ŁOWICZ 2115 #Hot16Challenge2
1:43
adooble221 #hot16challenge2
1:34
PABLO 2115 #Hot16Challenge2
1:17
MAXXY 2115 #Hot16Challenge2
1:33
ATHLETICO 2115 #Hot16Challenge2
1:28
FLEXXY 2115 #Hot16Challenge2
1:25
BLACHA 2115 #Hot16Challenge2
1:15
KUQE 2115 #Hot16Challenge2
1:19
KUQE 2115 - FIKCJA
2:54
BLACHA 2115 - ASSASSIN
2:02
BLACHA 2115 - SEXTAPE
2:34
BLACHA 2115 - KARIBIK
3:10
WHITE X KUQE - DRAMA
3:50
WHITE - KOSZULA
4:06
4 lat temu
WHITE  - UPSSYNGGARUN
3:01
Komentarze
Krzysiek
Krzysiek 2 godzin temu
już czwarty rok jest słuchane
Mateusz Bambi
Mateusz Bambi 6 godzin temu
2021 odkryłem dopiero to cudo
Marzena T.
Marzena T. 8 godzin temu
To były kurwa czasy!
opzz xsin
opzz xsin 9 godzin temu
Track na bardzo wysokim poziomie 🔥. Teraz czekać tylko na całą płytę 👊.
Łukasz Bałecki
Łukasz Bałecki 11 godzin temu
2021 ktoś tu jeszcze żyje ? 🤩
Quereq BTW
Quereq BTW 8 godzin temu
Ja
ZX Rako
ZX Rako 12 godzin temu
Ten utwór jest tak zajebisty że jprld
Damian xyz
Damian xyz 15 godzin temu
Ale gówno...
Krystian 11
Krystian 11 16 godzin temu
niektore wersy mozna uslyszec na nowej plycie
Nice Cock Bro
Nice Cock Bro 16 godzin temu
Ja moje miasto chce wrzucic na mape. NIEWIESCIN BYDGOSZCZ
Oliwier R
Oliwier R 16 godzin temu
2021 kto jest
finu
finu 23 godzin temu
Kiedy ta plyta w koncu kurwaa
Marta W
Marta W 23 godzin temu
2021
Marta W
Marta W 23 godzin temu
Halo 2021 jest ktoś?!
zamknijsiegola TM
zamknijsiegola TM Dzień temu
2021'
ZnawcaPl
ZnawcaPl Dzień temu
2021
kerazc xddd
kerazc xddd Dzień temu
2021??
Mantyk
Mantyk Dzień temu
A ogarnijcie to, że rok po tej nucie tak rozpierdolił.
Michał Dąbrowski
Michał Dąbrowski Dzień temu
Bana mu dajcie proszę nie rób tak więcej
Dawid Heaven
Dawid Heaven Dzień temu
Co to za dziewczyna śpiewa?
Roksana Strynkowska
Roksana Strynkowska Dzień temu
2021🙋
Agata Ewertowska
Agata Ewertowska Dzień temu
OGIEŃ!!
opzz xsin
opzz xsin 9 godzin temu
kURWA NIEDOŚĆ ŻE TEŻ JESTEM Z BYDGOSZCZY TO JESZCZE !2115 GANG!!!!
Swistak
Swistak Dzień temu
grubo
lil mlody
lil mlody Dzień temu
KUQE wróć! 😔
Mg M
Mg M Dzień temu
Pozdrowienia z 2021r
FreeshboyTRS
FreeshboyTRS Dzień temu
Te stare czasy, coś pięknego
Mycu Pycu
Mycu Pycu Dzień temu
bedziu znowu chcesz dostac na bartodziejach lapsie?
CzoseG YT
CzoseG YT Dzień temu
[*] dla łowicza
KRZYSZ
KRZYSZ Dzień temu
Jestem 500 komentarzem
solidaR-
solidaR- Dzień temu
Jak cię porwą wiedzie gang na chate
maciek
maciek 2 dni temu
2021 witam znowu tu
DARIA MATYSIK
DARIA MATYSIK 2 dni temu
I to jest wokalistka a nie jakies ruskiefajki xdddd
Kox Kox
Kox Kox 2 dni temu
O BEDOES SIEMA 2021
Golkiperkpt
Golkiperkpt 2 dni temu
2021 ktoś coś?
Sebastian Lupa
Sebastian Lupa 2 dni temu
2021 !
Magda 1
Magda 1 2 dni temu
Jestem z Bydgoszczy i też nawijam Pozdro
Amelia Wołoszyńska
Amelia Wołoszyńska 2 dni temu
[*] spoczywaj w pokoju Kacper
franek
franek 2 dni temu
to był bedoes
Błażej Długoszewski
Błażej Długoszewski 2 dni temu
joł
Fan Pędzla
Fan Pędzla 2 dni temu
2021 ktoś dalej tu zagląda?
Les Grossman
Les Grossman 2 dni temu
Lojalność, dostał kopa na marszu od typa a jego kolega zaczął gazem psikać. 2115 lojalność i frajerstwo XDDDD
tubis
tubis 2 dni temu
2115
Lusia :D
Lusia :D 2 dni temu
❤️
Jędrek Ol
Jędrek Ol 2 dni temu
2021 ktoś tu?
DJM
DJM 2 dni temu
Ja moje miasto chcę wrzucić na mapę Jeżeli umrę, to chcę ze squadem Z twoją laską chcę iść na herbatę Jak przyjdzie rachunek, to nic nie zapłacę, bo znam tę zasadę Węże są nie tylko w trawie, żadnego kłamstwa nie trawię Jeśli celuję to trafię , jeśli nie trafię To trafią moi ziomale, bo to jest squad
Sonngo_Destiny
Sonngo_Destiny 2 dni temu
Czy mi się wydaje czy tam w tle czasem widać kamusia?
Vanessa Kubsik
Vanessa Kubsik 2 dni temu
2021 melduje się
GClabel
GClabel 2 dni temu
kurwa ale piosenka mi sie przypomniala
Kalisz
Kalisz 2 dni temu
[Zwrotka 1: Bedoes] Opowiem tobie historię o gościu z Bydgoszczy Gdzie co drugi młody ma podsłuch i pozwy On lubił pić i lubił się bawić I ogólnie to był na pozór radosny Nie kręcił afer Lecz kiedy była afera to zawsze kurwa był gotowy Rozbijać głowy, rozbijać butle Wszystko by zrobił aby ratować swoich Raz połamał rękę na głowie patusa Nic nie widział nic, nie słyszał Skurwysyny robił co musiał Nie było chuja na typa Żaden był z niego bandyta Żaden był z niego atleta Raczej spadochroniarz, bo jak trzeba było to leciał [Zwrotka 2: Bedoes] Miałem krew w pokoju Dlatego chcę pokoju Lecz jak skurwiel gada gówno No to trudno, Boże wybacz Ale wracając do niego zawsze lojalny dla braci Miałby język za zębami nawet jakby wszystkie stracił Dwie jedynki, zawsze miał na kogo liczyć Miał swój gang, swoich bliskich byli tak jak część rodziny Może nie byli najwięksi, ale serca mieli na miеjscu 2115 to lojalność i braterstwo [Pre-Chorus: Bedoes] (Ej) Jeśli upadniesz braciе, mam Cię zawsze damy radę Jak Cię porwą, znajdę adres wjedzie gang na chatę Jak Cię pozwą, to mój prawnik to od dziś twój prawnik Nie mów nic o żadnym hajsie, bądź mi bratem bracie Jeśli upadniesz bracie, mam Cię zawsze damy radę Porażki, ból i zdrady - przejdziemy to razem Jebać ludzi, jebać co kto, o kim mówi Jestem z Tobą, aż po grób, w brudnej bluzie albo w Gucci [Refren: Blu & Bedoes] Przez wstyd oraz ból, bracie bądź zawsze przy mnie (zawsze) Bukiet białych róż, zawsze jesteś niewinny(zawsze) Będzie trzeba to pójdę w piekło dla Ciebie Będzie trzeba rozkurwie piekło dla Ciebie Przez wstyd oraz ból, bracie bądź zawsze przy mnie (zawsze) Bukiet białych róż, zawsze jesteś niewinny (zawsze) Będzie trzeba to pójdę w piekło dla Ciebie Będzie trzeba rozkurwie piekło dla Ciebie [Zwrotka 3: Bedoes] Popełniłem wiele błędów Powiedziałem wiele głupstw On zawsze był przy mnie, on zawsze był tu Niczego nie chciał, o nic nie prosił Jeden zły ruch - to by Cie zrobił Dzisiaj zasady są dziwne Dzisiaj zasady są inne Nie gramy w ich lidze, mamy swoją własną drużyne Czynimy dobro, gramy w piłkę działamy charytatywnie Ale jeśli strzelisz w ekipe, nigdy nie trafisz na dziwke Teraz wiesz jak kochał swych braci Ile to dla niego znaczy Więc co miał zrobić kiedy się dowiedział, że jego brat zginął z dnia na dzień? To jest prawdziwa historia, a jego serce sie zmieniło w kamień Spoczywaj w pokoju Kacper Nikt się nie podda Gramy dla Ciebie, na zawsze [Pre-Chorus: Bedoes] (Ej) Jeśli upadniesz bracie, mam Cię zawsze damy radę Jak Cię porwą, znajdę adres wjedzie gang na chatę Jak Cię pozwą, to mój prawnik to od dziś twój prawnik Nie mów nic o żadnym hajsie, bądź mi bratem bracie Jeśli upadniesz bracie, mam Cię zawsze damy radę Porażki, ból i zdrady - przejdziemy to razem Jebać ludzi, jebać co kto, o kim mówi Jestem z Tobą, aż po grób, w brudnej bluzie albo w Gucci [Refren: Blu & Bedoes] Przez wstyd oraz ból, bracie bądź zawsze przy mnie (zawsze) Bukiet białych róż, zawsze jesteś niewinny (zawsze) Będzie trzeba to pójdę w piekło dla Ciebie Będzie trzeba rozkurwie piekło dla Ciebie Przez wstyd oraz ból, bracie bądź zawsze przy mnie (zawsze) Bukiet białych róż, zawsze jesteś niewinny (zawsze) Będzie trzeba to pójdę w piekło dla Ciebie Będzie trzeba rozkurwie piekło dla Ciebie
Selen Oficjalnie
Selen Oficjalnie 2 dni temu
To tylko Lanek takie bity ... 🤯🙌
Daniel Kulawik
Daniel Kulawik 2 dni temu
Na chuj ta dziolcha japierdole
lachuiks
lachuiks 2 dni temu
2021 KURWA leci caly CZAS
Aleksander ryciak
Aleksander ryciak 2 dni temu
Kto 2021
Drzasiek Byq
Drzasiek Byq 2 dni temu
To niezłe madmezely
Boss :3
Boss :3 2 dni temu
kURWA NIEDOŚĆ ŻE TEŻ JESTEM Z BYDGOSZCZY TO JESZCZE !2115 GANG!!!!
Adam Meracki
Adam Meracki Dzień temu
Też
dawix vlog
dawix vlog Dzień temu
Ja też z Bydgoszczy
Eszkeree
Eszkeree 2 dni temu
2021 a dalej nuta się nie nudzi
banoxik
banoxik 2 dni temu
Najlpesze gówno jakie słyszałem kurwa nie pozdrawiam
TOMciastyy
TOMciastyy 2 dni temu
BRRR
Karolina Besos
Karolina Besos 3 dni temu
Piekne to jest, aj
MVXIMUS
MVXIMUS 3 dni temu
Raf Camora x Bonez Mc - Nie Ohne mein Team (2016)
Kacper Jaroń
Kacper Jaroń 2 dni temu
Trzeba to przyznać podpierdolił bit i tyle
GlowteX GameS
GlowteX GameS 3 dni temu
Ci, co znają historię Borysa, wrócą na początek, żeby se przypomnieć od czego się to zaczęło...
Maciek Janiczak
Maciek Janiczak 3 dni temu
Imo najlepsza 16
Kamil Krakowski
Kamil Krakowski 3 dni temu
Ta piosenka nigdy się mi nie znudzi.
JULIUSZ CEZAR
JULIUSZ CEZAR 3 dni temu
GDZIE MOŻNA ZNALEŹĆ WIĘCEJ BLU?
robciu91
robciu91 3 dni temu
Czekam na więcej kawałków z Blu. Blu mega talent.
Profesor Zbychu
Profesor Zbychu 3 dni temu
Niech lanek dołączy do 2115 i będzie lanek 2115
Amelia Pecyna
Amelia Pecyna 3 dni temu
2021??
pepe pan pszczola
pepe pan pszczola 3 dni temu
ale on serio nie żyje
szymon wolszczak
szymon wolszczak 3 dni temu
Kacper spoczywaj w pokoju [*]
SEVI X
SEVI X 3 dni temu
plpost.info/chat/tc64jaOpzqGsqoY/wideo.html
Lpablo
Lpablo 3 dni temu
Kim jest Blu bo ma bardzo ładny głos
siwki games
siwki games 3 dni temu
Moli?
jotes
jotes 3 dni temu
0:36 Magik (*)
WhiteTigersLabel
WhiteTigersLabel 3 dni temu
czemu ja dopiero teraz się dowiedziałem o tym kanale? XDD (nie jestem zadnym fanem bedoesa czy cos)
lilf4kir
lilf4kir 3 dni temu
BRRRRR 😎
Agata Błaszczyk
Agata Błaszczyk 3 dni temu
"Przez wstyd oraz ból bracie bądź zawsze przy mnie, bukiet białych róż zawsze jesteś niewinny Będę trzeba to pójdę w piekło dla ciebie" Też miałam brata Kacpra, dla mnie zawsze będzie niewinny. I mam nadzieję, że kiedyś będzie sprawiedliwie i takie piosenki jak ta sprawiają że chce walczyć o to dalej... m.facebook.com/story.php?story_fbid=1975605935882499&id=100002993344852
Adam Ibrom
Adam Ibrom 3 dni temu
Kto to śpiewa ta kobieta? Ma cudny glos
Aburame Shino
Aburame Shino 3 dni temu
2021 ktoś wraca?
Ryszard Bida
Ryszard Bida 3 dni temu
Prawdziwi fani tu wracają . . . . . .
6828ujdbkajhdui36l
6828ujdbkajhdui36l 3 dni temu
Dobra 1 w 2021 pogchamp es
Grzesiek Frejnik
Grzesiek Frejnik 3 dni temu
Jesteśmy swiezy. WINTERFRESH.