Kupiłem nowe BMW M3 G80 *modyfikacje będą konieczne!

  wyświetleń 337,536

MGP GARAGE

Miesiąc temu

Subsrybujcie kanał, bo niedługo pojawią się kolejne filmy z M3, czeka nas jeszcze duuużo modyfikacji!
Po jeszcze więcej motoryzacji wpadajcie też na instagrama!
mgp_garage
Wideo: hvne.pl
hvne.art
Muzyka: HOPEX
soundcloud.com/iamhope123​
prodhope​

Komentarze
shreKkandSkiiF
shreKkandSkiiF 6 dni temu
❤️
Franek Błaszczyk
Franek Błaszczyk 7 dni temu
Przyjechałeś mercedesem pod salon bmw :D
Patro
Patro 10 dni temu
Ty masz M3 G80, a budda M4 G82. Zróbcie porównanie pls
Bartek Wlodarsky
Bartek Wlodarsky 15 dni temu
Nie kupiles , tylko wyleasingowales wiec defacto nie jestes jego wlascicielem tylko placisz za to by moc nim jezdzic
Nerox
Nerox 15 dni temu
Gliwice :D
Ad Max
Ad Max 17 dni temu
Dobrze ze robi się filmy o takich autach bo tylko do tego się nadają :(
SzymeQ86 Polska
SzymeQ86 Polska 19 dni temu
Mega mega mega.... 🤣🤣🤣🤣
Patryk
Patryk 19 dni temu
Te materiały można oglądać po kilka razy
andrzej tomaszek
andrzej tomaszek 21 dzień temu
14:59 wycisz maske , bo BMW robi to teraz nagminie, oszczednosc produktu Premium
Kamil Krynica
Kamil Krynica 21 dzień temu
daj kajta
TheDaver69
TheDaver69 22 dni temu
bede chciał....
JohnBonJovi
JohnBonJovi 23 dni temu
nie ma to jak chlopek, ktory po polsku dobrze nie potrafi mowic dorobil sie M3 :D
Polska POLAND
Polska POLAND 24 dni temu
Nowiutki silnik a ten ***** kręci do czerwonego😔 i jeszcze te bączki na placu. Tak się nie robi, bo wszystko musi spasować na spokojnie.
PEO ZMC
PEO ZMC 24 dni temu
Spoko materiał Najlepszego i SUB 👍
BartiiX
BartiiX 25 dni temu
Kurde, tacy ludzi mają życie.. nie martwisz się o jutro i możesz sobie pozwolić na wszystko, a nie odkładać, żeby dobre wakacje były.. bądź kupic jakas rzecz.. zazdroszczę bardzo 😄
MotoZnafca TV
MotoZnafca TV 25 dni temu
Wcześniej mi się ten grill nie podobał w ogóle teraz coraz bardziej mi się podoba
Miłek
Miłek 26 dni temu
Taki typowy właściciel BMW, nic więcej. Wieś
Provogg
Provogg 26 dni temu
bartek nie kupował maseczek i sie dorobił 😼
Dominik Kozłowski
Dominik Kozłowski 26 dni temu
Robisz mega robotę! pozdro
El Schabowy
El Schabowy 27 dni temu
B- będziesz M - Miał W - wydatki no I bmw będzie robić za rok grill na kółkach
SCNK_MATELKO
SCNK_MATELKO 27 dni temu
Samochód robi robotę XD
Tomasz Bebel
Tomasz Bebel 27 dni temu
AMG brzmi najlepiej i bezkonkurencyjnie jeżelie mówimy o wyposażeniu fabrycznym. Natomiast BMW - fajne autko, super kolor. Gratulację:) Zegary oraz przedni grill - nie moja bajka. Reszta - mega.pozdrawiam primocaffe.pl
Seweryn Banaś
Seweryn Banaś 27 dni temu
robi robote robi robote ile razy to usłyszymy. Docieraj to a nie zacieraj paląc gumę
PawCio!
PawCio! 27 dni temu
Super samochód 👍👍👍👍
młody rak
młody rak 28 dni temu
Przed chwilą Cię widzialem na podjechałeś po dziewczyny tą bmw
Sniezek
Sniezek 28 dni temu
Wydech już zrobiony, widziałem na mieście dziś haha
Kubuś
Kubuś 28 dni temu
KOCHAM BMW najlepsza marka samochodów !
JürgenKa
JürgenKa 28 dni temu
Koleżka taki specyficzny styl gatki, słownictwo i zachowanie małolata z gimbazy, śmieszne to 🤣
Diablo XS
Diablo XS 28 dni temu
A co z audi r8
Radek Nemesis
Radek Nemesis 29 dni temu
Weee kupiłem nowe bmw zobaczcie jaki jestem fajny.
Dawidos
Dawidos 29 dni temu
Witam.
Radosław Blumkowski
Radosław Blumkowski 29 dni temu
Auto "robi robotę" proszę Państwa.
Tomas tomas
Tomas tomas 29 dni temu
ale zjepany kolor ochydny omalo nie rzygłem
Bergie
Bergie 29 dni temu
E pozdro z Chorzowa, jechałeś niedaleko 😄
Radek Lisiecki
Radek Lisiecki 29 dni temu
To jest M3 ???? Say what????
ZIENTUCH
ZIENTUCH 29 dni temu
👊🏻
SvenW95
SvenW95 29 dni temu
Gałka zmiany biegów wygląda strasznie, ogólnie fajne auto
Kuba Ziom
Kuba Ziom Miesiąc temu
Kozak odcinek 😎
matejaramsie jaramto
matejaramsie jaramto Miesiąc temu
Haha droga z Sosnowca na Katowice 🤣😂
tomasz1w
tomasz1w Miesiąc temu
Po co te rejestracje? Dla mnie przejaw niedojrzałości emocjonalnej. Przecież już samo auto mega się wyróżnia, trzeba jeszcze i to było dołożyć? Ło matko... dać dzieciakowi pieniądze...
Radek Zuraw
Radek Zuraw Miesiąc temu
👃 Biały był pewno 🤔
Macham Maczetami
Macham Maczetami Miesiąc temu
Kozacko bez ramek wyglada . misztrzostwo :D
Patryk Przybyszewski
Patryk Przybyszewski Miesiąc temu
Co daje koło przednie 19 a tylne 20?
Cerys Ciri
Cerys Ciri Miesiąc temu
👊😺
Wolf Arcus
Wolf Arcus Miesiąc temu
rs3 jednak lepiej brzmi i chodzi :)
k
k Miesiąc temu
Przód fatalny , kolor jeszcze bardziej.tyle w temacie.
animalblack_
animalblack_ Miesiąc temu
wstaje rano i patrze ,ze już nie śpię 😄 mega m3 ❤️
da sm
da sm Miesiąc temu
Gość robi robite
D W
D W Miesiąc temu
No i nie bedziemy mieli szybra dachu
D W
D W Miesiąc temu
Co to za goguś. Kur ja pierd... Za chwilę bułkę w biedrze będą kupować i film będzie z tego. Tragedia
Marcin Ciupek
Marcin Ciupek Miesiąc temu
No i fajnie że kupiłeś auto, tylko czym tu się chwalić?
maatys1
maatys1 Miesiąc temu
Czy tylko mnie sie wydaje ze koleszka jest "porobiony" ? XD
Velius
Velius Miesiąc temu
Silnik na dotarciu i gaz w podłodze :D Ktoś go będzie chciał teraz kupić?
Jacek Gromadowski
Jacek Gromadowski Miesiąc temu
Podobna do alfy... ten nos jednak niezbyt wyglada przesadzili
Jan Van
Jan Van Miesiąc temu
I co postanowiłeś jeździć bez tablicy z przodu.
M Jankowski Maurer
M Jankowski Maurer Miesiąc temu
Boli to ze taki śledź jak ty wsiada do takiego auta
Piluu
Piluu Miesiąc temu
Nie pytałem xd
D K
D K Miesiąc temu
20lat temu chciałeś mieć super furę musiałeś x lat oszczędzać.... A teraz myk autko na Leasing... Koszty w firme i żyjemy jak w Europie 😁👍 # ale ten grill😬😬😬 Ps... Leasing to nie kupno! Nie jesteś właścicielem tylko współwłaścicielem! Razem z Bankiem Ps 2 Nie możesz auta sprzedać! Tylko cesję leasingu! 😉😉😉 Pozdro!!!
Wojteck Bird
Wojteck Bird Miesiąc temu
i to wszystko za pieniądze z myjni, szacun XD
Łukasz S
Łukasz S Miesiąc temu
Fajny samochód, ale ten grill to dramat. Jak widzę to dupsko goryla w centralnym miejscu to mi niedobrze
Roman
Roman Miesiąc temu
44km kluczyk wskazuje nie przebiegu tylko zasięg na aktualnej ilości paliwa ;)
SHZ
SHZ Miesiąc temu
"mega robote"
Marian Marian
Marian Marian Miesiąc temu
Nie kupiłeś, tylko bank Ci kupił a a pół roku spalisz, rozjebiesz na casco lub oddasz :)
Szymon Tm
Szymon Tm Miesiąc temu
Mega robota
Jas Koalski
Jas Koalski Miesiąc temu
Wstaw większe głośniki to będzie lepiej brzmiało
Filip Powierża
Filip Powierża Miesiąc temu
Na poczatku troche stresu wiadomo ;) ale potem sztos i oby wiecej takich filmow panie Bartku , kontent zajebisty , hajsu nie brakuje oby tak dalej. Pozdro :-)
Jony X
Jony X Miesiąc temu
bedziesz moim jutubowym ulubiebcem
Drewienek Drzewny
Drewienek Drzewny Miesiąc temu
mi to auta wyglada na bobra xd
Rafal Strzalka
Rafal Strzalka Miesiąc temu
Regulowanie sily wspomagania pedalu hamulca...widac ze dealer sie zna...nowe M3 nie ma fizycznego pedalu hamulca, tylko system "brake-by-wire"
Slawek Rusniak
Slawek Rusniak Miesiąc temu
Tatuś kasę zarabia.a co tam
Slawek Rusniak
Slawek Rusniak Miesiąc temu
Tatuś mu kupił zabawke
Antoni Macierewicz
Antoni Macierewicz Miesiąc temu
Wiara ma bejmy....ja dla odmiany budzę się rano i mówie: "o ja pierdole coś musze sprzedać"
Slawek Rusniak
Slawek Rusniak Miesiąc temu
Synek lekarza
317wojtek
317wojtek Miesiąc temu
mi jakos ten przod z tymi nerkami no nie lezy poprzednia generacja duzo lepsza jezeli chodzi o przod. Ale jak widac juz koncza sie pomysly w bmw.
Mar Cin
Mar Cin Miesiąc temu
Z tymi 7 dniami to sciemniasz, bo masz indywidualne blachy, ktorych nie dostajesz od reki, tylko blisko miesiac sie czeka. Wiec nie ogarnales tego w 7 dni .po co ta sciema?
Mar Cin
Mar Cin Miesiąc temu
@MGP GARAGE nie jestem z DW , ale jesli tak jest to szacun.. bo w CT min. 3 tygodnie czekania.pozdro
MGP GARAGE
MGP GARAGE Miesiąc temu
We Wrocławiu 2 dni robocze
Artur Borzewski
Artur Borzewski Miesiąc temu
Ale ty brzydki pajacu
John Snow
John Snow Miesiąc temu
Zesrane te nowe bawary. Mordy jak u świniaków środek średni, brak analogicznych zegarów dramat mam nadzieję że silnik lepszy niż n46 ;) niech Ci służy :)
Filip Hanus
Filip Hanus Miesiąc temu
Kolor super i skóry, nerki to beton zrobili. Kluczyk moim zdaniem to zbędny gadżet. Pozdrawiam
ADX_FRITIZ _ X
ADX_FRITIZ _ X Miesiąc temu
Dziwne że wpuścili cię za to że przyjechałeś mercedesem pod salon bmw🤣🤣🤣
Maciej Wrangler
Maciej Wrangler Miesiąc temu
Mega, mega, mega, mega opowieść :)
lucky luke
lucky luke Miesiąc temu
typowy seba z bmw:)i przeraza mnie cos jeszcze-dlaczego to auto tak przypomina giulie z profilu?
jacekdk
jacekdk Miesiąc temu
Po 5min sluchania gostka uszy wiedna, zasob slow mega sztos i robi robote 😏. Ciekawy sposob na docieranie auta robiac baczki 👍🤯🤣
qazwe TM
qazwe TM Miesiąc temu
Cześć, fajny film, gratulacje. Sub wlatuje. Odniesiesz się może do komentarzy w internecie na Twój temat odnośnie choćby wywiadu z Filipem Nowobilskim który zniknął ?
Antek Siewierski
Antek Siewierski Miesiąc temu
Tragedia jeśli chodzi o DDM
Japan Rap
Japan Rap Miesiąc temu
Dlaczego nie nagrywacie pod Tesco ?
Michal
Michal Miesiąc temu
Dlaczego masz podarte spodnie?
Tomasz Golenia
Tomasz Golenia Miesiąc temu
Kocur 💥🔥
GRZEGORZ PASNIK
GRZEGORZ PASNIK Miesiąc temu
Najbardziej zajebana M3 jaka wyszła za dużo mefedronu chyba na Bawarii gdzie ci projektanci mają oczy i smak. Królik Bugs powinien reklamować ten samochód
ENDURO GROMADZYŃ
ENDURO GROMADZYŃ Miesiąc temu
Potrzebujecie profesjonalnego montażu?
Michał Kunysz
Michał Kunysz Miesiąc temu
Świetne auto fajnie masz że jak się budzisz to możesz sobie kupic nowe auto
Silva
Silva Miesiąc temu
Mówi się że, człowiek wyjdzie ze wsi ale wieś z człowieka nigdy, hmm coś w tym jest 😂 Samochód kupujesz? Ten samochód jest banku a Ty pokornie co miesiąc płacisz ratę, on nigdy nie będzie Twój, zaraz pewnie będzie cesja, co nie buraczku ?? Więcej pokory 😉
Grześ Be
Grześ Be Miesiąc temu
To wlasnie dzisiejsi bYznesmenY ...rata goni rate ogolnie na miescie lans, like ow tysiace i szpan na wsi. Pusty leb to pokory tam nie znajdziesz ....pozdro dla normalnych ;)
SeBoss
SeBoss Miesiąc temu
A kogo to obchodzi🤣 Stał się nadczłowiekiem bo kupił m3
Monika R
Monika R Miesiąc temu
I mijasz na autostradzie takie samo tylko m4 i mówisz że, Twoje jest duuużo lepsze ...😂 jakie to niedojrzałe chłopaku...
MGP GARAGE
MGP GARAGE Miesiąc temu
Duzo lepszy jest model M3 od M4 a nie moj egzemplarz :)
Dawid Bogacz
Dawid Bogacz Miesiąc temu
Czy tylko ja pamiętam relacje z insta gdzie Bartek mówił że YT zostawia Buddzie? 😉
Jakub Sulewski
Jakub Sulewski Miesiąc temu
Nic nie kupił, poprostu wziął leasing. Teraz możecie iść zmienić majtki dziewczyny.
Dawid Mikuki
Dawid Mikuki Miesiąc temu
Kupiles czy wziąłeś w leasing?
Kuba Kuba
Kuba Kuba Miesiąc temu
Jest coś w tym aucie co nie robi mega roboty ? 🤔
skarpy24
skarpy24 Miesiąc temu
Kupuję czy leasing?
Grzegorz Grotkowski
Grzegorz Grotkowski Miesiąc temu
Ludzie też z każdym rokiem coraz gorsi... może to kwestia norm i filtrów 😉
Sagansgn2
Sagansgn2 Miesiąc temu
Za 5 dni Budda będzie testował
DYM KNF - Nóż przy gardle 2 prod. Phono CoZaBit
3:41
3 RUNDA Z MALCZYŃSKIM!
28:07
Wojtek Gola
wyświetleń 62K
Dlaczego oni to sprzedają ? !  kurczaki z marketu/ Oddaszfartucha
8:07
Tomasz Strzelczyk ODDASZFARTUCHA
wyświetleń 131K
WÖRTHERSEE RELOADED 2020 Aftermovie | 4K
16:15
DroppedDesign
wyświetleń 198K
United BMW Club Season 2021
02:52
United BMW Club
wyświetleń 299
BMW e36 in 15 Minutes!
15:05
Time2Drive
wyświetleń 570K
DYM KNF - Nóż przy gardle 2 prod. Phono CoZaBit
3:41
3 RUNDA Z MALCZYŃSKIM!
28:07
Wojtek Gola
wyświetleń 62K
Dlaczego oni to sprzedają ? !  kurczaki z marketu/ Oddaszfartucha
8:07
Tomasz Strzelczyk ODDASZFARTUCHA
wyświetleń 131K
HARIBO ZAŁOŻYŁ MI BALACHĘ!
25:50
Wojtek Gola
wyświetleń 155K
TO NIE BYŁ JEGO NAJLEPSZY DZIEŃ..
11:15
Nowciax
wyświetleń 338K
Peja/Slums Attack - Ricardo (prod. Magiera)
3:26
Pejaslumsattack
wyświetleń 469K
Highlights: Man Utd 2-4 Liverpool
1:30
Liverpool FC
wyświetleń 3,5M
3 RUNDA Z MALCZYŃSKIM!
28:07
Wojtek Gola
wyświetleń 62K