CZY JEST TU COŚ ZA DARMO?
8:12
COŚ MI WYPADŁO
4:04
2 miesięcy temu
JAKIEGO PAN SZAMPONU UŻYWA?
8:04
GADAJĄCY POMNIK! POCAŁUJ MNIE
4:28
POPROSZĘ TELEFON ZA 1ZŁ
8:26
3 miesięcy temu
OKLASKIWANIE LUDZI NA ULICY
4:29
MAM DOŁA POCAŁUJ MNIE
3:48
4 miesięcy temu
DAJESZ MI PIĄTAKA!
10:16
4 miesięcy temu
JANUSZ OSZCZĘDZA NA ZAKUPACH
8:06
LEGALNY DILER
9:12
6 miesięcy temu
Komentarze
Matty
Matty 11 godzin temu
A mówisz chociaż tym kasjerkom, że robisz sobie żarty? Bo to już dawno nie jest śmieszne tylko hamskie
UGOTOWANI
UGOTOWANI 13 godzin temu
8 zł za wejście na molo Wow to konkretnie kroją
UGOTOWANI
UGOTOWANI 13 godzin temu
Starsi ludzie przysięgają, nieładnie
Rodic13
Rodic13 14 godzin temu
1:33 woow jest na co popatrzeć :)
fiszonekkk 123
fiszonekkk 123 15 godzin temu
Test na ezz sprzedają
Deosia Deosia
Deosia Deosia 15 godzin temu
To prawda przerażająca znieczulica, jako kobieta może bym się obawiała osobiście zaczepic pijanego faceta ale mężczyźni, ojcowie - WSTYD .
Łukasz Kowalik
Łukasz Kowalik 18 godzin temu
Jeden lider wspólnoty chrześcijańskiej chodził tak po domach i wszędzie go przeganiali. Robił to co roku, żeby pokazać obłudę i fałsz polskich katolików.
mareczek 000
mareczek 000 18 godzin temu
Janusz najlepszy hah🤣🤣🤣
kris k
kris k Dzień temu
BHP w tym kraju to jebana samowolka , a jak pracownik coś przeskrobie to przejebane ma :/
MiKoŁaJ
MiKoŁaJ Dzień temu
mamy to na PD z religii XDDDDD
Mrówczy Gameplay
Mrówczy Gameplay Dzień temu
Te czasy gdy tiger kosztował 3 69 zł
Hege
Hege Dzień temu
XDD
Jakiś Ktoś
Jakiś Ktoś Dzień temu
Wilka dolewka
Zetor Team
Zetor Team Dzień temu
1:20 zabrał jej torbę a 6 stoi i się patrzy jak te pizdy 🙄
karol sulima
karol sulima Dzień temu
zazdroszczę odwagi
Pat Ryk
Pat Ryk Dzień temu
McDonald's Lody były po 1 Ziko I wtedy brało się hamburgera za free Mój rekord 8 razy hahaha xD
exidentity CC
exidentity CC Dzień temu
Brzoza jest 50 000 łapek dawaj następną część
Cięty Adrian
Cięty Adrian Dzień temu
Ja bym się jeszcze spytał czy mi pokaże dowód że mi nie sprzeda xD
Rtcky
Rtcky Dzień temu
Xd
LimvY
LimvY Dzień temu
Nikt nie zauważył że to kopia filmu ravgora ?
Iwanek666
Iwanek666 Dzień temu
Kup jedzenie i powiec nie dobre i wyrzuć do śmieci
jan kabaciński
jan kabaciński Dzień temu
Ale nie ma ograniczenia na kupowanie prezerwatyw kożdy może kupić
Anakonda Z dżudżimitsu
Anakonda Z dżudżimitsu Dzień temu
Bo są debilami!!
Pejw Ktoś
Pejw Ktoś Dzień temu
0:50 ja też widzę koniec ziemi gdy to słyszę
MW NINJA
MW NINJA Dzień temu
2:40 XDDDDDD
SΔLWΔ
SΔLWΔ Dzień temu
niewolnicy
[D] [A] [M] [I]
[D] [A] [M] [I] Dzień temu
xd mi wi wieku 11 lat wszedzie sprzedawali
Urbex Urbex
Urbex Urbex Dzień temu
Hahah nie no mega 😁
Albert de Kiev
Albert de Kiev Dzień temu
Ci powiem Brzoza, że lepiej się ogląda niż lukasa. Ale akcja z dolewka to konkret 😂
Olaw Zawada
Olaw Zawada Dzień temu
Co to za piosenka na samym końcu na zakończenie ??????
Tosia Koper
Tosia Koper Dzień temu
A jak chcecie wejść na molo w Sopocie za darmo to najlepiej od boku przez płot wejść😂ja tak zawsze robię
Tosia Koper
Tosia Koper Dzień temu
7:24 ooo tędy też raz weszłam na to molo 😂
Tosia Koper
Tosia Koper Dzień temu
Ja mam 14 lat i jak raz moja mama kupowała zdrapkę to już nawet nie mogłam dotknąć żadnej na stoisku 😭
Wiczi Wajcha
Wiczi Wajcha Dzień temu
Zatankuj 1 litr paliwa do auta
kiedyś nie miałem teraz mam
kiedyś nie miałem teraz mam Dzień temu
To kagańce a nie maseczki
Marian Pazdzioch
Marian Pazdzioch Dzień temu
Co za zachłanne sk....ny!!!!
Zupala Polecam
Zupala Polecam 2 dni temu
8:28 DOBRA LEŻE
Maja Mielewska
Maja Mielewska 2 dni temu
Znieczulica masakra
Adas Jumper
Adas Jumper 2 dni temu
jak by tak mojemu staremu zrobił morda obita
Bartłomiej Kowalski
Bartłomiej Kowalski 2 dni temu
Jaki to eksperent jak w polxce 90%patologii tak chodzi z dzieckiem
GreGSki Vlog
GreGSki Vlog 2 dni temu
CZY ONA CIE KURWA POWAZNIE SKASOWALA 12.99 ZA 1 KLUSKE!?!? WTF
Sandrula Fiedor
Sandrula Fiedor 22 godzin temu
Nooo xdd
Rafal Kucinski
Rafal Kucinski 2 dni temu
przesyłka o nr RH002677995US
Rafal Kucinski
Rafal Kucinski 2 dni temu
mea culpa
Rafal Kucinski
Rafal Kucinski 2 dni temu
przepraszaszam :)
Rafal Kucinski
Rafal Kucinski 2 dni temu
jak to warszawska :)
Dzemik C-OPS
Dzemik C-OPS 2 dni temu
2:36 21:37
Pawel Nowy
Pawel Nowy 2 dni temu
Jaka celebrytka z tego kurwi.....ka
jestemaleksicą
jestemaleksicą 2 dni temu
2:03 ja bym powiedział, że ok, dał cenę jak za normalna porcję i tyle xD
Smalec Polski
Smalec Polski 2 dni temu
Pozdrowienia dla chłopczyka. 🐶🍎🍦
日陰零時
日陰零時 2 dni temu
7:20 słodka, od 12:00 do końca najlepsze <3
Generał Kuj
Generał Kuj 2 dni temu
Te żarty to zwykłe chamstwo, to raz, dwa, nie potrafisz nawet dobrze kopiować amerykańskich "pranków" i wygląda to żałośnie.
Mateusz Taszycki
Mateusz Taszycki 2 dni temu
Bawi mnie to zamazales na filmiku ale na miniaturce już nie xD
SAMER 110
SAMER 110 2 dni temu
Mogłeś nosić w kubeczki do stolika i tam przelewać do wiadra Potem.podejsc do.lady ze nie dałeś wypić ale im dziękujesz za akcja ,,Wielka dolewka "
Łukasz Klamerus
Łukasz Klamerus 2 dni temu
A żałosne są już te filmy (januszowe). Zwłaszcza ta akcja w kfc nawet śmieszna nie była...
ICEMAN
ICEMAN 2 dni temu
Za parasolke masz u mnie suba!! 😂😂😂
lukasz piekarski
lukasz piekarski 3 dni temu
Haha
Kamila P.
Kamila P. 3 dni temu
72 grosze za ziarenko ryzu? Ale kantuja na opakowaniu
Sata
Sata 3 dni temu
Weź już się ogarnij i nie marnuj ludzią czasu
W Rozbitym Zwierciadle TV
W Rozbitym Zwierciadle TV 3 dni temu
hahahaha, dobre :)
W Rozbitym Zwierciadle TV
W Rozbitym Zwierciadle TV 3 dni temu
Mina pani od sera rozbraja. Żarty żartami, ale kiedyś się spieszyłam, a starsza pani przede mną kupowała prawie cały asortyment stoiska mięsnego po 2-3 plasterki, jedną kiełbaskę, jakaś masakra.
Lisoo
Lisoo 3 dni temu
Wy dwaj to taki wardega
Maciej Zalewski
Maciej Zalewski 3 dni temu
Idź do kościoła ćwiczyć na mszy.
Dorota G
Dorota G 3 dni temu
chamstwo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Monika Berlin
Monika Berlin 3 dni temu
Obojętność ludzka...
Patryk Men
Patryk Men 3 dni temu
Wy Karpaczu jesteś że taka restauracja jest?
Szymon Lipiński
Szymon Lipiński 3 dni temu
Co to są pre przezerwatywy
jan ząbek
jan ząbek 3 dni temu
więcej wiedzy .... KURWA !!!
Stinky cheese
Stinky cheese 3 dni temu
4:26 chyba chłopak tam pracuje i musiał go obronić pet
Paweł
Paweł 3 dni temu
Co za heterofoby!!!!
Szymon Lipiński
Szymon Lipiński 3 dni temu
Ja w wieku 15 lat kupiłem 1 bezalkoholowe 🙃
Daria Pękala
Daria Pękala 4 dni temu
Ja pierdole energy drinka wszędzie kupisz niezależnie od tego ile masz lat
Dawid H
Dawid H 4 dni temu
Może idź do Biedronki i kupuj po jednym cukierku
Wojtek ATR
Wojtek ATR 4 dni temu
To nalewanie z wielkiej dolewki to mistrzostwo. 😂😂😂
Christopher Solies
Christopher Solies 4 dni temu
Hola Hola, mamy tu nagranie od 4 30 do 4 35 jak pan mu wali groźbami karalnymi i narusza jego nietykalność cielesną, chciałbym zobaczyć tego cwaniackiego gnoja jak się w sądzie broni że automatu w KFC bronił :D
Music Adi i Oli
Music Adi i Oli 4 dni temu
2:19 to jest aktor
Gamerowy
Gamerowy 4 dni temu
Ja testowałem i nawet w wieku 10 lat można kupić
Mika M
Mika M 5 dni temu
Kocham oglądać reakcje ludzi, a Tobie duża łapkę w górę za to co robisz;)