Uwielbiani aktorzy, z którymi nikt nie chce pracować

  wyświetleń 212,606

TvFilmy

Miesiąc temu

Aktorzy to fajni ludzie. Większość faktycznie jest fajna, ale z niektórymi z nich nikt nie chce pracować, bo są po prostu... trudni. Oto kilka przypadków takich postaci.
---
✔ Facebook TvFilmy: Filmomaniakpl-104320947717013/
✔ Instagram TvFilmy: tvfilmy.yt
✔ Nasz główny kanał: plpost.info

Komentarze
andrew bongoss
andrew bongoss Dzień temu
Kilka razy pare lat temu byłem statysta i np pan Andrzej grabowski gdzie każdy myśli o ferdek fajny facet to buc zadufany patrzył spod byka bardzo nie miły dla nas był , a r wieckiewicz gdzie jego akurat nie darzyłem taka sympatia przywitał się z nami zarzartowal naprawdę spoko facet to było na planie odwróconych
Michał Skóra
Michał Skóra 3 dni temu
Megan Fox i Gwyneth Paltrow nie są zbyt lubiane z tego co slyszalem.
gorialczarny
gorialczarny 4 dni temu
należy pamiętać że sporo aktorów ćpa i nadużywa alkoholu...
Joe W
Joe W 4 dni temu
Katrin Heigl ...fajna, inteligentna, ambitna łądna , kobieta która zwyczajnie jak każdy człowiek w normlanym życiu wyraziła swoją opinie - Hollywood nie lubi ambicji i smaodzielności w mentalu i myśleniu dla tego taki Gibson od lat tworzy poza Hollywood i bardzo dobrze bo dzieki temu dostajemy stare dobre kino z przekazem i wartościami :). Jestem ciekaw czemu Spilberg albo Rogen nie narazlili się na medialny ostracyzm mówiąc w prost ze "Polczaki to debile" (vide " Amerykanin w marynacie " )...czy bzdury o "Polskich obozach zagłady " ..... zdumiewjące jak to tylko w jedną stronę działa :) !
Justyna Komuda
Justyna Komuda 5 dni temu
Ja chcę więcej 😁
Montecristo257
Montecristo257 6 dni temu
"Cześć jestem Katherine Heigl obrażam wszystkich którzy dadzą mi zarobić . Zatrudnijcie mnie " . :D
oskardom
oskardom 7 dni temu
Tragedia tego sie nie da słuxhac blokuje nuda i bzdura
KamilekA3
KamilekA3 8 dni temu
Seagal łamie kości! Siła rażenia.
Łukasz Chojnacki
Łukasz Chojnacki 8 dni temu
Fatalna dykcja i akcentowanie.
ARAB 00
ARAB 00 9 dni temu
15:42 sandżaja król lechii xdd
Paweł Jamiołkowski
Paweł Jamiołkowski 11 dni temu
Za te maseczki na końcu łapa w dół.
KUSHąca Wiadomość
KUSHąca Wiadomość 12 dni temu
A ty myślisz że Arnold by go obił? Bo ma mięśnie?
Tomasz Piotrowski
Tomasz Piotrowski 12 dni temu
Tym ostatnim zdaniem zjebales
Mordo Ziomal
Mordo Ziomal 12 dni temu
Aktor który grał MClovina w superbad też podobno był bucem.
Grzegorz Nieziemski
Grzegorz Nieziemski 13 dni temu
Seagal w Polsce też zapraszał na castingi w jednym z hoteli. Dziewczyny wychodzily poprawiając włosy i ciuszki. W gazetach swego czasu było to opisywane. Od tamtej pory nie trawie go.
Janusz P
Janusz P 13 dni temu
Seagal produkujący kilka naraz podobnych filmów tygodniowo to aktorsko kompletne zero: drewniana mimika i takież ruchy.poza wyuczonymi bójkami. A jeszcze na starość, i to już od lat zatłuścił się kompletnie - dno dna...
yerbawanda
yerbawanda 14 dni temu
Z checia obejrzalabym rozwinieta serie odcinkow o bufonach hollywood!
Bantol
Bantol 14 dni temu
ale pierdoły
Yukki
Yukki 14 dni temu
Rzygam juz filmami z seagalem w ktorych jest niezniszczalnym bylym komandosem ktory zabije kazdego
PopiolekTR75
PopiolekTR75 15 dni temu
Jakoś nigdy nie lubiłem filmów z Seagalem, teraz już wiem dlaczego 😊
Rafał
Rafał 16 dni temu
21:06 Seagal złamał Seanowi Connery nadgarstek nie w filmie Żyje się tylko dwa razy z 1967 tylko w filmie Never say Never again z 1983. Taka mała poprawka.
MariuszRL
MariuszRL 17 dni temu
Łapka w dół za bzdurny txt na koniec ,,noście maseczki,, 😂😂😂
Marian Mrowiec
Marian Mrowiec 18 dni temu
pomyśl o lepszym temacie.
Rafał
Rafał 19 dni temu
Seagal to pajac i tyle, to widać od dawna.
Tomasz200010
Tomasz200010 19 dni temu
Ciebie sie gosciu nie da sluchac
Karol Chada
Karol Chada 19 dni temu
Drogi kolego niewyraźnie mówisz, nie wiem za bardzo czy mam dać jeszcze głośniej, czy to już nic nie da.
PLrc
PLrc 20 dni temu
1:43 - o kur... to gówno jeszcze istnieje? Z 15 lat temu myślałem, że Dr House to zabił :D
Olive Finch
Olive Finch 20 dni temu
to grey's anatomy jeszcze żyje? xd
robercik101
robercik101 20 dni temu
SztywnyPatyk?
Filip Hocheker
Filip Hocheker 20 dni temu
Gościu ale masz irytujący głos
chaber5555
chaber5555 20 dni temu
Zalecam lekcje języka polskiego, przede wszystkim gramatyki.
chaber5555
chaber5555 20 dni temu
Zalecam lekcje dykcji.
TepskiTeps
TepskiTeps 21 dzień temu
Widziałem kiedyś wywiad z Jean Claudem van Damem, w którym mówił, że jego kariera się skończyła kiedy w latach 90 u szczytu swojej kariery najebał sie na imprezie dla producentów i powiedział coś w stylu "dlaczego mam zarabiać 20 milionów za film skoro Jackie Chan zarabia 30?". Od tamtej pory ta informacja się rozeszła i przestał dostawać poważne propozycje XD
Wiesław Picza
Wiesław Picza 21 dzień temu
Heigl to babka której bym te cyce wytarmosił😂
weeding Admiral
weeding Admiral 21 dzień temu
Co do aktorstwa Seagala się nie wypowiem, ale jego aikdo to żart.
Levita Dominik
Levita Dominik 22 dni temu
Błędy językowe wciąż, a taki fajny materiał i zabawny i ciekawy.
Grzegorz Pawlica
Grzegorz Pawlica 22 dni temu
prosze zrób odcinek o stevenowi
Fymek
Fymek 23 dni temu
Czasami ciężko zrozumieć co mówisz
Pogoda na przygodę
Pogoda na przygodę 23 dni temu
Można dorzucić jeszcze kilka nazwisk: - Edward Norton, który znany jest z częstego dyskredytowania pracy reżysera - Robin Wiliams, który czesto wykradał mało znanym komikom ich gagi, a potem stosował je we własnych występach - Snoop Dog który któego mozna by opisać chyba wszystkimi wadami, jakie zmieściłeś w powyższym filmie i wielu im podobnych.
Grzegorz Stępień
Grzegorz Stępień 23 dni temu
Nie da się tego słuchać przez manierę w głosie
ESTYMA NAGRANIA TV
ESTYMA NAGRANIA TV 23 dni temu
sugerujesz, że klapa Ojca Chrzestnego 3 to wina kiepskiej gry córki Coppoli?
Sławomir Środa
Sławomir Środa 24 dni temu
Za szybko mówisz bez interpunkcji. Jeden wielki monotonny bełkot. Popracuj nad tym bo szybko zakończysz kariere. Poza tym wartość merytoryczna ok.
Michał P
Michał P 24 dni temu
Temat ciekawy ale lektora nie idzie słuchać, artykulacja, intonacja, dykcja leżą. Wytrzymałem minutę
Jacek Widor
Jacek Widor 24 dni temu
Czyto jest tłumaczenie z angielskiego? Intonacja i sposób artykulacji zalatuje "american english"... Od kilkunastu lat oglądam bardzo mało filmów, a jeśli już to głównie te z zeszłego stulecia, seriali prawie w ogóle i powyższy filmik tylko uświadomił mi, jeszcze dobitniej, jak dobrego wyboru dokonałem....
Bartek Felc
Bartek Felc 25 dni temu
A Label miał osiemdziesiąt lat dusząc nogami miszcza mewę.
Monika
Monika 25 dni temu
Wiedziałam, że SS to buc i cham, oraz beztalencie, ale ?! jestem zawiedziona. Bardzo lubiłam komedie z nim ... ech...mity upadają.
Monika
Monika 25 dni temu
Chavy Chase ...
XysiekXYZ
XysiekXYZ 25 dni temu
THE 100 - polskie tłumaczenie " DI ŁAN HANDRED" --- kiedy ta parodia amerykańskości się skończy ?
Bogusław Łęcina
Bogusław Łęcina 25 dni temu
Seagull
Stanley G.
Stanley G. 25 dni temu
Migasz obrazami i mówisz tak, że nie wiem, o czym mówisz. Po dwóch minutach mam dosyć oglądania.
Tom Timor
Tom Timor 26 dni temu
Fajnie. Dosc dowcipny komentarz. Na szczescie niewiele z tego widzialem na ekranach (kin czt tv). Z historii Hollywood wynika, ze jeszcze w 1910 roku na barach tego do tej pory spokojnego miasteczka byl napis. "Psom i aktorom wstep wzbroniony". Ktos nie lubil psow, ale to sie juz zmienilo. Natomiast co niektorym aktorom to sie nie udalo. No coz, ajk pisal Ludwik Jerzy Kern o filmie KIng Kong: "a mnie to nie pociaga, ja wole grac w ping ponga". I mial racje.
Loge84
Loge84 26 dni temu
Zabrakło mi tu Christiana Bale'a. Bylem pewien że to on zamknie liste jako Buc-Boss. Może na inny odcinek materiał...
Kanyenke Kanyenke
Kanyenke Kanyenke 26 dni temu
W czasach plandemii
Galaxar71
Galaxar71 26 dni temu
powinien być też odcinek o odpałach mela gibsona i Chariego sheena.
Bloodwynn
Bloodwynn 27 dni temu
Dykcja do poprawy i ustrukturyzuj trochę te wypowiedzi. Mniej chaosu. Stosuj pauzy, kropkuj zdania, bo mówisz jak jednym nieprzerwanym ciągiem. Wiem, że sporo osób Cię lubi takim jakim jesteś, ale jesteś na nowym gruncie, gdzie nie ma tylko Twoich fanów i jak nie chcesz żeby uciekali przed Twoimi filmikami to trzeba to poprawić. Ja ten filmik sobie odpuszczę, bo nie wytrzymam dłużej niż parę minut. Powodzenia w treningu retoryki.
Gintaman
Gintaman 27 dni temu
A tak przy okazji Seagal prawie dostał wpierdol od van dama na imprezie u Stallon'a bo twierdził że JCVD nie potrafi się bić JCVD chciał już go lać ale segall uciekł hahah
Filosz124
Filosz124 27 dni temu
Jeżeli już uda się zrozumieć co prowadzący mówi, to tak nienaturalnie intonuje, że niestety nie da się tego słuchać.
Marcin Ziółkowski
Marcin Ziółkowski 27 dni temu
Ja słyszałem, że Marlon Brando był bardzo trudnym człowiekiem we współpracy.
Nemas Mmm
Nemas Mmm 27 dni temu
Jak ja sie ciesze ze nie lubie zadnych durnowatych seriali ani filmow
edward lewandowski
edward lewandowski 28 dni temu
Tajemny światek😈👋
Helga Latosińska
Helga Latosińska 28 dni temu
Świetnie się Ciebie słucha i w bardzo przyjemny do oglądania sposób montujesz filmy :D
Raven's Recon
Raven's Recon 28 dni temu
Dorabiałem na ochronie planu "The Foreigner" (2003) i o tym jakim Seagal był człowiekiem nie do wytrzymania, wielu wraz ze mną mogło się wypowiedzieć. Najlepsze były jego wojaże z panienkami haha
Kuba eM.
Kuba eM. 28 dni temu
Stefan Senegal 🤣
Dada Lui
Dada Lui 28 dni temu
Nie mozna zrozumiec co mowisz.
Paweł Patynowski
Paweł Patynowski 28 dni temu
Nie zapomnij sobie tą maseczka podejrzeć dupy.
Rafał Grotowski
Rafał Grotowski 28 dni temu
Dzięki za reklamy wyłączam
Pomcio
Pomcio 28 dni temu
Mch wiedźmin ! Wiedziałem, ze znam ten głos. Kiedy nowy film?
Kocham Kino
Kocham Kino 29 dni temu
czy lektorem jest miękki badyl?
M Buszka
M Buszka 29 dni temu
Ps. *Brakuje mi tu CHARLIEGO SHEENA* 😏 😊 Może odcinek o jego 'wpadce' w *DWÓCH I PÓŁ* i to, jak 'rozwiązali* jego wątek w ostatnim odcinku... Jakby koniec końców jednak to ON wygrał... 🤔
M Buszka
M Buszka 29 dni temu
Heigl na zawsze zostanie dla mnie Izabel z *'Roswell:w kręgu tajemnic'* , nawet jeśli trzeci sezon zupełnie się już posypał. 🤷‍♀️ Zawsze właściwie dostawała role wyniosłych blondynek 'bez serca', przynajmniej do momentu, gdy jeszcze coś tam wiedziałam o jej karierze... Ale jeśli serio tak podkopywała produkcje w których grała... To karma ją dopadła. Nawet, jeśli znane nazwisko ją ratuje... 🤔
Aaron Laskowski
Aaron Laskowski 29 dni temu
Czy tylko ja słyszę monolog skryby ?
M Majewski
M Majewski 29 dni temu
Widzę że obrzucanie kogoś ekstymentami homofobii , rasizmu czy antysemityzmu zawsze działa jeżeli ktoś jest facetem z problemami, boryka się z brakiem talentu, czy przeszkadza mu u kogoś spostrzegawczość
Krzysztof Mrówczyński
Krzysztof Mrówczyński 29 dni temu
Proszę o wersję z polskimi aktorami.
Michał Durlej
Michał Durlej 29 dni temu
Wielkiemu "weselowi"? XDDD
Kamil S.
Kamil S. 29 dni temu
Liczyłem że będzie o Niezniszczalnych, zaoferowali udział Seagalowi ale miał duże zastrzeżenia do zbyt dużej ilości gwiazd filmów akcji którzy nie dorastają mu do pięt xD
Vlog About Everything
Vlog About Everything 29 dni temu
Strasznie ciężko się tego słucha. Zmiany głośności tak bardzo denerwują. (Polecam obejrzeć inne podobne filmy z wyraźnym i głośnym lektorem)
InkFox
InkFox 29 dni temu
Co tu robi SztywnyPatyk?
rangartons
rangartons 29 dni temu
18:28 "posłuszeństwa" "zastrzeliwuje"?!
Szymon Weintritt
Szymon Weintritt Miesiąc temu
17:10 jakiś błąd w matrixie chyba :D
NiePamietamLoginu
NiePamietamLoginu Miesiąc temu
Siema. Mam sprawę. Szukam filmu ze Stevenem Seagalem, w którym zabija ich wszystkich i zawsze ma taką samą minę. Możecie mi pomóc?
Pogoda na przygodę
Pogoda na przygodę 23 dni temu
Czas Zemsty, Czas Zemsty 2, Czas Zemsty 3, Czas Zemsty 4, Czas Zemsty 5, Czas Zemsty 6, itd...
krzysiomach
krzysiomach Miesiąc temu
O rany, znowu zaciekawił mnie temat filmu na tym kanale i znowu nie obejrzałem przez dykcję prowadzącego :(
Tomasz Kupś
Tomasz Kupś Miesiąc temu
Szkoda, że z powodu gadulstwa Pana Prowadzącego filmik trwał 24 minuty, a nie 10...
Paulina Gabryś
Paulina Gabryś Miesiąc temu
16:32 dla tych co szukają tylko Seagala
Michał Kułyś
Michał Kułyś Miesiąc temu
Takie coś tylko o polskich aktoraKAch
Michał Ogórek
Michał Ogórek Miesiąc temu
Późniejszy reżyser Kevina, czyli Chris Columbus, wycofał się z reżyserowania Witaj Św.Mikołaju własnie z powodu Chase'a
Kacper Polaczyk
Kacper Polaczyk Miesiąc temu
Mam nadzieje ze patyk będzie w każdym odcinek tv filmy
Karol Ciuraj
Karol Ciuraj Miesiąc temu
co tu robi sztywny Patyk???????
Mixo
Mixo Miesiąc temu
Tak z innej beczki najbardziej szkoda mi Dariusza Gantowskiego który zmarł przez to cholerstwo zwane covidem-19.
TheZerter
TheZerter Miesiąc temu
To jak się czepiamy personalnie to ja poproszę cały odcinek o Jackie Chan i Jego "najciekawszych" wypadkach na planie oraz najpoważniejszych kontuzjach pomimo których dalej pracował na planie. To też będzie "grube".
TheZerter
TheZerter Miesiąc temu
Alan Alda i Jego perypetie w serialu MASH. Ponoć osobny serial można nakręcić o Jego relacjach z reżyserem i resztą ekipy.
Ireth Ringeril
Ireth Ringeril Miesiąc temu
Super ciekawy odcinek, ale.... ta dykcja! Ciężko zrozumieć niektóre fragmenty :(
Pixel
Pixel Miesiąc temu
Jakoś nawet przez moment nie tęskniłem za Seagalem. Był kiepskim aktorem.
peceed
peceed Miesiąc temu
"Musi nie wypowiadać się publicznie"? Po polsku mówimy "Nie może/nie powinien wypowiadać się publicznie".
Bartek97
Bartek97 Miesiąc temu
Mi osobiście sama postać Pierce’a w community bardzo się podobała, po jego odejściu odpuściłem sobie oglądanie
Rey 79
Rey 79 Miesiąc temu
Kurła gorsze reklamy niż na TVN
jaGram
jaGram Miesiąc temu
1:08 TO HED BEZ OKULARÓW?
jacek mikolajczuk
jacek mikolajczuk Miesiąc temu
Żenua ten twój film. To wykręcanie mordy na modłę Hollywood. Mów normalnie kurwa je mać!
Justyna Banaszak
Justyna Banaszak Miesiąc temu
Masz tego więcej??
darayavahush1
darayavahush1 Miesiąc temu
Noście maseczki buchachacha!!! To hasło na koniec, było zupełnie niepotrzebne, a nawet głupie.
ThomeTeque
ThomeTeque Miesiąc temu
Dykcja leży i kwiczy, mów człowieku wyraźnie i nie wyciszaj zdań, ja p....
ArcyMistrz Panisko
ArcyMistrz Panisko Miesiąc temu
W dupach się poprzewracało
Sexy Lexy - Kocie oko | Lexy Chaplin x Pieczonka
31:11
Magdalena Pieczonka
wyświetleń 198K
BTS: Life Goes On
3:49
The Late Late Show with James Corden
wyświetleń 4,2M
KŁAMSTWA, które dały aktorom pracę
14:06
Jak kręci się sceny seksu w filmach?
16:28
Kin-Dza-Dza!
2:07:24
Киноконцерн "Мосфильм"
wyświetleń 7M
BEST CUBE #4 BEST COUB 2020 July
21:00
Best Cube
wyświetleń 434K
Sexy Lexy - Kocie oko | Lexy Chaplin x Pieczonka
31:11
Magdalena Pieczonka
wyświetleń 198K
BTS: Life Goes On
3:49
The Late Late Show with James Corden
wyświetleń 4,2M
ODCINEK Z WIDZAMI! SUPER SPECIAL!
21:27
SharikanVR
wyświetleń 31K
Pan Magnes - Cyanide & Happiness Shorts (Dubbing PL)
1:46
Brawl Stars Animation LOU (Parody)
9:01
LuoKho Brawl Stars Animation
wyświetleń 323K
MUSIMY SOBIE COŚ WYJAŚNIĆ...
29:32
BEKA Z ŻYCIA
wyświetleń 57K
ZERWAŁA ZE MNĄ
22:54
Kamuś
wyświetleń 800K