Pal Hajs TV - 115 - Fame MMA 7
1:20:05
Pal Hajs TV - 111 - Lech Roch Pawlak
1:49:22
Pal Hajs TV - 110 - Pif Paf
56:04
Pal Hajs TV - Sucha Strefa Vol.1
49:07
WuWunio #Hot16Challenge2
3:55
6 miesięcy temu
Pal Hajs TV - 107 - Oybin
2:27:40
7 miesięcy temu
Pal Hajs TV - 106 - Punch Down 2
1:20:43
Pal Hajs TV - 104 -  Premiera Walii
1:00:03
Pal Hajs TV - 102 - Ło Baben
55:55
Pal Hajs TV - 95 - Dubaj
1:32:25
Pal Hajs TV - 77 - Janczar
1:49:27
Pal Hajs TV - 69 - Luiza
1:20:56
Pal Hajs TV - 54 - Fazi
1:34:49
Pal Hajs TV - 50 - WuWunio
1:37:14
Komentarze
Mateusz Mazurek
Mateusz Mazurek Godzinę temu
1:11:11 dawej gigs to się kameruje tej
Jimmy Syn Michaela
Jimmy Syn Michaela Godzinę temu
"tam jest tego tyle ze nasze wnuki beda mogly sie najebac" hahahaha
Mateusz Mazurek
Mateusz Mazurek 2 godzin temu
Henrykowska, Lawinowa Waginowa co?
Lucas Travel
Lucas Travel 2 godzin temu
Nielisz Cycow Niemce....
Krisso Krisso
Krisso Krisso 3 godzin temu
Zajebista miejscówka, ino szkoda że tak daleko mam, drugi koniec Polski ;D
Marcin Bie
Marcin Bie 3 godzin temu
Dajcie namiary na tego Adama, albo chociaż współrzędne geograficzne. Widać normalny gość:)))
bam bino
bam bino 4 godzin temu
Który to ten spider man xD
Mądry Idiota
Mądry Idiota 5 godzin temu
Zapraszam do Skierniewic nie ma podjazdu chrząszcz 😂
Sapere Aude
Sapere Aude 5 godzin temu
Hasło: jest kurwa chrząszcz!!!!!
Szwajcar PL
Szwajcar PL 6 godzin temu
-1:04:04 zaczyna słychać
Michał
Michał 6 godzin temu
Muzyka w outrze?
Kuba
Kuba 6 godzin temu
Sonyyyyy
Żilberto
Żilberto 7 godzin temu
Brakowało mi tego
Michał
Michał 8 godzin temu
Wychody moja miejscowość :D i przyznam szczerze, że nie spodziewałem się, że ta okolica tak dobrze wygląda z lotu ptaka haha. pozdrowienia dla całej ekipy :D
Adam M.
Adam M. 8 godzin temu
pozdro Bekon :ad
KINGIGGS
KINGIGGS 8 godzin temu
Mamy taki sam kocyk 😊 pozdro Mordki 😀 Mój ojciec urodził się w Szczebrzeszynie i mieszkaliśmy 10 lat w Łęcznej, także pozdro dla dinozaurów Wuwunia 😂
Kacper Puchacz
Kacper Puchacz 8 godzin temu
Kurwa wuwnio na mojej ziemi a mi nic nie było wiadomo.
Rafał Steć
Rafał Steć 8 godzin temu
Gdzie nocleg??
Clyo Kobus
Clyo Kobus 9 godzin temu
A to nie była ta altanka co kopsnij drynka było?
Belfegor122
Belfegor122 9 godzin temu
733 15 AAA ĘĘĘ Nie wiem, choć się domyślam
lil rock
lil rock 9 godzin temu
Trochę dziwne się teraz wydaje, że Wuwunio pił z butelki, którą przed chwilą dotykało kilkadziesiąt osób.
yaliso gioouy
yaliso gioouy 9 godzin temu
24:20 Łąka z Windowsa?
sigilsigil200
sigilsigil200 9 godzin temu
jebać tede
feandin
feandin 10 godzin temu
Oчень хорошо. прекрасный!
Niewidzialny
Niewidzialny 10 godzin temu
"Bedom" he he spoko gościu.
Krystian Sokolowski
Krystian Sokolowski 10 godzin temu
Wyczuwam nowa serię filmów jak Wuwunio chleje w różnych miejscach w PL😁
Sajgon
Sajgon 10 godzin temu
ŁAPKA POLECIAŁA ZA TĘ MEWĘ ZIOŁOWĄ
MAKAVELI
MAKAVELI 11 godzin temu
bONEZ - TA NÓŻKA TAŃCZY DLA MNIE , he he
Radzinos
Radzinos 11 godzin temu
2:17:00 Te grzyby to opienki,rosna tylko na jesien i sa zajebiste szczegolnie marynowane w occie
jacek placek
jacek placek 11 godzin temu
Ten pies zawsze szczeka jak krzyczy Sonyyyy
ArturPLL
ArturPLL 12 godzin temu
@WuWunio zorganizuj wigilię 3 w tym roku. Limit jest do 5 osób chyba, także najwspanialsze osobowości mogły by się na niej spotkać :)
yaliso gioouy
yaliso gioouy 9 godzin temu
733 15 AAA ĘĘĘ : ta informacja jest jak Wuwunio czyli z dupy wyjęta
CamiL Y3d
CamiL Y3d 12 godzin temu
40:03 Zagadkowy gość
Wankej
Wankej 12 godzin temu
1:01:56 co się odjebało z dźwiękiem i głosem Janczara? XD
banalnie proste
banalnie proste 13 godzin temu
CHROBOK BURCY W TROWIE
ald890
ald890 13 godzin temu
w końcu powró do starych dobrych czasów, wuwunio bez alko jest nieswój
x1257x
x1257x 13 godzin temu
oj kurwa usmialem sie konkretnie
MrTatamatii
MrTatamatii 14 godzin temu
Patologia 30+
Igor Warszawa
Igor Warszawa 14 godzin temu
Przed chwilą widziałem jak Janczar został brutalnie wyśmiany przez Okrase w TVP 😄 Tia kurwa kapary w tatarze😎
Piotr Janczar
Piotr Janczar 5 godzin temu
Człowiek uczy się całe życie 🙃
Piotr Bruzik
Piotr Bruzik 14 godzin temu
Tamta trawa mdła była zwyczajnie :)
Harfa Hrf
Harfa Hrf 14 godzin temu
44:20 - powiniscie miec za soba pole gandzi, moze pomysl na kolejna nagrywke? :D
szymon kosak
szymon kosak 15 godzin temu
konarowicz Na Prezydenta Ja oddaje głos na niego
jcb
jcb 15 godzin temu
27:28 przewidział...
odi 14
odi 14 15 godzin temu
eh proces przerywany po chuju generalnie :)))))))
odi 14
odi 14 15 godzin temu
muszę przyznać że twoje filmiki poprawiają mi nastrój a w szczególności z gwiazdorską obsadą tajger bonzo itp. hehehehhe za każdym razem jestem rozjebany :))))))))))))Pozdrawiam.
Amm Amm
Amm Amm 15 godzin temu
Przez WW10S pol zycia temu 10 zlotych puscilem z dymem , zrob remake wino adventure
Infinity
Infinity 16 godzin temu
Kto z kleszczami trzyma ten w lesie jest jebany AD 2020 Dobry odcinek..
Karol Karoru
Karol Karoru 16 godzin temu
Wiedźmin jebany
Łukasz Piskorski
Łukasz Piskorski 16 godzin temu
Lubelskie Rulez !!!🤪
Tiger Gulkom Bonzo Gurom Tego typu
Tiger Gulkom Bonzo Gurom Tego typu 17 godzin temu
WUWUNIO JESTEM U GURZEJ NIZ TY
Krzysztof Mery
Krzysztof Mery 18 godzin temu
Super wyprawa ! ;)
Kamilek
Kamilek 18 godzin temu
Kiedy odcinek z fame mma
WuWunio
WuWunio 17 godzin temu
Nie było nas na gali więc nigdy
E Cztery 6
E Cztery 6 18 godzin temu
😆
REMSONTV
REMSONTV 19 godzin temu
733 15 AAA ĘĘĘ : ta informacja jest jak Wuwunio czyli z dupy wyjęta
Kuba Nasix
Kuba Nasix 19 godzin temu
"Beka z Wieprza - rozjebane! <ciupa>" xDDDDDD
kogut301
kogut301 19 godzin temu
Marciniak Ananasowe najlepsze
Karol Kowalczyk
Karol Kowalczyk 20 godzin temu
73315AAAĘĘĘ nie pamiętam czy lałem w paprociach ale faktem jest że miałem kleszcza na przyrodzeniu
misiux
misiux 20 godzin temu
Pamiętam jak pojechali oglądać słoniowe skały a pomylili je z małymi silosami na kiszonkę.
Oluni KKK
Oluni KKK 21 godzinę temu
DOBRE!!!
Marian Nowak
Marian Nowak Dzień temu
Wuwuniu jesteś spoko koleś. Raptem rok starszy i teraz nadrabiam zaległości. Poczucie humoru masz podobne jak ja to zrozumiesz, że zazdroszczę Ci tego wszystkiego. Nie tak po polsku zazdroszczę. Tak po ludzku. Tak trzymaj chłopaku
Dr S4T4N
Dr S4T4N Dzień temu
hahahahha jaki Bonus :D alert ! 23:03 Dobry Luj
Ox Y
Ox Y Dzień temu
Jak chrząszcz robi od poniedziałku do czwartku od 16-19
lifekult6000
lifekult6000 Dzień temu
Najlepsze odcinki, gdy WuWunio chla i wraz ze swoją oblubienicą ciąga, śmiejącego się na złoto, Janczara po jakiś chaszczach.
Daddy long Foot
Daddy long Foot Dzień temu
Grzybki były zbierane 🤩🤩🔥🔥💪💪?
Lordever jireh Facun
Lordever jireh Facun Dzień temu
wtf
lookatme
lookatme Dzień temu
GDZIE JEST BONUS
Typowy Agnostyk
Typowy Agnostyk Dzień temu
Ale na szkolnej było wtedy czysto 🧐
Platinum
Platinum Dzień temu
57:30 to nie pakoltv?
Oskar Wierzbicki
Oskar Wierzbicki Dzień temu
733 AAA ĘĘĘ TO NIE PRAWDA
CHORACY
CHORACY Dzień temu
Marcin, nie bądź wieśniakiem i nie mów "se" a sobie, bo gorzej to brzmi niż słynne "jo". Body , chłop bez wykształcenia co zgrywa inteligentnego , zaś ten drugi BGC, myśli że jest kilerem. Parodia...
MrZwiru
MrZwiru Dzień temu
1:12:16 - 1:12:19 i tej wypowiedzianej zasady, trzymać się, po wypiciu alkoholu bęc :)
FicoLas
FicoLas Dzień temu
52:35 musimy wyjść, nie mamy wyjścia
bzzyk8b
bzzyk8b Dzień temu
Janczar wygląda jak menelojezus 😅🤣 pozdro 👍👌
UmadBro771
UmadBro771 Dzień temu
Kiedy odcinek z djem Gregorem?
Don Jan
Don Jan Dzień temu
Pozdrooo
DonKamilo 89
DonKamilo 89 Dzień temu
Więcej Janczara proszę ;)
Andrzej N
Andrzej N Dzień temu
A ten znowu... covidianin
Lucas G
Lucas G Dzień temu
Wszystko super pieknie ladnie tylko po jakiego h**a ci ta maska na poczatku? zle to wyglada......
DRUGI OBIEG
DRUGI OBIEG Dzień temu
Twoja żona powinna mieć na imię Ilona. :D
Matteosz F
Matteosz F Dzień temu
"O kurwa Pioter on nas kopnie" i te uniki Lui xD Świetna sprawa :D
DonKamilo 89
DonKamilo 89 Dzień temu
Dobry odcinek :) fest się uśmiałem 😀