ZGADNIESZ NAPÓJ = WYGRYWASZ KASĘ!

  wyświetleń 999,983

Poczciwy Krzychu

22 dni temu

W dzisiejszym odcinku pomysłodawcą jest TikTok 😂 moi przyjaciele mieli do zgadnięcia w ciemno jaki to napój. Zobaczcie jak im poszło!
▪️ Moj instagram: PoczciwyKrzychu
▪️ Friz: Frizoluszek
▪️ Tromba: trombabomba
▪️ Wujek luki: Wujekluki
▪️ Mini majk: _minimajk
▪️ Weronika: Wersow
▪️ Kasia: Fusialka
▪️ Marta: Murcix
▪️ Mixer: Therealmixer
▪️ Patec: Patec_wariatec
▪️ Marcysia: ryskalamarcysia
▪️ Sklep ekipy: www.ekipatonosi.pl/

Komentarze
beata Skoczek
beata Skoczek 14 godzin temu
Krzychu z Pateckim 🙈najlepsze 💪
Wiktoria Osial
Wiktoria Osial 14 godzin temu
Słomka do puszki z groszkiem nawet nie była wsadzona i wypiłaś powietrze. Bo widownię tego nie widzą.
Wiktoria Chmielowska
Wiktoria Chmielowska 2 dni temu
Mega odcinek.
Ktoś
Ktoś 3 dni temu
Ej ale Marta zgadła przecież smak oshee to mogła zgadywać co to za napój. Bo niebieskie oshee to przecież multiwitamina
Janek Weinzetel
Janek Weinzetel 3 dni temu
jak można pomylić sok pomidorowy z zupa ogórkowa xD
Zięba Ptak
Zięba Ptak 3 dni temu
Mi pan żur żur żur żur żur żur
Joanna Katarzyńska
Joanna Katarzyńska 3 dni temu
Czy słomki były zmieniane czy kazdy pił z tej samej? Przy tych samych napojach 😁
bajo jajo
bajo jajo Dzień temu
myl je widać było
Emilia Fąfara
Emilia Fąfara 4 dni temu
2021 to najgorszy rok dlatego że muj pies zmarł na raka 😭
Maja
Maja 4 dni temu
:(
Zuzia Śnieżek
Zuzia Śnieżek 4 dni temu
Nie zastanawia cie czemu on zachowuje się jak Patec
Osti
Osti 5 dni temu
Super film
daria serafin
daria serafin 5 dni temu
Krzychu niesubuje od razu to robie😳👍
mma news
mma news 6 dni temu
ale rezyserka lollll xdd
Gi3nek Xd
Gi3nek Xd 6 dni temu
Sok pomidorowy , Murcix ogórkowa?
Rafal Dąbrowski
Rafal Dąbrowski 6 dni temu
Poczciwy Krzych :) wycierał słomki ? Czy mi się przewidziało?
Viganna Goc
Viganna Goc 9 dni temu
Tez lubię wodę po kukurydze
SerN
SerN 11 dni temu
Przypomniało mi się jak friz miał na Daily taki odcinek.
Kalina Bo
Kalina Bo 11 dni temu
Haha
Kalina Bo
Kalina Bo 11 dni temu
Patec najgorzej sobie poradził,a wygrał najwięcej.
Nikola Dziurdzik
Nikola Dziurdzik 12 dni temu
Proszę .Zrobisz napisy dla nie słyszących :D
Klaudia Olejnik
Klaudia Olejnik 12 dni temu
w tytule jest kasę a ja na początku przeczytałam wygrywasz kasię XDDDDDD
opzz xsin
opzz xsin 13 dni temu
You're so beautiful! Great video?
Julia kulka
Julia kulka 13 dni temu
Widziałam cię Krzychu w Słomnikach na rynku😝
Eric Ja
Eric Ja 13 dni temu
fajne pomysły na filmy🎉🎉🤗🤯
opzz xsin
opzz xsin 12 dni temu
Zgadniesz kasę wygrywasz napój!
Julia Skrzypińska
Julia Skrzypińska 13 dni temu
Hahahaha śmieszna mina murcix i kasi
Julia Skrzypińska
Julia Skrzypińska 7 dni temu
@opzz xsin wiem
opzz xsin
opzz xsin 12 dni temu
na zasadzie wisielca i muszą zgadnąć markę i jaki to jest produkt
niduoe stre
niduoe stre 14 dni temu
A ja dalej nie mogę się przyzwyczaić że Krzychu ma blond włosy ᕙ( • ‿ • )ᕗ
opzz xsin
opzz xsin 13 dni temu
1.00 wystraszyłem się
Dant3
Dant3 14 dni temu
sok pomidorowy pomylić z ogórkami? wtf
Vzj Sjjzmz
Vzj Sjjzmz 14 dni temu
Murcix jest płaska
Jogobella Ługowska
Jogobella Ługowska 14 dni temu
ty jestes krzychu mega przystojny
Rotens
Rotens 15 dni temu
Spoko odcinek.
Ask to seduce Miss
Ask to seduce Miss 15 dni temu
Marta miała rację oshee niebieskie to oshee multiwitamina
Grzegorz Nawrocki
Grzegorz Nawrocki 15 dni temu
słabe
Twixxx97
Twixxx97 15 dni temu
10:06 "zupa tu nie może być, bo tu są napoje" A KOLEŚ DAŁ DO TESTÓW WODĘ SPOD GROSZKU XD
pantera white
pantera white 15 dni temu
Tak jakby wtedy kiedy murcix zagadywała to on powiedział że wszystko prawie zmianił a tak naprawdę wszystko zostało
Ask to seduce Miss
Ask to seduce Miss 15 dni temu
Taki typowy opos co śmieci innych bierze, polscy twórcy mogliby coś własnego wymyślić
Patryk Petrowski
Patryk Petrowski 15 dni temu
I te mele z Powrotem 😂
Konrad
Konrad 15 dni temu
Dno !costam costam wygrywa z na niby kasę...
Zuzia G
Zuzia G 15 dni temu
Szanuje mega za to że wytarł słomki haha
Oliwkunia
Oliwkunia 16 dni temu
Moim zdaniem fajnie by było zrobić coś na zasadzie gry, nie pamiętam nazwy ale chyba ,,logo quiz". A konkretniej zrywasz etykiety z różnych produktów i dajesz im coś podobnego na zasadzie wisielca i muszą zgadnąć markę i jaki to jest produkt
kn1gHt
kn1gHt 16 dni temu
Zgadniesz kasę wygrywasz napój!
Lᴏᴍɪᴋシ
Lᴏᴍɪᴋシ 16 dni temu
1.00 wystraszyłem się
Mike Saraft
Mike Saraft 16 dni temu
❄🎄🔯🎁✨👼🎑😌❄🎁✨👼🎄 *Jezus Chrystus jest Synem Bożym, który umarł i zmartwychwstał, aby dać nam życie wieczne.* *Obiecał również, aby uzdrowić swoje ciało.* *To jest prawdziwa miłość!!!* *(spójrz w niebo i zapytaj go)*
bilij pdan
bilij pdan 16 dni temu
Chujowe
Dominika
Dominika 16 dni temu
Szacun za podanie inspiracji
Paulawbrazylii
Paulawbrazylii 16 dni temu
I już nie ma wątpliwości kto ma COVID
Juliettas
Juliettas 16 dni temu
Jak ja uwielbiam Patecaaa💕
beedsj roiue
beedsj roiue 16 dni temu
ale Murcix chudziutka na tej miniaturce, tylko ja to dostrzegam?
、ヅ
、ヅ 16 dni temu
słabe... na amerykańskim kanale kolo zgadywał smaki czekolad... na koniec dali mu psią kupę koles ugryzł i krzyknął - co to za gówno!?. a na to koledzy, którzy go testowali - Tak! Wygrałeś! 🤣
gtoss chddy
gtoss chddy 16 dni temu
Xd
Nikola Chechla
Nikola Chechla 17 dni temu
Nikt: Zupełnie nikt: Poczciwy Krzychu: Mam nadzieję że się nie splukam się dzisiaj z całości
beedsj roiue
beedsj roiue 16 dni temu
guano
antoninkasłoninka
antoninkasłoninka 17 dni temu
kocham krzych
gtoss chddy
gtoss chddy 16 dni temu
BOZE CIAGKE CZYTALAM TEN TYTUL ZGADNIESZ NAPÓJ WYGRYWASZ KASIĘ PRZEZ TO ZE BYLA NA MINIATURCE XDD
Ciecho 22
Ciecho 22 17 dni temu
Taki typowy opos co śmieci innych bierze, polscy twórcy mogliby coś własnego wymyślić
Mateusz Czarny
Mateusz Czarny 17 dni temu
7.17 pięknie wyglądasz Marta
xMako LIVE
xMako LIVE 17 dni temu
Bardzo prosze o suba :D Za tydzień zaczynam swoją przygodę z yutube ;p Będzie bardzo ciekawie, tutaj macie link plpost.info/head/sVBF3pcyeEOK2pnnuvxg4g.htmlfeatured
Mateusz Czarny
Mateusz Czarny 17 dni temu
4.18 pięknie wyglądasz Kasia
Viktor
Viktor 17 dni temu
Mam wrażenie że Krzychu z Martą tak rozmawiali jakby byli parą a przynajmniej Marta była w nim zabujana XD
el masno
el masno 17 dni temu
dlaczego Murcix powiedziała na sok pomidorowy - zupa ogórkowa kurwa XDDDDDDDDDDDD
Maria Zwolińska
Maria Zwolińska 17 dni temu
Czekam na równie pomysłowe konkursy kto kaszlnie głośniej,kto baka puści.......ratunku!!!!
czarno czarny
czarno czarny 17 dni temu
Chujowe
sannio komi
sannio komi 17 dni temu
Marta miała rację oshee niebieskie to oshee multiwitamina
Adrian Pytel
Adrian Pytel 17 dni temu
Murcix !!!
Lord Mandero
Lord Mandero 17 dni temu
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥 🔥𝐖𝐁𝐈𝐉𝐀𝐉𝐂𝐈𝐄 𝐍𝐀 𝐌𝐎𝐉 𝐊𝐀𝐍𝐀𝐋 𝐒𝐀 𝐓𝐀𝐌 𝐑𝐄𝐔𝐏𝐋𝐎𝐀𝐃𝐘 𝐏𝐈𝐎𝐒𝐄𝐍𝐄𝐊 𝐌𝐀𝐒𝐍𝐎 🔥 🔥 𝐍𝐀𝐔𝐑𝐀 🔥 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
oliwka G
oliwka G 17 dni temu
BOZE CIAGKE CZYTALAM TEN TYTUL ZGADNIESZ NAPÓJ WYGRYWASZ KASIĘ PRZEZ TO ZE BYLA NA MINIATURCE XDD
sannio komi
sannio komi 17 dni temu
MATEMATYKI
Wiktor Jechna
Wiktor Jechna 17 dni temu
Xd
Mech78Bit
Mech78Bit 17 dni temu
guano
Pyśka M.
Pyśka M. 17 dni temu
Ale kawa latte to jest to samo co kawa z mlekiem
Ala Drzazga
Ala Drzazga 17 dni temu
Czy tylko mi się wydaje ze oni nie maja co robić z tymi pieniędzmi ❗️
Mister Green
Mister Green 17 dni temu
Jak można się załapać do teleturniejów Państwa telewizji?
bssni touir
bssni touir 17 dni temu
Ale jak Marta powiedziała że multiwitamina to dobrze powiedziała bo niebieskie oschee jest o smaku multiwitaminowym ale i tak super odcineczek. Pozdrawiam
Jezus nadchodzi
Jezus nadchodzi 17 dni temu
EWANGELIA Bóg stworzył każdego człowieka na swój obraz i podobieństwo. Człowiek otrzymał wolną wolę, by móc wybrać, czy chcę żyć z Bogiem, czy z dala od Niego. Każdy z nas zgrzeszył w mniejszym, bądź w większym stopniu [Rz 3:23]. Grzech odseparowuje nas od Boga Ojca [Iz 59:2] i każde przestępstwo przeciw Bożym przykazaniom musi zostać spłacone. Bóg tak umiłował świat, że 2000 lat temu posłał swojego Syna, Jezusa Chrystusa, by przyszedł na świat w ludzkim ciele, przybił do krzyża nasze grzechy i przelał za nie swą krew. Jezus jest jedynym ratunkiem od wiecznego piekła, na które każdy z nas zasłużył poprzez grzech. Nie ma innej drogi jak tylko przez samego Syna Bożego, Jezusa Chrystusa. Jeśli odrzucimy tak wspaniałą łaskę, to Bóg nie będzie miał wyboru, jak tylko wrzucić nas na wieczność do piekła (Wieczna separacja od Boga). Jezus Chrystus drogą, prawdą i życiem [J 14:6]. BÓG NAKAZUJE: 1. Pokutować z grzechów - wyznać je z żalem przed Bogiem, porzucić dotychczasowy grzeszny styl życia i prosić o nowe serce kochające dobro. 2. Uwierzyć w Syna Bożego, Jezusa Chrystusa, który zmarł na krzyżu za twoje grzechy i zmartwychwstał 3-ciego dnia. 3. Zostać zanurzonym w wodzie w imieniu Jezusa Chrystusa, na odpuszczenie grzechów (Ochrzcić może tylko uczeń Jezusa Chrystusa). 4. Narodzić się na nowo - przyjąć Ducha Świętego w modlitwie lub poprzez nałożenie rąk osoby namaszczonej Duchem Świętym.
Beniamin Wojtuszek
Beniamin Wojtuszek 17 dni temu
12:45 nie bo w rezydencji Krzyżanowskiego & Pateckiego
ptkacxyk
ptkacxyk 17 dni temu
Siema,zapraszam na swój kanał.P.S.robię daily.
ptkacxyk
ptkacxyk 17 dni temu
@bssni touir ????
bssni touir
bssni touir 17 dni temu
Boże. Kaska.
Bomba2609
Bomba2609 18 dni temu
kto wgl oglada takie zjebane filmiki i te ekipy ?? XD co za padaka
ludwik rolnik
ludwik rolnik 18 dni temu
Krzychu zmień teeen kolor włosów!!!!!!
Czasko Games
Czasko Games 18 dni temu
Co za melodia leci w tle?
Lubiana K.z
Lubiana K.z 18 dni temu
Murcix nie skacz jak wersow proszę!!!!!
kitku xd
kitku xd 18 dni temu
kocham te filmy ale jest jedno pytanie zrobicie gigantyczną pizze ❤😊
Kilimandżaro
Kilimandżaro 18 dni temu
Zapraszam na mój kanał, wpisz w wyszukiwarce: KILIMANDŻARO MATEMATYKA - Znajdziesz tutaj ponad 1600 filmów z matematyki - LICEUM - TECHNIKUM - MATURA - NAUCZANIE ZDALNE - Jest także playlista z KURSEM MATURALNYM obejmująca NAPRAWDĘ PODSTAWOWE ZAGADNIENIA, dzięki którym ZDASZ MATURĘ PODSTAWOWĄ Z MATEMATYKI
Wiktoria Kościelniak
Wiktoria Kościelniak 18 dni temu
Ta sama słomka A później się dziwią że koronawirus jest
Sawirem Records
Sawirem Records 18 dni temu
Pomysł nie jest z Tik Toka tylko z "Jaka to melodia?"
gtoss chddy
gtoss chddy 18 dni temu
COOOOOO napije słodzone mają ??? Bogacze xD
Hartelowsky
Hartelowsky 18 dni temu
Na moim kanale są reuploudy starych piosenek oraz filmów masno. Zapraszam :)
Franklin Clinton
Franklin Clinton 18 dni temu
2 na karcie na czasie wow
Shrek
Shrek 18 dni temu
Patec chyba smak stracił ach ten koronawirus
Justinech4
Justinech4 18 dni temu
Zmiel tam kebab albo inne mjejskie koryto wszyscy zgadną
gtoss chddy
gtoss chddy 18 dni temu
Takich to stać na cole za 10zl :/
maaastahhh
maaastahhh 18 dni temu
spoko odc *jak też nagrywacie na yt obczajcie stronke socialblade .pl, można kupić realne suby i wyświetlenia i szybko wypromować swój kanał* pozdro
Amelia Makowczenko
Amelia Makowczenko 18 dni temu
Boże. Kaska.
Patryk Viktor
Patryk Viktor 18 dni temu
Masz wariacie suba
Awcak
Awcak 18 dni temu
Siema kristofer
Fefefighter13
Fefefighter13 18 dni temu
Jak byłem małolatem to przyebałem do warszawy i jarałem tłoki
Tomasz B
Tomasz B 18 dni temu
Spoko odcinek.
mijuo roui
mijuo roui 18 dni temu
Myślałem że tytuł to "ZGADNIESZ NAPÓJ = WYGRYWASZ KASIĘ!" ale się pomyliłem.
Zosia Jabłonowska
Zosia Jabłonowska 18 dni temu
Jestem nowa na twoim kanale
_Manuil19
_Manuil19 18 dni temu
Zgadniesz napój = dymasz Martę
Pawel Chlopecki
Pawel Chlopecki 18 dni temu
Elo
Bez Ściemy
Bez Ściemy 18 dni temu
Hejka wariaty, zapraszam na kanał amatorskiego driftu, pozdro 👍👍👍
mijuo roui
mijuo roui 18 dni temu
0:06 właśnie oglądam jedną z pozytywnych rzeczy
Marko Philips
Marko Philips 18 dni temu
Blond grzywa.....no ,no
Manti
Manti 18 dni temu
Ja bym tam pomiędzy rozpuszczalnik dał :}
Kacgut
Kacgut 18 dni temu
Takich to stać na cole za 10zl :/
Wasyl HotPlay
Wasyl HotPlay 18 dni temu
Dasz mnie mordeczko na taki odcinek ? Przydałby się hajs na życie..
Karol M
Karol M 18 dni temu
mini majka to musisz zaprosić na wciąganie różnych rodzajów mefedronu i musi dilera rozpoznać
szymon maniakowski
szymon maniakowski 18 dni temu
marta chyba nafurana xd
Justyna x
Justyna x 18 dni temu
Weźcie to pod uwagę że tam był sok pomidorowy z ogórkiem kiszonym więc mogła się pomylić
PanelPodłogowy
PanelPodłogowy 18 dni temu
Agresywny stary 100 razy zrobiłem replay tego startu 🙂🙂🙂🙂🙂🙂
ROZPOZNASZ ORYGINALNY SMAK = $$$
16:10
RULETKA NA KARY I NAGRODY Z CHŁOPAKAMI Z EKIPY!
15:52
Poczciwy Krzychu
wyświetleń 554K
BLOK EKIPA (221), KOPA CWILA CZ.1
6:35
SPInkafilmstudio
wyświetleń 1,5M
gng - joker
2:44
gng
wyświetleń 818K
PYTAŁ KACPER RUCIŃSKI - odc. 2 - ABELARD GIZA
35:59
Kacper Ruciński
wyświetleń 170K
NAJNOWSZA TECHNOLOGIA OD STEELSERIES
14:12
Ziemniak
wyświetleń 124K
ZGADNIESZ OBRZYDLIWY SMAK = 100 ZŁ!
18:57
Karol Friz Wiśniewski
wyświetleń 3,2M
KUCHENNA WOJNA Z NOWCIAXEM
15:17
PatecWariatec
wyświetleń 816K
KTO SOBIE PRZYKLEI WIĘCEJ KARTECZEK?!
19:09
Marcysia Ryskala
wyświetleń 758K
JAKIEGO EKIPOWICZA PRZEDSTAWIAM?
10:44
PatecWariatec
wyświetleń 685K
NOWCIAX UCZY MNIE ROBIĆ SUSHI
23:42
MURCIX
wyświetleń 1,1M
ILE ZJESZ TYLE $$$ DOSTAJESZ!
20:58
Marcysia Ryskala
wyświetleń 1,5M
KTO CZĘŚCIEJ SZUKA WYMÓWKI W ŁÓŻKU?
24:36
Marcysia Ryskala
wyświetleń 541K
KOLO FORTUNY DECYDUJE ILE MOGĄ WYDAĆ Z MOJEJ KARTY!
26:48
Karol Friz Wiśniewski
wyświetleń 3,8M
BLOK EKIPA (221), KOPA CWILA CZ.1
6:35
SPInkafilmstudio
wyświetleń 1,5M
gng - joker
2:44
gng
wyświetleń 818K
PYTAŁ KACPER RUCIŃSKI - odc. 2 - ABELARD GIZA
35:59
Kacper Ruciński
wyświetleń 170K
NAJNOWSZA TECHNOLOGIA OD STEELSERIES
14:12
Ziemniak
wyświetleń 124K
Kinia Wiczyńska mówi i chcesz to usłyszeć
32:59
Vogule Poland
wyświetleń 237K
Gdyby Wszystko Było Jak w Among Us
11:41
WooHoo PL
wyświetleń 81K
PRZYJADĘ DO WIDZA KTÓRY NAPISZE KOMENTARZ!
11:22
ODTWARZAM POPULARNE TIKTOKI Z EKIPĄ!
19:26
SPEŁNIŁEM JEDNO Z JEGO NAJWIEKSZYCH MARZEŃ!
16:56
Karol Friz Wiśniewski
wyświetleń 2,1M
HAUL ZAKUPOWY *ta bluzka była za luźna*
12:23
Marta Rentel
wyświetleń 60K