Producentów, którym pasuje to, że twój silnik przeżyje 5-7 lat i tyle... Masz rację, że nie ma to nic wspólnego z logiką ale tak to sobie zaplanowali producenci, tzw. LONG LIFE... Większość ludzi wymienia olej częściej, np. co 10 kkm. Pozdrowionka
Paweł Stokłosa
Paweł Stokłosa 11 dni temu
Z tyłu to nie jest zawieszenie "standardowe" jest przecież oparte na kompozytowym resorze, rozwiązanie autorskie volvo. A co do samego auta, nie rozumiem narzekania ludzi na dzisiejsze samochody, pomijając pancerniki jak stare golfy czy "aczwórki" to dzisiejsze auta są naprawdę wytrzymałe. 300-500kkm nie robi często na nich wielkiego wrażenia, no chyba że 500 robią jużdrugi raz. Bierzmy poprawkę na to że przez bagatela 300000km w samochodzie nie było zrobione NIC oprócz standardowej eksploatacji. Super odcinek, pozdrawiam.
Kubik515
Kubik515 11 dni temu
Jakiś konkretniejszy olej 5w30 polecicie do tego silnika?
Piter Piter
Piter Piter 12 dni temu
Wymiana co 30000 km jest w porządku a z biegiem czasu wymieniał by po 20 000 km😂 skąd wyście wytrzasneli tego człowieka!
Marcin C
Marcin C 13 dni temu
Nowy z przebiegiem 300tys km i 4 letni no proszę was... To już stary z dużym przebiegiem
Krzysztof S
Krzysztof S 13 dni temu
Ewidentnie tytuł filmu jest z doopy ...... "Jak wygląda NOWY samochód po PRAWIE 300 000 Km" ;) Brzmi jak tekst od handlarza......
masiek1982
masiek1982 9 dni temu
Bo to przecież handlarze są :)
Le.Chiffre
Le.Chiffre 14 dni temu
Olej co 20?! 10-15tys max a po co zmiana na 5W30? Olej jaki był taki się leje do końca
ecossee75
ecossee75 14 dni temu
Dobicie klimatyzacji? A w lodówce też pan dobija czynniks? Albo klima jest szczelna i nic się nie "dobija", albo jest nieszczelna.
Gone
Gone 15 dni temu
Nie ma tak źle jak by się wydawało, wiele zależy od kierowcy. Może szału tu nie napiszę, ale mercedes sprinter 275tys, regularny serwis olejowy co 10-12tys km, klocki hamulcowe. Awarie, przy 215 wymiana przednich amortyzatorów komplet, bo prawy wylał, ale to wiadomo jakie u nas drogi i pobocza. Padła jeszcze chłodnica oleju. Ale raczej im starsze auto + większy przebieg tym bardziej awaryjne. Jak ma max te 7-8 lat, mało co się psuje, zależy też jak wspominałem od łącznika między fotelem a kierownicą i serwisu na czas. Ale już powyżej tych 7 lat, zaczynają wychodzić usterki i korozja. Zależy też gdzie auto się porusza, jak krótkie trasy - dużo awarii, jak auto jest na długich trasach tym mniej awarii przy w stosunku do km. Należy też dbać o inne płyny eksploatacyjne i wymieniać je, bo wszystko z czasem traci swoje właściwości.
Volmer
Volmer 16 dni temu
"Zawieszenie tylne standardowe wielowahaczowe" - no właśnie nie do końca, bo zamiast sprężyn ma poprzeczny resort piurowy z kompozytu co wiele razy pokazywaliście na filmie. Jak o. Im pierwszy raz słyszałem to zastanawiałem się jak będzie z jego wytrzymałością i ew cena dla aut używanych. Trwałość to oczywiście kwestia eksploatacji. Oleje s silniki, skrzyni, kątówce, haldexie i moście to podstawa wymiany przy "nowym" nabytku. Ciekawa sprawa z ząbkowaniem, też borykam się z tym problemem, ma tylnej osi. Ale pojawił się po zmianie opon na nowe one też mają znaczenie i tendencję do ząbkowania. Jedne bardziej drugie mniej
gagapol
gagapol 18 dni temu
Auto za 300 k pln z przebiegiem 300k trzyma się kupy. Ciekawe jak jest z autem dziesięć razy tańszym z takim samym przebiegiem (np, Toyota Aygo)? A większość jednak kupuje te drugie autka.
Miłosz Miłosz
Miłosz Miłosz 19 dni temu
Po wymianie sprężyn, zbieżność trzeba robić? Pierwsze słyszę...
pawel pilch
pawel pilch 20 dni temu
Czyli jak kupię takie volvo z 200 tyś i będzie coś do wymiany, to znak że miało kecony licznik
Any Skoob
Any Skoob 20 dni temu
Dla tych baranów ( i tylko dla nich ), którzy się nie zorientowali napiszę, że jest to film reklamowy, a pokazane w filmie Volvo jest w ofercie sprzedaży Global Motors. I jakie ma wady to nie wie nikt.
Dawid Nowak
Dawid Nowak 21 dzień temu
To sprawdzanie poza trzepakami to było przeprowadzane tak jak na filmie jest pokazane?
Adam Stanczyk
Adam Stanczyk 22 dni temu
Czy Pan w koszuli niebieskiej mógłby wyjaśnić na jakiej wiedzy i podstawie ZALECA zmianę klasę oleju z 0w20 na 5w30 w samochodzie z przebiegiem 300 tys.? Jestem bardzo ciekawy tematu...
masiek1982
masiek1982 9 dni temu
Nie ty jeden, ale mam przeczucie graniczące z pewnością, że się tego nie dowiemy. Palnął coś po "eksperckiemu" i głupio wyszło. :)
Mateusz Masłowski
Mateusz Masłowski 22 dni temu
W nowym samochodzie (segment D) przy 25 tyś km poszły łączniki stabilizatora. Takie mamy drogi. Jak nie studzienki umieszczone zygzakiem do tego głębokie. To jeszcze wszechobecne progi zwalniające.
Tomek Gajzler
Tomek Gajzler 23 dni temu
Aisin Warner zaleca wymianę oleju co 60-80 tyś km. To tak a propo skrzyni biegów.
wazon8
wazon8 24 dni temu
Płyn do wspomagania w aucie z elektrycznym układem kierowniczym?
Kacper Majewski
Kacper Majewski 24 dni temu
Wiele razy się widzi jakieś a4 b8 2015 z 300-350 tys przebiegu 😂 Więc to Volvo wcale nie ma aż tak dużego przebiegu Widziałem kiedyś a6 C7 2015 i przebieg 380tys km 😂
masiek1982
masiek1982 9 dni temu
Widziałem kiedys Seata Alhambre w firmie transportowej z przebiegiem 780kkm. Samochody są wytrzymałe jak się dba.
Kacper Majewski
Kacper Majewski 24 dni temu
2:23 no no Pan chyba orłem matematyki nie był 😅
RDS Garage Skoki
RDS Garage Skoki 26 dni temu
To nie sprawność amortyzatorów jest sprawdzana. Sprawdzany jest cały uklad zawieszenia pod kątem tłumienia. Dodatkowo nie podaliście parametrów z analizatora, macie 4 czy 5 gazowy analizator. Jak 5 to ciekawe jak parametry NOx. Poziom zadymienia nie ma sensu sprawdzać jak sprawny dpf bo nic to ciekawego nie pokaże. Co do oleju, ja mam benzyne do której wchodzi 8,5l oleju i wymieniam co 15tys km. Obecnie 340tys km, ori rozrząd, zawieszenie również ori. Musze wymienić teraz miechy bo powietrze ucieka z nich.
Adrian Blachnio
Adrian Blachnio 26 dni temu
Współcześnie auta nie zabija ich słaba jakość ale serwis nastawiony przedewszystkim na minimalizacje kosztów utrzymania floty, szczegolnie ważny przy flotach firmowych gdzie każdy grosz jest liczony i to one są głównym klientem. Wymiana oleju co 30 tys, brak wymiany oleju w skrzyni 😬 Czyli ma przeżyć okres użytkowania, najczęściej leasingu i idzie do wymiany na kolejny. I tak ten biznes radośnie się kręci, dlatego jak ktoś chce nowe auto które mu posłuży długie lata to po wyjechaniu z salonu odrazu niech szuka porządnego serwisu który wie o co chodzi a ASO omija szerokim łukiem.
Łukasz Biały
Łukasz Biały 27 dni temu
Co to za tytuł? Jak można nazwać „nowy” z 300 tys. km.
Tomasz Naj
Tomasz Naj 28 dni temu
Co ten pacan pierdoli....
Sylwia M
Sylwia M 28 dni temu
auto zmęczone to zmienia właściciela niech sie cieszy kolejny amator szewdzkiej motoryzacji co go niby nie stać na nowe ale pakować kase w złom i go stać
Rafał Frątczak
Rafał Frątczak 28 dni temu
300k km tzw autostradowego przebiegu zrobione w 3-5 lat nie można porównywać z przebiegem 300k km zrobionych przez 20 lat normalnego użytkowania.
wojciech bączkowski
wojciech bączkowski 29 dni temu
czyżby Volvo pod kuratelą Chińczyków wróciło do korzeni i nie robią jednorazówek jak prawie wszystkie inne firmy tylko porządne samochody które przejadą 500-600 tys km bez problemów!!? jeśli to prawda to chwała im za to i tak trzymać >>ale oleje trzeba zmieniać we wszystkim nie tylko w silniku !
dan911911dan
dan911911dan 29 dni temu
Auto jeździło na trasie, bardzo zadbane, serwisowane do tego duże auto marki premium używane przez spokojnego statycznego kierowcę to nie zużyje się . Dajcie go na miasto przedstawicielowi lub dostawcy pizzy to po 30 tys.bedzie wyglądał gorzej.
Robert Kuk
Robert Kuk 29 dni temu
8:25 ... tak.tak.tak i ta mongolska mimika ... To Volvo a nie Polonez więc po co się podniecać...
Ryszard Grabowski
Ryszard Grabowski 29 dni temu
fiatem 126p zrobiłem 250tys
Ryszard Grabowski
Ryszard Grabowski 26 dni temu
@Piotr Stanislawski miałem malucha z 1988 r co roku go konserwowałem, zgnił w środku zwłaszcza pod siedzeniem była taka poprzeczka i gdzie jest mocowanie kierownicy na przedniej ścianie , zalałem środek żywicą, półosie smarowałem raz w roku odkręcając 4 śruby, jednego roku zrobiłem 100 tys. jeździłem do niemiec, na silniku zrobiłem 150 tys, i wymieniłem zestaw naprawczy bez głowicy, na tym zestawie zrobiłem 100 tys. skrzynia ,głowica,półosie nie były wymieniane, miałem przyspieszony zapłon lepiej wkręcał i szybciej jechał ,gaźnik najlepszy był oryginalny wykręcałem w kryzysie 4,2 l na sto przy prędkości 80km/h, dzisiaj nie wsiadłbym do niego na trasie,nie gwarantuje bezpieczeństwa, na miasto się nadaje a w górach to pirat- woziłem worek części takie jak kondensator aparatu zapłonowego, koła i łańcuch rozrządu, pasek klinowy, trochę śrub, nakrętek ,lewarek z większego samochodu, jak nie palił za pierwszym razem to naprawiałęm , rozrząd wymieniałem na autostradzie w niemczech wystarczały klucze 13,17 i śrubokręt, uszczelki popychaczy są lepsze od robura,jeździłem na oleju mineralnym oryginalne części kupuj to wytrzyma dłużej do tej pory zrobiłem najwięcej km na maluchu ale każdy wyjazd nawet 100 km to choroba zmęczenia teraz luksus bez zmęczenia
Piotr Stanislawski
Piotr Stanislawski 26 dni temu
serio ? ile miał remontów blachy i silnika ? pytam bo am malucha z 1979 i ma 59 tys :)
MrJcc074
MrJcc074 29 dni temu
Dajcie jakieś uturbione gówna z silnikiem 1.2 i setką koni oraz serwisem olejowym long life i wtedy się chwalcie...
kosiara kosowski
kosiara kosowski 29 dni temu
A tak z ciekawości jak potencjalnie kształtowałby się cena takiego auta z tym przebiegiem ?Pomimo dobrego stanu jednak tych km jest sporo
Piotr K
Piotr K 29 dni temu
Znowu Zdzisiek mechanik mądrzejszy od konstruktora silnika - po co ta zamiana oleju, tym bardziej na 5W30?
thomas brono
thomas brono 29 dni temu
Ja mam Opel insignia 2.0 CDTi ecoflex 2012r. luty, kupiłem ją 2014r na liczniku na dzień dzisiejszy ma przejechane 309582 km. kompletnie nic nie robiłem w zawieszeniu i w silniku kompletnie żadnego wycieku suchy jak pieprz. Więc myślę że przy volvo z 2017r to żaden wyczyn
kurajoint
kurajoint 29 dni temu
co to za fachowiec z latareczką najważniejsza jest wymiana powietrza w oponach z zimowego na letnie.
kaniak86
kaniak86 Miesiąc temu
Od kiedy zmieniamy olej z tego jaki przewidział producent? W momencie projektowania brany był pod uwagę 0w20 to na takim powinien jeździć do końca
bartek nom
bartek nom Miesiąc temu
kolejny zmiana oleju z 0w20 na 5w30 kuna po co ? co ma przebieg do tego producent zaleca na takim jeździmy a nie jakies januszowanie
Patryk Zych
Patryk Zych Miesiąc temu
Bardzo elokwentny kierownik serwisu!! Zna się na robocie
PiotrK18
PiotrK18 Miesiąc temu
Bo ja wiem, znam osoby co w ogóle w dyfrze czy skrzyni nie zmieniają oleju i jakoś nic się nie dzieje, więc uważam, że Volvo może mieć słuszność, że nie ma sensu...
mrfloyd
mrfloyd 28 dni temu
To, że nic nie widać/słychać, nie znaczy, że nic się nie dzieje. ;) Raczej ciężko jest usłyszeć zużywanie się silnika, czy elementów układu napędowego - dzieje się to systematycznie latami, po cichutku. Zużycie następuje wcześniej lub później, olej wieczny nie jest, ale jeśli producent zakłada, że auto również nie jest wieczne to faktycznie po co zmieniać olej w dyfrze, jeśli do tego czasu rozpadnie się silnik, czy skoroduje buda. Tyle, że samochód jest użytkowany w różnych warunkach i np. będzie ciągnął ciężkie przyczepy, albo latał z dużymi prędkościami po autostradach z boxem dachowym, to olej w dyfrach będzie degradował się znacznie szybciej i użytkownik może jednak doczekać awarii.
jarekp1986
jarekp1986 Miesiąc temu
Nie wiedziałem że nowy samochód może mieć 300 000 km
Szymon Braciszewski
Szymon Braciszewski Miesiąc temu
Świetne macie pomysły na materiały. Więcej takich praktycznych informacji. Gratulacje! Z przyjemnością obejrzałem.
Przemysław Wilczek
Przemysław Wilczek Miesiąc temu
Pierwsza wymiana oleju przy 30.000km jest wskazaniem aby omijać auto szerokim łukiem. Tym bardziej jeśli jeździło dużo po mieście. Lepiej kupić nowe auto niższej klasy.
Marcin Marczak
Marcin Marczak Miesiąc temu
Amortyzatory 60% jak były nowe to też 60% za 5 lat też 60%. Nie można w 100% sprawdzić sprawności amortyzatora w zawieszeniu, jeśli jest sprężyn. Tylko da się zauważyć większą różnicę pomiędzy prawym a lewym.
Rafal Sadowski
Rafal Sadowski Miesiąc temu
Przy przebiegu autostradowym nic dziwnego. Ciekawe jak by wyglądał po normalnej eksploatacji. Poldolotem przejechalem 270 tys i wymienilem 1 !!!! sworzeń wahacza. Recepta _ 80% autostrada
Rafał Rogal
Rafał Rogal Miesiąc temu
Te auta z chin maja niewiele wspólnego z volvo, 20 letni szwedzki volvo spokojnie tego szrota przeżyje. Nie opłaca kupować sie nowych aut, wolę 20 auto które będzie jeździć dłużej i będzie mniej awaryjne od nowego z salonu które po 300tys wygląda gorzej niz auto o 20 lat starsze
Adrian Mizera
Adrian Mizera Miesiąc temu
Zawieszenie oparte na amortyzatorach.szarpanie wachacza dwoma palcami xD.ogolnie auto wyglada świetnie
Marcin Szymanski
Marcin Szymanski Miesiąc temu
Pewnie latało po "autobanie". Nawiasem mówiąc polityka Volvo przewiduje przynajmniej 12 lat żywotności lub 300 000 km dla komponentów silnika. Takie założenia są dla turbosprężarek, trochę dziwne ze padła tak szybko, oczywiście jest jeszcze sposób eksploatacji ;)
masiek1982
masiek1982 9 dni temu
Witam: skąd te dane na temat polityki firmy? Poproszę o źródło, zwłaszcza do tych założeń dla Turbosprężarek. Z góry dziękuje, pozdrawiam
Michał
Michał Miesiąc temu
to jak macnął sobie na kanale rączką wahacz to mnie jebło coś w środku 1:59
mrfloyd
mrfloyd 25 dni temu
@Paweł Tak też napisałem, nadal jednak wygląda to zabawnie. ;)
Paweł
Paweł 26 dni temu
@mrfloyd ujęcia na potrzeby filmu, zawieszenie było poddane sprawdzeniu n szarpakach hydraulicznych ...
mrfloyd
mrfloyd 28 dni temu
Śmiesznie wyglądają te sztuczne przebitki w stylu telewizji. ;) Już widzę jak człowiek w białej koszuli robi inspekcję samochodu w kanale. :D
Tom
Tom Miesiąc temu
Beczką się robiło 1 milion przez 30 lat, a nie w 5. Nie ma porównania. Chciałbym ten samochód zobaczyć za 20 lat. Ale wtedy to już kosteczka z niego będzie gdzieś na złomowisku
Michał Michał
Michał Michał Miesiąc temu
To jakieś żarty olej co 20 tys. Max co 10 tys i tyle w temacie
Kamil Tomaszczuk
Kamil Tomaszczuk Miesiąc temu
Mam X5 F15 3.0d 258KM z 2014r. Przebieg 338tyś km. Dzisiaj byłem aby zrobić nowy tüv. Bez problemu auto przeszło przegląd. Następny za 2 lata😊
Michał Angowski
Michał Angowski Miesiąc temu
Guess z ryneczku albo AliExpress
issam massi
issam massi Miesiąc temu
To straszne chyba przestanę oglądać
B P
B P Miesiąc temu
Po stwierdzeniu że nalezy zmienic lepkość oleju i interwał wymiany zmienic na 20k km (zamiast na 15k) przestałem ogladać
Radek Tyminski
Radek Tyminski Miesiąc temu
Rudo pod spodem
Paweł Lipczyński
Paweł Lipczyński Miesiąc temu
20k km olej dobre, ja co 8k wymieniam.
Marek Marek
Marek Marek Miesiąc temu
chyba dużo jeździsz.
baca350
baca350 Miesiąc temu
ale ględzenie. Nie można by bez?
Jarek Nowak
Jarek Nowak Miesiąc temu
Chłopie to jest duży przebieg mam Twingo 2 z 2007 roku nic nie było robione oprócz eksploatacji mam 263 tys a ile auto tańsze
dj jędrek
dj jędrek Miesiąc temu
Wszystko zależy jak i gdzie auto było eksplatowane. Może mieć 50.000 bedzie zajechany
Morcin76
Morcin76 Miesiąc temu
Najlepiej to kupić samochód od sąsiada który ma go od nowości :)
M G
M G Miesiąc temu
TYLNI XDDD Krew zalewa ktoś pracuje w branży i wali takie babole
78lancellot
78lancellot Miesiąc temu
Czyżby brak zaleceń wymiany olejów lub duże interwały są związane z normą spalin euro?
masiek1982
masiek1982 9 dni temu
Nie, wymiana oleju nie ma nic wspólnego z emisją spalin.
Alibaba Poznanski
Alibaba Poznanski Miesiąc temu
Zapraszam na kanał prof. Chrisa o dieslach współczesnych. Myśle że jako praktyk by się z Panami nie zgodził bo to auto jest jak bomba zegarowa w każdej chwili coś w nim może pierdyknąć na tak grubo, że sie nie bedzie oplacało go naprawiać.
masiek1982
masiek1982 9 dni temu
Zauważ, że ten Pan w tej kolorowej koszulce to handlarz... Ten film to taka reklamówka tego auta
Maciek Sytuacja
Maciek Sytuacja Miesiąc temu
A ja mam 41tys km przebiegu w moim E90 335i 2008r USA uwierzy w to jakiś Janusz ? ;P to nie żart ;)
Maciek Sytuacja
Maciek Sytuacja 8 dni temu
@masiek1982 skoro wiesz lepiej :) mam jesZcze dobry wech w wieku 28lat , jeżdżę dZiennie Min 3 nowymi autami (ASO) wiec wiem jak one pachną po 3 , 5 latach od nowości , ale porównaniu auta do 65 letniej babci Yhh no cóż kto co lubi ja osobiście wolę wachać młodsze dupy :p
masiek1982
masiek1982 9 dni temu
@Maciek Sytuacja samochód który ma 13 lat nie wygląda i nie pachnie jak nowe auto. Podobnie jak 65 letnia babcia nie wygląda i nie pachnie jak nastolatka. Pewnie masz auto w super stanie i gratuluję, ale fakt pozostaje faktem 😊 Pozdrawiam
masiek1982
masiek1982 9 dni temu
@Maciek Sytuacja samochód który ma 13 lat nie wygląda i nie pachnie jak nowe auto. Podobnie jak 65 letnia babcia nie wygląda i nie pachnie jak nastolatka. Pewnie masz auto w super stanie i gratuluję, ale fakt pozostaje faktem 😊 Pozdrawiam
Maciek Sytuacja
Maciek Sytuacja Miesiąc temu
@Marek Marek skoro tak uważasz ;) mój jeszcze jeździ i nadal wygląda i pachnie jak nowe auto
Marek Marek
Marek Marek Miesiąc temu
Samochód jak nie jeździ to umiera szybciej
Piotr Rak
Piotr Rak Miesiąc temu
Przy 300tys ja już bym nie wymieniał w skrzyni oleju
masiek1982
masiek1982 9 dni temu
Wymieni za kilka tysięcy kilometrów, razem ze skrzynią 🤣🤣
Hubert
Hubert Miesiąc temu
Płyn do wspomagania? Jaki tam jest rodzaj wspomagania.
Hubert
Hubert Miesiąc temu
Metoda Eusama czyli taka która jest wykorzystywana w stacji diagnostycznej (99.9 procenta stacji kontroli pojazdów) podaje skuteczność tłumienia zawieszenia, a nie sprawność amortyzatora. Dopuszczalna różnica bezwzględna to 15% gdy mniejszy stopień przylegania koła na tej samej osi przekracza 35%. Metoda nie idealna mocno zależna od masy pojazdu, ciśnienia w ogumieniu, profilu opony.
amdsizu
amdsizu Miesiąc temu
Jedna ważna zasada. Do póki silnik jest sprawny i prawidłowo eksploatowany nie zmieniamy klasy oleju w silniku.
mrfloyd
mrfloyd 6 dni temu
@masiek1982 Pełna zgoda! :)
amdsizu
amdsizu 7 dni temu
@masiek1982 Inni zrozumieli, jak widać co dla niektórych należy robić rozprawki jak z "Pana Tadeusza" bo nie zrozumieją i załączają filozofię. Do póki silnik jest sprawny nie zmieniamy klasy oleju, kiedy jest nie sprawny robimy remont, albo oddajemy na złom.
masiek1982
masiek1982 8 dni temu
@amdsizu nie, nie napisałeś tego samego. Napisałeś, ze nie zmieniamy klasy oleju dopóki silnik jest sprawny, a zasada jest taka ze NIGDY nie zmieniany klasy oleju na inna niz zalecił producent.
amdsizu
amdsizu 8 dni temu
@masiek1982 No właśnie to napisałem, tylko nie robiłem rozprawki dla koła gospodyń.
masiek1982
masiek1982 9 dni temu
Panowie nie mylcie jakości oleju z jego parametrami (np. lepkość). Ta jedna ważna zasada mówi, że od początku użytkowania, aż do końca stosujemy ten sam olej, w tej samej klasie lepkości a więc jak producent zaleca 0W20 to ma być 0W20. To czy olej ma więcej dodatków "zmywających", rozpuszczających zanieczyszczenia, emulgujących wodę itd, ma już mniejsze znaczenie. Najważniejsza jest lepkość i tego się NIE ZMIENIA, niezależnie od wieku silnika.
Krzysztof Ratajczyk
Krzysztof Ratajczyk Miesiąc temu
W sumie SUV to całkiem młody typ nadwozia, to i ząbkowanie dokucza. ;)
663mistrz
663mistrz Miesiąc temu
wymiana oleju co 20 000km, w środku jest obróbka skrawaniem
bartlopata hehe
bartlopata hehe Miesiąc temu
Tam opiłki mają imprezę co dziennie po odpalaniu silnika
Imię Nazwisko
Imię Nazwisko Miesiąc temu
300k w 6 letnim samochodzie to tylko w Polsce może być fenomenem xddd
Robert Kazimierski
Robert Kazimierski Miesiąc temu
Już niedługo będzie to normą. Osobiście wolę auto z pewnym przebiegiem 300 tys km niż z podejrzanym 150 tys km.
Grzegorz Tylek
Grzegorz Tylek Miesiąc temu
Zrobcie cała serie. Mam Kia Ceed z 2015r. 275tys. jestem z Krakowa.
Marek Marek
Marek Marek Miesiąc temu
To nie jest test, tylko zachwalanie swojego autka do sprzedania. Bo normalnie nie ma szans, żeby janusz kupił z 300k
Seb Czajna
Seb Czajna Miesiąc temu
Moto filmiki na polskim YT i zawarte w nich porady usilnie chcą poprawiać fabrykę i projektujących te auta inżynierów. Stwierdzenie że olej zbyt rzadki pokazuje kompletny brak wiedzy na temat budowy, składu fizyko- chemicznego oraz zastosowania nowoczesnych olejów silnikowych. P.S. Ładna koszula i elokwencja wypowiedzi na poziomie Makłowicza ma nas uświadomić że ktoś nas oszukał czy co? Bo odniosłem wrażenie że do wymiany połowa samochodu bo na pewno było źle wymienianie lub nie...podsycanie teorii spiskowych.
masiek1982
masiek1982 9 dni temu
Zgadzam się.Już samo wchodzenie w dyskusję na temat klasy lepkości oleju mówi Mi, że ten specjalista to chyba z łapanki jest a to co opowiada ma napisane na kartce. Jak producent mówi, że ma być 0W20 to być 0W20 i tyle. Pozdrawiam
Mikołaj Szymański
Mikołaj Szymański Miesiąc temu
Pewnie przebieg w części autostrady bo jak tyle jeździć , wtedy autko się na prawdę dobrze trzyma
Przemysław Pietrzak
Przemysław Pietrzak Miesiąc temu
W D5 przewód powerpulse oraz przewód sztywny egr się rozszczelnia.
Przemysław Pietrzak
Przemysław Pietrzak Miesiąc temu
płyn do wspomagania? jak tam jest elektryczne Majsterek ;)
RayZor
RayZor Miesiąc temu
65 - 62 = 2, zanotowane.
edusss85
edusss85 Miesiąc temu
Olej leje się taki jak zalecił producent jeśli ma być 0W-20 to taki ma być a nie zmieniać na np 5w-30! To takie brednie jeszcze z czasów PRL. Co do częstotliwości wymiany oleju to zawsze od 10tyś do 15tyś w zależności od tego jak jest eksploatowany samochód. Jeśli ktoś ma ciężką nogę to można wymieniać olej jeszcze częściej. Ogólnie widzę w tym kontekście brak fachowości warsztatu. Temat oleju silnikowego i częstości jego wymiany to bardzo obszerny temat.
masiek1982
masiek1982 9 dni temu
Masz rację. Smarowanie jest bardzo ważną częścią nauki, Trybologii. 0W20 to ma być 0W20, ale majster "na oko" wie lepiej... Co za masakra...
ANIMUS
ANIMUS Miesiąc temu
Jeden filmik i masa znawców 95% nawet obok nowego auta nie stała a serwis ASO mija jadąc do roboty. Z większości wypowiedzi wynika że najlepiej wymieniać co 10tys albo mniej przy trasie i lać to co producent nakazuje. Dla tych co tak twierdzą niech kupią Nissana 350z i leją to co producent nakazuje. Gwarantowana wymiana silnika.
Abest Abesto
Abest Abesto Miesiąc temu
Tutaj z tymi amortyzatorami to nie jest tak cukierkowo moim zdaniem bo tam była z tego co pamietam pneumatyka wiec ani tanie amory nie będą nie wspominając o reszcie układu. Rozrząd bez wymiany uszczelniaczy trochę dziwna sprawa ale auto fajnie utrzymane
Adam Majster
Adam Majster Miesiąc temu
Ponoć te silniki lubią olej
Nocny Marek300
Nocny Marek300 Miesiąc temu
Ząbkuje przód czy tyl?
Paweł
Paweł 26 dni temu
obie osie było rozbieżne. Al tył jednak bardziej bo jest lżejszy,.
Robert Ruszel
Robert Ruszel Miesiąc temu
Kierownik warsztatu pierwsza klasa !!!
Antoni Jackowski
Antoni Jackowski Miesiąc temu
Poniżej 50 % amory ? Chłopie co Ty gadasz? Nowe zmierz, druga sprawa że to badanie nie bada sprawności amortyzatorów
Łukasz majewiak
Łukasz majewiak Miesiąc temu
Test z dupy dzisiejsze auta są przewidziane na max ale to max 500tys km koło 400 tys zaczynają się konkretne dokładki, kto jeździ dużo nowymi autami to zna temat
ANIMUS
ANIMUS Miesiąc temu
1.6 TDI trzy lata 500tys auto dalej smiga i praktycznie nie gaśnie flota 2 kierowców
erythoxylin
erythoxylin Miesiąc temu
w duzy SUV 4x4 ustawienie geometrii robi sie czesciej niz co 60000km a wywazanie opon co 5000-8000km nie podoba mi sie pomysl zmiany oleju na 5w30 bo zagraniczna alternatywa jest 5w20 i prawdopodobnie chodzi o system start&stop. auto ma wielki przebieg i korekta ceny musi byc uwzgledniona przy jego kupnie. podejrzewam ze ten egzemplarz jezdzil po trasach a nie w ruchu miejskim dlatego jego stan jest lepszy niz aut z ameryki.
Zdzisław Zawadzki
Zdzisław Zawadzki Miesiąc temu
No to kim trza być mieć volvo i nie wymienić ani jednej części w zawieszeniu to jest przykład Kowalskiego Zenek tu wszystko ładnie wygląda
Piotr K
Piotr K Miesiąc temu
Sory, ale te interwały i mowa, że zmniejszyć je do ok. 20 tys....dramat. Olej bierze, bo long life ok. 30 tys. zrobił swoje. Mało fachowe. Kupa szmalu za auto, a januszowanie na oleju.
Wojciech M
Wojciech M Miesiąc temu
Hahaha 300k i 6 lat bez wymiany gum wszelakich plus plyny ..hamulce etc...ŻART I BZDURA
mar boj
mar boj Miesiąc temu
mam opla z 1999 roku 315tys km ma niewymienione gumy , przód wymiana amorów przód przy 255000 -wahacze przód inne elementy nieruszane ja w to wierzę . to nie zawieszenie grupy vw gdzie wszystko siadało kiedyś miałem szorowałem z nim po 180000 wiadomo chwalony przez warsztaty bo nieźle sie na tym zarabia . wiadomo wymiana chłodnicy , poduszki silnika z tyłu do wymiany gumy w belce to już lata powodują degradacje . obserwuje sąsiadów coraz więcej volvo kto ma to trzyma z tego wynika ze coś w tym jest .
Jan Kowalski
Jan Kowalski Miesiąc temu
Sześcioletni samochód jest "NOWY"??? Komuś się chyba pewne pojęcia mylą. A co do przebiegu, to żadna rewelacja. Sam kilka lat temu kupiłem 5-letnią Octavię I, z przebiegiem 320 kkm. I dalej jeździ i ma się dobrze.
Dlaczego oni to sprzedają ? !  kurczaki z marketu/ Oddaszfartucha
8:07
Tomasz Strzelczyk ODDASZFARTUCHA
wyświetleń 131K
Volvo Production in Sweden
35:27
The Wheel Network
wyświetleń 448K
NOWY MASTER I NIEKOŃCZĄCE SIĘ NAPRAWY!
14:47
speedmtrans
wyświetleń 4,2K
Dlaczego oni to sprzedają ? !  kurczaki z marketu/ Oddaszfartucha
8:07
Tomasz Strzelczyk ODDASZFARTUCHA
wyświetleń 131K
24. Samoizolacja
10:31
Stop Cham Warszawa
wyświetleń 87K
opony piszczooo! Kasia driftuje  bmw e36 2.5 cz.3
15:26
Dokurviator-Drift&Rally
wyświetleń 98K