Komentarze
Ania Karwata
Ania Karwata 4 godzin temu
Mega❤️❤️❤️
bambus
bambus 4 godzin temu
Tu jest lepsza gra aktorska niz w trudnych sprawach
ZiemniaczeQQ
ZiemniaczeQQ 4 godzin temu
kox
Paulina Żaczek
Paulina Żaczek 5 godzin temu
Słucham tego i słucham zzzzzaaaaaaajjjjjjjjeeeeebbbbbbiiiiisssssttttttteeeeee
MacioLS
MacioLS 5 godzin temu
Gedz - Kosmita Sobel - Alien *"Coincidence? I think not!"*
Piotr Mroczek
Piotr Mroczek 6 godzin temu
Ja przez ten numer zamowilem plyte, tak mi zie wkrecilo ze caly czas mam to w glowie od rana xD
NMS Ures
NMS Ures 6 godzin temu
Czm to ma tak mało wyświetleń? XD
Krystian Kaźmierczak
Krystian Kaźmierczak 7 godzin temu
Nieno sztos zajebiste kocham twoje muzyki są zajebiste
tv konferencja tv Bondziu
tv konferencja tv Bondziu 7 godzin temu
uuuuuuuuuuuu impreza
OBCY 0_0
OBCY 0_0 7 godzin temu
Czemu to ma tak mało łapek w górę ludzie klikajcie łapeczki da pana sobela Pozdro
_ziomvs_
_ziomvs_ 5 godzin temu
Dużo jest łapek
dawid Gwiazda
dawid Gwiazda 7 godzin temu
już prawie 4 mln dawajcie dobijamy sobelowi , poza tym spoko nuta
KIDdzik
KIDdzik 8 godzin temu
na wiosne idealne i na lato
Zuzanna Mikajczyk
Zuzanna Mikajczyk 8 godzin temu
Łał!!!!!!!!!!!!!!!!!
Justyna Wilkowska
Justyna Wilkowska 9 godzin temu
Najpiękniejsza jaka slyszalam🥰
Saris Damis
Saris Damis 9 godzin temu
Dobra nuta do tego dobrana
bartixx_ _
bartixx_ _ 10 godzin temu
gdyby nie dzieciaki to byś miał 1,5mln na tym kawalku XD
Daniel Hatłas
Daniel Hatłas 10 godzin temu
totalny sztosik
mr. krukins
mr. krukins 11 godzin temu
proszę nawiń piosenkę z smugim obaj macie stworzony głos do robienia piosenek
duh
duh 11 godzin temu
jaki to odc i sezon
OsWALD PRO
OsWALD PRO 5 godzin temu
to nie jest zaden odc,tylko fanowska animacja.Ale z tego co wiem pare scen jest inspierowanie odcinkami
Kamil bałut
Kamil bałut 11 godzin temu
boli mnie to że oki miał pierwszy motyle na albumie a teraz sobel tak jakby trochę kopiuje ale co zrobic jak nic nie zrobisz
Zuzia Szczubełek
Zuzia Szczubełek 11 godzin temu
Kto z 20.21
Oliwia Haja
Oliwia Haja 12 godzin temu
potężny numer
Andrzejozo
Andrzejozo 12 godzin temu
Kozak aby tak dalej :D
Rafał czaplicki
Rafał czaplicki 12 godzin temu
To jest kozacke 😑serio ja to mam zainstalowane na telefon i se sluham
X_Lizu_X L
X_Lizu_X L 14 godzin temu
ale sobel jebnoł z tym bitem
Sebax
Sebax 14 godzin temu
Spisałbym wiolonczele ale nie śpiewam
KRS HURRICANE
KRS HURRICANE 16 godzin temu
To bedzie Album Roku.!!!!!!🔥🔥🔥
_FRO_
_FRO_ 18 godzin temu
no i tak moge tanczyć
Effie
Effie 18 godzin temu
Słuchałam wiele razy 🔥♥️.
Benjamin Jóźwik
Benjamin Jóźwik 19 godzin temu
Pierwszy raz słuchałem to se myśle eeeee takie se może nie moje klimaty . Każde kolejne yyyy narkotykowe dźwięki
RewAjek FN
RewAjek FN 19 godzin temu
Kto 2021 be like 👍😎
KRS HURRICANE
KRS HURRICANE 19 godzin temu
Magiera-Najlepsze Bity w Polsce....Super wyraziste brzmienie i minimalism🔥🔊🔥🔥🔊🔥.....Ameryka niech bierze przyklad.👊Ludzie nie doceniaja producentow.Gdyby nie bity nie byloby Raperow.Pozdrawiam i Dziekuje za taka Jakosc.Magiera Mistrz.
BeztroskaDusza0
BeztroskaDusza0 20 godzin temu
No kurwa! sztos! 💜 Sobel masz to coś w swoim głosie, uwielbiam! 👌
KawQuuu
KawQuuu 20 godzin temu
kamerzysta? to nawet nie jest on
olsonnn 13
olsonnn 13 21 godzinę temu
KOOOX
Daria Gutkowska
Daria Gutkowska 21 godzinę temu
No kocham Twój głos 😊😊😊
Adam Gadam
Adam Gadam 21 godzinę temu
Sztos nuta
Tymek
Tymek 21 godzinę temu
Przy tej piosence moja wybranka powiedziala Tak!! <3
Maciek Piotrowski
Maciek Piotrowski 6 godzin temu
gratulacje :))
Public Transport Symulator
Public Transport Symulator 21 godzinę temu
2028 pozdro
Rafał Marzec
Rafał Marzec 22 godzin temu
Nie jestem soblem
I3onus R
I3onus R 22 godzin temu
No elegancko :D
Emil Hann
Emil Hann 22 godzin temu
Jakie to prawdziwe i cały czas słucham.
Ewelqa TV
Ewelqa TV 22 godzin temu
Kto zna już to na pamięć?
Szymon Błoński
Szymon Błoński 22 godzin temu
Alien
biały mis
biały mis 22 godzin temu
Sobel na piosence ma 11mln wyświetleń, a nawet nie ma pół miliona subów
SANIX YT
SANIX YT 23 godzin temu
Polub żeby załadować: [|||||||||||||||||| ]=99%
theRaspy
theRaspy 23 godzin temu
Zajebiste
Pablo Bóg
Pablo Bóg 23 godzin temu
Gwałce reeplay xd
Benjamin Jóźwik
Benjamin Jóźwik 23 godzin temu
Fajne
Fabisiak
Fabisiak 23 godzin temu
Niezły odlot po apapie😁 Nutka to jebany kozak🔥🔥🔥
3mSS1
3mSS1 Dzień temu
Japierdole jaki ogień 🔥
JestemGraczem
JestemGraczem Dzień temu
a czasem zamiast ,,mi'' nie powinno byc ,,mnie'' w refrenie ?
GAMINGOWY HUB
GAMINGOWY HUB Dzień temu
kto w 2021
konrad konradowski
konrad konradowski Dzień temu
fajnie ze kamerzysta sie dograł do teledysku
Igi
Igi Dzień temu
Kto tu przyszedł z nostalgii?
Karol Podworski
Karol Podworski Dzień temu
ten komentarz jest slawny
Tobiasz _-_
Tobiasz _-_ Dzień temu
(⌐■_■)
Zuza Zawiślak
Zuza Zawiślak Dzień temu
Siedzę i próbuję zadbać o siebie I zadbać o spokój Trudno mi było przeżywać to życie I normalnie stawiać ten kroczek po kroku Mogę się uczyć jak wychodzić z mroku Mogę nauczyć się patrzeć co wokół Będąc tak młodym robiłem za dużych Mamo przepraszam daję Ci spokój Wierz mi Nie umiem sobie poradzić Nie chcesz wiedzieć nic Nie chcesz wiedzieć tego że ja Chcę żyć Chcę wszystko znowu naprawić Głos mam zdarty bo krzyczę im Że nie chcę żyć tak jak kiedyś Bo nie chcę żyć tak jak tak jak Tak jak kiedyś Zawsze byłem i będę twardy Jak każdy myśli o byciu martwym Jak czasem myślę ile byłem warty To zawsze widzę ten gnój wiesz Zawsze żyłem to rzucałem karty Szymon wygra a może spadnie Dzisiaj kochać nie umie każdy A jednak żyję życiem we dwóch Nie wiem jak iść do przodu I chyba nie chcę się martwić Bo przecież w końcu się dowiem Jak mogę przestać ich ranić Tańczy wokół ta brudna dusza Ja nadal siedzę w tym co tu mamy Jak miałbym patrzeć w dawne koszmary To z nimi zginąłby też mój mózg Tylko zrobię później żałuję Jak nic nie mówię tak to próbuję Znów widzę światło przez długi tunel Znów siedzę tu i piszę Wierz mi Nie umiem sobie poradzić Nie chcesz wiedzieć nic Nie chcesz wiedzieć tego że ja Chcę żyć Chcę wszystko znowu naprawić Głos mam zdarty bo krzyczę im Że nie chcę żyć tak jak kiedyś Bo nie chcę żyć tak jak tak jak Tak jak kiedyś Tak się cieszę że mam marzenie I że je spełnię blizny na ciele Więc nie mów mi „W ciebie nie wierzę" Jak przecież zrobiłem z tym tak wiele Zrobiłem tak wiele każą zmieniać siebie Czasem sam już nie wiem Gdzie jest problem w nich czy we mnie Czasem mam takie zawroty Że jestem tak pewien mnie za nic nie poznasz Obok osoby co w życiu najlepsze Tylko to mam i najbardziej kocham Uwierz mam dość przeszkód w całym moim dzieciństwie Jak mogliście patrzeć młody i reszta Zazdrościli innemu dziecku Stoję w pewnym miejscu I właśnie łapię za wyjście Nie martw się miniemy się w przejściu Wierz mi Nie umiem sobie poradzić Nie chcesz wiedzieć nic Nie chcesz wiedzieć tego że ja Chcę żyć Chcę wszystko znowu naprawić Głos mam zdarty bo krzyczę im Że nie chcę żyć tak jak kiedyś Bo nie chcę żyć tak jak tak jak Tak jak kiedyś
Bannyhoopers Official
Bannyhoopers Official Dzień temu
Pov: nie masz imprezy ale słuchasz tego cuda i myślisz / twoje myśli:💧 👄💧
Young Antoś
Young Antoś Dzień temu
siemandero polecam wbic na moj kanal i przesluchac nuty Okna ma ona 200 wyswietlen i fajnie by było jak bysmy zrobili 300 i tak do 1000 z góry dziekuje (●'◡'●)
Patryk Czubiński
Patryk Czubiński Dzień temu
KOCHAM TO !!!! ❤❤❤❤
Łukasz Czubiński
Łukasz Czubiński Dzień temu
KOCHAM TO !!!! ❤❤❤❤
URBAŃSKI Aleksander
URBAŃSKI Aleksander Dzień temu
kto gdy tego słucha ogl tez teledysk xDDDDDDDDDDDDD
Fereris
Fereris Dzień temu
,, kszyk słyszę kszyk przekszykiwany krzykiem " porobione !!!/_
Mattiko !
Mattiko ! Dzień temu
Polecam to po buchu.
KIDdzik
KIDdzik Dzień temu
KOOOX
Obserwator 8
Obserwator 8 Dzień temu
Ten stolec to niby rap? Jak nisko upadł ten świat....
Kacper Maczek
Kacper Maczek Dzień temu
E
KACPER PL
KACPER PL Dzień temu
.
Adaś 29.
Adaś 29. Dzień temu
Ale boli...💔😞
ANJAGaMeS
ANJAGaMeS Dzień temu
Ma to coś w sobie :X
Małgorzata Urbaniak
Małgorzata Urbaniak Dzień temu
gz
Julianeczeq Loper
Julianeczeq Loper Dzień temu
łooo 24 dni mineło i już prawie 4 mln wyświetleń wooow
Bartek Ciechanowicz
Bartek Ciechanowicz Dzień temu
A pomyśleć że tylko nagrał sobie amatorski kawałek z teledyskiem rick and Morty szacun i on np może śpiewać że powstał z dna a nie jak niektórzy wybyci tylko przez wytwórnię
Coś Napewno
Coś Napewno Dzień temu
Proszę nagraj coś z gedzem bo macie by pasowało
WO el
WO el Dzień temu
Szymon twoje piosenki są takie różnorodne, życiowe, różne emocje, mega, zakochałam się no 🥰❤
Nixel
Nixel Dzień temu
Jest Moc Pozdrawiam
Ziemowit Wójcik
Ziemowit Wójcik Dzień temu
Każde słowow alienie to prawda
Uzumaki Naruto
Uzumaki Naruto Dzień temu
fajnego masz byakugana XD
Natalia Stefaniak
Natalia Stefaniak Dzień temu
Sobel w 3 minuty opisał cały mój weekend.