PODCIĄGAMY SIĘ NA MAKSA
23:27
MOJA PIERWSZA WALKA
37:24
Miesiąc temu
ZOSTALIŚMY MILIONERAMI!
29:25
2 miesięcy temu
Maksy w podciąganiu * +100kg*
28:35
OWCA WK BADANIA
34:46
3 miesięcy temu
TRENING DO ODCINY LIVE
2:01:25
3 miesięcy temu
POWRÓT BNT NA ŁAWĘ
26:25
4 miesięcy temu
TRENING DO ABSOLUTNEGO ODCIĘCIA
41:15
Ferrari vs Ponczek *Złamany nos*
11:46
ZAPYTAJ KOKSA - ROZMAWIAMY Z WIDZAMI
1:27:53
KIZO NA ŁAWIE * NOWY MISTRZ?*
26:01
POWRÓT MEDUSY NA ŁAWĘ
19:08
5 miesięcy temu
TRENING DLA PRAWDZIWYCH WIDZÓW
37:44
Komentarze
KARTER
KARTER 22 godzin temu
to jest poprostu zenada
niezgoda99
niezgoda99 22 godzin temu
43 po klacie
This is our Passion
This is our Passion Dzień temu
Gdzie skok wzwyż
Michał Chroszcz
Michał Chroszcz Dzień temu
Ja na waszym miejscu od razu wypieprzył go z tej siłowni. Bo na to aż się nie da patrzeć. Jak on z siebie robi debila.
T P
T P Dzień temu
Co to za loga
Maciej Dopart
Maciej Dopart Dzień temu
To jest piórko dawać więcej tylko się nie zesraj .xd.
DeMoNeS :D
DeMoNeS :D Dzień temu
Kto ogląda w 2021?
Patryk Góra
Patryk Góra Dzień temu
Ekipa na ławkę
Przemek Seredyka
Przemek Seredyka Dzień temu
Bez dzika na logo nie ma sensu tutaj pisać💪
Przemek Seredyka
Przemek Seredyka Dzień temu
Kozak panowie
Instrybutor
Instrybutor Dzień temu
Poncz już 3 lata temu w masce latał 😱😷
Tekanova
Tekanova Dzień temu
ponczek z matmy chyba z adobry nie byl przy 8 mowi dycha xD
Big Dick
Big Dick Dzień temu
1:52 szanuje
axsa asd
axsa asd Dzień temu
wczoraj robiłem,20kgx250 i spory zapas mi został teraz żałuję że nie robiłem do odciny,a dziś zakwasy spore,barki i klatka
Patryk Kilnej
Patryk Kilnej Dzień temu
Trzeba było magnezją z wk sobie bicepsy wysmarować 💪🏼, ewentualnie jaja🥚 😁
Adam Dobrosz
Adam Dobrosz Dzień temu
"Ty gruby jak to oglądasz, pierdol się!" XD
Wiktor Zaraziński
Wiktor Zaraziński Dzień temu
to w mławie ja tam mieszkam !!!!!
Lumpek
Lumpek Dzień temu
Kozak odcineczek! Więcej takich :)
Przemysław Olszewski
Przemysław Olszewski Dzień temu
"W stójce czuje się jak amator" a to Ty jesteś zawodnikiem?
Ice Luke
Ice Luke Dzień temu
hahahah
grzegorz gad
grzegorz gad Dzień temu
Suuupeeeeerrrr 🐗🐗🐗 ale ogień 🔥🔥🔥
Blok 420
Blok 420 Dzień temu
ten gość jest tak chudy że wstyd by mi było iść do piwnicy po ziemniaki z takim wyglądem || ten niski ziomek szacun , krótka piła : nie pajacuj !
Sylwester Zietek
Sylwester Zietek Dzień temu
Panowie kiedy trening całej ekipy?? Pozdrawiam
Adam Sadowski
Adam Sadowski Dzień temu
chyba milion wbił pod tym filmem, pozdro playstation 5
pojebalo
pojebalo Dzień temu
22:48 rozjebal szeff totalny
Fiery Angel giga kox
Fiery Angel giga kox Dzień temu
13:15 normalnie jakby srał xD
Janusz Tracz
Janusz Tracz Dzień temu
Nagrajcie w końcu jakiś prawdziwy trening jak kiedyś nie wiem pokażcie swoje plany itp
Ewa Sawicka
Ewa Sawicka Dzień temu
Elo to że w przypadku gdy w tym tygodniu w tym tygodniu
sportowiec z Radomia
sportowiec z Radomia Dzień temu
Czekamy na piątek, już widzę nawet premiera ustawiona
Michał Wacnik
Michał Wacnik Dzień temu
Ale by taką bombę wygrał :D
Pawela
Pawela Dzień temu
Wiem że już 2 miesiące po tym challengu ale wiem owca w czym jest problem jak robiłeś 60kg to wyjebałeś oczy jak Cypis w weekend a przy 65kg już byłeś jak Cypis na zejściu w poniedziałek
Pawela
Pawela Dzień temu
19.55 i 25.20
Gustlik
Gustlik Dzień temu
siema macie moze jakies kody rabatowe ?
Tomasz Bałyk
Tomasz Bałyk Dzień temu
Robur najmocniejszy core 👍
Gustlik
Gustlik Dzień temu
tylko WK !!!
Gibon Gierczak
Gibon Gierczak Dzień temu
Tak
Adam Łabenda
Adam Łabenda Dzień temu
Czemu wszyscy mają prof z dzikiem 😬
Karolina Szydlowska
Karolina Szydlowska Dzień temu
👍💪
Karolina Szydlowska
Karolina Szydlowska Dzień temu
💪
Karolina Szydlowska
Karolina Szydlowska Dzień temu
💪😂
slawuśOFFICIALNE
slawuśOFFICIALNE Dzień temu
Wygram pa tO
Zizou Fan
Zizou Fan 2 dni temu
Saker nie rozkminił i wygrał walkę o ten zaszczytny tytuł 😁
Rzuf
Rzuf 2 dni temu
Kto w 2021?
Tomasz Kaźmierczak
Tomasz Kaźmierczak 2 dni temu
robur jaka koszuleczka :>
kaczorix18
kaczorix18 2 dni temu
JTCNW
Milo _
Milo _ 2 dni temu
owca: ale na spokojnie też owca: DOBRZEEE KURRRWAAA
k mate
k mate 2 dni temu
chłop cwiczy 8 lat kulturystyke i ludzie oskarzają go o sterydy przy masie 110 kg X D
Wiking 0_0
Wiking 0_0 2 dni temu
Kozacki odcinek ❤️
FNM
FNM 2 dni temu
Miłego dnia wszystkim
Dziki Tadzik
Dziki Tadzik 2 dni temu
Owca wygląda jak jebany robot
Arkadiusz Krynski
Arkadiusz Krynski 2 dni temu
Teraz to nie kura tylko bolier 🤣
hodowca królików
hodowca królików 2 dni temu
Zaproście malika Montana na ławkę
Daniel Niewierkiewicz
Daniel Niewierkiewicz 2 dni temu
Saker: A czemu na WK wrzucamy? Ja: Bo nie macie pomysłów już na główny kanał, i/bądź wolicie się powydurniać niż jakąś merytorykę wrzucić 🤷🏻‍♂️ to nie hejt, rozumiem to. Ale jednak myślę, że to jest serio powodem.
A. S.
A. S. 2 dni temu
zaczynam od dzisiaj.!
Nikttttt
Nikttttt 2 dni temu
Kurde chłopaki ostatnio zero wiedzy merytorycznej. Wydurniacie się dla zasięgów teraz mało przyczynia się to do rozwoju sportowej polski.
M Sz
M Sz 2 dni temu
Sikora robi Jaskoooooleeee
boriss85
boriss85 2 dni temu
00:19 pierwszy od lewej nie grał czasem kiedyś w Star Trek ??
Dawaj Macieek
Dawaj Macieek 2 dni temu
Ewidentnie wszyscy oprócz ponczka skopceni 😝
:D
:D 2 dni temu
kom
:D
:D 2 dni temu
kom
:D
:D 2 dni temu
kom
Aleksander Czapski
Aleksander Czapski 2 dni temu
Owca kosiarkę odpala
Eve One
Eve One 2 dni temu
Może jakieś fitnesiary? Anna Karcz albo Agasava? No i obowiązkowo powinni tu być Simonte z Marsią.
dawidzios
dawidzios 2 dni temu
pogis też chce tak
Szop pracz skurwysyny
Szop pracz skurwysyny 2 dni temu
Chce zobaczyć w waszym wykonaniu rabanie drewna na czas ⏳
bartosz KRYGIER
bartosz KRYGIER 2 dni temu
7 15 stifler wali bona
Hana Games
Hana Games 2 dni temu
lockdown 2070, tak sobie wracam bo od dziś próbuję IFa 🐱‍🏍
The Legend
The Legend 2 dni temu
💪🦵💪👏
Marcelin Rutkowski
Marcelin Rutkowski 2 dni temu
Kto w 2021?