OGLĄDAMY odcinek SZPITALA z MONIĄ!

  wyświetleń 878,468

TEAM X

8 dni temu

70,000 ŁAPEK = Odtwarzamy ten odcinek SZPITALA z TEAMEM!
Subskrybuj ► @TEAM X
NOWA NUTA! ► plpost.info/chat/2rGznF7X0Zxmp4I/wideo.html
Oglądamy odcinek SZPITALA z Monią!
TEAM X INSTAGRAM ▬
Natsu → natalia.karczmarczyk
Monia → monika.kociolek
Leksiu → leksiux
Czarek → czaronykiel
Maciek → sheopl
Karol → piechuvx
Patrycja → patrycjamolczanow
Julia → juliazugaj

Współpraca ► hello@spotlightagency.pl

Komentarze
Ania Jablonska
Ania Jablonska 6 minut temu
natsu+leksu=❤
Wojtek Swiniarski
Wojtek Swiniarski 8 minut temu
Lamusy
Karol Friz Wiśniewski
Karol Friz Wiśniewski Godzinę temu
Jak ja was lubię
Urszula Cybulska
Urszula Cybulska Godzinę temu
Nie mogę was oglądać bo przeklinacie więc jak chcecie mnie jako fana to nie przeklinajcie pliiiiiis
Krzysiekx_x ___
Krzysiekx_x ___ 3 godzin temu
Halo...brakuje jeszcze 10 tyś lików żeby nagrali kolejną część 🤨
Amadeusz Checiński
Amadeusz Checiński 4 godzin temu
Pierszy
ϟ Marianetka
ϟ Marianetka 12 godzin temu
Natsu przy Leksiu jest taka malutka
Piotr Bąk
Piotr Bąk 12 godzin temu
Rozumiem natsu byla w szkole ale jeszcze monia to ma byc ustawione
Danuta Jakubowska
Danuta Jakubowska 14 godzin temu
Teamx2
Katarzyna Bitel
Katarzyna Bitel 14 godzin temu
1:50 do kogo machał Karol?
Oliwia Sawicka
Oliwia Sawicka 15 godzin temu
Trzeba znaleść tego bydla
Aleksander Kropiewnicki
Aleksander Kropiewnicki 15 godzin temu
CZemu co sekundę zatrzymamy
Karolina Janek
Karolina Janek 16 godzin temu
Jezu jak ja czekałam na ten odcinek 😀
Grażyna Ziutek
Grażyna Ziutek 16 godzin temu
Jezu jakie to sztuczne
Edyta Cierpka
Edyta Cierpka 16 godzin temu
monia mam cie w znajomych na tiktok
Angelika Enson
Angelika Enson 17 godzin temu
Gdzie ten nitro? Co wielce miał być.
Clarisee XD
Clarisee XD 18 godzin temu
Co to za odc szpitala
Maja Pop
Maja Pop 19 godzin temu
heheheh monia i jej gangsta
Honeymoon!ArianatorVEVO
Honeymoon!ArianatorVEVO 19 godzin temu
Babka, która pisała scenariusz: 👁👄👁
Madzia Borowska
Madzia Borowska 19 godzin temu
Ja oglądająca to
Olgix
Olgix 20 godzin temu
Cytuję Monikę: Jak ktoś chciał mieć rozpuszczone włosy to musiał mieć przy uchu ALBO WARKOCZYKI. Nie no fajnie 🤣
Michał Jarosławski
Michał Jarosławski 20 godzin temu
Gorzej się nie dało wiecie
Izabela Matysiuk
Izabela Matysiuk 20 godzin temu
Ja to oglondałam w telewizji Monia ty strasznie wyglondalaś ja spadłam z łuszka ze strachu
Spongebob Kanciastoporty
Spongebob Kanciastoporty 21 godzinę temu
nagrajcie ze szkoły też pls
Viki Smajdor
Viki Smajdor 22 godzin temu
A jak Maciek wziął Mnie przytulia to Karol miał taką minie nie tego
Hania B.
Hania B. 22 godzin temu
😻😻
Natalia Brzozowska
Natalia Brzozowska 23 godzin temu
Jestem pierwsza
Monika Dybek
Monika Dybek 23 godzin temu
Słodkie
kacpi 1363
kacpi 1363 23 godzin temu
Masz rację sheo
Hy NiXuS
Hy NiXuS 23 godzin temu
Natsu i szkoła to były piękne czasy
Death Machine
Death Machine Dzień temu
za bardzo się drzecie
Iwona Połom
Iwona Połom Dzień temu
👍
kemos230
kemos230 Dzień temu
Kto myśli sze leksiu na MMA to like
danieleQ Q
danieleQ Q Dzień temu
Czemu macie blura w prawym gornym rogu
Marcin
Marcin Dzień temu
jejku jakie lilusia ma ubranko
POSEJDON TV
POSEJDON TV Dzień temu
Xdddddd
Bassa Sababa
Bassa Sababa Dzień temu
Niby nie rodzina i ustawione, ale trzeba przyznać razem wyglądają uroczo
Paulina
Paulina 2 godzin temu
Zgadzam się
WimiMINECRAFT
WimiMINECRAFT Dzień temu
7:00 zatrzymajcie na tej minucie i zobaczcie mine moni leksia maćka i julki
aga che
aga che Dzień temu
9:28 kocham ten moment aż do 9:37
Gabryś Wadas
Gabryś Wadas Dzień temu
Mnie ciekawi czemu prway górny róg jest za blurowany xD
Gabryś Wadas
Gabryś Wadas Dzień temu
A pog w połowie filmu się zorientowałem że to tv*
Julia Leśniak
Julia Leśniak Dzień temu
Mega to wyszło❤️🥰
Iz Z
Iz Z Dzień temu
Karol jaki zazdrosny XD
_ Szysia
_ Szysia Dzień temu
- A bo to kanał Team'u - WYJĄTKOWO
Julka Niemiec
Julka Niemiec Dzień temu
Dobre wspomnienia
Katarzyna Hardel
Katarzyna Hardel Dzień temu
Który to jest sezon i odcinek?
Soy Luna Disney Channel
Soy Luna Disney Channel Dzień temu
Szkoła
chding zuure
chding zuure Dzień temu
Ja to czekam na odcinek: nasze reakcje na przeróbki naszych piosenek 😂
Kasia Hancyk
Kasia Hancyk Dzień temu
FILIP ANTONIEWICZ 10,00 minut. 14dni
Kasia Hancyk
Kasia Hancyk Dzień temu
FILIP ANTONIEWICZ 😍🤩😘😍🤩😘🤩😍😍😍😍😘😘🤩😍😍😘🤩😍😘😘🤩😍😍🤩😘😘🤩😍😍😘😘🤩😍😍😘😘😘🤩😍😍😘😘🤩😍😍🤩🤩😘🤩😍😍😘😘🤩😍😍😘😗🥰😍🤩😘💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙🤚🤚🤚🤚🤚🤚🤚🤚🤚🤚🤚🤚🤚🤚🤚🤚🤞🤞🤞🤞🤞🖐🖐🖐🖐🖐🖐🖐🖐🖐🖐🖐🏻🖐🏻🖐🏻🖐🏻🖐🏻🖐🏻🖐🏻🖐🏻🖐🏻🖐🏻🖐🏻✋🏼✋🏼✋🏼✋🏼✋🏼✋🏼✋🏼✋🏼✋🏼✋🏼✋🏼✋🏼✋🏼✋🏼✋🏼🤘🤘🤘🤘🤘🤟🏻🤟🏻🤟🏻🤟🏻🤟🏻🤟🏻🤟🏻🤟🏻🤟🏻🤟🏻🤟🏻🤟🏻🤟🏻🤟🏻🤟🏻🤟🏻🤟🏻🤟🏻🤞👇👇🤟🏻👨‍🏫👩‍🏫👨‍🎓👩‍🎓👨‍⚖️👩‍⚖️👨‍🔧👩‍🔧👩‍🏭👨‍🏭👶👦👧🧔👩👵👴🙆‍♂️🙆‍♀️💁‍♂️💁‍♀️
Justyna Gil
Justyna Gil Dzień temu
Nie no Monia super siebie aktorka Super to zagrałeś gratki👍👍👌
Milena Jochymek
Milena Jochymek Dzień temu
Czemu w prawym górnym rogu jest cenzura? 🧐🤨🤔
chding zuure
chding zuure Dzień temu
10:07 Pati przysypia XD
kobra :D
kobra :D 2 dni temu
jezu nie moge nie zy tego momentu 6:16
Jakub Siudek
Jakub Siudek 2 dni temu
Boże ja czekam na paradokupetn z teamem
Natalia Wajda
Natalia Wajda 2 dni temu
Mega
Tymczasem z Alutką
Tymczasem z Alutką 2 dni temu
10:27 to nie Rentgen to jest Tomograf 😅
kajtek gąslowski
kajtek gąslowski 2 dni temu
Leksiu kox
Janusz Tracz
Janusz Tracz 2 dni temu
Co za żenada, Co za irytujace pizdy
sannio komi
sannio komi 2 dni temu
Nie chce żadnej policji - prawilnie Monia XDDD
Klara Szczecińska
Klara Szczecińska 2 dni temu
Co to za plama?
Kevik
Kevik 2 dni temu
Mówili oglądaj team x fajny cringe po pierwsze to jest tak nudne xD po drugie kupcie se mikrofony
Roksana Rokita
Roksana Rokita 2 dni temu
I Lexiu który rozwala cały odcinek 😄😂 i mówi cały czas że najgorszym aktorem jest ten gwałciciel 😆
sannio komi
sannio komi 2 dni temu
Zróbcie pierwsze filmiki tit toku Karola plissss
Ola Pawelek
Ola Pawelek 2 dni temu
Monia dużo osiągnęła (:kiedyś mieszkała obok mojej cioci w małym mieście a teraz była w serialu jest tik tiktokerka i yotuberka szacun monia
Pasi [JTCNW]
Pasi [JTCNW] 2 dni temu
DZIK jest wszędzie
Zofia S
Zofia S 2 dni temu
Minionek hahha
dueeh nyyu
dueeh nyyu 2 dni temu
Zauważyliście że odcinki w których Monia jest główną aktorką jakby ma najwięcej wyświetleń tak jak szukali jej chłopaka
wiku 481
wiku 481 2 dni temu
10:07 Pati przysypia XD
Dobromiła Podsiadło
Dobromiła Podsiadło 2 dni temu
Czy ten aktor co ją zgw#ł©ił to jest ten z tiktoka co nagrywa srajtaśme? Xdd, ten chyba kriss czy jakoś tak
Anna Malesza
Anna Malesza 2 dni temu
Nie
dueeh nyyu
dueeh nyyu 2 dni temu
║║║║♥ ║╚╝║♥ ╚══╝♥
sonic dash
sonic dash 2 dni temu
Super
Michał Zwoliński
Michał Zwoliński 2 dni temu
Wszyscy gówno oprócz Java każdy wie kogo...
Hania Gega
Hania Gega 2 dni temu
7:29 mina Nastu
gramy razem w Grzybobranie
gramy razem w Grzybobranie 2 dni temu
Monia za dużo przerywa
demi xd
demi xd 2 dni temu
Ja nie moge co za cringe
Nikola bama Knasiak
Nikola bama Knasiak 2 dni temu
onie ooooo nie ma w górę
Dzieci Kwiaty
Dzieci Kwiaty 2 dni temu
XD
Agnieszka Sylwia
Agnieszka Sylwia 2 dni temu
Zróbcie pierwsze filmiki tit toku Karola plissss
Straszne historie mlp
Straszne historie mlp 2 dni temu
karol tak sie dziwnie na monie patrzy
nathaniashko
nathaniashko 2 dni temu
promujemy dzika 28
Jakub Siedlecki
Jakub Siedlecki 2 dni temu
Zapisywanie całych wyrazów wielkimi literami wydłuża niepotrzebnie czas potrzebny na przeczytanie ich, bo wielkie litery są zwykle szersze.Przywitanie w wiadomości internetowej, którą np. jest ten film, odbieranej z inicjatywy odbiorcy, traci swoją role zwrócenia uwagi na nadawcę, którą ma w rozmowie głosowej, czy spotkaniu nieoczekiwanym.
Lukrecja
Lukrecja 2 dni temu
Odwzorujcie jakiś odcinek ze szkoły lub ze szpitala w którym występowi dziewiczyny
DelmaCzek
DelmaCzek 2 dni temu
FALA CRINGU + VITO BELLA = Uciekamy przed falą cringu
Olka heh
Olka heh 2 dni temu
Monia troche sie zmienilas 🤣🤣🤣
hejka
hejka 2 dni temu
Monia fajnie że miałaś na imię Nadia bo ja mam na imię na g dzięki pa ╔══╗♥ ╚╗╔╝♥ ╔╝╚╗♥ ╚══╝♥ ╔╗ ♥ღ♥ღ♥ღ♥ ║║╔═╦╦╦╔╗ ║╚╣║║║║╔╣ ╚═╩═╩═╩═╝ ╔╗╔╗♥ ║║║║♥ ║╚╝║♥ ╚══╝♥
Julls
Julls 2 dni temu
Leksiu: Ten typ jest najgorszym aktorem na świecie On oglądając to: 👁👄👁
natalia nocgjfdx
natalia nocgjfdx 2 dni temu
Wiecej takich odc
Mack Tamten
Mack Tamten 2 dni temu
Zajęcza warga tego typu.
Stanisław Bronowski
Stanisław Bronowski 2 dni temu
XDDDDD
WSZYSTKO Vlog
WSZYSTKO Vlog 2 dni temu
Mniej przelączajcie na siebie co 1 sekundę bo to wkurzam że wy tylko takie:wowowwowowowowowo. To jest wkuzajace
Franix
Franix 2 dni temu
Monia jest w szpitalu Montażysta: A dupne se strzałkę od natsu do moni na łóżku XD
Hanna Maćkowiak
Hanna Maćkowiak 2 dni temu
Te ciekawostki tyle ich normalnie Galileo x xd
Chmurka
Chmurka 2 dni temu
To było mocne-
Kocia Mama
Kocia Mama 2 dni temu
Czemu śmiejecie się z "nikt mnie nie będzie badał" u dziewczyny po gwałcie? Przemyśleliście w ogóle jak poważny jest temat w tym odcinku? No nie wydaje mi się.
Wojtek M
Wojtek M 2 dni temu
OGLĄDAMY JAK MONIA MA OCHOTE NA SZYBKI NUMEREK !!! taki powinien być tytuł
Kuba Przytocki
Kuba Przytocki 2 dni temu
To jest Team XD
Filipeł 2009
Filipeł 2009 3 dni temu
źle napisali tytuł xD
bilisha coli
bilisha coli 3 dni temu
I ta Monia która ciągle mówi taka ciekawostka
Karina Kowalska
Karina Kowalska 3 dni temu
Nawet tego nie widziałam
Kamila Klich
Kamila Klich 3 dni temu
Nawet ona wyglonda jak ty
Margaret M.
Margaret M. 3 dni temu
HEJAA
Maria Szczygielska
Maria Szczygielska 3 dni temu
Odcinek że szkoły
bilisha coli
bilisha coli 3 dni temu
Jaki to docinek
Artur u
Artur u 3 dni temu
Miśia monisia
PODŁOGA TO LAVA w DOMU X!
14:57
TEAM X
wyświetleń 803K
Polo G - RAPSTAR (Official Video)
2:49
PoloGVEVO
wyświetleń 13M
Dlaczego zawodnicy nie idą do UFC? Jutro Gamer !
35:30
Borys Mankowski TV
wyświetleń 47K
KTO WYTRZYMA NAJDŁUŻEJ BEZ SNU...
25:57
100 FAKTÓW O MNIE
20:38
Julia Kostera
wyświetleń 232K
ZROBIŁA WSZYSTKO O CO JĄ POPROSIŁAM
14:23
SPĘDZILIŚMY NOC W DOMU X!
42:20
Karol Friz Wiśniewski
wyświetleń 6M
TANIEC Z GWIAZDAMI FINAŁ!
26:02
TEAM X
wyświetleń 668K
MÓJ NOWY POKÓJ W DOMU X!
25:05
Natsu
wyświetleń 619K
SPĘDZILISMY 24H NA PUFACH!
16:13
TEAM X
wyświetleń 1M
WYJAŚNIAM WSZYSTKO *story time*
38:03
FAGATA
wyświetleń 348K
Polo G - RAPSTAR (Official Video)
2:49
PoloGVEVO
wyświetleń 13M
Dlaczego zawodnicy nie idą do UFC? Jutro Gamer !
35:30
Borys Mankowski TV
wyświetleń 47K
💲 NAJDROŻSZE FAILE 2 💲
13:25
Kacper Rietz
wyświetleń 233K
1 MINUTA vs 10 MINUT NA ZJEDZENIE!!
12:15
Zmarł książę Filip, mąż królowej Elżbiety II
10:24