Głogów - policjant uderzył kobietę pałką podczas protestu | #BRI47

  wyświetleń 92,318

Sierżant Bagieta

Miesiąc temu

Joł! Dzisiaj o głośnej sprawie z Głogowa. Zapraszam na kilka słów moich przemyśleń!
Bagietowy Patronite: patronite.pl/Sierzant_Bagieta
Discord: discord.gg/Zq2xSat
Grupa na Fejsie: groups/390411951755610/
Facebook: Sierżant-Bagieta-898763393650215
Instagram: sierzant_bagieta
PMF: policemf
Muzyka: plpost.info/chat/mNLTZoGuy2uhlWk/wideo.html

Komentarze
baba jaga
baba jaga 7 godzin temu
Policja,patologia.
xx xx
xx xx Dzień temu
Trochę, to naciągane.
Malinski8891
Malinski8891 Dzień temu
Rudy pokaz oko bo i tak juz wiadomo kim jestes po twoich tatuazach
Policja 997
Policja 997 2 dni temu
Zwykła typowa karyna i zwykłe typowe polskie media 0 prawdy tylko to co im się podoba i oszywiście ja też się zgadzam że prawidłowo użył środków przymusu
Bohdan Filipek
Bohdan Filipek 2 dni temu
panie sierżancie bagieta i kolesie z oddziałów prewencji ponoć mocium pannie, policji, a nie jakieś tyrytorjalsi ewenu alnie przebrani za PP .Czy nie boicie się że zostaniecie tylko osadzonymi, bagieta i jego kompani? A jeszcze odniosę się "do Pańskich rysunków na sobie" Nie przystoi !!! Pan i pana kumple powinniście świecić przykładem ! A ku ..a Przysięgę macie za co?że tak się spytam?,to pytane retoryczne,i nie oczekuję odpowiedzi.35 lat temu tak jak WY ! nie zachowywaliśmy się, wstyd i upadek .życzę panu refleksji nad sobą i gdzie jestem w tak zwanym' społeczeństwem.Czasy się zmieniają i rządy też.I jeszcze to N.A.S.A. no coments.
Jan Kowalski
Jan Kowalski 3 dni temu
Niestety przez bierność policji na takich protestach, mamy co mamy jak by od początku chamstwo i patologię traktowali pałą to było by normalnie na protestach
Dziki Koks
Dziki Koks 3 dni temu
Normalne, jak ktoś mnie wyzwie to mogę go zglebować jeszcze pałą zdzielić i to kobietę. Co to za gadka. Nie mógł podejść i skuć normalnie. Moim zdaniem to Milicja. Ludzie tam protestowali o łamanie ich praw konstytucyjnych. Policja bezprawnie tłumiła zgromadzonych. Ten filmik żenujący pana jest.
Damil
Damil 3 dni temu
Nie, chyba ze cie uderzy. A tym bardziej możesz jeżeli jesteś policjantem bo jednym z ich obowiązków jest łapanie takich ludzi
olo bolo
olo bolo 4 dni temu
Jedyny błąd że środki przymusu bezposredniego nie były użyte wobec policjanta
Damil
Damil 3 dni temu
urzte xd
Krzysztof Trojanski
Krzysztof Trojanski 4 dni temu
Sami sie puknijcie tymi palkami na wzajem
Janusz Paluch
Janusz Paluch 4 dni temu
Mam pytanie..czy kaźdepolecenie policjanta muszę wykonać nawet głupie czy nie mające ppodstawy bądz teź poniźające mnie sprzeczne z prawem czy mogę się bronić przed nieuzasadnionym uźyciem siły przez policjanta czy tylko w sądzie po fakcie?
Damil
Damil 3 dni temu
W sądzie po fakcie, chyba ze jesteś pewny na 110% ze coś jest nie tak. Bo za atak na policjanta jest do 20 lat wiezienia
zielonydarian
zielonydarian 5 dni temu
nie ubolewam gdy policjantom dzieję się krzywda, jakakolwiek.
adolf adolf
adolf adolf 5 dni temu
p Sierżancie Bagieta wyjaśnij pan co pod Waszym pojęciem ukrywa się znaczenie słowa "notowany" .(Pytanie dodatkowe: spisany to już jestem notowany?)
Abc Def
Abc Def 5 dni temu
Głupek.
masny rafaelo
masny rafaelo 5 dni temu
JP
Arek Lewinski
Arek Lewinski 5 dni temu
To nie było uzasadnione policjant przekroczył swoje uprawnienia ‼️a kruk krukowi oka nie wykole zawsze święte krowy będą się bronić wielkie znieważenie pana policjanta ale oni mogą obrażać że ktoś jest psychiczny albo coś ‼️
Slav Bach
Slav Bach 5 dni temu
Rudy, weź stań 20 metrów od ściany, rozpędź się i pierdolnij w nią głową. Ps. Raczej ci nie pomoże, ale też nie zaszkodzi. PS2. Jesteś podstawiony, tak jak twój kanał. A reszta gamoni z MO to ogląda, się jara i dalej napierdala... obywateli. Wstyd i hańba!!!
Kamil Nowak
Kamil Nowak 6 dni temu
Jestem z Głogowa jazda
Kamil Zdrach
Kamil Zdrach 6 dni temu
jestem tu aby napisac ze policji wstydzi sie caly kraj a.c.a.b
Damil
Damil 4 dni temu
@adolf adolf ja nikogo nie jednoczę, czekam na upadek tego państwa z kartonu do czego bardzo przydają się właśnie tacy ludzie jak pani z Głogowa, jak babcia Kasia itd. Służby Polski starają się to trzymac ale ludzie nie chcą bezpiecznej Polski, więc daje max 20 lat. Później w zależności od łaski będziemy mówić po Rosyjsku albo Niemiecku. Jeżeli ludzid chcą obalić demokratycznie wybrany rząd to to jest koniec państwa, przynajmniej państwa demokratycznego
adolf adolf
adolf adolf 4 dni temu
@Damil czyli jednoczycie kraj za pomocą pał.
Damil
Damil 4 dni temu
@adolf adolf ale w takim razie nie ma całego kraju
adolf adolf
adolf adolf 4 dni temu
@Damil To inny odpowiedzialny na twoje miejsce.
Damil
Damil 5 dni temu
Ja nie, to co ?
Tomasz Zadworny
Tomasz Zadworny 6 dni temu
Swietne styly technicznie bez zarzutu,przejrzyste argumenty masz talent ale Czy ty naprawde nie rozumiesz jaką funkcje powinna pełnić Policja , Przecież to był pacyfistyczny protest ,nawet jeśli zorganizowany przez kiboli ,zacznijmy od tego z jakiego powodu tam było tyle policji.ze sprzętem do prewencji ,I z jakiego powodu chcieli ja zatrzymać? , dlatego że domagała sie swoich prawa i nie chciała żeby ktoś ,obojetnie kto tych praw jej zabierał ,przecież wy od roku nie stosujecie sie do prawa ,włacznie z prawem konstytucyjnym,ktore stoji nad rozporzadzeniami ktorych tak sztywno sie trzymacie ,zastraszeni ,niedoinformowani,wykonujecie swoje rozkazy,ale przeciez cały system jest skorumpowany od Morawieckiego po polityków,lekarzy,dyrektorów szkół,banków, Naczelników policji by the way (Naczelnik to jeszcze komunistyczne słowo)ludzie odbieraj was jako oprawców i terrorystów od 30 lat a zwłaszcza ten ostatni 1 Rok , Policja notorycznie łamie prawo,niszczy ludziom biznesy,terroryzuje przechodniów bez maski ktora bardziej szkodzi niż pomaga, Ostatnio słyszałem o kontroli Policji w szkole dotycząca zakładania masek , Przecież dla dzieci nieprawidlowe oddychanie totalnie zaburza rozwój. Wystarczy poczytać troche na ten temat. Zostawiam ci linka , możesz tworzyć coś co jeszcze bardziej pomoże ludziom ,uzupełnia braki w głownych mediach ,masz talent wystarczy troche wiecej zebrac info.przelamać ograniczenia. plpost.info/chat/16_KmqnOzLCBjH4/wideo.html plpost.info/chat/sLPQbHu60Gl9nZg/wideo.html plpost.info/chat/3senemSxs22FlYY/wideo.html ,
Tomasz Zadworny
Tomasz Zadworny 5 dni temu
@Damil hehe Niebyła to szlachta brytyjska ,ale protest był przeciwko ograniczaniu wolności. Ci panowie Służyą systemowi zamiast ludziom ,Ktory jest stworzony przez elity dla elit,system ktorego staniesz sie ofiara tak jak kazdy kto dla niego pracował predzej czy pozniej. Obejrzyj materiały jesli masz te wartości ktore dostrzegam oprócz pseudoamerikanskiego lansowania sie . Dobrze je wykorzystasz. Ktoś kto pracuje dla zapłaty i rozrywki , otrzyma tylko zapłate i rozrywke ,ktos kto włozy serce otrzyma tez serce . Sun tzu Art of WAR
Damil
Damil 5 dni temu
PACYFISTYCZNY PROTEST XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Tomasz Sawicki
Tomasz Sawicki 6 dni temu
Rozumiem, że jest Pan policjantem, dlatego też otrzyma Pan pouczenie, które stanowczo proszę przekazać swoim kolegom z komisariatu, dotyczące masek. Jeżeli przechodzimy zakażenie bez żadnych dolegliwości, czyli mimo trwającego zakażenia, nie jesteśmy chorzy, stężenie wirionów w jamie ustnej, czyli cząsteczek wirusa, jest bardzo niskie i nie jest możliwa transmisja, czyli nie zakażamy innych. Zachęcam do zapoznania się przynajmniej z podstawową wiedzą na temat koronawirusów, chociażby z podręczników akademickich dla studentów biologii i wirusologii, czy też z publikacjami Nature. Wracając, transmisja koronawirusów odbywa się również za pośrednictwem błony śluzowej gałek ocznych, czyli koronawirusy przedostają się do organizmu człowieka również przez oczy. Maski w żadnym, nawet najmniejszym stopniu nie chronią przed zakażeniem. Powinny być noszone tylko przez chorych. Stanowczo apeluję i proszę o stosowanie się do wytycznych i zaleceń wirusologów, czyli naukowców, biologów, którzy zajmują się wirusami, a nie niedorzecznych rozporządzeń rządu, które nie mają nic wspólnego z rzeczywistością i wiedzą naukową.
Maciej Maciek
Maciej Maciek 6 dni temu
Tam widac jak ona idzie a bandyta atakuje ja.KAZDY PIES W SWORZE JEST AGRESYWNY.
Przemysław Staszak
Przemysław Staszak 7 dni temu
Drogi panie policjancie, a czy śpb nie powinny być używane adekwatnie do przyczyny ich użycia? Czy zamiast walić ją pałą nie lepiej było ją od razu obezwładnić? Użycie pały w tym przypadku było niczym innym jak chęcią wyżycia się.
adolf adolf
adolf adolf 4 dni temu
@Damil "perfumujecie" się przed wyjściem na służbę "dla społeczeństwa"?
Damil
Damil 4 dni temu
@adolf adolf Nie myl bydła ze społeczeństwem
adolf adolf
adolf adolf 4 dni temu
@Damil ale teraz fatalnie (mam nadzieje,że karalnie) wyglądacie dla społeczeństwa.
Damil
Damil 5 dni temu
@adolf adolf Czyli w zasadzie udało się obezwładnić z uzyciem pałki i siły fizycznej
adolf adolf
adolf adolf 5 dni temu
@Damil Policjantka użyła pałki licząc na to,że trafi w nogę co wg.szkoleń ten cios powinien "przeciwnika" zgiąć do parteru.Ale że niezamierzenie trafiła w torbę i widząc nieskuteczność ciosu,postanowiła dopomóc sobie chwytem za gardło.Tak to widzę.
Michał Solecki
Michał Solecki 7 dni temu
Nie macie Godności i TYLE!!
adolf adolf
adolf adolf 4 dni temu
bo tzw "godność" jest nieregulaminowa.
siklaudio 1
siklaudio 1 7 dni temu
Sam mówisz że ludzie byli popychani przez policje czyli doszło do naruszenia nietykalności cielesnej ze strony policji. A może obywatel nie ma prawa się bronić przed napaścią fizyczną ze strony policji? Od kiedy to policja ma prawo ludzi popychać? Jak sie przyjebie policjantowi to wielkie mecyje ale jak policjant popycha, ubliża, czy łamie prawo to wszystko jest ok. Jeżeli popychanie jest ok to ja tez sobie znajde jakiś pieszy patrol i zacznę ich popychać a jak by co to powołam się na ten film że to jest dozwolone
RYSZARD BRAJCZEWSKI
RYSZARD BRAJCZEWSKI 6 dni temu
zapoznaj się z pojęciem ,, napaść fizyczna, od strony policjanta'' nie masz bladego pojęcia o czym piszesz
Teresa Teresa
Teresa Teresa 7 dni temu
O czym to chłopie P....W Policji sa kurwiarze.Alkoholicy.Damscy bokserzy!!!!Prawdy nie da się ukryć!!!!!!!!!!!!Policja to jest kasta i bagieta jej broni....OSOBISCIE NIE MAM SZACUNKU DO POLICJI GDYŻ NIE WYWIAZUJA SIĘ Z OBOWIĄZKÓW. CHRONIA BANDYTÓW I ZLODZIEJI .
RYSZARD BRAJCZEWSKI
RYSZARD BRAJCZEWSKI 6 dni temu
pewnie tak samo jak wśród kucharzy, strażaków, lekarzy , nauczycieli i księży!!
Andrzej laik
Andrzej laik 8 dni temu
Gdy Policja walczyła o podwyżkę to na drogach ich nie było widać a ludzie jak walczą o swoją pasję to wpierdol i kłamliwe zeznania w sądzie aby ukarać dobrze że sędzia jest i wyroki unjewinniajace
Maciej W
Maciej W 8 dni temu
Jaka piękna wazelina. Gratuluję, jak miło, bo jeszcze szef przeczyta i premii albo innej nagrody nie da
Maciej W
Maciej W 8 dni temu
Panie bagieta pan nie rozumiesz sytuacji. CO BYŁO PRZYCZYNĄ???? Nagranie przedstawia sytuacjw gdy były już emocje...policja Spychała przechodniow...wiadomo że wówczas są.emocje. Mądra policja nie prowokuje, wiadomo że policja spychała ludzi protestujących...jakby byli normalni przełożeni a nie aparatczycy pilnujący swoich stolkow to by takiej sytuacji. Jasne że lzenie policjantów i atakowanie to naruszenie godności i paragraf...ale co do tego doprowadziło??bezsensowna interwencja...
Krystian Ks
Krystian Ks 8 dni temu
ART 19 środki przymusu bezpośredniego ART 19 ( pałka śłużbowa) Środki przymusu bezpośredniego i broń palna. PUNKT 4 PAŁKĄ SŁUŻBOWĄ NIE ZADAJĘ SIĘ UDERZEŃ I PCHNIĘĆ W GŁOWE,SZYJĘ,BRZUCH I NIEUMIĘSNIONE ORAZ SZCZEGÓLNOE WRAŻLIWE CZĘSCI CIAŁA, Z WYJĄTKIEM SYTACJI GDY ZACHODZI KONIECZNOŚĆ ODPARCIA ZAMACHU STWARZAJĄCEGO BEZPOŚREDNIE ZAGROŻENIE ŻYCIA LUB ZDROWIA UPRAWNIONEGO LUB INNEJ OSOBY
mmmgood PL
mmmgood PL 8 dni temu
Więc zamiast kierować sprawę do Sądu to można najpierw Pałą po nogach w ramach zadość uczynienia a Puźniej sprawę do Sądu?
Damil
Damil 6 dni temu
Nie, uderzyła pałką właśnie dlatego by ją złapać i stawić przed sądem
bakepalebo Toja
bakepalebo Toja 8 dni temu
To po co robisz materiał skoro nie masz czasu ?? I powtarzasz nie mam czasu, nie mam czasu a siedzisz na dupie i na odpi#rdol robisz film
Shoty UGUŁEM
Shoty UGUŁEM 9 dni temu
Kiedy opowiesz o policjantach którzy prześladują ludzi na protestach i ich podejściu do sprawy ? Szkoda ze unikasz tematu ...
Jopek Król
Jopek Król 9 dni temu
Wiadomo pies kryje psa. Bagieta a Ty jak wykonujesz rozkazy, niezgodne z prawem?
Damil
Damil 9 dni temu
Raczej prawo kryje. A dokładnie ustawa o spb rozdział 2 art 11
graga zw
graga zw 10 dni temu
,, policjant uderzył pałką kobietę,, - nie tylko, złapał ją za krtań i powalił, wcześniej najpierw uderzył pałką w brzuch. Zwykły damski bokser, może pod wpływem narkotyku. Najgorsze to, że grupa jego kolegów milicjantów zasłoniła jego czyn znęcania się nad tą kobietą. Milicjanci zachowują się jak bandyci, łamią prawa obywateli do swobodnego gromadzenia się i Konstytucję, wymuszają bezprawne mandaty za brak maski wbrew wyrokom uniewinniającym w tej sprawie. Notorycznie przekraczają swoje uprawnienia, nadużywają środków przymusu bezpośredniego, nie znają ustawy o policji, kodeksu wykroczeń,nie potrafią uzasadnić legitymowania, nie chcą okazać swoich legitymacji, itp. itd. 😡👎👎
adolf adolf
adolf adolf 4 dni temu
@Damil A jak jest umundurowany nieregulaminowo.A konkretnie w masce,która uniemożliwia identyfikację funkcjonariusza?Oświeć mnie w końcu a nie swoje androny nam wciskasz.
Damil
Damil 9 dni temu
Nie uderzył tylko użył, uderzenie to kompletnie co innego. Swoją drogą to była policjantka więc czemu coś mówisz o damskim bokserze? Gdzie przekraczają te uprawnienia? Jak na razie wyroków o przekraczanie jest tylko 20 w skali 10 lat. Policjant umundurowany nie musi okazywać legitymacji, mówi o tym rozporządzenie rady ministrów z 2016 chyba
Krzysztof Sławiński
Krzysztof Sławiński 10 dni temu
A prawdziwych bandytów to się boicie? I bardzo często się z nimi układanie bo się boicie,a co z policjantami którzy na interwencjach mają bardzo wielkie oczyska,? Skąd bierzecie prochy? Przestań pierdolić bo jakoś dziwnie ci nie wierzę,jedziesz w Polskę, żeby ścigać ludzi bez maseczek?
Damil
Damil 9 dni temu
Nawet jak jedzie to co? W końcu popełniają wykroczenie i powodują że epidemia trwa, no jak widać się nie boją skoro jedną panią złapali od razu
Faszysta Homofob
Faszysta Homofob 10 dni temu
Szczeniaki po ubeckiej suce I obrzezanym sbeku HWDP. Bandyci plpost.info/chat/qLOrZYeW12dve2U/wideo.html
Dominik Grebek
Dominik Grebek 10 dni temu
Policjant nie miał prawa tam być brak podstawy prawnej i faktycznej zakład możemy udowodnić to w sądzie
Dominik Grebek
Dominik Grebek 6 dni temu
@Damil skoro nie rozumiesz to powiedz nam czym się różni ten para dokument od dzisiejszego stanu który jak twierdzisz jest normalnością. Zapraszam do Kim Dzong Ina on potrzebuje takich "służbistów " ludowej demokracji czy jak tam chcesz ją nazwać . Masakra że w PSP bez średniego wykształcenia zatrudniają
Damil
Damil 8 dni temu
@Dominik Grebek ja naprawdę nie chce cie straszyć, nie chce wojska na ulicy, nie chce protestów. Chcę żeby bydło na protestach zachowywało się jak ludzie. W Japonii przez kilkanaście miesięcy nie było nakazów i zakazów, były zalecenia do walki z covidem, a ludzie się do tego stosowali. Ale jak to powiedział mój nauczyciel. "Polaka może nauczyć tylko mandat albo pała po plecach, inaczej nie zrozumie że robi źle". Ja bym jeszcze dodał że atomówka mogła by pomóc. Żyjemy w czasach gdzie masz prawo wyboru, od takiej głupoty, jak to gdzie i jakiej marki kupisz ubranie, aż po wybór rządu czy prezydenta. A społeczeństwo zamiast z tego korzystać to woli wychodzić na ulicę, kłócić się z policjantami i żandarmeriom, mimo że dobrze wiedzą że nie ważne jak będą krzyczeć to służby będą pilnowały żeby obronić demokrację.
Dominik Grebek
Dominik Grebek 8 dni temu
@Damiltutaj masz o anty maseczkowcach plpost.info/chat/09vdlJvIq3ezmZg/wideo.html
Dominik Grebek
Dominik Grebek 8 dni temu
@Damil już się boje buuuu straszna twoja mała historia i społeczeństwo nie jest z ciebie dumne za wspieranie totalitaryzmu kaczyzmu faszyzmu i odbieranie świadczeń z naszych podatków. Ja skończyłem biologię chemię i bez względnie obiektywnie stwierdzam na podstawie twoich wypowiedzi że nie zasługujesz na 10 zł miesięcznie za faszystoskie bezprawne przestępcze myśli w twej małej głowie bez wiedzy i IQ sory zadzwoń w następnym życiu gdy wybaczone ci będzie tak jak jesteś mały tak w czarnym humorze śmieszny MALUTKI FILUTKU CAŁE SZCZĘŚCIE nie masz broni. Rozmawiasz z bardziej prawicowym człowiekiem niż Braun, wg. twojej płytkiej ideologii Lech Kaczyński czy Piłsudski. Wątpliwe że zrozumiesz co mam na myśli ... Idę spać spokojnie że masz wodę za amunicję oby Twoja demokracja z wojskiem na ulicy nigdy nie nastąpiła
Damil
Damil 8 dni temu
@Dominik Grebek o chuj, jeszcze antymaseczkowiec XD a swoją drogą gdzie niby napisałem że jestem policjantem? Od 4 lat jestem w PSP a wcześniej przez 2 lata osp. Przynajmniej wiem jak wygląda praca służb i wiem że normalni ludzie nie pozwolą żeby tacy jak ty zniszczyli demokrację. Z tego co widzę to mocny jesteś w internetach, zobaczymy czy taki będziesz jak zdenerwujecie o jedną osobę za dużo i w końcu społeczeństwo stanie w obronie demokracji. A swoją drogą, tata był w partii w 1980? Bo jakoś bardzo chcesz znowu totalitaryzm, więc albo jestes po prostu głupi albo rodzinka musiała ci coś nakłamać od dziecka, jeżeli to drugie to po prostu współczuję. Sam znam kilku takich ludzi, którzy normalnie są spoko ale jak przychodzi co do czego to też popierają wprowadzenie komuny, albo czegoś na jej wzór bo bardzo często mówią "to nie był prawdziwy komunizm"
Lena Xd
Lena Xd 10 dni temu
Pozdro z Głogowa🙃
Kamil Nowak
Kamil Nowak 6 dni temu
Również pozdrawiam dgl
Borys Ziembi
Borys Ziembi 10 dni temu
To w moim mieście
Dorota Smrokowska
Dorota Smrokowska 10 dni temu
Rączka rączkę myje nara
Damil
Damil 10 dni temu
Ustawa o spb raczej
piotr konieczny
piotr konieczny 10 dni temu
Spokojnie, jeden z policjantów dostał już 6 miesięcy w zawieszeniu w innej podobnej sprawie zgodnie z art. 191 k.k. Oczywiście równolegle sprawa cywilna, jeszcze nie poszła doszła sygnatura z SSA.
Andrew Cannon
Andrew Cannon 10 dni temu
SIERZANCIE piszesz :"dziewczyna sama sobie złamała rękę, trzeba było wstać" TO POLICJANT - BANDYTA zlemal reke prowadzac dziewczyne do radiowozu (mam video na ktorym vidac ten moment i SLYCHAC KRZYK DZIEWCZYNY Z BOLU) .Chirurg oficjalnie stwierdzil ze to BARDZO SKOMPLIKOWANE ZLAMANIE W 3 MIEJSCACH nastapilo poniewaz reka po wykreceniu zostala poddana ruchowi obrotowemu Z DUZA SILA! WYKLUCZYL PRZYPADEK - BYLO TO DZIALANIE ZEBY ZADAC BOL ! Za nieudzielenie pomocy medycznej odpowiedza rowniez POLICJANCI - BANDYCI szydzacy z dziewczyny proszacej o pomoc (mam video ktore to potwierdza) na tym video widac rowniez RATOWNIKOW MEDYCZNYCH ktorzy zabezpieczali protest. Damil 19 hours ago @Andrew Cannon ale przecież dokładnie to samo było i mówiono za PO, co się zmieni? Nie ataku tylko rozgonieniu bydła, dziewczyna sama sobie złamała rękę, trzeba było wstać
Andrew Cannon
Andrew Cannon 10 dni temu
SIERZANCIE PAMIETASZ? "Ja, obywatel Rzeczypospolitej , świadom podejmowanych obowiązków policjanta, ślubuję: służyć wiernie Narodowi, chronić ustanowiony Konstytucją Rzeczypospolitej porządek prawny, strzec bezpieczeństwa Państwa i jego obywateli, nawet z narażeniem życia". Damil 19 hours ago (edited) @Andrew Cannon ale przecież dokładnie to samo było i mówiono za PO, co się zmieni? Nie ataku tylko rozgonieniu bydła, dziewczyna sama sobie złamała rękę, trzeba było wstać
Damil
Damil 10 dni temu
No trzeba było wstać. A swoją drogą zapomniałeś "Wykonując powierzone mi zadania, ślubuję pilnie przestrzegać prawa, dochować wierności konstytucyjnym organom Rzeczypospolitej Polskiej, przestrzegać dyscypliny służbowej oraz wykonywać rozkazy i polecenia przełożonych."
FLASH Prod.
FLASH Prod. 10 dni temu
Współczuję ludziom którzy zminusowali ten film
Andrew Cannon
Andrew Cannon 11 dni temu
DZIENNIKARZ SUPERWIZJERA TVN: Dotarliśmy od treści dokumentu 'Procedury monitorowania zachowań mobbingowych w policji'. Procedura ta akceptowana jest podpisem komendanta głównego policji i rozesłana do komend wojewódzkich w grudniu 2020 roku. Zobowiązuje koordynatorów takich postępowań o mobbing do wypełniania danych statystycznych i kierowania ich do Komendy Głównej Policji, a konkretniej do pełnomocnika do spraw ochrony praw człowieka. - Powstaje pytanie, czy rzecznik komendanta głównego odpowiedział nam nieprawdę informując, że nie dysponuje danymi statystycznymi o przypadkach mobbingu i molestowania? Czy doszło do jakiejś pomyłki?
Andrew Cannon
Andrew Cannon 11 dni temu
CIARKA JUZ KLAMIE ZE NIE WIE ILE KOBIET ZGLOSILO FAKT MOLESTOWANIA I MOBBINGU W 2020 ROKU CO WSKAZUJE NA DUZA AFERE! KOMENDANT KGP I JEGO ZASTEPCY TCHORZLIWIE SCHOWANI ZA KLAMIACYM CIARKA! PRAWDA WAS WYZWOLI ! Zostaly opublikowane dokumenty potwierdzajace ze KGP otrzymala w grudniu 2020 szczegolowy raport z komend wojewodzkich pokazujacy skale problemu MOLESTOWANIA I MOBBINGU glownie wsrod policjantek!
Brat Paweł
Brat Paweł 11 dni temu
Bez ambicji, bez honoru... lepszej pracy nie było?
Reggie
Reggie 10 dni temu
Dla Brata Pawła najlepiej żeby wgle policji nie było, przyszedł bym wtedy i spalił pański dom (oczywiście przed wcześniejszym ograbieniem go).
Gregory Zgruzji
Gregory Zgruzji 11 dni temu
Co tam rudy Kasujesz komentarze.... Oj nie ładnie nie ładnie.... Ale czego się spodziewać po rudym... Brak honoru... Godności...
MrDonAdriano
MrDonAdriano 11 dni temu
Tak broni Pan tych policjantów a co Pan powie o tej akcji plpost.info/chat/r9nZfGTXnn2vnII/wideo.html
Tomasz Tezjo
Tomasz Tezjo 11 dni temu
A nic nie powie bo tu Policja przekroczyła swoje uprawnienia i tyle
Slawomir Charkiewicz
Slawomir Charkiewicz 11 dni temu
Tobie tez tak lekko jest bic kobietę?Po co pałką była tak groźna ze powinien strzelać 😂
Damil
Damil 11 dni temu
Nie, nie była groźna, dlatego policjantka zdecydowała się użyć pałki, gdyż miała ją już w ręce, równie dobrze mogła użyć np gazu
lucjan w
lucjan w 11 dni temu
słaby film
Andrew Cannon
Andrew Cannon 11 dni temu
Policjantki są zmuszane do seksu ze swoimi przełożonymi i poddawane mobbingowi. Dziennikarze "Superwizjera" przyjrzeli się historiom trzech funkcjonariuszek. Doświadczona oficerka "otrzymała rozkaz wykonania innej czynności seksualnej". Policjantka z Rybnika nie chciała zbliżenia ze swoim przełożonym, słyszała od niego, że "wypie***li wszystkie kobiety z policji" i zacznie od niej. Na znaną policjantkę komendant kazał zbierać haki, a jej świadków zaczął się pozbywać z pracy. Kobiety nie otrzymały należytej pomocy. Ich przełożeni - nie ponieśli konsekwencji. Policja twierdzi, że "działania Komendanta Głównego Policji w przeciwdziałaniu występowania zjawiska mobbingu zostały ocenione pozytywnie".
Damil
Damil 10 dni temu
@Andrew Cannon czuje ze rozmawiam z botem, wklejasz jedno i to samo bez dowodów. Twoi dowód to to że tak powiedział tvn
Andrew Cannon
Andrew Cannon 11 dni temu
@Damil DZIENNIKARZ SUPERWIZJERA TVN: Dotarliśmy od treści dokumentu 'Procedury monitorowania zachowań mobbingowych w policji'. Procedura ta akceptowana jest podpisem komendanta głównego policji i rozesłana do komend wojewódzkich w grudniu 2020 roku. Zobowiązuje koordynatorów takich postępowań o mobbing do wypełniania danych statystycznych i kierowania ich do Komendy Głównej Policji, a konkretniej do pełnomocnika do spraw ochrony praw człowieka. - Powstaje pytanie, czy rzecznik komendanta głównego odpowiedział nam nieprawdę informując, że nie dysponuje danymi statystycznymi o przypadkach mobbingu i molestowania? Czy doszło do jakiejś pomyłki?
Andrew Cannon
Andrew Cannon 11 dni temu
@Damil CIARKA JUZ KLAMIE ZE NIE WIE ILE KOBIET ZGLOSILO FAKT MOLESTOWANIA I MOBBINGU W 2020 ROKU CO WSKAZUJE NA DUZA AFERE! KOMENDANT KGP I JEGO ZASTEPCY TCHORZLIWIE SCHOWANI ZA KLAMIACYM CIARKA! PRAWDA WAS WYZWOLI ! Zostaly opublikowane dokumenty potwierdzajace ze KGP otrzymala w grudniu 2020 szczegolowy raport z komend wojewodzkich pokazujacy skale problemu ! Dziennikarze TVN24 zwrócili się do Komendy Głównej Policji z pytaniem, ile raportów o mobbingu w 2020 zostało złożonych przez policjantki i policjantów. Rzecznik KGP przekazał, że nie dysponuje takimi danymi. - Kilka miesięcy temu Departament Kontroli i Nadzoru MSWiA przeprowadził kontrolę (...). Działania Komendanta Głównego Policji w przeciwdziałaniu występowania zjawiska mobbingu zostały ocenione pozytywnie - informuje Mariusz Ciarka.
Damil
Damil 11 dni temu
XDDDDDDDDDD
MrSchizoPL
MrSchizoPL 11 dni temu
Jak zwykła policyjna menda będziesz bronił swoich. Dlaczego nie puściłeś jak policjant dźgnął ją pałką w brzuch co jest nie legalne. Użycie pałki było niepotrzebne a jak policjant denerwuje się bo ktoś go wyzywa to powinien zmienić zawód. Do kibiców nie byli tacy mocni. Lepiej powiedz rudy dlaczego nachodzicie restauracje.
Damil
Damil 10 dni temu
@MrSchizoPL Na lotnisku przynajmniej z tego nagrania z Żydami nie było policji, tylko ochrona lotniska. Z tego co wiem to nikt nawet nie wezwał policji a sanepid nie reagował na wezwania
Damil
Damil 10 dni temu
@MrSchizoPL Nie przypierdalam się o słówko, naprawdę. Myślałem ze chodziło ci o coś innego. Bezpodstawne zatrzymanie, kiedy takie było? Wystarczy podejrzenie przestępstwa
Reggie
Reggie 10 dni temu
@MrSchizoPL Wszyscy policjanci w całym kraju są tacy sami? Mam nadzieję że kiedyś spotka cię nieszczęście z powodu uprzedzeń innej osoby w twoim kierunku.
MrSchizoPL
MrSchizoPL 10 dni temu
@Reggie a ja mam to głęboko w dupie czy mną gardzisz czy nie. Ich zachowanie w całym kraju jest naganne. Chodzą i męczą ludzi chociaż wiedzą, że nie mogą nic zrobić. Rząd dał im wolną rękę i myślą że wrócili do PRL.
MrSchizoPL
MrSchizoPL 10 dni temu
@Damil a dlaczego sanepid? Masz mnóstwo policji na lotnisku. To do osoby palącej bez maski podchodzą i dają mandat a do Żydów się boją. Tak samo siłownie. Otwarta maja wyroki sądu, że pozwy policji są odrzucone i wszystko jest zgodnie z prawem a oni codziennie przyjeżdzają i ta sama gatka. Policja robi z siebie idiotów.
Andrew Cannon
Andrew Cannon 11 dni temu
ZA KILKA DNI - 10 MAJA POLICJA PLANUJE GRUBSZE PROWOKACJE! Podobno chca przykryc MOLESTOWANIE I MOBBING policjantek! CIARKA JUZ KLAMIE ZE NIE WIE ILE KOBIET ZGLOSILO FAKT MOLESTOWANIA I MOBINGU CO WSKAZUJE NA DUZA AFERE! Dziennikarze TVN24 zwrócili się do Komendy Głównej Policji z pytaniem, ile raportów o mobbingu w 2020 zostało złożonych przez policjantki i policjantów. Rzecznik KGP przekazał, że nie dysponuje takimi danymi. - Kilka miesięcy temu Departament Kontroli i Nadzoru MSWiA przeprowadził kontrolę (...). Działania Komendanta Głównego Policji w przeciwdziałaniu występowania zjawiska mobbingu zostały ocenione pozytywnie - informuje Mariusz Ciarka.
Andrew Cannon
Andrew Cannon 11 dni temu
@Damil DZIENNIKARZ SUPERWIZJERA TVN: Dotarliśmy od treści dokumentu 'Procedury monitorowania zachowań mobbingowych w policji'. Procedura ta akceptowana jest podpisem komendanta głównego policji i rozesłana do komend wojewódzkich w grudniu 2020 roku. Zobowiązuje koordynatorów takich postępowań o mobbing do wypełniania danych statystycznych i kierowania ich do Komendy Głównej Policji, a konkretniej do pełnomocnika do spraw ochrony praw człowieka. - Powstaje pytanie, czy rzecznik komendanta głównego odpowiedział nam nieprawdę informując, że nie dysponuje danymi statystycznymi o przypadkach mobbingu i molestowania? Czy doszło do jakiejś pomyłki?
Damil
Damil 11 dni temu
XD
Andrew Cannon
Andrew Cannon 12 dni temu
Ja i jak mysle wiekszosc Polakow chcemy dobrze oplacanej NIEZALEZNEJ, PROFESJONALNEJ POLICJI uczciwej i transparentnej kontrolowanej przez spoleczenstwo Mysle ze tez tego chcesz! Dla mnie dowodem na to jest fakt ze nie skasowales moich wpisow SKIEROWANYCH DO PRZYZWOITYCH .PRZESTRZEGAJACYCH PRAWA I PROCEDUR POLICJANTOW! Z gory przepraszam jesli bedziesz mial klopoty za polemike ze mna ale wiem ze wiekszosc policjantow nie jest tchorzliwych! TO DOMENA DOWODCOW Z PIS PO SZYBKICH AWANSACH!
Dominik Grebek
Dominik Grebek 12 dni temu
Nie ma co się rozczulać nad Milicją podająca się za policje która będąc tam złamała prawo z KK przekroczenie uprawnień, nękanie, powoływanie się na przepisy prawa które nie mają zastosowania. Należało by z ustawowego obowiązku zatrzymania na przestępców w miejscu popełnienia czynu zabronionego aresztować wszystkich policjantów w tym przekazie
Dominik Grebek
Dominik Grebek 9 dni temu
@Reggie wspomagacie takie efekty i rozliczymy niedolicjie za współpracę z przestępstepczm nierządem plpost.info/chat/tsuyp5bQtW-TY44/wideo.html
Dominik Grebek
Dominik Grebek 9 dni temu
@Reggie Rozmowa na argumenty nie oznacza że masz rację lub nie szczególnie gdy argumenty są do obalenia lub argumenty drugiej strony nie do podważenia. Nie wchodząc w polemikę co do bezprawnych i przestępczych działań niedolicji w niebieskim mundurze rozumiem że doskonale wiecie że brak podstawy prawnej do czynności funkcjonariuszy policji to przekroczenie uprawnień zarazem wypełnia lukę w logicznym błędzie. Przestępstwo popełniane przez Was zwalnia z Was ochronę prawną z UOP i innych słuszny regulacji broniących STRAŻNIKÓW PRAWA KONSTTUCJI I OBYWATELI Co logiczne że dla wszystkich którzy atakują porządek prawny i obywateli nie można nazywać POLICJĄ jest na to inne określenie w KK szczególnie gdy posiadają broń palną .... To prawo znacie ale nie przestrzegacie i nie aresztujecie "kolegów" bo ?????!!!???? Było UB, SB i ZOMO i mają 800 zł na rękę ale oni nie robili aż takich festiwali przestepst ja uczestników tego bałaganu aż tak łagodnie bym nie potraktował." Kaczodolicja" Wstyd to można mieć jak się spodnie obleje ale napadać na ludzi to bandytyzm
Dominik Grebek
Dominik Grebek 9 dni temu
@Reggie Brak argumentów i znajomość PRAWA nie jest ARGUMENTEM
Dominik Grebek
Dominik Grebek 9 dni temu
@Reggie prawda że nie jesteś POLICJANTEM lub innym mundurowym ? Bo wyraźnie nie posiadasz podstawowej wiedzy prawnej a strażnik prawa bez znajomości prawa to jak strażak bez wody
Dominik Grebek
Dominik Grebek 9 dni temu
@Reggienie ja lecz Ty bo bezpośrednio WYROKI SĄDU NAJWYŻSZEGO są wszystkim co może być wątpliwe DOBRZE ZE NIE JESTEŚ POLICJANTEM plpost.info/chat/xKuzZYTFsKOLnGk/wideo.html
Grzegorz B.
Grzegorz B. 12 dni temu
Rudy i wytatuowany kulson
Andrew Cannon
Andrew Cannon 12 dni temu
Ten POLICJANT - BANDYTA w Glogowie ma ostra bron ! A CO JAK NASTEPNYM RAZEM ZAMIAST BIC PALKA I RZUCAC NA BETONOWY CHODNIK KOGOS ZASTRZELI??? A CO GDYBY ZABIL TA KOBIETE UDERZAJAC JEJ GLOWA NAJPIERW O SCIANE A POTEM O BETONOWY CHODNIK (malo brakowalo - patrz nagranie z Glogowa)!!! Prezydent Duda chwali polską policję. "Nikt nie zginął w czasie zamieszek) @GiertychRoman Brak dymisji za atak na bezbronną dziewczynę dokonany w imieniu Państwa świadczy o tym, że rządzący biorą osobistą odpowiedzialność za bicie obywatelki RP.
Damil
Damil 11 dni temu
@Andrew Cannon ale przecież dokładnie to samo było i mówiono za PO, co się zmieni? Nie ataku tylko rozgonieniu bydła, dziewczyna sama sobie złamała rękę, trzeba było wstać
Andrew Cannon
Andrew Cannon 12 dni temu
@Damil ZA KILKA DNI POLICJA PLANUJE GRUBSZE PROWOKACJE! Podobno chca przykryc MOLESTOWANIE I MOBBING policjantek! CIARKA JUZ KLAMIE ZE NIE WIE ILE KOBIET ZGLOSILO FAKT MOLESTOWANIA I MOBINGU CO WSKAZUJE NA DUZA AFERE! Nie dowiemy się ilu funkcjonariuszy policji, którzy wykonywali czynności służbowe w czasie protestów, było wyposażonych w pałki teleskopowe - ujawniła fundacja Watchdog Polska. Pisowska policja w tej sprawie zachowuje się skandalicznie. Kluczy, ukrywa informacje, nie chce współpracować - robi wszystko, żeby opinia o służbie była jak najgorsza. Ostatni przypadek ataku na protestującą i złamanie jej ręki pokazuje, że władza jest opresyjną i zalękniona. Władza się jednak zmienia - osoby, które dzisiaj chcą ukryć prawdę będą rozliczone tak czy inaczej. Czy warto poświęcać karierę dla polityków?
Andrew Cannon
Andrew Cannon 12 dni temu
@Damil - PiS - POLICJANT - BANDYTA ODPOWIE JAK PiS ODEJDZIE! Poseł Szczerba poinformował o skierowaniu do Prokuratury Rejonowej Warszawa-Śródmieście zawiadomienia w tej sprawie. Jak przekazał, zawiadomił prokuraturę o możliwości popełnienia przestępstwa przez zidentyfikowanego młodszego aspiranta, funkcjonariusza Biura Operacji Antyterrorystycznych KGP, poprzez zadawanie protestującym ciosów pałką teleskopową w głowę. Poseł poinformował, że zawiadomienie dotyczy niedopełnienia obowiązku przez funkcjonariusza i doprowadzenie do zagrożenia życia poprzez użycie pałki teleskopowej. - W demokratycznym państwie prawnym takie sytuacje nie powinny mieć miejsca. Na pokojowe demonstracje (...) nie wysyła się antyterrorystów i prowokatorów - zaznaczył Szczerba. Pałki teleskopowej można używać wyłącznie wtedy, kiedy istnieje uprawdopodobnione ryzyko utraty życia i zdrowia przez inną osobę. Takiej sytuacji w tym przypadku nie było. Mieliśmy też do czynienia w tej sytuacji z osobą całkowicie nieoznakowaną. (...) Ten funkcjonariusz policji nie miał żadnego oznakowania i był osobą całkowicie anonimową. Przez osoby poszkodowane był od początku traktowany jako bandyta!
Damil
Damil 12 dni temu
@Andrew Cannon Jak na razie nigdzie nie widziałem bicia pałkami teleskopowymi, widziałem jak bandyta, próbował policjantowi pałkę zabrać a ten się bronił. Jakieś dowody o te 1500zł ? Powiem ci tak, mam rodzinę w UK i Holandii i nikt nawet nie wiedział ze w Polsce są jakieś protesty kobiet :/
Andrew Cannon
Andrew Cannon 12 dni temu
@Damil TO JEST POKOJOWA MANIFESTACJA ZNANA NA CALYM SWIECIE! BANDYCKA PROWOKACJE ANTYTERRORYSTOW OBEJRZALO KILKA MILIONOW LUDZI! "ELITARNA" JEDNOSTKA POLSKIEJ POLICJI POKAZYWANA JAK BIJE PALKAMI TELESKOPOWYMI POKOJOWO PROTESTUJACE KOBIETY I MLODZIEZ WE WSZYSTKICH SWIATOWYCH SERWISACH! Jeszcze nie mowia ze polscy "ELITARNI" policjanci otrzymali za BICIE KOBIET PALKA TELESKOPOWA po 1500 PLN. Wtedy obiecalem sobie ze bede ostrzegal mlodych przyzwoitych policjantow zeby nie zostali PiS - POLICJANTAMI - BANDYTAMI1 Jak dotad kilkudziesieciu policjantow podziekowalo mi za ostrzezenie ze moga zniszczyc swoje zycie JEDNYM UDERZENIEM PALKI LUB WYKONANIEM BEZPRAWNEGO ROZKAZU NA GEBE KTOREGO TCHORZLIWY DOWODCA NIGDY NIE POTWIERDZI ! W kilku sprawach sadowych ostatnio tchorzliwi PiS - KOMENDANCI zaprzeczyli pod przysiega ze wydali bezprawny rozkaz swoim podwladnym! PS Bieganie nago po komisariacie jest niezgodne z prawem!
Andrew Cannon
Andrew Cannon 12 dni temu
CZY DOWODCY W POLICJI SA TCHORZAMI? Przez ostatnie kilka tygodni w czasie kazdej pokojowej demonstracji na pytanie obywatela KTO JEST TUTAJ DOWODCA policjanci odpowiadaja PROSZE ZADZWONIC DO RZECZNIKA! To jest "RZNIECIE GLUPA" i aroganckie oraz lekcewazace traktowanie PRZYZWOITYCH OBYWATELI! Juz w kilku sprawach sadowych gdzie policjanci zeznawali ze wykonywali rozkazy KOMENDANCI - DOWODCY zeznawali pod przysiega ze takich rozkazow nie wydawali! Dlatego uczciwi policjanci zaczeli nagrywac ustnie wydawane rozkazy. WIELU POLICJANTOW - DOWODCOW -TCHORZY ZOSTANIE OBNAZONYCH podczas zblizajacej sie fali procesow o BEZPRAWNE NEKANIE I SZYKANOWANIE wytoczonych przez przedsiebiorcow. Zapadly pierwsze wyroki i zaczynaja sie cywilne procesy o odszkodowania przeciwko indywidualnym policjantom! POLICJANTKI I POLICJANCI! To władza, która łamie Konstytucję i działa poza prawem, popełnia przestępstwo. Wykonując jej polecenia, stajecie się jej wspólnikami. Nic i nikt nie może zwolnić Was z obowiązku myślenia (oceny sytuacji) i znajomości prawa. Nie możecie zasłaniać się ani poleceniem służbowym, ani rzecznikiem policji, ani stanem epidemii wprowadzonym bez podstawy prawnej - odpowiedzialność będzie miała charakter indywidualny.
Damil
Damil 12 dni temu
@Andrew Cannon dobra czyli mamy dwa, czekam na pozostałe 14tys 998. Chyba ze robimy jeszcze takie coś ze wysyłam jak patologia zaatakowała policjanta, wtedy mogę cofać licznik. Tylko wtedy zamiast 15 tys będziesz musiał wysłać coś koło 20-25tys. I dalej czekam na odpowiedz na pytanie, jak będzie nazywać się policja za Hołowni? Za Po i PIsu juz wiemy jak było
Andrew Cannon
Andrew Cannon 12 dni temu
@Damil RACJA PONIZEJ WZOR PiS - POLICJANTA! Policja ostatnio pochwaliła Kamila C. Dwa dni przed zatrzymaniem policja pochwaliła oskarżonego funkcjonariusza. "Ten policjant miał taki zwyczaj: Pobić i zostawić w nocy w lesie" Koledzy zmarłego twierdzą, że Marcin nie był pierwszą osobą, która została pobita przez tego funkcjonariusza. Powód? Najczęściej chodziło o picie alkoholu w miejscu publicznym i awantury domowe. - Miesiąc temu zostałem pobity przez tego policjanta, ale na komisariacie. Próbowałem nawet to nagrać, ale zniszczył mi telefon. Do tej pory mam ślady na ciele po pobiciu (mężczyzna pokazuje siniaki w okolicach miednicy). Mogę przedstawić co najmniej 20 osób, które zostały pobite i wywiezione do lasu przez tego gliniarza. Później musiały wracać pieszo do domu. On miał taki zwyczaj. Pobić kogoś i zostawić w nocy w lesie - mówi 29-letni Sebastian, kolega zmarłego. Jechałem z kolegą i przekroczyliśmy prędkość. Gdy wysiedliśmy z auta, rzucił mnie na maskę, zrobił przeszukanie i zerwał mi łańcuszek z szyi. Był bardzo wulgarny. Mam wrażenie, że dopiero teraz niektórzy mieszkańcy mogą czuć się bezpiecznie, bo go zamknęli - mówi 24-latek z Piątku.
Damil
Damil 12 dni temu
@Andrew Cannon rękę kobieta złamała sobie sama, stawianiem się i sprowokowaniem policji. To co powiedziałeś ta druga akcja jest jedna a ilu policjantów mamy? 108tys. Ile jest interwencji dziennie? 15tys. Jeżeli chcesz więc w jakiś sposób udowodnic to bandyctwo, to po proszę o 15tys wyroków w skali roku, albo dwóch lat. Jedna dniówka interwencji. Od razu cie uprzedzę że nie znajdziesz, bo w skali 10 lat było tylko 20 takich policjantów. Statystycznie strażacy częściej dopuszczają się podpaleń, niz policja tortur czy morderstw. "Kto podnosi rękę na policjanta, podnosi rękę na Polskie państwo" Tusk. Teraz jest PISlicja, wcześniej POlicja, a co będzie jak wygra Hołownia? Bo mogę Ci zagwarantować ze w policji nic się nie zmieni, będzie działać tak samo. Chociaż może rząd wreszcie da kamerki
Andrew Cannon
Andrew Cannon 12 dni temu
@Damil Czy "połamanie ręki młodej dziewczynie i uporczywe niedopuszczanie do niej lekarskiej pomocy, to są nowe metody policji? NIE NOWE METODY POLICJI: Policja przybyła do mieszkania pół godziny po awanturze. Weszli do środka, a wtedy policjant wpadł w jakiś szał i zaczął kopać leżącego Marcina. Prosiłem go, aby przestał, przecież on spał i już się nie awanturował. Nie pomogło. Policjantka w tym czasie stała w przedpokoju i się przyglądała. Marcin nie mógł złapać oddechu. Usiadł, a policjant złapał go za włosy i wyciągnął na klatkę schodową. Brat zdążył tylko założyć klapki. Wtedy widziałem go ostatni raz. "Ten policjant miał taki zwyczaj: Pobić i zostawić w nocy w lesie" Zwłoki znaleziono następnego dnia w lesie Śledczy nie chcą zbyt wiele mówić w tej sprawie. Wiadomo, że ciało 30-latka w lesie pod Piątkiem (rano w Wielką Sobotę) znalazł mieszkaniec sąsiedniej wsi. Jedni mieszkańcy opowiadają, że denat miał połamane żebra, inni mówią o pękniętej śledzionie. - Sekcja zwłok wykazała, że prawdopodobną przyczyną śmierci były rozległe obrażenia wewnętrzne, które mogły zostać spowodowane działaniem innych osób - mówi Krzysztof Kopania, rzecznik prasowy Prokuratury Okręgowej w Łodzi.
Andrew Cannon
Andrew Cannon 12 dni temu
@Damil ZGADZAM SIE! PiS - POLICJANCI POWINNI UFAC TYLKO CIARCE I MARCZAKOWI! Rzecznik KSP został zapytany o informacje, że jednej z uczestniczek środowego protestu w stolicy policjant złamał rękę. O sytuacji informował m.in. poseł KO Michał Szczerba. "Wczoraj tuż przed północą, po interwencji na komisariacie przy Wilczej, zawiozłem na ostry dyżur 19-letnią Aleksandrę, której policjant złamał rękę. Czeka ją operacja. Uczestniczyła w pikiecie solidarnościowej. Została siłą zabrana do radiowozu. Zażądałem wyjaśnień @Policja_KSP" - napisał na Twitterze. Poseł KO, szef warszawskiej PO Marcin Kierwiński pytał z kolei na Twitterze, czy "połamanie ręki młodej dziewczynie i uporczywe niedopuszczanie do niej lekarskiej pomocy, to są nowe metody policji".
Andrew Cannon
Andrew Cannon 12 dni temu
PRZYZWOICI POLACY CHCA UKARANIA WINNYCH BEZPRAWIU W POLICJI! DLACZEGO? Vox populi, vox dei. Ponad 90 % opowiada się za takim rozwiązaniem. Musimy to wprowadzić - R GIERTYCH. Czy jesteś za ustawą, wprowadzoną po obaleniu PiS, która wszystkim skazanym za przekroczenie uprawnień lub niedopełnienie obowiązków prokuratorom, funkcjonariuszom Policji i CBA w sprawach o charakterze politycznym odbierałaby uprawnienia emerytalne i służbowe (poza minimum)? Tak 90.6% Nie 9.4% Wśród osób w wieku 18-39 lat potępia przemoc policji: 89 proc. kobiet i 82 proc. mężczyzn. Wśród osób w wieku 40-59 lat: 79 proc. kobiet i 68 proc. mężczyzn. Wśród osób w wieku 60 plus różnica się zmniejsza: 64 proc. kobiet i 59 proc. mężczyzn.
Andrew Cannon
Andrew Cannon 12 dni temu
POLICJA IGNORUJE SKARGI OBYWATELI NA POLICJANTOW - BANDYTOW! DLACZEGO? CZLOWIEK UMARL W MECZARNIACH W NOCY W LESIE BO POLICJA TOLEROWALA POBICIA( nawet na komisariacie ) PRZEZ LATA! PONIZEJ DRASTYCZNY PRZYKLAD POBICIA - JEDEN Z WIELU W PiS -POLICJI! Policja przybyła do mieszkania pół godziny po awanturze. Weszli do środka, a wtedy policjant wpadł w jakiś szał i zaczął kopać leżącego Marcina. Prosiłem go, aby przestał, przecież on spał i już się nie awanturował. Nie pomogło. Policjantka w tym czasie stała w przedpokoju i się przyglądała. Marcin nie mógł złapać oddechu. Usiadł, a policjant złapał go za włosy i wyciągnął na klatkę schodową. Brat zdążył tylko założyć klapki. Wtedy widziałem go ostatni raz. "Ten policjant miał taki zwyczaj: Pobić i zostawić w nocy w lesie" Zwłoki znaleziono następnego dnia w lesie Śledczy nie chcą zbyt wiele mówić w tej sprawie. Wiadomo, że ciało 30-latka w lesie pod Piątkiem (rano w Wielką Sobotę) znalazł mieszkaniec sąsiedniej wsi. Jedni mieszkańcy opowiadają, że denat miał połamane żebra, inni mówią o pękniętej śledzionie. - Sekcja zwłok wykazała, że prawdopodobną przyczyną śmierci były rozległe obrażenia wewnętrzne, które mogły zostać spowodowane działaniem innych osób - mówi Krzysztof Kopania, rzecznik prasowy Prokuratury Okręgowej w Łodzi.
Andrew Cannon
Andrew Cannon 12 dni temu
KILKA MERYTORYCZNYCH PYTAN DO POLICJANTA CIARKI: "W ocenie przełożonych" WSZYSTKICH PRZELOZONYCH, MAJA NAZWISKA? CZY JESLI POLICJANCI ZOSTANA SKAZANI Z 231KK I 233KK TO PRZELOZENI (tchorzliwie pozostajacy anonimowi) WYDALA ICH Z POLICJI CZY ZIGNORUJA SAD JAK TO CZESTO ROBIA OBECNIE? Rzecznik Komendy Głównej Policji insp. Mariusz Ciarka, kilkanaście godzin po uniewinnieniu "Babci Kasi" tak skomentował ten wyrok na oficjalnym profilu "Polska Policja" na FB: "Ten wpis jest kierowany pewnie bardziej do policjantów aniżeli wszystkich nas obserwujących, ale bardzo ważny dla wszystkich szanujących prawo. Odnoszący się do wczorajszego, nieprawomocnego wyroku w sprawie pani Katarzyny A. W ocenie przełożonych nie ma żadnych podstaw do tego, aby w stosunku do policjantów interweniujących wobec agresywnej kobiety wyciągać jakiekolwiek konsekwencje służbowe, działali oni zgodnie z obowiązującymi przepisami i w granicach prawa. Dalecy jesteśmy od oceny - nawet nieprawomocnych wyroków - ale warto zwrócić uwagę, że niemal identycznie w podobnych sytuacjach policjanci interweniują od 30 lat i nie spotykaliśmy się wcześniej z żadnymi wątpliwościami co do naszych działań. Wielokrotnie podkreślamy, że każdy funkcjonariusz publiczny, czy to Sędzia, Prokurator, Policjant czy w czasie pełnienia obowiązków Lekarz, Nauczyciel posiada szczególną ochronę prawną i nie wolno na niego pluć, szarpać Go czy znieważać i ubliżać. Na to przyzwolenia z naszej strony nigdy nie będzie. Zawsze pomagamy i chronimy a naszym obowiązkiem jest reagowanie na naruszenie prawa. insp. Mariusz Ciarka"
Hans 44
Hans 44 13 dni temu
powiedzenie do policjanta że nie ma godności może i jest "wszystko git" ale społecznie jest po prostu skurwysyństwem
Mastx91
Mastx91 13 dni temu
Nie mogę słuchac tego pierdolenia.
ميططرون SuperStraight
ميططرون SuperStraight 14 dni temu
Równouprawnienie 👍🏻🇵🇱👍🏻
Mikołaj Mazuryk
Mikołaj Mazuryk 14 dni temu
Przecież jakby nie miał hełmu pałki ochraniaczy i 20 kolegów to mogła by go pobić... Dla niektórych pałka służbowa to jedyny atrybut męskości
Damil
Damil 13 dni temu
Pewnie tak, dobrze ze to był policjantka
Paweu pawel
Paweu pawel 14 dni temu
Nawet jak tak mu powiedziała to przecież zwykły pies więc w czym problem ?
Reggie
Reggie 10 dni temu
Twoje słowa mocniejsze od pałki tej policjantki, beka z cb typie.
Damil
Damil 14 dni temu
W sumie w niczym, pani policjantka ma wyjebane jajca ale babka, która dostała pałką jeszcze dostanie 2 lata więzienia
Adik TKD
Adik TKD 14 dni temu
To była policjantka, tak na marginesie 😂
Daniel Bojka
Daniel Bojka 14 dni temu
Dobrze ujęte. Kiedy cza to cza uzyc palki i koniec kropka. Społeczeństwo z roku na rok staje sie coraz bardziej roszczeniowe i myślą ze jak obejrzą kilka głupich filmików w stylu biedka i czujny to wiedza wszystko🤦‍♂️
Waldemar Pawlak
Waldemar Pawlak 15 dni temu
Jebać psy
Reggie
Reggie 10 dni temu
@Waldemar Pawlak jaką rasę najbardziej lubisz?
Waldemar Pawlak
Waldemar Pawlak 14 dni temu
@Damil xD
Damil
Damil 14 dni temu
Zoofilia jest karana
darek nowak
darek nowak 15 dni temu
rzygac mi sie che na takich zomowcow jak ty
Reggie
Reggie 10 dni temu
Dobrze będzie jak się wyrzygasz, nie ma co powstrzymywać bo można doprowadzić do dolegliwości żołądkowych.
Jan Konik
Jan Konik 15 dni temu
plpost.info/chat/2q2ciZKx4HqFgXo/wideo.html
Paweł Podolski
Paweł Podolski 15 dni temu
Moim zdaniem zrobił adekwatnie do tego co zrobiła i tyle tu nie ma dyskusji plucie obrażanie policjantów.. na litość boską naszych demonstarow wynoszą z tłumów jak cesarzy w innym kraju specyfikacja jest i tyle A unas afera mały samych yutoberow tak skleja film dla lajkow i subskrybcij i robi afera smiech mnie ogarnia prawo jest prawem za komuny ciężki wpierdol..... policjant teraz nie wie co ma zrobić bo zaraz bedzie krzyk ... komuna ... wolność..... represje polityczne ..... brak szacunku .....
Dr Pierwszy
Dr Pierwszy 15 dni temu
Milicjant nie policjant
Reggie
Reggie 10 dni temu
@Damil Oni nawet nie wiedzą co do nich piszesz, oni nie wiedzą gdzie żyją.
Damil
Damil 15 dni temu
@Dr Pierwszy Mam czekać na totalitaryzm ? Podziękuję, będę działać jak coś takiego się stanie. Jak na razie organizacje międzynarodowe uznają Polskę za demokratyczne Państwo. Tak długo póki to trwa, będę myślał tak samo
Dr Pierwszy
Dr Pierwszy 15 dni temu
@Damil też tak kiedyś myślałem, poczekaj jeszcze trochę.
Damil
Damil 15 dni temu
milicja to formacja stworzona do służenia totalitarnemu albo autorytarnemu rządowi. Na szczęście w Polsce mamy demokracje
kombajnista
kombajnista 16 dni temu
Pies zawsze za psem
kombajnista
kombajnista 16 dni temu
Pies zawsze broni psa .. Cokolwiek by się dało ...
suddenlyMayHeM
suddenlyMayHeM 16 dni temu
Nie chce się ani słuchać, ani komentować xd wy zawsze macie wytłumaczenie xd brak mózgu nie boli xd szczep się i... :)
Mietek Kapusta
Mietek Kapusta 16 dni temu
w punkt ! w dzisiejszych czasach mówienie prawdy to odwaga ! :D a nie to lewicowe pierdzielenie kłamliwe..
Pio Pio
Pio Pio 16 dni temu
Ja mieszkam w głogowie
Pabelo20
Pabelo20 17 dni temu
Widziałem kawałek tego na żywo jak wracałem z mcdonalda do domu xd
Japa Zoona
Japa Zoona 17 dni temu
Milicjant nie policjant, tak się na was mówi, wiem tylko wykonujecie rozkazy.
Damil
Damil 14 dni temu
@Japa Zoona Mam nadzieje ze wojsko w czasie wojny zapamięta sobie ze społeczeństwo nie chce by służby wykonywały rozkazy, może wtedy to państwo z kartonu się nauczy
Japa Zoona
Japa Zoona 14 dni temu
@Damil czyli jednak milicja, wojsko to inny wymiar służby .Polska może i jest demokracją, ale na pewno nie państwem prawa, które często milicja dla zmylenia ludzi nazywana policja delikatnie mówiąc ma w poważaniu. Rozkazy i ich bezrefleksyjnie wykonywanie świadczy o tej formacji, często bezprawne, takie dali o sobie świadectwo. Ja po czynach rozpoznaje kto jest kim, więc taki mam pogląd na tą,,służbę ".
Damil
Damil 15 dni temu
milicja to formacja stworzona do służenia totalitarnemu albo autorytarnemu rządowi. Na szczęście w Polsce mamy demokracje. No i tak wykonują rozkazy, dokładnie jak wojsko
paweł ?!
paweł ?! 17 dni temu
Kobita pobita *starts beatboxing*
AmaTag
AmaTag 17 dni temu
No tak. Czyli jak w ten sposób powiesz do policjanta możesz dostać palka w kolana? W inny sposób na pewno nie dało się jej uspokoić :(
Damil
Damil 11 dni temu
@AmaTag Tak, tylko ze tu nie było pobicia, było zatrzymanie z użyciem pałki służbowej. Jeżeli chcesz mieć punkty prawne to Ustawa o spb rozdział 2 art 11 punkt 1, 12 i chyba 13. I też nie myl użycia pałki z uderzeniem pałką. Użycie jest wtedy kiedy uderzasz w umięśniony punkt np udo, w celu zatrzymania albo wyegzekwowania prawa czyli dokładnie tak jak na filmie. Uderzenie pałką jest wtedy kiedy w obronie życia swojego lub innych uderzysz kogoś pałką np w głowę
AmaTag
AmaTag 11 dni temu
@Damil Jak pobijesz przypadkowego gościa w obronie własnej a u Ciebie nie będzie zbyt duzych obrażeń też jesteś winien za pobicie z nadużyciem a obrona jedynie wpłynie łagodząco więc oco chodzi?
Damil
Damil 15 dni temu
Dało tylko co z tego? Uderzyła policjantkę to niech liczy ze też zostanie uderzona
Michał Lewandowski
Michał Lewandowski 17 dni temu
Zajebiste źródło, RadioZet gadają wszystko co muszą ludzie usłyszeć, ta kobieta była też tak straszna jak Babcia Kasia 😂😂😂😂😂
Michał Lewandowski
Michał Lewandowski 17 dni temu
Taaa co ty gadasz człowieku.... Kobieta była popchnięta !!!! To kurwa jest dobrze ? Jak ciebie ktoś pchnie to nietykalnoś, a jak robicie zaczepki to jest ok ??? Śmiech
Damil
Damil 12 dni temu
@Michał Lewandowski No prokuratura musi się tym zająć bo bydło zaczęło płakać. Sąd jednak otrzyma całe nagranie, a kobieta była już wcześniej karana za podobne akcje. Powtórzę pytanie, jeżeli jedzie radiowóz to stajesz na środku drogi ? Czy może odchodzisz? Ja mogę ci zagwarantować ze za blokowanie patrolu pieszego albo radiowozu zostałbyś potraktowany tak samo, a tu dodatkowo kobieta uderzyła policjantkę i stawiała się w czasie zatrzymania. Czyli spełniła w zasadzie 3 z wymaganego 1 punktu z ustawy o spb, do jego zastosowania.
Michał Lewandowski
Michał Lewandowski 12 dni temu
@Damil nie było żadnej komendy na nagraniu tylko popchnięcie trzech osób następnie atak policjantów na cywili, nie bez powodu zajęła się tym prokuratura i zawiesiła policjantów którzy brali udział w tym zatrzymaniu.
Damil
Damil 12 dni temu
@Michał Lewandowski gdzie tu była prowokacja? Jeżeli policjant nakazuje Ci się przesunąć to twoim obowiązkiem jest się przesunąć. Też stajesz na środku drogi kiedy jedzie radiowóz na sygnale?
Michał Lewandowski
Michał Lewandowski 13 dni temu
@Damil użycie przymusu bezpośredniego nie może być stosowany w przypadku kiedy, funkcjonariusz wymusza sytuację i prowokuje.
Damil
Damil 15 dni temu
Ustawa o spb rozdział 2 art 11
Marcin xxx
Marcin xxx 17 dni temu
Najlepszy środek przymusu bezpośredniego to nie zbliżać się do cywili. Niech policja na posterunku sobie ćwiczy.
Damil
Damil 15 dni temu
Najlepszy sposób żeby nie dostać środkiem przymusu to nie łamać prawa
Loki Grzmot
Loki Grzmot 17 dni temu
Dlaczego nie przestrzegacie konstytucji?
Loki Grzmot
Loki Grzmot 17 dni temu
Dlaczego policja nie działa zgodnie z prawem w Polsce?
Adrian Rutkiewicz
Adrian Rutkiewicz 17 dni temu
Koniec końców, nie widać, że stopniuje środki przymusu a wyzywanie Policjanta nie jest podstawą do eskalacji środków przymusu. Chyba, że gdzieś w ustawie o Policji jest przepis pozwalający Policjantom tracić zimną krew. "Jest to osoba znana Policji" tak samo nie jest uzasadnieniem a bardziej obciążeniem i cieniem kładzionym na charakterze tego Policjanta. No i umówmy się, że z oceną działań Policji w Polsce czekamy na wyrok sądu, bo Policja przegrywa sprawy lawinowo. Mlekowąsy najpierw kłamią, najpewniej na polecenie przełożonych, a potem jadą dukać w sądzie, że jednak to nie było kopanie albo odpychanie, ale cel medialny na potrzeby elektoratu partii rządzącej został spełniony.
Damil
Damil 15 dni temu
@Adrian Rutkiewicz Masz racje nie są, niestety tu policjanta została także uderzona a w czasie zatrzymania osoby, która ją uderzyła, ta zaczęła się stawiać
Adrian Rutkiewicz
Adrian Rutkiewicz 15 dni temu
@Damil Chodzi o to, że spb nie zbierają się na koncie, z którego Policjant je potem wypłaca. Dodatkowo lżenie, obraza, utarczka słowna a nawet grożenie nie są podstawą w do użycia spb.
Damil
Damil 15 dni temu
@Adrian Rutkiewicz co znaczy osoba mnie lźy? Według prawa możesz, dodatkowo w sytuacji z Głogowa kobieta stawiała się w czasie zatrzymania, spełniła 3 z wymaganego 1 paragrafu, który pozwala policji na użycie spb. Więc nawet jeśli wydaje ci się ze obrażenie to mało to jeszcze dochodzi do tego uderzenie, ale jeżeli nawet to jest mało ( co znaczy ze masz jakiś problem z głową) to jeszcze kobieta stawiała się w czasie zatrzymania.
Adrian Rutkiewicz
Adrian Rutkiewicz 15 dni temu
@Damil problemat: jestem policjantem, ktoś mnie kopie po czym ode mnie odbiega. Doszło do naruszenia mojej nietykalności, podejmuję interwencję. Podchodzę do osoby, która odbiegła i rozpoczynam czynności. Osoba mnie lży. Czy mogę użyć środka przymusu bezpośredniego w postaci pałki szturmowej? I nie mówię, że to jest scenariusz tej sytuacji, po prostu chciałbym podkreślić, że środki przymusu stosuje się reaktywnie a nie jako formę wymierzenia doraźnej kary.
Damil
Damil 15 dni temu
Tak, wyzywanie nie jest. Tu jednak doszło do naruszenia nietykalności
MrMarenno
MrMarenno 17 dni temu
Jest 996 łepek w dół, kurde korci żeby nie dać lajka xD
sz0gun3k
sz0gun3k 17 dni temu
to moze sie wypowiesz odnosnie represjonowania babci kasi?
JUSTaDOT
JUSTaDOT 17 dni temu
Słabo to wygląda, w ciągu ostatniego roku postrzeganie policji cofnęło się o 30 lat. Szkoda. I to nie chodzi nawet o takie sytuacje jak ta, ale okrążanie garstki ludzi dziesiątkami policjantów tylko po to żeby nie mogli się rozejść, blokowanie drzwi do restauracji, naloty na sale zabaw z dziećmi, ciągnięcie staruszki po betonie bo rysowała sobie węglem. Ludzie mają przeświadczenie, że policja nie jest dla nich tylko dla rządu. Szkoda.
JUSTaDOT
JUSTaDOT 17 dni temu
plpost.info/chat/kqvMiGW03Xp8ono/wideo.html
Dominik Dominik
Dominik Dominik 17 dni temu
Panie Policjancie powiem tak Policjanci są cwani bo maja sprzęt, jakby się ustawiili z kibicami na normalną walkę w lesie na zasadach MMA 50 kibicow Legii vs 50 policjantow prewencji to by nie wyszli :)
Damil
Damil 15 dni temu
Właśnie dla tego mają sprzęt, czemu mają dostosowywać się do bydła ?
Jose B
Jose B 18 dni temu
W instrybutor kurwa nie szczel
Krzysztof Król
Krzysztof Król 18 dni temu
Policja jest chamska i bez zglendna ale on też otrzyma cios
Paweł g
Paweł g 18 dni temu
Nieważne kto jest winny ważne jak przedstawią to media :P np gdybym nie miał telewizji nawet nie wiedział bym że jakaś pandemia niby na świecie jest :P
Mob Vir
Mob Vir 18 dni temu
Panie sierzancie usuń te dzieciece wyklejki na rekach samochodzik, karty i inny badziew bo to powagi ci nie dodaje.
rafal cichy
rafal cichy 18 dni temu
Od dziś jak ktoś do mnie powie kur... Dostanie pałką haha P.S fakt jest faktem ludzie mają dosyć tego całego syfu. A policja stoi po drugiej stronie więc starcia będą większe.
pond ochrona
pond ochrona 18 dni temu
Wy policjanci nigdy nie jesteście winni niczego ? Zastanów się człowieku. Was tam nie powinno być. Większość z was po zmianie opcji politycznej w poklsce poleci z policji bezpowrotnie. W obecnej sytuacji to wy działacie bezprawnie i z tego będziecie rozliczeni.
Filip Bogacki
Filip Bogacki 19 dni temu
Przez to co policja teraz odwala to sorry... ale 0 szacunku dla tej służby
Filip Bogacki
Filip Bogacki 11 dni temu
plpost.info/chat/2q2ciZKx4HqFgXo/wideo.html
Filip Bogacki
Filip Bogacki 16 dni temu
@Damil będą nie koniecznie pieniędzmi, ale będą
Damil
Damil 16 dni temu
@Filip Bogacki Ta, będą płacić XD
Filip Bogacki
Filip Bogacki 17 dni temu
jak będą płacić z własnej kieszeni za wszystko to się nauczą, albo jak ludziom puszcza nerwy
Filip Bogacki
Filip Bogacki 17 dni temu
@Damil Konstytucja RP w art. 233 ust. 3 zezwala na ograniczenie (lecz nie zakaz) wolności działalności gospodarczej w ustawie określającej zakres ograniczeń wolności i praw człowieka i obywatela w stanie klęski żywiołowej, jednak stan klęski żywiołowej póki co nie został wprowadzony. Musi być stan nadzwyczajny ogłoszony, nie jest gdyby był to ludzie dostali by odszkodowania za straty i policja nie musiała by robić z siebie błaznów.
"Dolina Pałaców i Ogrodów" - fabularyzowany film dokumentalny (2016)
58:02
Ośrodek Kultury i Sztuki we Wrocławiu
wyświetleń 227K
Dixie - F***BOY (Official Video)
3:34
Dixie D'Amelio
wyświetleń 1,7M
Kabe - Każdy Dzień (prod. Opiat) // GHETTO COGNAC
3:05
ROBERT MAKŁOWICZ POLSKA odc. 39  " U Tatarów ".
29:59
Robert Makłowicz
wyświetleń 711K
DZIENNIKARSKIE ZERO #19 - SMOLEŃSK, 365 DNI I LEWICA
23:42
Dixie - F***BOY (Official Video)
3:34
Dixie D'Amelio
wyświetleń 1,7M
Kabe - Każdy Dzień (prod. Opiat) // GHETTO COGNAC
3:05
TEAM X - BARWY (Official Music Video)
2:20
HARIBO ZAŁOŻYŁ MI BALACHĘ!
25:50
Wojtek Gola
wyświetleń 155K
OIO - MVP
2:28
2020
wyświetleń 551K
Co mówią PSY: W LESIE
5:23
Spółka ZOO
wyświetleń 174K